Kovin hehutetaan että osta roosa nauha jolla tuet rintasyöpä mutta kukaan ei niitä myy Kirkkonummella ! Ainakaan me emme ole löydetty niitä ei Prismasta ei Cittarista ei K-raudasta. Ostaisimme ja mielellään mutta kun kellään ei ole niitä esillä!
Vastaukset 8
- syöpäklinikalta
Syöpikseltä saa Meilahdesta.
- SyöpäSairas
Ei kirkkonummella kukaan ole kiinostunut syöpäsairaista vaan tärkeämpi on pitää jalkapallokenttä koko talven vihreenä, kas kun se on halpa.
- kyllamyytiin
Viime viikolla myytiin Kirkkonummen asemalla.
- Rosid
Prisman kassoilta saa ostaa. Sieltä ostin omani heti kun tulivat myyntiin.
- MaallaOnMukavaaVaiOnko
Niin joskus oli mutta menepä nyt ostamaan Prismasta. Ei meille ainakaan myyty ja Cittarissa kerrottiin että ovat loppu ja uusia ei tilata! Tämäkö on mitä haluamme?
- loppuunmyytyvälillä
Ilman muuta sinun kannattaa ottaa yhteyttä mainitsemiesi myymälien (Prisma/Citymarket) vastaaviin ja tiedustella miksei roosanauhoja ole asiakkaille saatavilla.
Uskon että asia järjestyy sitä kautta mitä pikimmin ja vaaleanpunaisia nauhoja rintasyöpahoitojen hyväksi on jälleen saatavilla.
Mahtavaa että kannatat tärkeää asiaa ja olet kiinnittänyt ko asiaan huomiota. - svantte
kas kun ei punainen hihanauha
- svanttesswisdom
"kas kun ei punainen hihanauha "
Ja eräänä päivänä "svantten" 2 aivosolua yllättäen puolivahingossa kohtasi ja tuosta historiallisesta tapauksesta kommenttikentälle syntyi svantten huolella mietitty kokonainen elämänviisaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522