Kohta kuolema korjaa...

ätminki

Kävin verikokeissa, ja tuli tulokset ja niissä sanottiin monessa kohdalla, että monet arvot on korkealla, ei voisi vittuakaan kiinnostaa mennä hoitoihin, elän varmasti alle 80v näillä arvoilla.
Onneksi ketään ei kiinnosta mun kuolema, ja vanhemmatkaan ei ole ottanut yhteyttä moneen vuoteen. Vittu saa kuolla ainakin rauhassa.

17

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eienäänuori

      Älähän nyt noin pessimisti ole ja vaivu itsesääliin. Kun olet nuori, niin voit tehdä asioille jotain. Ei ole ehtinyt tulla elimistöön vaurioita.

    • ei.jatkoon

      Itse olet asiasi sössinyt, älä kerää sääliä.

      • 4124

        Kaikki sairaudet eivät ole itse aiheutettuja. Kaikkien syntymekanismia ei edes tunneta.


    • Naisten vika.

    • ätminki

      Varmaankin kuolen seuraavaan sydänkohtaukseen, olen saanut yhden kohtauksen alle 5v sitten ja sitäkään ei ole tutkittu. ps. on ollut 2 tyttöystävää.

      • hunhhi

        Minkä ikäinen olet?
        Eikö ole kuvattu niitä suonia että näkee onko tukkeumaa tms.?


    • No höh. :( Mistäköhän sitä elämäniloa voisi etsiä ja löytää, sen kun tietäisi.

      Kannattaisi kuitenkin varmaan hakeutua hoitoon.. samalla voisi yrittää saada apua masennukseen.

      • Aloittaja saa hoidosta varmasti naisen mukaan, pääsee seurustelemaan ja harrastamaan seksiä.


      • super-atm kirjoitti:

        Aloittaja saa hoidosta varmasti naisen mukaan, pääsee seurustelemaan ja harrastamaan seksiä.

        Jos on kuollut, niin ei se ainakaan tyttöystävän saamisen mahdollisuuksia kasvata.

        Aloittajahan on jo kaksi kertaa saanut tyttöystävän, niin voi varmaan saada kolmannenkin.. siis jos pysyttelee hengissä.


      • huutii
        super-atm kirjoitti:

        Aloittaja saa hoidosta varmasti naisen mukaan, pääsee seurustelemaan ja harrastamaan seksiä.

        Tuskin hän siihen hoitohenkilökunnan apua tarvitsee, kun on saanut jo itsekin 2 tyttöystävää omien sanojensa mukaan. Mutta tuon terveydentilan tarkastamiseksi olisi minusta hyvä tehdä jotakin?


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Jos on kuollut, niin ei se ainakaan tyttöystävän saamisen mahdollisuuksia kasvata.

        Aloittajahan on jo kaksi kertaa saanut tyttöystävän, niin voi varmaan saada kolmannenkin.. siis jos pysyttelee hengissä.

        Tyttöystävän saaminen voi silti huomattavasti parantaa elämänlaatua ja vähentää halukkuutta tehdä itsemurha.

        Sinä feministinä tietysti vähättelet asiaa, koska nuorena naisena sinulle ilmaisen seksin saaminen ja parisuhteeseen pääseminen on itsestään selvyys.


      • huutii kirjoitti:

        Tuskin hän siihen hoitohenkilökunnan apua tarvitsee, kun on saanut jo itsekin 2 tyttöystävää omien sanojensa mukaan. Mutta tuon terveydentilan tarkastamiseksi olisi minusta hyvä tehdä jotakin?

        Tuskin ainakaan nimimerkin perusteella on kovin helppoa löytää kolmatta tyttöystävää.


      • huutii
        super-atm kirjoitti:

        Tuskin ainakaan nimimerkin perusteella on kovin helppoa löytää kolmatta tyttöystävää.

        Eihän hän ätmi voi olla jos on naista saanut, niin selitettiin toisessa ketjussa.


      • huutii kirjoitti:

        Eihän hän ätmi voi olla jos on naista saanut, niin selitettiin toisessa ketjussa.

        Ei niin. Mutta luultavasti joku alemman tason ktm. Sellainen joka pääsee kovalla työllä ja vanhemmalla iällä aisuriksi juoksunsa juosseelle yh-mammalle.


      • super-atm kirjoitti:

        Tyttöystävän saaminen voi silti huomattavasti parantaa elämänlaatua ja vähentää halukkuutta tehdä itsemurha.

        Sinä feministinä tietysti vähättelet asiaa, koska nuorena naisena sinulle ilmaisen seksin saaminen ja parisuhteeseen pääseminen on itsestään selvyys.

        Varmasti olet oikeassa, hyvään elämään kuuluu parisuhde ja muutkin ihmissuhteet, yksin on huono olla. Toisaalta ei voi kuitenkaan rakentaa elämäänsä jonkun muun ihmisen varaan, tai haaveen varaan, ja kuvitella, että sitten kaikki ongelmat, fyysiset ja henkiset, korjautuu kuin itsestään.

        Mukava kuulla, että seksiä ja parisuhteita on minullekin noin vain tarjolla, minä kun luulin, että kaikki yli 25-vuotiaan naiset pitäisi laittaa jätemyllyyn ja maantäytteeksi.


      • 3902
        PikkuLikka kirjoitti:

        Varmasti olet oikeassa, hyvään elämään kuuluu parisuhde ja muutkin ihmissuhteet, yksin on huono olla. Toisaalta ei voi kuitenkaan rakentaa elämäänsä jonkun muun ihmisen varaan, tai haaveen varaan, ja kuvitella, että sitten kaikki ongelmat, fyysiset ja henkiset, korjautuu kuin itsestään.

        Mukava kuulla, että seksiä ja parisuhteita on minullekin noin vain tarjolla, minä kun luulin, että kaikki yli 25-vuotiaan naiset pitäisi laittaa jätemyllyyn ja maantäytteeksi.

        Tarjolla olevien miesten laatu toki laskee, kun naiselle tulee lisää ikää.


    • vihatipunen

      Minkä takia pitäisi edes elää yli 80 vuotiaaksi? Mun kumpikaan vanhempi ei elänyt edes siihen ikään ja tuskin itsekään elän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe