Vieläkö fiksuja hereillä?

Vai häviskö kaikki järki höyhensaarille/baareihin?

34

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vätys_

      Höyhensaaret on paras paikka. Olen siellä suurimman osan ajasta.

    • erkki-täti

      Tällä palstalla ei kiinnostavia ajatuksia paljonkaan ole tarjolla.

      Fiksuus on nykyään synonyymi poliittisesti korrektille ja ennalta-arvattavalle jaadi-daalle.

      Varmasti fiksuja on vielä hereillä. Mutta ihan toinen asia onkin se, pystyvätkö fiksut pitämään sinut hereillä?

      • No olen hereillä tasan kahden kaljan 0,5 litraa juonnin ajan. Ja siihen järjellinen jutustelu käy. Mutta jos sitä ei tupsahda tulla, niin sillehän ei mitään voi. :-D


      • erkki-täti
        tähänsekaappi kirjoitti:

        No olen hereillä tasan kahden kaljan 0,5 litraa juonnin ajan. Ja siihen järjellinen jutustelu käy. Mutta jos sitä ei tupsahda tulla, niin sillehän ei mitään voi. :-D

        Minä en ole fiksu, mutta voin jutella kanssasi.


      • No teletekniikka kiirehti minulle muitakinviestejä tähän väliin, mutta jos vielä tarjous on voimassa, niin miksipäs ei? Nimimerkki ei ihan selitä sukupuolta, ei sillä sinäänsä väliä, mutta kumpaanko kallistut enemmän? :-D


      • erkki-täti
        tähänsekaappi kirjoitti:

        No teletekniikka kiirehti minulle muitakinviestejä tähän väliin, mutta jos vielä tarjous on voimassa, niin miksipäs ei? Nimimerkki ei ihan selitä sukupuolta, ei sillä sinäänsä väliä, mutta kumpaanko kallistut enemmän? :-D

        Mitäs silläkään on väliä?

        Hassu totuus nimimerkkini taustalla on se, että joskus muutama vuosi sitten tehtiin palstamiehille paperinukkeja(ja minä taisin olla ainoa paperinukentekijä, joka teki niitä tasapuolisesti kaikille).

        Ajattelin, että on pakko äkkiä keksiä jokin nimimerkki, jotta minun paperinukkekokoelmani erottuisi mahdollisten muiden tekijöiden kokoelmista.

        Halusin olla täti, ja nimimerkki-sanasta poimin "erkin".

        Eikö olekin jännittävää? hahah


      • erkki-täti kirjoitti:

        Mitäs silläkään on väliä?

        Hassu totuus nimimerkkini taustalla on se, että joskus muutama vuosi sitten tehtiin palstamiehille paperinukkeja(ja minä taisin olla ainoa paperinukentekijä, joka teki niitä tasapuolisesti kaikille).

        Ajattelin, että on pakko äkkiä keksiä jokin nimimerkki, jotta minun paperinukkekokoelmani erottuisi mahdollisten muiden tekijöiden kokoelmista.

        Halusin olla täti, ja nimimerkki-sanasta poimin "erkin".

        Eikö olekin jännittävää? hahah

        Paperinukkeja? ?


      • Eli nopean läpileikkausanalyysin jälkeen käännyt naissukupuoleen. :-)

        Minähän en ole varsinainen palstalainen... Vielä, mutta minusta ehkä tulee... Jotenkin on sellainen fiilis, että haluan avartaa tätä näkymää täällä. Ja uskon, että oma elämänkatsomuskin avartuu. Ehkä tarvitaan sitä medianlukutaitoa ja kärsivällisyyttä, mutta ehkäpä saatan osata lyödä oikealaista kiilaa. Kutkuttava ajatus minusta. :-)


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Paperinukkeja? ?

        No sitä mäkin mietin, mut ehkä se selviää... :-D


      • erkki-täti
        PikkuLikka kirjoitti:

        Paperinukkeja? ?

        Tosiaankin, tein paperinukkeja, eli virtuaalisia paperinukkeja palstamiehille. Se oli joulunaikaa, ja halusin olla erityisen kiltti(koska joulupukki ja tontut).

        Palaute oli pääsääntöisesti positiivista. Ihan jopa kiitos-sanakin mainittiin palautteessa.

        Olin seuraillut palstaa ja joskus kommentoinutkin, mutta paperinukke-hommasta alkoi postailu tällä nimmarilla :)

        Sittemmin tämä palsta on taas vinksahtanut omiin vanhoihin uomiinsa.


