Tossa viikko sitten hakeuduin lääkäriin kipujen ja oudon vuodon takia ja kierukan langat eivät enään tuntuneet eikä lääkärikään niitä löytäneet... määräsi antibiootit ja labrat.. labroissa ei kuitenkaan näkynyt tulehdusta, raskautta tai sukupuolitauteja. Erilaisia kipuja edelleen on, mutta vuoto vähentynyt ja huvikseni muutaman ovulaatiotestin tein jotka ovat vahvoja kahta viivaa näyttäneet ainakin tänään mutta niin näytti myös muutama päivä sitten.. mietin tässä vaan missä kierukka mahdollisesti voisi olla? :/ voin kyllä melkeinpä vannoa ettei todellakaan ole tullut pois. Ja voiko kenties ovulaatiotestit näyttää omiaan?
Kierukka, ovulaatio langat hukassa
Hämmentynyt22
1
897
Vastaukset
- Xiilari
Mulla on todella voimakas ovulaatio kierukan kanssa. Oon huomannut, että kun ovis käsillä, langat häviää tuntumasta. Voivat sen pari päivää olla ns.hukassa. Kun ovulaatio ohi, kohdunsuu taas eri asennossa niin langatkin taas tuntuvat. Koitappas parin päivän päästä, löydätkö lankoja. Sulla testien mukaan siis ovulaatio menossa? Testi voi näyttää muutaman päivän hyvin vahvaa toista viivaa oviksen aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301886
- 1211365
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591051- 491039
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2671009- 1341005
Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81816