Luvallista sanan vapautta ja ihmisoikeutta, on vain ja ainoastaan nyt, kun eletään tätä Krisuksen Jeesuksen ihmiskunnalle ansaitsemaa UUDEN liiton / testamentin, Jumalan ARMON aikakauden aikakautta, jo vuotta 2016, ilmenee vuosiluvustamekin. Näin ollen Raamatun UT mukainen ja perustuva. = Se Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi mukainen.
Kaikki muu ja mulla tavalla eläminen ja toimimisen on sen VASTAISTA, = silloin sitä rangaistuksen ja tuomion alaista laittomuutta, Laillista, kaikille Luvallista Oikeutta vastaa rikollisuutta.
Jeesuksen nimessä... muituttaen ja valistaen. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitätyvästi elävä ja toimiva, kutsuttu / armoitettu palvelijansa ja seuraajansa.
Sitä kaikille hyväksi Laillista, kaikille...
Herätyys
1
98
Vastaukset
- Herätyys
Vielä tuosta Oikeasta, kaikille hyväksi Laillisesta, = kaikille Luvallisesta, sanan vapaudesta, siitä mikä vasta sitä on, muistuttaen. Siihen Laillisen sananvapauden vastaiseen, tuomioksi sanan julkituomiseenkin kuitenkin on vielä tässä pahan vallassa olevan maailman menossa mahdollisuus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195