      • erkki-täti
        tähänsekaappi kirjoitti:

        Eli nopean läpileikkausanalyysin jälkeen käännyt naissukupuoleen. :-)

        Minähän en ole varsinainen palstalainen... Vielä, mutta minusta ehkä tulee... Jotenkin on sellainen fiilis, että haluan avartaa tätä näkymää täällä. Ja uskon, että oma elämänkatsomuskin avartuu. Ehkä tarvitaan sitä medianlukutaitoa ja kärsivällisyyttä, mutta ehkäpä saatan osata lyödä oikealaista kiilaa. Kutkuttava ajatus minusta. :-)

        No kiilaa tosiaan tarvitaan, ja intoa paukuttaa sitä kiilaa sinne pölkkypäiden tikkuiseen tajuntaan.

        Aika usein olen havainnut, että huoh...ja luovutan.

        Taas pakko postata tämä, koska se on totta:

        https://www.youtube.com/watch?v=5ZfWHfLimkc

        Palsta pienessä videossa.


      • erkki-täti kirjoitti:

        Tosiaankin, tein paperinukkeja, eli virtuaalisia paperinukkeja palstamiehille. Se oli joulunaikaa, ja halusin olla erityisen kiltti(koska joulupukki ja tontut).

        Palaute oli pääsääntöisesti positiivista. Ihan jopa kiitos-sanakin mainittiin palautteessa.

        Olin seuraillut palstaa ja joskus kommentoinutkin, mutta paperinukke-hommasta alkoi postailu tällä nimmarilla :)

        Sittemmin tämä palsta on taas vinksahtanut omiin vanhoihin uomiinsa.

        Juu, siis tiedän kyllä mikä on paperinukke, lähinnä mietin projektin toteutustapaa, jakelua ja mistä moinen idea ylipäätään sai alkunsa.. No mutta sehän oli varsin kilttiä ja varmasti myös virkistävää vaihtelua piintyneille palsta-Nestoreille. :D


      • erkki-täti kirjoitti:

        Tosiaankin, tein paperinukkeja, eli virtuaalisia paperinukkeja palstamiehille. Se oli joulunaikaa, ja halusin olla erityisen kiltti(koska joulupukki ja tontut).

        Palaute oli pääsääntöisesti positiivista. Ihan jopa kiitos-sanakin mainittiin palautteessa.

        Olin seuraillut palstaa ja joskus kommentoinutkin, mutta paperinukke-hommasta alkoi postailu tällä nimmarilla :)

        Sittemmin tämä palsta on taas vinksahtanut omiin vanhoihin uomiinsa.

        No mä joskus seurailin tätäkin palstaa, mut sit jäi. En ole ihan sisälle taas päässyt, mut onhan täällä ne naisvihaajaätmit ainakin. Niille en aio voida mitään. Sitten kun lopettavat vihansa ja ajattelevat asioita, voin asiallista laittaa, mutta tulen vaan noteeraamaan kaikki vihareaktiot tyynen rauhallisesti provosoitumatta pätkääkään. Naisiakin täällä kiukuttelee miehistä, mut ne on minusta pieni osa. Mutta saavat saman kohtalon kun vihaätmit. Koko ytm/atm ajattelu on atm-henkilöiden päässä. Samoin kiukkusisaret. Mietinvielä tämän päässä, miten sen selitän. :-)


      • erkki-täti kirjoitti:

        No kiilaa tosiaan tarvitaan, ja intoa paukuttaa sitä kiilaa sinne pölkkypäiden tikkuiseen tajuntaan.

        Aika usein olen havainnut, että huoh...ja luovutan.

        Taas pakko postata tämä, koska se on totta:

        https://www.youtube.com/watch?v=5ZfWHfLimkc

        Palsta pienessä videossa.

        No ei pidä ottaa asiaa vastuuna. Vaan ehkä oikea lähestyminen on uteliaisuus. Sillä olen saavuttanut tuloksia. :-)


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Juu, siis tiedän kyllä mikä on paperinukke, lähinnä mietin projektin toteutustapaa, jakelua ja mistä moinen idea ylipäätään sai alkunsa.. No mutta sehän oli varsin kilttiä ja varmasti myös virkistävää vaihtelua piintyneille palsta-Nestoreille. :D

        Täysin pihalla jutusta edelleen. :-D


      • erkki-täti
        PikkuLikka kirjoitti:

        Juu, siis tiedän kyllä mikä on paperinukke, lähinnä mietin projektin toteutustapaa, jakelua ja mistä moinen idea ylipäätään sai alkunsa.. No mutta sehän oli varsin kilttiä ja varmasti myös virkistävää vaihtelua piintyneille palsta-Nestoreille. :D

        Siis minähän tein paerinuket ihan täällä kotona kartongista, paperista ja perskarvoista...eiku vitsivitsi..

        Mutta siis kuvailin, minkälaisen paperinuken teen, miltä se näyttää, mitä sillä on päällä ja sitten tietysti kerroin paperinaisen ajatusmaailmasta. Joskus saatoin kertoa jopa sellaisia asioita, mitä nukke ei itse ollut vielä oivaltanut, mutta mikä tulisi vaikuttamaan suhteeseen palstamiehen kanssa :)

        Projekti oli erittäin antoisa, koska piti miettiä jokaista vastaanottajaa hieman tarkemmin (vaikka en heistä ketään tunne). Ja toinen puoli oli, että nauroin itse välillä ääneen omille vitseilleni.

        Jakelu oli siis niin, että minä kuvalin askarteluprosessin ja haluamani lopputuloksen. Ja myös saamani lopputuloksen.

        Näin jälkeenpäin kun mietin, niin prosessi on hyvin samankaltainen kuin muinaiset ns. "seksipuhelimet". Toimitin unelman, ja vähän sen päälle. Mutta kirjaimilla.


      • Kuullostaa pirun hyvältä. Tuon haluan. Ja näytän takuulla naiselleni. :-D


      • erkki-täti kirjoitti:

        Siis minähän tein paerinuket ihan täällä kotona kartongista, paperista ja perskarvoista...eiku vitsivitsi..

        Mutta siis kuvailin, minkälaisen paperinuken teen, miltä se näyttää, mitä sillä on päällä ja sitten tietysti kerroin paperinaisen ajatusmaailmasta. Joskus saatoin kertoa jopa sellaisia asioita, mitä nukke ei itse ollut vielä oivaltanut, mutta mikä tulisi vaikuttamaan suhteeseen palstamiehen kanssa :)

        Projekti oli erittäin antoisa, koska piti miettiä jokaista vastaanottajaa hieman tarkemmin (vaikka en heistä ketään tunne). Ja toinen puoli oli, että nauroin itse välillä ääneen omille vitseilleni.

        Jakelu oli siis niin, että minä kuvalin askarteluprosessin ja haluamani lopputuloksen. Ja myös saamani lopputuloksen.

        Näin jälkeenpäin kun mietin, niin prosessi on hyvin samankaltainen kuin muinaiset ns. "seksipuhelimet". Toimitin unelman, ja vähän sen päälle. Mutta kirjaimilla.

        Oukei, nyt avautui mistä on kyse. Kuulostaa hienolta! Aloin tässä jo, mennen asioiden edelle, pohtia käytännön toteutusta ja niitä edullisia, ekologisia ja tarkoitukseen sopivia materiaaleja. :D


      • No minäkin tajusin pointin, mutta ehkä mulla on sittenkin aika suppee anto vielä täällä. :-)


    • lihoille.silmiä

      Enää vain me bimbot täällä... :)

      • Mä vastailin eilensunkin aloittamaan ketjuun muistaakseni. :-)


    • Loktaitti

      Uteliaisuus herätti. e-t voisi väsätä yhden paperinuken malliksi.

      • erkki-täti

        Ai jaa. No kenellekös tehdään?

        Se vastaanottaja oli silloin aikoinaan se tärkein asia paskartelun aloittamiseen. Eli tein niitä vain sellaisille, joilla oli jokin oma nimi ja mielipiteet. Tein heille naikkosia, joilla oli ihania ominaisuuksia ja toisaalta myös huonoja/synkkiä puolia.

        Taasko ruvetaan askartelemaan?

        Nyt olis kyllä myös 3D-tulostus...


      • Hauskinta ois saada ikioma.. 3dnä ei tarvii. Mut tänään on tullut ainakin kommentoitua paljon, rakentuuko niistä mitään? Osa tällä rekisteröidyllä, osa sit ilman mut nikin tunnistaa.


      • erkki-täti kirjoitti:

        Ai jaa. No kenellekös tehdään?

        Se vastaanottaja oli silloin aikoinaan se tärkein asia paskartelun aloittamiseen. Eli tein niitä vain sellaisille, joilla oli jokin oma nimi ja mielipiteet. Tein heille naikkosia, joilla oli ihania ominaisuuksia ja toisaalta myös huonoja/synkkiä puolia.

        Taasko ruvetaan askartelemaan?

        Nyt olis kyllä myös 3D-tulostus...

        Juu, kannatan edellisen kommentoijan ehdotusta.


      • Paitsi että edellinen kommentoija ryysti ne pari kaljaa ja suunnistaa kohti sänkyä, ottamaan ansaitut unoset. Mutta takuulla ongin tämän ketjun aamulla ja palaan virkeämpänä. Lisäksi huomenna...Siis tänäänpäs, työnantaja vaatii vielä yhden työsuorituksen ennen lomia, joten pääsee lukemaan juttuja klo 14:00 jälkeen isolta näytöltä. :-D


      • erkki-täti
        tähänsekaappi kirjoitti:

        Paitsi että edellinen kommentoija ryysti ne pari kaljaa ja suunnistaa kohti sänkyä, ottamaan ansaitut unoset. Mutta takuulla ongin tämän ketjun aamulla ja palaan virkeämpänä. Lisäksi huomenna...Siis tänäänpäs, työnantaja vaatii vielä yhden työsuorituksen ennen lomia, joten pääsee lukemaan juttuja klo 14:00 jälkeen isolta näytöltä. :-D

        No jaa.

        Turha kasailla paineita näistä paperinukeista :)

        Ne tulee sitten kun on tullakseen.

        Enkä ole taas täällä ollut mitenkään paljon, vaan lähinnä vain vilkaissut. Joten en sinustakaan tiedä oikein mitään. Nyt on muita nettikiireitä ja asioita etsittävänä.

        Ehkäpä tässä joulun alla teen taas uudet, ja teenkin sitten KAIKILLE.

        Mutta täytyy vähän miettiä mihin ehtii. Välipäivät ovat usein joutilasta aikaa myös...Tai ehkäpä leivon teille pipariukot ja pipariakat?


      • Ei toinnakkaan ottaa paineita. Mutta kiva huomata, että en ole ainoa yrittänyt täällä.

        Nyt katselen hyviä unia hetken. Sit päivemmällä palaan uudella innolla. :-D


      • erkki-täti kirjoitti:

        No jaa.

        Turha kasailla paineita näistä paperinukeista :)

        Ne tulee sitten kun on tullakseen.

        Enkä ole taas täällä ollut mitenkään paljon, vaan lähinnä vain vilkaissut. Joten en sinustakaan tiedä oikein mitään. Nyt on muita nettikiireitä ja asioita etsittävänä.

        Ehkäpä tässä joulun alla teen taas uudet, ja teenkin sitten KAIKILLE.

        Mutta täytyy vähän miettiä mihin ehtii. Välipäivät ovat usein joutilasta aikaa myös...Tai ehkäpä leivon teille pipariukot ja pipariakat?

        Ikioma pipari tulisi kyllä varmasti monelle palstalaiselle tarpeeseen.. mutta tuli jostain, kenties noista perskarvoista mieleen, että ainakin Ikis oli taannoin sitä mieltä, että jokaisen naisen tulisi osata huovuttaa.. ehkäpä joku kiva, joulunpyhinä omasta takaa huovutettu juttu ilahduttaisi palstalaisia?


      • erkki-täti
        PikkuLikka kirjoitti:

        Ikioma pipari tulisi kyllä varmasti monelle palstalaiselle tarpeeseen.. mutta tuli jostain, kenties noista perskarvoista mieleen, että ainakin Ikis oli taannoin sitä mieltä, että jokaisen naisen tulisi osata huovuttaa.. ehkäpä joku kiva, joulunpyhinä omasta takaa huovutettu juttu ilahduttaisi palstalaisia?

        Täyttypä laittaa korvan taakse...huovutetaan ikikselle luomukarvoista joku oma jutska. Ei niitä kaikille riitä anyways.

        <<<<<täytyy varmaan kysyä jotain koiranaista myös apuun :)


    • krapu-83
    • Karvamuna-

      Tulin juuri kotiin naisen luota joka vei mut kotiinsa baarista. Nainen oli 19 vuotias ja tosi ihanaa oli naida sitä. Miksi nuoret naiset vonkaa meitä yli kolmekymppisiä miehiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe