Syön siis zoely merkkisiä e pillereitä ja haluaisin siirtää menkkojani. Eli tänään olisi alkanut keltaiset lumetabletit mutta en ottanut niitä vaan siirryin suoraan uuteen liuskaan. Voinko syödä tämän uuden liuskan kokonaan loppuun asti vai pitääkö lumetabletit syödä esim. Puolessa välissä liuskaa?
Ja vaikuttaako tämä miten paljon kuukautiskiertoon? Koska mulla menkat alkaa vasta lumetablettiem jälkeen kun olen jo uuden liuskan aloittanut...
Kuukautisten siirtäminen e-pillereillä
2
208
Vastaukset 2
- 23548
"Kun haluat kuukautisten alkavan toisen läpipainoliuskan käytön aikana, lopeta vaikuttavia aineita sisältävien valkoisten tablettien ottaminen ja aloita keltaisten lumetablettien ottaminen. Kun olet ottanut kaikki 4 keltaista lumetablettia toisesta läpipainoliuskasta, aloita seuraava (kolmas) läpipainoliuska."
Pakkausselosteesta löytyy kaikki tarvittava tieto. Onko tässä jotain, mitä et ymmärrä?
Ei sinulla ole mitään luontaista kuukautiskiertoa pillereiden käytön aikana. Seuraava kierto menee sen mukaan, miten niitä pillereitä syöt. En sitten tiedä, mitä varsinaisesti tarkoitat tuolla toisella kysymyksellä. - Tinttaran
Söin joskus zoelynia ja jos halusin syödä toisen levyn putkeen niin heitin vain ekat lumetabletit menemään ja söin seuraavan kokonaan. Yksinkertaisempaa näin 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510