Syön siis zoely merkkisiä e pillereitä ja haluaisin siirtää menkkojani. Eli tänään olisi alkanut keltaiset lumetabletit mutta en ottanut niitä vaan siirryin suoraan uuteen liuskaan. Voinko syödä tämän uuden liuskan kokonaan loppuun asti vai pitääkö lumetabletit syödä esim. Puolessa välissä liuskaa?
Ja vaikuttaako tämä miten paljon kuukautiskiertoon? Koska mulla menkat alkaa vasta lumetablettiem jälkeen kun olen jo uuden liuskan aloittanut...
Kuukautisten siirtäminen e-pillereillä
2
186
Vastaukset
- 23548
"Kun haluat kuukautisten alkavan toisen läpipainoliuskan käytön aikana, lopeta vaikuttavia aineita sisältävien valkoisten tablettien ottaminen ja aloita keltaisten lumetablettien ottaminen. Kun olet ottanut kaikki 4 keltaista lumetablettia toisesta läpipainoliuskasta, aloita seuraava (kolmas) läpipainoliuska."
Pakkausselosteesta löytyy kaikki tarvittava tieto. Onko tässä jotain, mitä et ymmärrä?
Ei sinulla ole mitään luontaista kuukautiskiertoa pillereiden käytön aikana. Seuraava kierto menee sen mukaan, miten niitä pillereitä syöt. En sitten tiedä, mitä varsinaisesti tarkoitat tuolla toisella kysymyksellä. - Tinttaran
Söin joskus zoelynia ja jos halusin syödä toisen levyn putkeen niin heitin vain ekat lumetabletit menemään ja söin seuraavan kokonaan. Yksinkertaisempaa näin 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736