Kirkkoreissu

Olin taas pitkästä aikaa kirkossa muutaman ystäväni kanssa.

Kesken saarnan tunsin kuinka joku kosketti minua hiusteni alta korvan takaa...

Alkava psykoosi? Mietin..

Siitä on nyt viikko eikä vastaavanlaisia oireita ole tullut.

Onko kukaan kokenut mitään vastaavanlaista?

Nyt minä ainakin olen järjissäni sillä todella mitään tuollaista ei ollut ennen eikä jälkeen.

Uskoontulostani 17-18 vuotta sitten jäi pakkoajatukset. Luulinhan olevani profeetta ja että Jumala puhui minulle. Ennustin yhden vauvan kuolemankin.

Sattumaa ja sitä että äiti poltti liikaa niin arvasin.

Niin...minä sain muka "Herralta"sanoja toisista ihmisistä joiden puolesta rukoilin ääneen kädet tämän pään päällä.

Viimeksi vuosi sitten syyskuussa tämä ns.jumala kysyi minulta:"Mitä tapahtui? Miksi luovuit uskosta?"

Oikeastihan minä itse kyselin itseltäni.

Nuo pakkoajatukset(ei onneksi äänet)ovat jäänne uskossaoloajastani. Onneksi niitä ei ole usein.

Muttamutta...sinä joka luet tätä voit edelleen kokea että jumala puhuu sinulle.

Olen seurannut tätä palstaa jo yli 10 vuotta. Vuodesta 2006.

Asiasta ei ole ollut mitään muutamaa ns profeettaa lukuunottamatta. Mitä mieltä heistä?

Esm.petri paavola.

Kovasti odotetaan venäjää hyökkääväksi homousasian takia esimerkiksi. Aiemmin olin samanlainen. Luulin saavani jumalalta sanoja.

Nykyisin ihmettelen vain...miten maailmankaikkeus ja raamattu on olemassa...ateisti sanoisi luonnonvalinta ja sattuma. Minä en usko sattumaan ja luonnonvalintavoima tulee Jumalasta.

16

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellainenhänon

      Siittihän Jumala Mariankin kysymättä lupaa (eli raiskasi), joten en yhtään ihmettele jos hän myös koskettaa naisia hiusten alta.

      • Nysäkulli.jumala

        Ja vieläpä puhkaisematta tämän immenkalvoa, eli jumalan elimen on täytynyt olla todella pieni.


      • KutsuKuuluu
        Nysäkulli.jumala kirjoitti:

        Ja vieläpä puhkaisematta tämän immenkalvoa, eli jumalan elimen on täytynyt olla todella pieni.

        Heh heh hee, mua niin naurattaa täällä. Oikeastaan olen äärettömän iloinen, sillä Jumala tulee ottamaan vielä teistä kiinni. Odottakaapa vain. Saattepa nähdä!


      • KutsuKuuluu
        KutsuKuuluu kirjoitti:

        Heh heh hee, mua niin naurattaa täällä. Oikeastaan olen äärettömän iloinen, sillä Jumala tulee ottamaan vielä teistä kiinni. Odottakaapa vain. Saattepa nähdä!

        Ja en ole vahingoniloinen, vaan iloinen pelastumisestanne.


      • KutsuKuuluu kirjoitti:

        Ja en ole vahingoniloinen, vaan iloinen pelastumisestanne.

        Kummallista. Eivät nuo uskovaisilta vaikuta...ja en usko että tulevatkaan uskoon.


      • Katsotaanpa
        auroraboreallis kirjoitti:

        Kummallista. Eivät nuo uskovaisilta vaikuta...ja en usko että tulevatkaan uskoon.

        Eipä tiedä. Heitin jo Isälle rukouksen.


      • tsiigataan
        Katsotaanpa kirjoitti:

        Eipä tiedä. Heitin jo Isälle rukouksen.

        Mä viskasin kans faijalle rukouksen. Tsiigataan kuin käy.


    • SemmottiiHuomannut

      Omassa elämässäni olen huomannut jännän jutun. Silloin, kun luotan Jumalaan ja turvaudun häneen, minulla menee paremmin. Heti, kun alan pohtiman liikaa asioita ja huolestumaan ja yritän vaikuttaa kaikkeen itse, minulla menee huonommin. Harhaa tai ei, mutta nuo Jumalan varaannheittäytymisajat obat olleet kaikista parhaimpia elämässäni. Silloin ei tapajdu mitään ns yliluonnollisia ihmeitä, vaan asiat aina jotenkin vaan jörjestyvät ajan kanssa.

    • Mr.Jamppa

      "Viimeksi vuosi sitten syyskuussa tämä ns.jumala kysyi minulta:"Mitä tapahtui? Miksi luovuit uskosta?""

      - Tämä kuulostaa Jumalan kieltäjän puheelta. Mutta tiedätkö mitä? Sinäkin voit kääntyä takaisin. Anna vain elämäsi Jeesukselle, Hän ottaa sinut vastaan. "Sitä joka minun luokseni tulee, en minä heitä pois". Jumala on jo varoittanut sinua hyvin selvästi ja henkilökohtaisesti. Älä enää koveta sydäntäsi vaan käänny takaisin Herran Jeesuksen, elävän Jumalan puoleen. Nyt ei ole vielä myöhäistä, mutta huomisesta tietää vain Herra.

      • Jos olisit lukenut loppuun asti tietäisit että uskon...omalla tavallani


      • Mr.Jamppa

        "uskon omalla tavallani" ei ole uskoa ensinkään. "Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan" ja "joka ei vihaa isäänsä ja äitiänsä, jopa omaa elämäänsä, ei kelpaa minulle".

        Ainoa tapa olla kristitty, on se, että kääntyy kokonaan Jeesuksen puoleen ja antaa koko elämänsä Hänelle. Mikään puolittainen ei ole Jeesuksen seuraamista, kaikki puolittainen on eroa Jeesuksesta.

        "joka löytää elämänsä, kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, on sen löytävä"


      • en.kunnioita
        Mr.Jamppa kirjoitti:

        "uskon omalla tavallani" ei ole uskoa ensinkään. "Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan" ja "joka ei vihaa isäänsä ja äitiänsä, jopa omaa elämäänsä, ei kelpaa minulle".

        Ainoa tapa olla kristitty, on se, että kääntyy kokonaan Jeesuksen puoleen ja antaa koko elämänsä Hänelle. Mikään puolittainen ei ole Jeesuksen seuraamista, kaikki puolittainen on eroa Jeesuksesta.

        "joka löytää elämänsä, kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, on sen löytävä"

        "joka ei vihaa isäänsä ja äitiänsä, jopa omaa elämäänsä, ei kelpaa minulle"

        Eräällä tuttavallani oli aikoinaan aviomies joka vaati samaa.
        Narsistisen kusipään puhetta tuollainen.
        Joka tuollaista nilkkiä lähtee seuraamaan, on säälittävä henkilö.


      • en.kunnioita kirjoitti:

        "joka ei vihaa isäänsä ja äitiänsä, jopa omaa elämäänsä, ei kelpaa minulle"

        Eräällä tuttavallani oli aikoinaan aviomies joka vaati samaa.
        Narsistisen kusipään puhetta tuollainen.
        Joka tuollaista nilkkiä lähtee seuraamaan, on säälittävä henkilö.

        Siis sinusta minun pitäisi vihata äitiäni...isälläni on dementia, häntäkin pitäisi vihata? Ja omaa elämää?

        Eikö tuo ole vähän sairasta?


      • Sitäkuuri
        auroraboreallis kirjoitti:

        Siis sinusta minun pitäisi vihata äitiäni...isälläni on dementia, häntäkin pitäisi vihata? Ja omaa elämää?

        Eikö tuo ole vähän sairasta?

        On sairasta. Sitähän usko on, sairautta.


    • bertill

      Kyseessä on kolmisuuntainen mielialahäiriö,nimittäin ensin on maaninen vaihe sitten masennus ja lopuksi vitutus.

      • Sinunkinpuolestasi

        Rukous lähtee n-y-t NYT!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7160
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      331
      1018
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      855
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe