Päiväni alkoi kyynelillä kun luin tytöistä jotka kiduttaen tappavat koiria ja kuvautavat verisenä itsensä.miksi pahuus on näin pahaa ja julmaa.eitule itkulle loppua.
ELÄIRÄÄKKÄYS
Loiuyjh
4
56
Vastaukset
Luin saman jutun. Jäin ihmettelemään että miksi?
- maalaisjärkikunniaan
Pitääkö ihmetellä. Tv ja video-ohjelmat täynnä väkivaltaa jota pidetään viihteenä. Pekka puupää ja muut ei pärjää enää. Kun ihmiskunta tajuaa väkivallan olevan väärin, ollaan jossain rajan takana. Kukaan jos ei selosta lapsilleen väkivallan olevan väärin, niin kasvaa entistä julmempi sukupolvi. Mikä vastaiskuksi väkivallalle. Eikös rehellinen totuus ja maalaisjärki.
Ärsyttävää kun eläimille vittuillaan. Ihmiset nyt ei sinänäsä kiinnosta mutta eläimet ovat asiallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2063180- 1202053
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1891627- 1731540
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1841442- 521288
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751241- 591218
- 1191131