Reen sähläämään!

tuhopoikase

Suomenpankkiin? Katasroffi Suomelle. Sähläs jo Eun!

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaupunKeskusta

      Perustele hieman väitteitäsi. Tai lupaa ainakin ettet koskaan enää avaa viestiketjua, pelkillä tyhmyyksillä.

      • RehnOnIdiootti

        Kyllä EU sählää kokonaisuudessaan, ja siihen Rehn sopi kuin nyrkki silmään, täysin osaamaton tumpula.
        Eihän tuon toiminnan, joka muuten ei kovinkaan oleellista ja tarpeellista EUssa ollut minkään toimivuuden kannalta, tai toimimattovuuden kannalta, ja jos julkisuudessa tulee esiin, selittämään että Turkki pitää saada EUn jäseneksi - ei tosiaan soittele kaikilla koskettimilla.


    • Varmaan.päivänparas

      Jytilän avaus...heh..heh
      Pankko puuttui. Onko Olli pankkopoika.
      Pystykin saa vastata, on asiantuntijaa pankko asiaan.

    • jasuomessatöpppäilyt

      Reen peräsuoli ulkona ja kita ammollan vaati Turkin hyväksymistä Eu. Muitakin tyhmiä lajentumisia. Ajoi rahanjakoa huuha maihin.. Näki ain 💡 tunnelinpäässä.. Lisääkö haluat?

    • semer1232210

      Eikös poliittiset virkanimitykset ole kielletty lailla .

      • Uudistamisen.aika

        Mielenkiintoisia poimintoja Wikipediasta:

        "Räikeästi pätevyysperusteet ohittava ja poliittista lähipiiriä suosiva poliittinen virkanimitys voidaan laskea korruptioksi".

        "Asiantuntijoiden mukaan poliittiset nimitykset ovat yksi korruption muoto, jota ei kuitenkaan edes mainita Suomen lainsäädännössä".

        " Eräiden arvioiden mukaan on silti mahdollista että poliittisissa nimityksissä rikotaan jopa perustuslakia."

        "Perustuslakiin kuuluu yhdenvertaisuussäännös, josta löytyy tulkinnanvaraisuuksia mahdollistava sanamuto "ilman hyväksyttävää syytä". Koska sanamuoto on tulkinnanvarainen ovat Korkein hallinto-oikeus ja oikeuskansleri sen perusteella hyväksyneet paljon poliittisia virkanimityksiä. Vaikka ylimmillä tuomioistuimilla ja lainvalvojilla olisi mahdollisuus puuttua tähän epäkohtaan omaksumalla kanta, jonka mukaan tämä ei ole hyväksyttävää, asiaan ei silti ole rohjettu puuttua".

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Poliittinen_virkanimitys


      • Lait, määräykset ja muut pikkuseikat, eivät koske vikamiehiä (poliitisilla meriiteillä nimitettyjä), eik politikkoja, lait ja määräykset ovat köyhiä taviksia varten, ja heidän lain noudattamistaan valvotaan, politikko ja virkamiestasolla valvovat itse itseään :D


      • Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Lait, määräykset ja muut pikkuseikat, eivät koske vikamiehiä (poliitisilla meriiteillä nimitettyjä), eik politikkoja, lait ja määräykset ovat köyhiä taviksia varten, ja heidän lain noudattamistaan valvotaan, politikko ja virkamiestasolla valvovat itse itseään :D

        "Lait, määräykset ja muut pikkuseikat, eivät koske vikamiehiä", siis tarkoittaa tietystikin virkamiehiä, joista vasta poliittisen nimityksen jälkeen tulee "vikamiehiä".


      • KauKe..a

        Kun tässä on pohdittu niin syvällisiä asioita, niin sopisiko pieni lauantai kevennys?
        Kumpiko on mielestänne parempi sanonta. Olen Tampereella, Vaiko sanonta.
        Olen Turussa.
        No jos tuon Tampereella sanan, väätäisi vaikka, kusella muotoon. Eli olen kusella, siis aivan normaali jokapäiväinen tapahtuma.
        Mutta jos sen vääntäisi Turussa muotoon, eli olen kusessa. Se onkin jo paljon raskauttavanpi sana. Joka voi johtaa vaikka vakaviinkin seuraamuuksiin.
        Itse suosittelen tuota Tampereella sanontaa, se helpottaa ainakin hetkeksi.


      • TurhakkeidenOsuus
        KauKe..a kirjoitti:

        Kun tässä on pohdittu niin syvällisiä asioita, niin sopisiko pieni lauantai kevennys?
        Kumpiko on mielestänne parempi sanonta. Olen Tampereella, Vaiko sanonta.
        Olen Turussa.
        No jos tuon Tampereella sanan, väätäisi vaikka, kusella muotoon. Eli olen kusella, siis aivan normaali jokapäiväinen tapahtuma.
        Mutta jos sen vääntäisi Turussa muotoon, eli olen kusessa. Se onkin jo paljon raskauttavanpi sana. Joka voi johtaa vaikka vakaviinkin seuraamuuksiin.
        Itse suosittelen tuota Tampereella sanontaa, se helpottaa ainakin hetkeksi.

        Taitaapa kuulua sarjaan, matalaotsaisten ohimammuttujen huumoria tämä kevennyksesi.


      • perk
        TurhakkeidenOsuus kirjoitti:

        Taitaapa kuulua sarjaan, matalaotsaisten ohimammuttujen huumoria tämä kevennyksesi.

        Kerro heti mikä on OHIMAMMUTTUJEN, sähköaivo ?


      • Längvits
        perk kirjoitti:

        Kerro heti mikä on OHIMAMMUTTUJEN, sähköaivo ?

        Olisiko pankkolängvitsiä?


      • TurhakkeidenOsuus
        perk kirjoitti:

        Kerro heti mikä on OHIMAMMUTTUJEN, sähköaivo ?

        Pinnistä tollo pinnistä !


    • kepujuonii

      Teen suojatyöpaikkan tyrimästä. Kasvamaan pressavaaleihin..

    • hgdgxfhgdf

      Kun Erkki "kaksinkertaistan lapsilisät" Liikanen siinä pärjäsi siinä niin kuka tahansa pärjää. Ja varsinkin Oxfordin mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2043
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      253
      1680
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      65
      1670
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1492
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1423
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1213
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      46
      1187
    Aihe