miksei knummel oo kunnon strippi clubii.
Kirkko nummi Strippi Clubi
5
215
Vastaukset
- Geenivirhevaimika
Miksei Kirkkonummella ole kunnon miehiä, jotka osaisivat edes auttavasti suomea?
- äläsinäsure
On toki Kirkkonummella kunnollisia miehiä ja erittäin hyviä miehiä onkin. Sellaisia, jotka eivät vingu keskustelupalstalla jonkin strippiclubin puutetta.
Tyhmin osa miehistä onkin sitten siellä surullisella "trippiklubilla". - pablokakkoseen
Joo Gedes on se yx kämppä siel gonizz jonne strippaa suikkarista vain miehille tonin Gaa
- On_on_on_on
Teillä on Pena lauantaina taas perhesauna. Kattele sielä kun äites strippaa vaaleanpunaisia flaneliasusteitaan pois ennen saunatilaan siirtymistä.
- säälittävääpaskaa
Strippaajia käy kuolaamassa ne ressukkamiehet, jotka eivät ole pienenä nähneet äidin tissejä saunan oven raosta ja naiskaverikin löytyy vain puhelinlinjoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175