Onko Trump Yhdysvaltojen Paavo Väyrynen?

Oma puolue on väärässä, tiedotusvälineet ovat väärässä ja äänestäjät ovat väärässä. Putinin ja Venäjän kanssa yritetään olla kaveria ja EU on pahasta. Eli ei niinkään kenenkään puolella vaan mielumminkin kaikkea vastaan.

Saako Trump ydinaseiden laukaisukoodit vai muilutetaanko se tappion jälkeen Kihniöön?

10

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E oo, politiikas Pave = luokkaa veteraani. Trump = luokkaa poliittiset taukset korvan märät on

      • Ainakin ovat 3 kuukauden tarkkudella saman ikäisiäkin.


    • Onkansaköyhäniinm

      Nonniih



      Nyh Ratikka etsiiii vihje
      6i


      Mmiten päästäm Suomen diktattoorixi.

      • Köyhä ja kirjoitustaidoton näemmä...


      • Wasemmisto

        Ratikka on jjo kauan osannut olla ain vääräss

        Äijässä on kuin ongin ainesta repuplikaani polittiselle uralle

        Opettelis vaan uusia sloganeita radikaalivanhoillisille

        ?....tai eiväthän taantumxelliset halunneetkaaaan mitään

        Uudituxia Ranskan vallankkumonxessa ja niin parlamenttti

        Oli jaettava oikstoon jja vasemmistoon istumapaikan mukaan

        Vasta sata vuottta myöhmmin toveri Marx kexi kommunismin

        Jota on näemmmä kaikki konseratiivien vastutus


    • Deimoskraatti

      Ratikan uudistus::

      Entinen maaorjuus muutetaankin asuntorjuudexi

      Tsadilaisen suurin kulu on vuokran maxaminen

      Asuntkeinottelijoille

      Nyt Tsadilaißet t duunarit asuvat kuin sardiinit prkissaa jonku

      Yh ämmän pimeinä vuokralaisina

      Niissä kolhooseissa pieru haisee

    • Viimeaikoina on Trumpista noussut esiin paljon epämiellyttäviä luonteenpiirteitä.
      Yksi, mikä erityisesti häiritsee, on Trumpin halu kostaa ja tuhota ne ihmiset, jotka uskaltavat kieltäytyä sen tarjouksista ja olla tukemasta sitä.
      Se käyttää aikaansa miettien, miten saa vanhat "kalavelat" maksettua "potut pottuina"-tyyliin ja samalla haluaa julkisesti tahrata vastustajiensa maineen.
      Olisi järkytävää, jos tuollainen ihminen pääsisi käyttämään valtaansa maailmanlaajuisesti.
      Mikäli niin onnettomasti käy, että se valitaan, voidaan vaan todeta, "Peto on irti".

      Heh! Paavo Väyrynen painii vähän erilaisissa sfääreissä.

      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001936416.html
      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001936356.html

      • mediarunoilija

        Trump haluaa kertoa ensitapaamisella miten haluaa tuhota viisi henkilöä ja vaikka on konkurssissa, ei pyydä taloudellista apua. Eipä ole uskottavaa.

        Ja mitä taas tuleen Hilaryn kanssa lounastamiseen, kumpi kutsui ja miksi brittimiljardööri yleensä kuuluu USAn vaaleihin?

        Ja missä National Enquirer -lehden artikkelin linkki on?


      • mediarunoilija kirjoitti:

        Trump haluaa kertoa ensitapaamisella miten haluaa tuhota viisi henkilöä ja vaikka on konkurssissa, ei pyydä taloudellista apua. Eipä ole uskottavaa.

        Ja mitä taas tuleen Hilaryn kanssa lounastamiseen, kumpi kutsui ja miksi brittimiljardööri yleensä kuuluu USAn vaaleihin?

        Ja missä National Enquirer -lehden artikkelin linkki on?

        Sensaationhakuisen National Esquirer -lehden linkit ja tarinat eivät minua kiinnosta. Voit itse etsiä suosikkilinkkisi sieltä, minä en niihin puutu.

        Jo vuosia on Trumpilla ja Rosie O'Donnell:lla kestänyy julkinen loan heitto ja haukkuminen. Jatkuva toistensa maineen tahraaminen ei ole aikuisten ihmisten toimintaa. Rosie on viihdekasvo ja stand up koomikko, joka ei noyrry Trumpin edessä, vaan vastaa aina Trumpn julkisiin hyokkäyksiin ja tekemällä Trumpin naurunalaiseksi. Trump on kostomielellä, johdonmukaisesti jatkanut kärkevää sanailua. Mikä tässä on pointtina? Aikuiset ihmiset eivät käyttäydy näin.
        Näistä retosteluista Rosie saa tietenkin lisää materiaalia omiin juttuihinsa, mutta mikä on Trumpin motiivi?
        Onko Trump tosiaan niin lapsellinen, ettei osaa lopettaa, vai onko sillä todella tarvetta yrittää tuhota joku viihdealan nainen vaan sen takia, ettei tämä suostu alistumaan sen vastaiskuille, vaan hymyssä suin pilkkaa ja loukkaa Trumppia jatkosakin? Ovat piikkejä toistensa lihassa, mutta vain toinen heistä haluaa Yhdsvaltain presidentiksi. Sen pitäisi velvoittaa muuttamaan asennetta.

        (The New York Times 28.9.2016.)
        http://www.nytimes.com/2016/09/29/us/donald-trump-keeps-insulting-rosie-odonnell-heres-how-their-feud-started.html?_r=0


      • mediarunoilija
        tosi..typy kirjoitti:

        Sensaationhakuisen National Esquirer -lehden linkit ja tarinat eivät minua kiinnosta. Voit itse etsiä suosikkilinkkisi sieltä, minä en niihin puutu.

        Jo vuosia on Trumpilla ja Rosie O'Donnell:lla kestänyy julkinen loan heitto ja haukkuminen. Jatkuva toistensa maineen tahraaminen ei ole aikuisten ihmisten toimintaa. Rosie on viihdekasvo ja stand up koomikko, joka ei noyrry Trumpin edessä, vaan vastaa aina Trumpn julkisiin hyokkäyksiin ja tekemällä Trumpin naurunalaiseksi. Trump on kostomielellä, johdonmukaisesti jatkanut kärkevää sanailua. Mikä tässä on pointtina? Aikuiset ihmiset eivät käyttäydy näin.
        Näistä retosteluista Rosie saa tietenkin lisää materiaalia omiin juttuihinsa, mutta mikä on Trumpin motiivi?
        Onko Trump tosiaan niin lapsellinen, ettei osaa lopettaa, vai onko sillä todella tarvetta yrittää tuhota joku viihdealan nainen vaan sen takia, ettei tämä suostu alistumaan sen vastaiskuille, vaan hymyssä suin pilkkaa ja loukkaa Trumppia jatkosakin? Ovat piikkejä toistensa lihassa, mutta vain toinen heistä haluaa Yhdsvaltain presidentiksi. Sen pitäisi velvoittaa muuttamaan asennetta.

        (The New York Times 28.9.2016.)
        http://www.nytimes.com/2016/09/29/us/donald-trump-keeps-insulting-rosie-odonnell-heres-how-their-feud-started.html?_r=0

        Tai Trump tietää jo nyt hävinneensä kisan ja meno on, mitä on.
        Toisaalta, Toni Halme taisi päästä samalla taktiikalla eduskuntaan ja sieltä sairaseläkkeelle ja omiin hautajaisiinsa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe