Tossa viikko sitten hakeuduin lääkäriin kipujen ja oudon vuodon takia ja kierukan langat eivät enään tuntuneet eikä lääkärikään niitä löytäneet... määräsi antibiootit ja labrat.. labroissa ei kuitenkaan näkynyt tulehdusta, raskautta tai sukupuolitauteja. Erilaisia kipuja edelleen on, mutta vuoto vähentynyt ja huvikseni muutaman ovulaatiotestin tein jotka ovat vahvoja kahta viivaa näyttäneet ainakin tänään mutta niin näytti myös muutama päivä sitten.. mietin tässä vaan missä kierukka mahdollisesti voisi olla? :/ voin kyllä melkeinpä vannoa ettei todellakaan ole tullut pois. Ja voiko kenties ovulaatiotestit näyttää omiaan?
Kierukka, ovulaatio langat hukassa
Hämmentynyt22
1
748
Vastaukset
- Xiilari
Mulla on todella voimakas ovulaatio kierukan kanssa. Oon huomannut, että kun ovis käsillä, langat häviää tuntumasta. Voivat sen pari päivää olla ns.hukassa. Kun ovulaatio ohi, kohdunsuu taas eri asennossa niin langatkin taas tuntuvat. Koitappas parin päivän päästä, löydätkö lankoja. Sulla testien mukaan siis ovulaatio menossa? Testi voi näyttää muutaman päivän hyvin vahvaa toista viivaa oviksen aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2762082- 431854
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1031758Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631439Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?841343- 781274
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031253Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191153- 571145
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1731004