Maahanmuuton vastustajat

RasistiAnalysti

Olen selvittänyt maahanmuuton vastustajien profiilia.

Täällä palstalla riehuu pääosin:

- Pitkäaikaistyöttömiä ja syrjäytyneitä
- Eläkeläisiä

Sen lisäksi palstalta löytyy alemmassa asiantuntijatason tehtävissä työskenteleviä "asiakirjoittajia" (palstan standardeilla) joita työttömät komppaavat.

Eläkeläiset puhuvat lähinnä itsestään ja kuinka maahanmuutto vaikuttaa Suomeen.

Yhteistä näille kaikille rasisteille on kuuluminen älykkyyttä kuvaavalla kellokäyrällä alkupään desiileihin.

Moni puhuu myös realismista ymmärtämättä ollenkaan realiteetteja.

Olette onneksi selkeä vähemmistö. Yhteiskunta pitää teistä huolta koska ette muuhun kykene. Ei siitä tarvitse olla maailmalle vihainen. Aikaa teillä on, lähtekää vaikka luontoon nauttimaan raikkaasta syksyilmasta.

339

639

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mannnerheimi

olen ainakin viisas koska minulla on elämän kokemusta ja ymmärrän mitä realismi on. Suomi pitää pitää itsenäisenä! Älykkyyydellä ei ole mitään merkitystä, isämmaan rakkaudella on!

• xtfzd

Samaa mieltä Mannerheimi................

• suvakkiONtyhmä

AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ LUKEA KUINKA AIVOPESTY SUVAKKI ON! EI MINKÄÄNLAISTA KYSEENALAISTAMISEN HALUA! USKOTAAN SE MIKÄ HALUTAAN USKOA, MEININKI ON KUIN NATSISAKSASSA AIKANAAN. JUUTALAISET USKOI VIIMEISEEN ASTI ETTEI KAUHUJUTUT VOI OLLA TOTTA. KUINKAS KÄVIKÄÄN. SUVAKIT ON UUDET JUUTALAISET, MATUJEN ORJAT.

• RUN0ILIJA
        suvakkiONtyhmä kirjoitti:

AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ LUKEA KUINKA AIVOPESTY SUVAKKI ON! EI MINKÄÄNLAISTA KYSEENALAISTAMISEN HALUA! USKOTAAN SE MIKÄ HALUTAAN USKOA, MEININKI ON KUIN NATSISAKSASSA AIKANAAN. JUUTALAISET USKOI VIIMEISEEN ASTI ETTEI KAUHUJUTUT VOI OLLA TOTTA. KUINKAS KÄVIKÄÄN. SUVAKIT ON UUDET JUUTALAISET, MATUJEN ORJAT.

Älä huuda hullu tyttö, älä mieletön melua.

• Itse_asiassa
        RUN0ILIJA kirjoitti:

Älä huuda hullu tyttö, älä mieletön melua.

siinäpä hyvä kuvaus viesteistäsi, muttaneiti.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

ei ole muuta muttaneitiä kuin sinä. Mikset käytä omaa nimimerkkiäsi?

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

ei ole muuta muttaneitiä kuin sinä. Mikset käytä omaa nimimerkkiäsi?

olet näemmä taas unohtanut ottaa lääkkeesi, koska luulet muita ihmisiä itseksesi.

• RUN0ILIJA
        Itse_asiassa kirjoitti:

Niin, jos runoilija kutsuu itseään runoilijaksi, se on hyvä kuvaus runoilijasta. Ja jos hän siteeraa vanhaa suomalaista kansanrunoa tynnyrissä kasvaneelle tytölle joka paahtaa capslock pohjassa, on se niin osuvaa kritiikkiä, että muttaneitiäkin kirpaisee. ETTEI VAIN MUTTANEITI ITSE OLLUTKIN PAAHTAMASSA CAPSLOCK POHJASSA?

• Itse_asiassa
        RUN0ILIJA kirjoitti:

Niin, jos runoilija kutsuu itseään runoilijaksi, se on hyvä kuvaus runoilijasta. Ja jos hän siteeraa vanhaa suomalaista kansanrunoa tynnyrissä kasvaneelle tytölle joka paahtaa capslock pohjassa, on se niin osuvaa kritiikkiä, että muttaneitiäkin kirpaisee. ETTEI VAIN MUTTANEITI ITSE OLLUTKIN PAAHTAMASSA CAPSLOCK POHJASSA?

et sinä ole mikään runoilija, vaan pelkkä itsestään liikoja luuleva mielenterveysongelmainen trollaaja, eli muttaneiti.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

et sinä ole mikään runoilija, vaan pelkkä itsestään liikoja luuleva mielenterveysongelmainen trollaaja, eli muttaneiti.

et tiedä minusta mitään. Mutta mistäpä sinä tietäisit, se on vaikeampi kysymys, vai mitä muttaneiti?

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

et tiedä minusta mitään. Mutta mistäpä sinä tietäisit, se on vaikeampi kysymys, vai mitä muttaneiti?

viestiesi perusteella tiedän, että olet umpihullu trollaaja.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

viestiesi perusteella tiedän, että olet umpihullu trollaaja.

viestiesi perusteella sinä et edes ymmärrä mitä sinulle sanotaan. Ei sinulla ole varaa sanoa ketään hulluksi, muttaneiti.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

viestiesi perusteella sinä et edes ymmärrä mitä sinulle sanotaan. Ei sinulla ole varaa sanoa ketään hulluksi, muttaneiti.

se, että luulet muita ihmisiä itseksesi, kertoo siitä, että sinulla on vakavia mielenterveydellisiä ongelmia.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

se, että luulet muita ihmisiä itseksesi, kertoo siitä, että sinulla on vakavia mielenterveydellisiä ongelmia.

olet sanonut noin ennnenkin, ja silloinkin tehnyt itsesi pelleksi.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

olet sanonut noin ennnenkin, ja silloinkin tehnyt itsesi pelleksi.

kyllä sinä itse olet tehnyt itsestäsi pellen trollaamalla ja lainailemalla toisten nimimerkkejä.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

kyllä sinä itse olet tehnyt itsestäsi pellen trollaamalla ja lainailemalla toisten nimimerkkejä.

en ole koskaan lainannut muiden nimimerkkejä. Se on sinun hommaasi (sic!).

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

en ole koskaan lainannut muiden nimimerkkejä. Se on sinun hommaasi (sic!).

sinähän et muuta teekään kuin lainailet muiden nimimerkkejä ja jopa kokonaisia viestejä. Tuonkin nimimerkin olet lainannut minulta.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

sinähän et muuta teekään kuin lainailet muiden nimimerkkejä ja jopa kokonaisia viestejä. Tuonkin nimimerkin olet lainannut minulta.

en ole. Ei sinulla ole mitään omaa nimimerkkiä.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

en ole. Ei sinulla ole mitään omaa nimimerkkiä.

sinun kannattaisi opetella lukemaan.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

sinun kannattaisi opetella lukemaan.

niinhän sinun kannattaisi. Ja pitämään pääsi kiinni kun sinulla ei ole mitään sanottavaa.

• 3-20

Suurin osa suomalaisista vastustaa tutkimusten mukaan muslimien maahanmuuttoa.

• Töitätöitä

Rasistianalysi tunnut olevan suvakkilortto ja varmaan töissä SPR.
      Minulla vielä ollut töitä jo 40v ja varmaan maksanut lortto sinunkin kulut

• hehehehhehe

Kylläpä osui kipeästi aloitus. :D

• oletvähemmistössä

Luokitteletko sinä itsesi älykkääksi?

Katselet asiaa aika ylhäältä ja hyvä että yrität ymmärtää ja etsiä selityksiä,
      mutta näköalapaikkasi on kovin rajoittunut ja
      katselet asiaa asenteellisten linssien läpi.

EI, ET SINÄKÄÄN NÄYTÄ HANDLAAVAN KOKONAISUUTTA

Tekstisi tihkuu vihaa ja vanhanaikaista isäntä - asennetta suoraan kalmistosta.

• Hornimanns

Enpä ole huomannut maahanmuuttovastaisia kirjoituksia tällä - enkä juuri muullakaan - palstalla. Haittamaahanmuuttoa toki vastustetaan ankarasti, aivan kuten pitääkin.

• Tosiasiassa

haittamaahanmuuttoa ei ole.

• Nii-in
        Tosiasiassa kirjoitti:

Suvakkien mielestä edes Abdiqadir Osman Husseinin muutto Suomeen ei aiheuttanut minkäänlaista haittaa.

• Onhansitä
        Tosiasiassa kirjoitti:

Itse lähellä eläkeikäisyyttä, katson haittamaahanmuutoksi sen, kun tullaan maahan asenteella, että "Eihän me töihin olla tulossa. Kuulimme että järjestelmänne maksaa olemisemme, joten tulemme ainoastaan saamaan sosiaaliapuja, ja sen turvin elämme mukavasti, teemme vain lapsia, ja olemme koko suku lopun ikäämme vain SAAMASSA RAHAA".

Jotta kyseistä "eläkettä" olisi oikeutettu saamaan, tulisi vähintään itse työelämänsä kautta olla ollut sen ansaitsemassa.

Tämä työnteko ei näiltä kuitenkaan onnistu, koska noiden sitoutuneisuus työhön on luokkaa nolla, eikä välttämättä luku- ja kirjoitustaitoakaan ole, saati kielitaitoa.

Haittamaahanmuuton toinen ilmentymä on alkukantaisia lakeja noudattavien uskontojen levittäminen sivistyneisyyden tilalle.

Muutoin rauhanomainen elämä saattaa muuttua sotaiseksi, mikäli joudutaan tulevaa enemmistöä (=Islamilaisuutta ja naisten kivittämistä/raajojen katkomista) vastaan alkaa puolustamaan omaa järjestelmäämme, ja omia lakejamme.
        Tällainen haittamaahanmuutto ajaa pikkuhiljaa tilanteen kohti uusia sotia.

"Islamilaisuus on sodan, ja veren uskonto" sanoi aikoinaan Sir Winston Churchill".

Islamilaisuus tulee olemaan enemmistö 20 vuoden sisällä, koska syntyvyys noissa piireissä on niin suurta.

Olen sitä mieltä, että jokaiselle kuuluu se mitä on ansainnut. Ilmaisia lounaita ei tule maahantunkeutujille jakaa.

Jos ei voi työllistyä, käännytettäköön takaisin.

• Tosiasiassa
        Onhansitä kirjoitti:

Itse lähellä eläkeikäisyyttä, katson haittamaahanmuutoksi sen, kun tullaan maahan asenteella, että "Eihän me töihin olla tulossa. Kuulimme että järjestelmänne maksaa olemisemme, joten tulemme ainoastaan saamaan sosiaaliapuja, ja sen turvin elämme mukavasti, teemme vain lapsia, ja olemme koko suku lopun ikäämme vain SAAMASSA RAHAA".

Jotta kyseistä "eläkettä" olisi oikeutettu saamaan, tulisi vähintään itse työelämänsä kautta olla ollut sen ansaitsemassa.

Tämä työnteko ei näiltä kuitenkaan onnistu, koska noiden sitoutuneisuus työhön on luokkaa nolla, eikä välttämättä luku- ja kirjoitustaitoakaan ole, saati kielitaitoa.

Haittamaahanmuuton toinen ilmentymä on alkukantaisia lakeja noudattavien uskontojen levittäminen sivistyneisyyden tilalle.

Muutoin rauhanomainen elämä saattaa muuttua sotaiseksi, mikäli joudutaan tulevaa enemmistöä (=Islamilaisuutta ja naisten kivittämistä/raajojen katkomista) vastaan alkaa puolustamaan omaa järjestelmäämme, ja omia lakejamme.
        Tällainen haittamaahanmuutto ajaa pikkuhiljaa tilanteen kohti uusia sotia.

"Islamilaisuus on sodan, ja veren uskonto" sanoi aikoinaan Sir Winston Churchill".

Islamilaisuus tulee olemaan enemmistö 20 vuoden sisällä, koska syntyvyys noissa piireissä on niin suurta.

Olen sitä mieltä, että jokaiselle kuuluu se mitä on ansainnut. Ilmaisia lounaita ei tule maahantunkeutujille jakaa.

Jos ei voi työllistyä, käännytettäköön takaisin.

kaikissa maissa, joihin muslimeja on muuttanut, heidän syntyvyytensä on ajan mittaan pudonnut kantaväestön tasolle. Ja arabimaissakin syntyvyys on jo laskussa.

• Paitsi_että
        Tosiasiassa kirjoitti:

kaikissa maissa, joihin muslimeja on muuttanut, heidän syntyvyytensä on ajan mittaan pudonnut kantaväestön tasolle. Ja arabimaissakin syntyvyys on jo laskussa.

muslimimaahanmuuttajien syntyvyys ei yhdessäkään Euroopan maassa ole asettunut kantaväestön syntyvyyden tasolle. Esimerkiksi Britanniassa muslimiväestö kasvaa edelleen kymmenkertaista vauhtia muuhun väestöön verrattuna. Ja tietosi arabimaiden syntyvyysluvuista perustuu aikaisempiin, vääriin arvioihin väkiluvun kehityksestä. Tosiasiassa 70% maailman väestönkasvusta tapahtuu seuraavien 30 vuoden aikana muslimimaissa.

• Paitsi_että
        Paitsi_että kirjoitti:

muslimimaahanmuuttajien syntyvyys ei yhdessäkään Euroopan maassa ole asettunut kantaväestön syntyvyyden tasolle. Esimerkiksi Britanniassa muslimiväestö kasvaa edelleen kymmenkertaista vauhtia muuhun väestöön verrattuna. Ja tietosi arabimaiden syntyvyysluvuista perustuu aikaisempiin, vääriin arvioihin väkiluvun kehityksestä. Tosiasiassa 70% maailman väestönkasvusta tapahtuu seuraavien 30 vuoden aikana muslimimaissa.

"tietosi" ovat peräsin valemediasta. Kotimaiset vale- ja vihamediat:

MV-lehti
        Uberuutiset
        Finleaks
        Whatdaafuck (englanninkielinen MV)

Ilja Janitskinin Barcelonasta käsin pyörittämiä sivustoja, jotka sekä kopioivat uutisia valtamediasta että tekevät omia rasistisia juttujaan. Rasistinen, maahanmuuttovastainen ja islamofobinen agenda. Valheenpaljastaja on käsitellyt feikkiuutisia ja niiden ansaintalogiikkaa mm. jutussa Uutista on helppo matkia.

Asialehti
        Kansalainen
        Nykysuomi
        Uutismaailma

MV-lehden vanavedessä syntyneitä sivustoja, jotka toivovat menestyvänsä samaa reseptiä hieman muunnellen. Näitä yhdistävät uutissivustoina esiintyminen – ne eivät siis näytä ulkoisesti pelkästään blogeilta. Ne saattavat esimerkiksi kopioida uutisen jostain toisaalta ja kirjata loppuun omia näkemyksiään aiheesta.

Kirjoittajien nimiä ei tyypillisesti julkaista eikä tekijöille anneta anonyymiä sähköpostiosoitetta kummempia yhteystietoja. Ylipäätään oikeiden uutisvälineiden tunnusmerkit puuttuvat, kun esimerkiksi vastaavia päätoimittajia ei ole.

• Paitsi_että
        Paitsi_että kirjoitti:

"tietosi" ovat peräsin valemediasta. Kotimaiset vale- ja vihamediat:

MV-lehti
        Uberuutiset
        Finleaks
        Whatdaafuck (englanninkielinen MV)

Ilja Janitskinin Barcelonasta käsin pyörittämiä sivustoja, jotka sekä kopioivat uutisia valtamediasta että tekevät omia rasistisia juttujaan. Rasistinen, maahanmuuttovastainen ja islamofobinen agenda. Valheenpaljastaja on käsitellyt feikkiuutisia ja niiden ansaintalogiikkaa mm. jutussa Uutista on helppo matkia.

Asialehti
        Kansalainen
        Nykysuomi
        Uutismaailma

MV-lehden vanavedessä syntyneitä sivustoja, jotka toivovat menestyvänsä samaa reseptiä hieman muunnellen. Näitä yhdistävät uutissivustoina esiintyminen – ne eivät siis näytä ulkoisesti pelkästään blogeilta. Ne saattavat esimerkiksi kopioida uutisen jostain toisaalta ja kirjata loppuun omia näkemyksiään aiheesta.

Kirjoittajien nimiä ei tyypillisesti julkaista eikä tekijöille anneta anonyymiä sähköpostiosoitetta kummempia yhteystietoja. Ylipäätään oikeiden uutisvälineiden tunnusmerkit puuttuvat, kun esimerkiksi vastaavia päätoimittajia ei ole.

olet tapasi mukaan väärässä ja siksi yrität siirtää keskustelun väärille raiteille, muttaneiti. Brittien syntyvyyttä koskevat tietoni ovat peräisin Britannian tilastokeskuksen tietoja siteeranneesta The Times -lehdestä, ja muslimimaita koskeva tietoni on peräisin Thomson Reuters -uutistoimiston tilastotiedoista.

• Paitsi_että
        Paitsi_että kirjoitti:

olet tapasi mukaan väärässä ja siksi yrität siirtää keskustelun väärille raiteille, muttaneiti. Brittien syntyvyyttä koskevat tietoni ovat peräisin Britannian tilastokeskuksen tietoja siteeranneesta The Times -lehdestä, ja muslimimaita koskeva tietoni on peräisin Thomson Reuters -uutistoimiston tilastotiedoista.

sinähän se muttaneiti olet, tampio. Käyttäisit omaa nimimerkkiäsi. Vai eikö sinulla ole?

• Paitsi_että
        Paitsi_että kirjoitti:

sinähän se muttaneiti olet, tampio. Käyttäisit omaa nimimerkkiäsi. Vai eikö sinulla ole?

ei täällä ole koskaan mitään muuta muttaneitiä ollut kuin sinä.

• Hornimanns
        Tosiasiassa kirjoitti:

Jaa - porukka joka tulee tänne ilmaisen elämän perässä, ottaa kaikki yhteiskunnan tuet, asunnot, terveydenhuollon jne., mutta ei suostu sopeutumaan, ja tekee rikoksia raiskauksista, pedofiliasta ja vanhusten ryöstöistä ja pahoinpitelyistä lähtien ei mielestäsi edusta haittamaahanmuuttoa? Lienet mukana vastaanottokeskusbisneksessä, olet byrokraatti jonka toimi perustuu maahanmuuttoon, tai olet punavihreä poliitikko?

• Tosiasiassa
        Hornimanns kirjoitti:

Jaa - porukka joka tulee tänne ilmaisen elämän perässä, ottaa kaikki yhteiskunnan tuet, asunnot, terveydenhuollon jne., mutta ei suostu sopeutumaan, ja tekee rikoksia raiskauksista, pedofiliasta ja vanhusten ryöstöistä ja pahoinpitelyistä lähtien ei mielestäsi edusta haittamaahanmuuttoa? Lienet mukana vastaanottokeskusbisneksessä, olet byrokraatti jonka toimi perustuu maahanmuuttoon, tai olet punavihreä poliitikko?

tuommoista kuvailemasi kaltaista proukkaa löytyy lähinnä perussuomalaisista. Ne ottaa kaikki yhteiskunnan tuet, asunnot, terveydenhuollon jne., mutta ei suostu sopeutumaan, ja tekee rikoksia raiskauksista, pedofiliasta ja vanhusten ryöstöistä ja pahoinpitelyistä lähtien.

• Itse_asiassa
        Tosiasiassa kirjoitti:

tuommoista kuvailemasi kaltaista proukkaa löytyy lähinnä perussuomalaisista. Ne ottaa kaikki yhteiskunnan tuet, asunnot, terveydenhuollon jne., mutta ei suostu sopeutumaan, ja tekee rikoksia raiskauksista, pedofiliasta ja vanhusten ryöstöistä ja pahoinpitelyistä lähtien.

en usko, että vastaanottokeskusten asukit suosivat perussuomalaisia, vaikka puolue pettikin lupauksensa tiukemmasta maahanmuuttopolitiikasta.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

en usko, että vastaanottokeskusten asukit suosivat perussuomalaisia, vaikka puolue pettikin lupauksensa tiukemmasta maahanmuuttopolitiikasta.

vastaanottokeskusten asukit eivät edes voi äänestää.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

vastaanottokeskusten asukit eivät edes voi äänestää.

juuri siksi ihmettelinkin, miksi väitit heikäläisiä persuiksi.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

juuri siksi ihmettelinkin, miksi väitit heikäläisiä persuiksi.

ihmettelinkin joskus, ymmärrätkö lukemastasi mitään. No eipä tarvi enää ihmetellä. Et ymmärrä.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

ihmettelinkin joskus, ymmärrätkö lukemastasi mitään. No eipä tarvi enää ihmetellä. Et ymmärrä.

ei se minun syyni ole, että sinä kirjoitat täysin sekopäistä sontaa (toisilta palstalaisilta lainattujen nimimerkkien suojista). Voit syyttää siitä vain itseäsi, kun et suostu ottamaan niitä lääkkeitäsi, vaikka olet selvästi lääkityksen tarpeessa.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

ei se minun syyni ole, että sinä kirjoitat täysin sekopäistä sontaa (toisilta palstalaisilta lainattujen nimimerkkien suojista). Voit syyttää siitä vain itseäsi, kun et suostu ottamaan niitä lääkkeitäsi, vaikka olet selvästi lääkityksen tarpeessa.

on hassua että nimimerkkejä varasteleva trolli leikkii jotain hoitsua.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

on hassua että nimimerkkejä varasteleva trolli leikkii jotain hoitsua.

ei tarvitse leikkiä hoitsua huomatakseen, että mielenterveytesi on järkkynyt pahasti.

• Bullshark
        Tosiasiassa kirjoitti:

Perussuomalaiset ovat niitä jotka yrittävät pitää tätä maata pystyssä vastustamalla vahingollista toimintaa, ja tekemällä töitä ja maksamalla veroja. Ainoa "rikos" johon saattavat syyllistyä on yritys estää matujen tekemiä naisten ja lapsien puskaraiskauksia ja vanhusten ryöstöjä. Se että tällainen toiminta katsotaan rikolliseksi kuvaa hyvin tämän maan tilaa.

• kyssäri
        Bullshark kirjoitti:

Perussuomalaiset ovat niitä jotka yrittävät pitää tätä maata pystyssä vastustamalla vahingollista toimintaa, ja tekemällä töitä ja maksamalla veroja. Ainoa "rikos" johon saattavat syyllistyä on yritys estää matujen tekemiä naisten ja lapsien puskaraiskauksia ja vanhusten ryöstöjä. Se että tällainen toiminta katsotaan rikolliseksi kuvaa hyvin tämän maan tilaa.

Mikä on matu?

• Hornimanns
        kyssäri kirjoitti:

Mikä on matu?

Matu = maahantunkeutuja. Matu on henkilö joka tulee maahan ilmaisen elämän perässä taikasanalla "asylum". Ennen maahan tuloaan hän väistämättä rikkonut lakeja, koska EU-säännökset sanovat että turvapaikkaa on anottava ensimmäisestä turvallisesta maasta - Suomeen ei tule suoria lentoja Afganistanista, Somaliasta tai Irakista. Usealla on tietenkin taustallaan vakavampiakin rikoksia, kansanmurhasta lähtien.

• havaintoja
        Hornimanns kirjoitti:

Matu = maahantunkeutuja. Matu on henkilö joka tulee maahan ilmaisen elämän perässä taikasanalla "asylum". Ennen maahan tuloaan hän väistämättä rikkonut lakeja, koska EU-säännökset sanovat että turvapaikkaa on anottava ensimmäisestä turvallisesta maasta - Suomeen ei tule suoria lentoja Afganistanista, Somaliasta tai Irakista. Usealla on tietenkin taustallaan vakavampiakin rikoksia, kansanmurhasta lähtien.

Ahaaa. Matu ei siis tarkoita mitään, onpahan vain yksi hallanpanemien höppänöitten harhoista.

• kuulutkosinä

Minun verovaroilla ei elätetä maailmaa pelastavia uskovaisia.
      Myös vasemmisto suvakit kuuluvat heihin.

• Rajatkiinniheti4

• rajatkiinniterrorisoi
        Rajatkiinniheti4 kirjoitti:

Italia pelastanut taas 3000 libyasta tullutta matua.

Just eu sopi kiristysrahoilla 5 afrikan maan kanssa matuvirran tyrehdyttämisestä ja näin tämä vain jatkuu.

Sun ja mun verorahoista ei jää suvakeille yhtään kun tuo mustaakin mustempi matuvirta ehtii tänne.

https://sputniknews.com/europe/201610221046607691-italy-saves-migrants-libyan-coast/

Olet näköjään rasisti sanan vanhanaikaisessa, perinteisessä mielessä.

• Hyh-
        rajatkiinniterrorisoi kirjoitti:

Vai sellainen äärivasemmistolainen aivopieru tällä kertaa.

• eiislamille
        rajatkiinniterrorisoi kirjoitti:

Matu ei kuulu suomen luontoon.

• kyssäri
        eiislamille kirjoitti:

Matu ei kuulu suomen luontoon.

Mikä on matu?

• Parempi_kyssäri
        kyssäri kirjoitti:

Mikä on matu?

Onko sinulla dementia tms. muistia heikentävä sairaus, kun olet kysynyt tuota samaa kysymystä joka ketjussa kohta parin vuoden ajan, vaikka olet saanut vastauksen jo aikoja sitten?

• Itse_asiassa
        Hyh- kirjoitti:

Vai sellainen äärivasemmistolainen aivopieru tällä kertaa.

tuohan oli jotain aivan muuta: selkeä havainto, ja jokainen täysijärkinen tuli samaan tulokseen. Aivopierut ovat sinun ja mestarisi käsialaa.

• Tosiasiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

tuohan oli jotain aivan muuta: selkeä havainto, ja jokainen täysijärkinen tuli samaan tulokseen. Aivopierut ovat sinun ja mestarisi käsialaa.

sinä et kykene tekemään selkeitä havaintoja, koska olet pahoista harhoista kärsivä mielenterveysongelmainen trollaaja.

• Tosiasiassa
        Tosiasiassa kirjoitti:

sinä et kykene tekemään selkeitä havaintoja, koska olet pahoista harhoista kärsivä mielenterveysongelmainen trollaaja.

tuo oli tyhjentävä kuvaus sinusta itsestäsi. Tapasi mukaan vain käytit toista persoonaa ensimmäisen sijasta, mutta kyllä sinä ne persoonapronominitkin vielä opit, jahka olet käynyt apukoulua toiset 10 vuotta. Omaa nimimerkkiäsi tuskin opit sittenkään vielä käyttämään. Tuo nimimerkkien varastelu kertoo lähes parantumattomasta luonnevikaisuudesta.

• Tosiasiassa
        Tosiasiassa kirjoitti:

tuo oli tyhjentävä kuvaus sinusta itsestäsi. Tapasi mukaan vain käytit toista persoonaa ensimmäisen sijasta, mutta kyllä sinä ne persoonapronominitkin vielä opit, jahka olet käynyt apukoulua toiset 10 vuotta. Omaa nimimerkkiäsi tuskin opit sittenkään vielä käyttämään. Tuo nimimerkkien varastelu kertoo lähes parantumattomasta luonnevikaisuudesta.

tuo kertoo vain omasta persoonallisuudestasi (tai pikemminkin sen puuttesta). Itsesi projisoiminen muihin palstalaisiin kun on trollaamisen ohella lempipuuhaasi, muttis.

• inhoinhoinho
        kyssäri kirjoitti:

Mikä on matu?

matu on suvakin ,orjan, pomo ja jumala.

• Itse_asiassa
        inhoinhoinho kirjoitti:

matu on suvakin ,orjan, pomo ja jumala.

ei Suomessa mitään orjuutta ole. No osa ihmiskaupan uhreista kyllä on työskennellyt melkeinpä orjuutta muistuttavissa oloissa.

• inhoinhoinho
        Itse_asiassa kirjoitti:

ei Suomessa mitään orjuutta ole. No osa ihmiskaupan uhreista kyllä on työskennellyt melkeinpä orjuutta muistuttavissa oloissa.

itse asiassa suvakki on matujen orja, suvakki myös suosii kaikilla toimillaan ihmiskauppaa ja kumartaa matua kuin jumalaa.

• Itse_asiassa
        inhoinhoinho kirjoitti:

itse asiassa suvakki on matujen orja, suvakki myös suosii kaikilla toimillaan ihmiskauppaa ja kumartaa matua kuin jumalaa.

viestisi on harvinaisen sekopäinen. Ei jatkoon.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

siellä koira älähtää missä kalikka kalahtaa.

• Jackaasi67
        Itse_asiassa kirjoitti:

HomoPippeliKikkeliJakkiaasi67! Khihhihihiii! SekopäinenPekopäinenKikkeliPyllyPimppi! Khihhihihii! EiJatkoonPatkooonKikkeliKakkeli! Prööt! JakkiaasiKakkaPimppi67! Prööt! Khihhihihii!

• Itse_asiassa
        Jackaasi67 kirjoitti:

HomoPippeliKikkeliJakkiaasi67! Khihhihihiii! SekopäinenPekopäinenKikkeliPyllyPimppi! Khihhihihii! EiJatkoonPatkooonKikkeliKakkeli! Prööt! JakkiaasiKakkaPimppi67! Prööt! Khihhihihii!

tuossapa älähti se koira johon kalikka kalahti. Vai aasiko tuo on.

• yksijaainoaainoa

Pakolaiskeskus patjan profiili.
      -Kasvissyöjä-
      -Vastustaa rasisteja, minkkitarhausta ja ilmansaasteita. Tosin ei tiedä miksi.
      -Ikuinen opiskelija. Vuosien istumien kannabishöyryissä opiskelijabileissä on vienyt mahdollisuudet valmistumiseen . Mutta onneksi on rikkaat vanhemmat.
      -Pukeutuu mielellään pellepukuun ja kulkee julkisilla kulkuneuvoilla ja keppihevosella.
      -On aina oikeassa. Vaikka ajatus katkee ei puhe katkee.
      -Selittää kaikki maailman vääryydet rasismilla, valkoisen miehen itsekkyydellä ja feministien iskulauseilla.
      -Omistaa varastetun Jopon.
      -Käyttää arbihuivia ja pakottaa poikaystävänsäkin käyttämään.
      -On kokeillut lesbosuhteita mutta jätti ne koska ne ei olleet enää muodissa.
      -Ei suostu kotitöihin, ruuanlaitoon eikä lasten kasvatukseen, koska se alistaa naista.
      -Suostuu kuitenkin jakamaan herkästi piparia partalapselle, koska ne on niin kärsineet ja se on muodissa.
      -Syyllistää poikaystäväänsä moraalittomasta käytöksestään.

• kyssäri

Mikä on arbihuivi?

• Täältä

• hehehehhehe

• Heh-
        hehehehhehe kirjoitti:

Kylläpä rajakkitrollia lapsettaa.

Kalikka taisi kalahtaa kipeästi, kun noin raivostuit. :DDD

• hehehehhehe
        Heh- kirjoitti:

Kalikka taisi kalahtaa kipeästi, kun noin raivostuit. :DDD

Raivostuin? Minähän nauroin sinulle. Kuten aina.

• Heh-
        hehehehhehe kirjoitti:

Raivostuin? Minähän nauroin sinulle. Kuten aina.

Eihän sinulta muuta tule kuin hullun horinaa.

• Jostainsyystä
        Heh- kirjoitti:

Eihän sinulta muuta tule kuin hullun horinaa.

sekoitit minut Scriptaan.

• Itse_asiassa
        Jostainsyystä kirjoitti:

sekoitit minut Scriptaan.

sinä olet kyllä niin ainutlaatuisen typerä trollaaja, ettei sinua voi sekoittaa mihinkään muuhun.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

sinä olet kyllä niin ainutlaatuisen typerä trollaaja, ettei sinua voi sekoittaa mihinkään muuhun.

Halla-aho on kyllä ainutlaatuisen typerä trollaaja. Ei luulisi tohtoriksi.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

Halla-aho on kyllä ainutlaatuisen typerä trollaaja. Ei luulisi tohtoriksi.

en tiennytkään, että kuvittelet nykyään olevasi Halla-aho.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

en tiennytkään, että kuvittelet nykyään olevasi Halla-aho.

viestiesi perusteella sinä et edes ymmärrä mitä sinulle sanotaan.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

viestiesi perusteella sinä et edes ymmärrä mitä sinulle sanotaan.

ethän edes sinä välillä ymmärrä, mitä yrität sönköttää.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

ethän edes sinä välillä ymmärrä, mitä yrität sönköttää.

ihmettelinkin joskus, ymmärrätkö lukemastasi mitään. No eipä tarvi enää ihmetellä...

• höpöttäjää

Meni kyllä huti aloittajan hypoteesit. Työssäkäyvänä ärsyttää raataa, kun verorahoja siirrettään surutta maahan luvatta ja perusteetta tulleille tyypeille. Ja sittenmmin saaneet kielteisen turvapaikkapäätöksen = ei oikeutta tai perustetta jäädä Suomeen.

Ole tarkkana, minkälaista maahanmuuttoa tässä ollaan vastustamassa!

• hehehehhehe

Aloittaja taisi olla liiankin oikeassa, kun hallanpanemia höpöttäjiä noin kirpaisee :D

• Heh-
        hehehehhehe kirjoitti:

Aloittaja taisi olla liiankin oikeassa, kun hallanpanemia höpöttäjiä noin kirpaisee :D

Nämä "hallanpanemat höpöttäjät" ovat muttaneidin pipin pään kehittelemiä mielikuvitusolentoja, joista se höpisee harhoissaan päivästä toiseen.

• suvakkionnatsi
        hehehehhehe kirjoitti:

NEKRU...LOL

• vajakinvastakohta
        suvakkionnatsi kirjoitti:

NEKRU...LOL

Joo, idiootin mielestä tuollainen on hauskaa.

• suvakkiONnatsi
        vajakinvastakohta kirjoitti:

Joo, idiootin mielestä tuollainen on hauskaa.

LOL,,,,, NEEEEEKRU!

• sitäsaa.mitätilaa
        suvakkiONnatsi kirjoitti:

LOL,,,,, NEEEEEKRU!

Katohan, idiootti jatkaa idioottina.

• suvakkiONnatsi
        sitäsaa.mitätilaa kirjoitti:

Katohan, idiootti jatkaa idioottina.

nimimerkkisi kertoo juuri sen miksi moiset vastaukset sinulle. olet niin typerä, kuten suvakit yleensäkin ,ettei kannata sormilihaksia rasittaa, et ymmärrä mitään kuitenkaan. LOL.

• sitäsaa.mitätilaa

nimimerkkisi kertoo juuri sen miksi moiset vastaukset sinulle. olet niin typerä, kuten suvakit yleensäkin ,ettei kannata sormilihaksia rasittaa, et ymmärrä mitään kuitenkaan. LOL.

No miksi sitten kommentoit? Oletko typerä? LOL

• suvakkiONnatsi

No miksi sitten kommentoit? Oletko typerä? LOL

siinä sinulle typerä suvakkipuvakki miettimistä , pikkuisen puhdetta tyhjälle päällesi.... LOL

• sitäsaa.mitätilaa

siinä sinulle typerä suvakkipuvakki miettimistä , pikkuisen puhdetta tyhjälle päällesi.... LOL

Kysymys oli retorinen.

• suvakkionnatsi

Kysymys oli retorinen.

LOL.

• sitäsaa.mitätilaa

LOL.

Ai niin, sinähän et tiedä mitä se tarkoittaa.

• sdsadsd

minkälaisia profiileja löytyy esim Tanskasta, Australiasta, Uudesta seelannita, Japanista , saudi arabiasta yms Ja nyt myös Englanti
      Kaikkissa maissa vastustavat maahanmuuttoa

• AloittajaMielisairaus

Aloittaja imi taas aids munaa ja sekosi.

• EpätoivoinenÄäliö

Hah-Hah ! Olet typerä, tai juttusi yrittää provosoida muita. Kerrohan mistä sait nimimerkkien nimet edes tietoosi ? Mitä tutkimusmenetelmää käytit ? No niin, et osaa tutkia yhtään mitään !

• ettei_totuus_unohtuisi

Ei tarvitse tietää kuka tänne kirjoittaa. Riittää kun katsoo mitä kirjoittaa. Älykkyytensä voi ehkä kätkeä, tyhmyyttään ei.

• ettei_totuus_unohtuisi
        ettei_totuus_unohtuisi kirjoitti:

Ei tarvitse tietää kuka tänne kirjoittaa. Riittää kun katsoo mitä kirjoittaa. Älykkyytensä voi ehkä kätkeä, tyhmyyttään ei.

Niinpä. Sinäkään et voi kätkeä tyhmyyttäsi, vaikka esiinnytkin jatkuvasti muiden nimimerkeillä, muttaneiti.

• ettei_totuus_unohtuisi

Niinpä. Sinäkään et voi kätkeä tyhmyyttäsi, vaikka esiinnytkin jatkuvasti muiden nimimerkeillä, muttaneiti.

Tämä on minun nimimerkkini. Mutta mikä sinun on, se on vaikeampi kysymys. Olisiko se se paljon puhuttu muttaneiti?

• ettei_totuus_unohtuisi

Tämä on minun nimimerkkini. Mutta mikä sinun on, se on vaikeampi kysymys. Olisiko se se paljon puhuttu muttaneiti?

Niin, pipiin päähäsi on iskostunut kuvitelma, että kaikki nimimerkit kuuluvat sinulle, vaikka tosiasiassa sinun oikeita nikkejäsi ovat muttaneiti ja humanist1. Muut olet varastanut toisilta palstalaisilta, kun olet aina välillä niin sekaisin ettet oikein tahdo muistaa edes sitä, kuka itse olet.

• ettei_totuus_unohtuisi

Niin, pipiin päähäsi on iskostunut kuvitelma, että kaikki nimimerkit kuuluvat sinulle, vaikka tosiasiassa sinun oikeita nikkejäsi ovat muttaneiti ja humanist1. Muut olet varastanut toisilta palstalaisilta, kun olet aina välillä niin sekaisin ettet oikein tahdo muistaa edes sitä, kuka itse olet.

Kerrataan vielä: muttaneiti ja humanist1 ovat rekisteröityjä nimimerkkejä. Niiden takana on eri ihminen, eikä kumpikaan esiinny omalla nimimerkillään täällä enää. Sinä kyllä tiedät tämän, en minä sitä siksi sano. Vaan siksi, että muutkin saisivat tietää totuuden.

• ettei_totuus_unohtuisi

Kerrataan vielä: muttaneiti ja humanist1 ovat rekisteröityjä nimimerkkejä. Niiden takana on eri ihminen, eikä kumpikaan esiinny omalla nimimerkillään täällä enää. Sinä kyllä tiedät tämän, en minä sitä siksi sano. Vaan siksi, että muutkin saisivat tietää totuuden.

Jos nyt ihan totta puhutaan, niin oikeastihan muttaneiti ja humanist1 ovat yksi ja sama henkilö, eli sinä. Et vain enää kehtaa esiintyä kummallakaan nimimerkillä, sillä onnistuit niitä käyttäessäsi häpäisemään itsesi varsin ansiokkaasti, minkä johdosta olet alkanut esiintymään lähinnä minulta ja muilta palstalaisilta lainaamillasi nimimerkeillä. Lisätaakkana sinulla tietysti on tuo persoonallisuushäiriösi tai mikä lie mielenterveysongelmasi, jonka takia et välillä yksinkertaisesti kykene tunnistamaan itseäsi.

• ettei_totuus_unohtuisi

Jos nyt ihan totta puhutaan, niin oikeastihan muttaneiti ja humanist1 ovat yksi ja sama henkilö, eli sinä. Et vain enää kehtaa esiintyä kummallakaan nimimerkillä, sillä onnistuit niitä käyttäessäsi häpäisemään itsesi varsin ansiokkaasti, minkä johdosta olet alkanut esiintymään lähinnä minulta ja muilta palstalaisilta lainaamillasi nimimerkeillä. Lisätaakkana sinulla tietysti on tuo persoonallisuushäiriösi tai mikä lie mielenterveysongelmasi, jonka takia et välillä yksinkertaisesti kykene tunnistamaan itseäsi.

Lainaa jonkun muun nimimerkkiä. "Jos nyt ihan totta puhutaan..." heh heh. Ethän sinä ole koskaan pystynyt puhumaan totta, edes vahingossa.

• ettei_totuus_unohtuisi

Lainaa jonkun muun nimimerkkiä. "Jos nyt ihan totta puhutaan..." heh heh. Ethän sinä ole koskaan pystynyt puhumaan totta, edes vahingossa.

"Lainaa jonkun muun nimimerkkiä." - Heh. Ihan kuin sinulla, muttaneiti, olisi varaa antaa tuollaisia käskyjä muille.

• ettei_totuus_unohtuisi

"Lainaa jonkun muun nimimerkkiä." - Heh. Ihan kuin sinulla, muttaneiti, olisi varaa antaa tuollaisia käskyjä muille.

Juuri sinä olet ainoa oikea muttaneiti, ainutlaatuisen typerä trollaaja. Lainaa jonkun muun nimimerkkiä tai painu helvettiin inisemästä.

• ettei_totuus_unohtuisi

Juuri sinä olet ainoa oikea muttaneiti, ainutlaatuisen typerä trollaaja. Lainaa jonkun muun nimimerkkiä tai painu helvettiin inisemästä.

Vaikka persoonallisuutesi onkin yhtä levällään kuin jalkovälisi, niin ei täällä onneksi muuta muttaneitiä ole kuin sinä.

• ettei_totuus_unohtuisi

Vaikka persoonallisuutesi onkin yhtä levällään kuin jalkovälisi, niin ei täällä onneksi muuta muttaneitiä ole kuin sinä.

Sinä olet ainoa oikea muttaneiti.

• ettei_totuus_unohtuisi

Sinä olet ainoa oikea muttaneiti.

Niin oletkin.

• ettei_totuus_unohtuisi

Niin oletkin.

Minä muuten ihmettelinkin joskus, ymmärrätkö lukemastasi mitään. No eipä tarvi enää ihmetellä. Et ymmärrä.

• ettei_totuus_unohtuisi

Minä muuten ihmettelinkin joskus, ymmärrätkö lukemastasi mitään. No eipä tarvi enää ihmetellä. Et ymmärrä.

Kappas, muttaneidillä jäi taas levy päälle. Sitä se hulluus teettää.

• ettei_totuus_unohtuisi

Kappas, muttaneidillä jäi taas levy päälle. Sitä se hulluus teettää.

Ainahan sulla jää.

• tutkija_dodentti

Olen myös tutustunut näiden suvakkien elämään. Heille tyypillisiä piirteitä ovat :
      - elävät yhteiskunnan avustuksilla
      - jos joku on työelämässä, se on jokin valtion suojatyöpaikka
      - eivät osaa muodostaa mistään asiasta omaa käsitystään
      - ankea lapsuus ( väkivaltaa, seksuaalista häirintää ym . )
      - kaikinpuolin vajaavaisia

• kyssäri

Mikä on vajaavainen?

• suvakkionnatsi
        kyssäri kirjoitti:

Mikä on vajaavainen?

suvakki ja nekru, LOL

• sitäsaa.mitätilaa

suvakki ja nekru, LOL

Ahaa. Sinä taas olet rasisti ja muutenkin vajavainen.

• suvakkiONnatsi

Ahaa. Sinä taas olet rasisti ja muutenkin vajavainen.

Hyvä kun olin avuksi, LOL!:) Ole hyvä vaan.

• sitäsaa.mitätilaa

Hyvä kun olin avuksi, LOL!:) Ole hyvä vaan.

Niin, kaipa te rasistit ja muutkin rajakit jossain olette avuksi, mutta missä, se on vaikeampi kysymys.

• suvakkiONnatsi

Niin, kaipa te rasistit ja muutkin rajakit jossain olette avuksi, mutta missä, se on vaikeampi kysymys.

kerroin sinulle kuka on vajaavainen, etkö tajua mitään nekru.LOL.

• sitäsaa.mitätilaa

kerroin sinulle kuka on vajaavainen, etkö tajua mitään nekru.LOL.

Kyllä minä tajuan että se kirjoitetaan vajavainen ja sinä olet sellainen. LOL.

• suvakkiONnatsi

Kyllä minä tajuan että se kirjoitetaan vajavainen ja sinä olet sellainen. LOL.

ei kehari suvakki mitään tajua..... LOOOOOOOL.....

• sitäsaa.mitätilaa

ei kehari suvakki mitään tajua..... LOOOOOOOL.....

Ei sinulla ole varaa sanoa noin.

• sitäsaa.mitätilaa

Ei sinulla ole varaa sanoa noin.

Kaikilla on varaa sanoa sinulle niin.

• sitäsaa.mitätilaa

Kaikilla on varaa sanoa sinulle niin.

Kas, nimimerkkejä varasteleva trolli iski taas kirveensä kiveen. Mahtaa olla kurjaa kun ei ole varaa edes omaan nimimerkkiin.

• awewefwerer

lisää suvakkien piirteitä
      - laskutaidoton. Ei ymmärrä maahanmuuton kustannuksia
      - rahaa tulee seinästä
      - kaikki muut ovat väärässä
      - ei tunne muita kulttuureita, esim sunni, shiaa, akaviitti, sulfilaiset yms
      - ei hyväksy tosiasiaa, esim 93 % haluaa somalit pois maasta

• Buahha

Näistä viesteistä on nähtävissä, että olen oikeassa.

• Hyhhyh

Olet matu tai matun muija jolle sanellaan että pitää nimitellä ja osoittaa halveksuntaa älykkäille, järkeville ja sivistyneille haittamaahanmuuton vastustajille. Kieroilua joka ei ole tavatonta niissä piireissä.

• havaintoja
        Hyhhyh kirjoitti:

Olet matu tai matun muija jolle sanellaan että pitää nimitellä ja osoittaa halveksuntaa älykkäille, järkeville ja sivistyneille haittamaahanmuuton vastustajille. Kieroilua joka ei ole tavatonta niissä piireissä.

Tosin kukaan ei ole nähnyt missään älykkäitä, järkeviä ja sivistyneitä "haittamaahanmuuton" vastustajia. Vain hallanpanemia höperöitä.

• Parempia_havaintoja
        havaintoja kirjoitti:

Tosin kukaan ei ole nähnyt missään älykkäitä, järkeviä ja sivistyneitä "haittamaahanmuuton" vastustajia. Vain hallanpanemia höperöitä.

Nämä paljon puhumasi "hallanpanemat höperöt" ovat pipin pääsi kehittelemiä mielikuvitusolentoja, joista hoet joka puolella, kun et osaa sanoa mitään järkevää, mutta silti tunnet pakottavaa tarvetta sanoa jotain.

• realiteetteja
        Parempia_havaintoja kirjoitti:

Nämä paljon puhumasi "hallanpanemat höperöt" ovat pipin pääsi kehittelemiä mielikuvitusolentoja, joista hoet joka puolella, kun et osaa sanoa mitään järkevää, mutta silti tunnet pakottavaa tarvetta sanoa jotain.

Höpö höpö. Sinäkin olet näitä hallanpanemia höpöttäjiä. Lusikoit Mestarin hanurista valuvaa Scriptaa tälle palstalle minkä jaksat. Aivan turhaan. Ei paska kullaksi muutu, vaikka kuin laajalle sitä levittäisit.

• Nii-in
        realiteetteja kirjoitti:

Höpö höpö. Sinäkin olet näitä hallanpanemia höpöttäjiä. Lusikoit Mestarin hanurista valuvaa Scriptaa tälle palstalle minkä jaksat. Aivan turhaan. Ei paska kullaksi muutu, vaikka kuin laajalle sitä levittäisit.

Olet kehitellyt itseäsi älykkäämmistä kirjoittajista olkiukkoja, joita kutsut hallanpanemiksi höpöttäjiksi. Aina, kun jäät väittelyssä häviölle, voit turvautua ajatukseen, että eri mieliset ovat pelkkiä ilkeitä hallanpanemia höpöttäjiä. Näppärä keino, jolla suojelet järkkynyttä mielenterveyttäsi tuudittautumalla unelmaan, että olet kaikista vastoinkäymisistä huolimatta edelleen oikeassa.

• realiteetteja
        Nii-in kirjoitti:

Olet kehitellyt itseäsi älykkäämmistä kirjoittajista olkiukkoja, joita kutsut hallanpanemiksi höpöttäjiksi. Aina, kun jäät väittelyssä häviölle, voit turvautua ajatukseen, että eri mieliset ovat pelkkiä ilkeitä hallanpanemia höpöttäjiä. Näppärä keino, jolla suojelet järkkynyttä mielenterveyttäsi tuudittautumalla unelmaan, että olet kaikista vastoinkäymisistä huolimatta edelleen oikeassa.

Ei täällä ole minua älykkäämpiä kirjoittajia.

• Realismia_peliin
        realiteetteja kirjoitti:

Ei täällä ole minua älykkäämpiä kirjoittajia.

Kaikki täällä ovat sinua älykkäämpiä kirjoittajia. Siksihän lainailet jatkuvasti muiden nimimerkkejä ja kokonaisia viestejä.

• Tosiasiassa
        Realismia_peliin kirjoitti:

Kaikki täällä ovat sinua älykkäämpiä kirjoittajia. Siksihän lainailet jatkuvasti muiden nimimerkkejä ja kokonaisia viestejä.

en lainaile kenenkään nimimerkkejä.

• Itse_asiassa
        Tosiasiassa kirjoitti:

en lainaile kenenkään nimimerkkejä.

tuonkin nimimerkin olet lainannut toiselta kirjoittajalta.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

tuonkin nimimerkin olet lainannut toiselta kirjoittajalta.

en ole.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

en ole.

taas lainasit nimimerkin toiselta palstalaiselta. :P

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

taas lainasit nimimerkin toiselta palstalaiselta. :P

en lainannut. Ihan kuin olisin jo sanonut sen. Minä muuten ihmettelinkin joskus, ymmärrätkö lukemastasi mitään. No eipä tarvi enää ihmetellä. Et ymmärrä.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

en lainannut. Ihan kuin olisin jo sanonut sen. Minä muuten ihmettelinkin joskus, ymmärrätkö lukemastasi mitään. No eipä tarvi enää ihmetellä. Et ymmärrä.

turha sinun on asiasta vänkyttää, muttaneiti. Kaikki palstaa pidempään lukeneet tietävät, että nimimerkkien lainailu on projisoimisen ja spämmäämisen ohella lempipuuhaasi.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

turha sinun on asiasta vänkyttää, muttaneiti. Kaikki palstaa pidempään lukeneet tietävät, että nimimerkkien lainailu on projisoimisen ja spämmäämisen ohella lempipuuhaasi.

viestisi on harvinaisen sekopäinen, muttaneiti. Ei jatkoon.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

viestisi on harvinaisen sekopäinen, muttaneiti. Ei jatkoon.

tuo jatkuva jankutuksesi kertoo mielenterveysongelmistasi.

• Jari_Tervo
        realiteetteja kirjoitti:

Kun natsi syyllistyy keskellä Helsinkiä törkeään väkivaltaan, perussuomalainen europarlamentaarikko Jussi Halla-aho pitää sitä ”yksilötasolla valitettavana”. Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juho Eerola kuvaili natsiväkivaltaa ”ikäväksi sattumukseksi”.

Törkeä poliittinen väkivalta ei ole koskaan ”ikävä sattumus”. Kun lepakko yölennollaan törmää tuulivoimalan potkuriin, se on ikävä sattumus.

Meidän pääministerimme Juha Sipilä kirjoittaa blogiinsa: ”Viime viikkoina on tapahtunut väkivallantekoja, jotka huolestuttavat laajalti ihmisiä ja heikentävät turvallisuudentunnettamme. Poliisi tutkii sekä Helsingin Asema-aukion että Kajaanin Otanmäen tapausta.”

Nämä molemmat väkivallanteot ovat tuomittavia ja syylliset saavat aikanaan rangaistuksensa, mutta niiden rinnastaminen tällä tavalla on mieletöntä. Pääministerin Sipilän mukaan suomalaisten turvallisuudentunnetta järkyttää kaksi äärijärjestöä: natsit ja turvapaikanhakijat.

Pääministeri on kertonut julkisuudessa, että tätä hän ei ole tarkoittanut, mutta tätä hän kyllä tuli tarkoittaneeksi.

Pienelle maalle tyypillisesti Suomessa haetaan aina keskitietä, koska se kuulostaa turvalliselta. Keskitietä haetaan myös sieltä, missä sitä ei ole. Ihmisoikeuksien kannattajien ja vastustajien välillä ei ole keskitietä eikä sovitteluratkaisua. Joko ihmisoikeuksia kunnioitetaan tai sitten ei. Ei-tie vie meidät helvettiin.

Johtavat suomalaiset poliitikot tietävät, että muukalaiskammo on maassamme vahva poliittinen voima. Muukalaiskammoiset äänestävät eikä heidän tunteitaan saa tarpeettomasti loukata. Heitä pitää auttaa heidän lähialueillaan eli täällä.

• Maamaksakoonne

Sen maan mistä ne pakolaiset tulevat niin pitäisi maksaa niiden elintaso.

Onko se oikein että tänne tullaan ihan vaan lorviin ja eläteiksi. Ymmärrän jos suomalaisilla menee motivaatio kustantaa tätä kasvavaa pakolais sakkia. Ja nämä uskonnot ovat ihan karmeeta paskaa mitä ne tuo mukanaan, ei mene järjen mukaan enään.

• sdfghjkl

Mitä kysytään suvakkihorolta jolla on molemmat silmät mustana? Mistä sait tuon burkhan.

• teeuusiprofilointi

No aloittaja, meitä poikkeuksia on paljon jotka emme mahdu "profilointikatsaukseesi".
      On myös työssäkäyviä, ja paljon.
      Ja olen samaa mieltä, että täällä ei vastusteta maahanmuuttoa. Lähes jokainen kirjoittaja on huolissaan omasta ja varsinkin lastensa tulevaisuudesta ja heidän työnsaanistaan, asunnosaannistaan, yleisestä hyvinvointitilanteesta.
      Mutta teikäläiset, aloittajan hengenheimolaiset, ajattelettekin aivan muita asioita. Teidänkin tekisi mieli sanoa se, mitä oikeasti ajattelette, mutta ette uskalla.

• Hähihmetyyppi

Jos et vastusta maahanmuuttoa niin miksi vastaat ettet sovi "profilointikatsaukseen"? Kyse oli nimenomaan niistä jotka vastustavat maahanmuuttoa.

Kuinka vitun tyhmä olet?

• teeuusiprofilointi
        Hähihmetyyppi kirjoitti:

Jos et vastusta maahanmuuttoa niin miksi vastaat ettet sovi "profilointikatsaukseen"? Kyse oli nimenomaan niistä jotka vastustavat maahanmuuttoa.

Kuinka vitun tyhmä olet?

Täytyy näköjään taas rautalangasta vääntää. Siis: täällä ei vastusteta maahanmuuttoa. Täällä vastustetaan HAITTAMAAHANMUUTTOA ja TURVAPAIKKATURISMIA, jotka ovat siis sitä, ettei ole ollut lähtiessä pienintäkään hätää. Ainoastaan rahanpuutetta, jota täältä AVOKÄTISET APINAT antavat, ja MEIDÄN RAHOISTAMME.

• MitäHelvettip
        teeuusiprofilointi kirjoitti:

Täytyy näköjään taas rautalangasta vääntää. Siis: täällä ei vastusteta maahanmuuttoa. Täällä vastustetaan HAITTAMAAHANMUUTTOA ja TURVAPAIKKATURISMIA, jotka ovat siis sitä, ettei ole ollut lähtiessä pienintäkään hätää. Ainoastaan rahanpuutetta, jota täältä AVOKÄTISET APINAT antavat, ja MEIDÄN RAHOISTAMME.

Niin? Siis maahanmuuttovirasto käännyttää tälläiset hakijat. Eikö tätä ole teille kerrottu? Tämänkö takia meuhkaatte?

• MaksaSinäVainIloisesti
        MitäHelvettip kirjoitti:

Niin? Siis maahanmuuttovirasto käännyttää tälläiset hakijat. Eikö tätä ole teille kerrottu? Tämänkö takia meuhkaatte?

Jassoo. Mitenkä käännyttää? Iso osa tulijoista on kaikilta viranomaisilta hukassa, ja nekin löydetyt, jotka kielteisen päätöksen saavat, ovat oikeutettuja loisimaan suomalaisten veronmaksajien rahoilla, kunnes kaikki oikeusasteet ovat käsitelleet kaikki mahdolliset valitukset.

Voi sentään. Unohtivatko ne kertoa SINULLE tämän?

• Tyhmä_duunari

Tässä on kyllä aloittajana sellainen tyyppiesimerkki kaverista, joka on rimaa hipoen käynyt läpi lukion ja yliopiston humanistisen puolen. Nyt hän on näillä "ansioillaan" kohottanut itsensä kaikkien muiden yläpuolelle. Kaveri leijuu omassa kuplassaan ja kuvittelee olevansa "älykäs" ja jotenkin erityinen.

Minulla on sinulle uutisia. Kaltaisiasi "mukaviisaita" mahtuu PK seudulla 13 tusinaan!

Kaikki haittamaahanmuutto on pahasta suomen yheiskunnalle! Se on saatava loppumaan keinolla millä hyvänsä!

• Elintasopakolaisia

Tyhmä ihminen ei näy tajuavan kuinka paljon se maksaa ottaa tänne loisia.

• suvakkionryssä
        Elintasopakolaisia kirjoitti:

Tyhmä ihminen ei näy tajuavan kuinka paljon se maksaa ottaa tänne loisia.

Suvakki kyllä tajuaa, mutta ei välitä, koska joku muu maksaa. Suvakki ei koskaan käy työssä eikä ole koskaan omistanut mitään. Siksi hänelle aivan sama vaikka suomi annettaisi samantien vaikka ryssälle.

• Profilointisiemennytoike

Oletko selvittänyt ollenkaan mistä se raha tulee näiden elättämiseen, tuskin rikkailta vaan köyhien persnahasta. Oma kansa köyhdytetään ja imetään ihan kuiviin. Mitkään työt näille pakolasille ei kelpaa vaan tekeytyvät ihan tyhmiksi jotta suomalaiset elättävät. Eihän niille kelpaa edes majoitus korvessa kun pitää päästä kaupunkielämän sykkeeseen juhlimaan ja naisia iskemään. Vanhuksille tarjottava ruokakin on paskaa ja niinhän se onkin mutta puolustuskyvyttömille voidaan syöttää mitä vain. Minä en alkaisi loppuelämääni viettämään syöden tuollaista paskaa jotain nakki perunamuusia kun en syö muutenkaan makkaraa ollenkaan. No eihän vanhalla ole mitään virkaa enään muuta kuin on turha kuluerä.

Se miksi sinä haluat tänne oikein suuren elättilauman niin en ymmärrä. Olet hyväosainen ja köyhyyttä koskaan kokematon ja rikkaathan osaa piilotella varansa, koijata niin ettei ole hätäpäivää.

Niiden maahanmuuttajien elatus aletaan ottaan pois suomalaisten sosiaaliturvasta niin että loppujenlopuksi tulevaisuudessa ei ole enään sosiaalturvaa ollenkaan. Kannattaa alkaa ehkäisemään nii ettei lisäänny enään kuin kanit sillä tää maa ei kauaa kestä liikaväestöä, suurta elättien määrää.

Oma profiilini on lapseton kun en lapsia tarvitse niin jätin tekemättä ja pystyn olemaan onnellinen niin etten tarvitse toisista ihmisistä sisältöä elämääni. Kehitän itseäni ajattelemalla ja haen laajempaa näkökulmaa kuin yksinkertainen ihminen ei näe sivuläpiltä välttämättä laajemmalti.

Joku helvetin minä minä itsekeskeisyys puuttuu minulta kokonaan, Silloin jos on omat rahavirrat turvattu niin helppoa haluta tänne pakolaisia kun ne eivät vie omasta kukkarosta mitään. Sen maan pitäisi niiden perusturva maksaa mistä ne tulee eikä suomalaisten.

Olen ollut aikaani edellä koko ikäni ja nähnyt tulevaisuuteen kun en ole pyörinyt oman napani ympärillä niin näkee jotain muutakin. Suurin osa ihmisistä ei näe muuta kuin itsensä, valitettavasti itsekeskeisyys on niin kasvava ja paha ilmiö että se vie ihmiskunnan tuhoon alta aikayksikön. Kaikki tarvitsee jälkeläisiä vaikka ei ole rahaa niitä edes elättää ja kaikki elämän eväät ovat hukassa, siis ressukoita mutta sosiaalitoimistosta saa palkkapussin joka kuukausi.

Kukaan ei näytä tajuavan kuinka velaksi yhteiskunta elää ja paljonko maahanmuuttajat maksaa yhteiskunnalle. Kohta ollaan konkurssissa ja ollaan jo. Kaikki laiskat perheenperustajat yhteiskunta jo elättää niin ettei kannata töitä edes hakea kun sossusta saa saman elannon kuin kävisi töissä. Aivan turhaa paskasakkia sitten koitetaan pyörittää
      vaikka missä työllisyystemppuhommissa jotka ovat niin vähä-älyisiä etteivät osaa yksinkertaisimpiakaan asioita. Ei muuta kuin puskee kakaraa vaikka ei niiden elättämiseen ole mitään resursseja kun yhteiskunta maksaa. Jälkeläisiä pitää olla vaikka päässä ei kulje yhtään mikään muuta kuin jalat osaa levittää ja naida.

• NäinSeMeneePellet

Mahtavia nämä "tajuatko kuinka paljon mamut maksaa" -kysymykset.

Voi teitä idiootteja.

Tietysti tajuan.

Tajuan myös paljonko te, yhteiskunnan elätit, maksatte minulle.

Se summa on paljon isompi.

Maahanmuuttajasta sentään voi tulla yhteiskunnalle merkittävä tulonlähde.

Teistä ei tule muuta kuin lasku.

• ÄläNytSentäänNauruunTapa

"Maahanmuuttajasta sentään voi tulla yhteiskunnalle merkittävä tulonlähde."

Paino sanoilla VOI TULLA.

• realismia_kehiin

Osoitit kyllä kommenteillasi totaalisen tyhmyytesi! :-D Sinun mielestäsi siis on yhteiskunnalle jotenkin hyväksi, ku otetaan tänne lisää loisia noiden jo täälläolevien lisäksi? Voi luoja mitä kuraa!

Tilastot ja historia osoittavat aukottomasti, että tuo "haittamaahanmuutto", jota meillä on tässä viimeaikoina ollu on pelkästään negatiivistä. Missään tilanteessa sitä ei saa positiiviseksi käännettyä. Eli kommenttisi "voi tulla" on täysin idioottimainen. Jos suomeen tulee muslimiperhe, niin siitä perheestä on 100% varmuudella 50% työttömänä. Muslimiperheen naiset eivät mene töhin! Jos joku muuta väittää, niin valehtelee.

En usko, että itse maksat ainuttakaan soskuelättiä! Oot luultavasti jossain valtion/kunnan suojatyöpaikassa itsekkin loisimassa. Kaltaisiasi tyyppejä ei suomi kaipaa!

• SelvitäJooko
        realismia_kehiin kirjoitti:

Osoitit kyllä kommenteillasi totaalisen tyhmyytesi! :-D Sinun mielestäsi siis on yhteiskunnalle jotenkin hyväksi, ku otetaan tänne lisää loisia noiden jo täälläolevien lisäksi? Voi luoja mitä kuraa!

Tilastot ja historia osoittavat aukottomasti, että tuo "haittamaahanmuutto", jota meillä on tässä viimeaikoina ollu on pelkästään negatiivistä. Missään tilanteessa sitä ei saa positiiviseksi käännettyä. Eli kommenttisi "voi tulla" on täysin idioottimainen. Jos suomeen tulee muslimiperhe, niin siitä perheestä on 100% varmuudella 50% työttömänä. Muslimiperheen naiset eivät mene töhin! Jos joku muuta väittää, niin valehtelee.

En usko, että itse maksat ainuttakaan soskuelättiä! Oot luultavasti jossain valtion/kunnan suojatyöpaikassa itsekkin loisimassa. Kaltaisiasi tyyppejä ei suomi kaipaa!

Olen yrittäjä ja työllistän kymmeniä ihmisiä.

Yksikään työllistämäni ihminen ei olisi samaa mieltä kanssasi.

Työllistän myös maahanmuuttajia ja olen jopa houkutellut ihmisiä muuttamaan Suomeen. Nämä ihmiset maksavat sinunkin tukesi.

• KeksiVähänLisää
        SelvitäJooko kirjoitti:

Olen yrittäjä ja työllistän kymmeniä ihmisiä.

Yksikään työllistämäni ihminen ei olisi samaa mieltä kanssasi.

Työllistän myös maahanmuuttajia ja olen jopa houkutellut ihmisiä muuttamaan Suomeen. Nämä ihmiset maksavat sinunkin tukesi.

Heko heko.

• ööö.öö

"Yhteiskunta pitää teistä huolta koska ette muuhun kykene. "

Yhteiskunta on elättänyt somalit 20 vuotta. Kysymys on: miksi suomalaisten pitää heidät elättää? Miksei vaikka paljon lähempänä oleva Saudi-Arabia? Tai he itse?

Älykkäiltä suvakeilta tulee vain epämääräisiä vastauksia. Älykkäät suvakit sen sijaan nielaisevat heti lelusalakuljettajan tarinat.

Älykkyyttä tosiaan.

• EttäJaksaaJaJaksaa

Aloittajalle:

Pidä käsitteet selvinä sekä itsellesi että muille.

Se, mitä näillä palstoilla kritisoidaan, on HAITTAMAAHANMUUTTO. Eli kansanomaisemmin matutus.

Palstalaiset ovat tehneet sen selväksi useammankin kerran. Kukaan tuskin vastustaa maahanmuuttoa. Sanaan sisältyy itseisarvona se, että tänne tullaan joko töihin, opiskelemaan tai rakkauden vuoksi.

Ei siis sosiaaliturvan vuoksi.

• aphölmötaitrolli

Juuri näin se menee. Olen itsekin ollut tekemisissä työn puolesta monenkin maahanmuuttajan kanssa, jotka tekevät työtä ja huom: MAKSAVAT VEROJA SUOMEEN. He ovat ihan hyviä, motivoituneita ja fiksuja ihmisiä.
        Sellaisten maahanmuuttoa tuskin kukaan vastustaa.
        Mutta kun jätetään perheen naiset ja lapset, ja lähdetään tänne ruuasta valittamaan ja rahaa vaatimaan, niin se alkaa olla jo todella mautonta. Normaalit ihmiset vastustavat juuri sellaista.

• HerätkääPellet

Älä valehtele itsellesi. Täällähän kaasutettaisiin ihan kaikki jos saisitte asiasta päättää.

Humanitäärinen maahanmuutto on niin pientä, ettei se talouttamme horjuta tai liikuta suuntaan jos toiseen. Miksi ihmeessä jauhatte tästä 24/7 satojen viestien edestä? Suomessa on paljon isompia ongelmia.

• realismia_kehiin
        HerätkääPellet kirjoitti:

Älä valehtele itsellesi. Täällähän kaasutettaisiin ihan kaikki jos saisitte asiasta päättää.

Humanitäärinen maahanmuutto on niin pientä, ettei se talouttamme horjuta tai liikuta suuntaan jos toiseen. Miksi ihmeessä jauhatte tästä 24/7 satojen viestien edestä? Suomessa on paljon isompia ongelmia.

Osoitit täydellisen kykenemättömyytesi yksinkertaisiin laskutoimituksiin!

"Humanitäärinen maahanmuutto on niin pientä, ettei se talouttamme horjuta tai liikuta suuntaan jos toiseen"

Tuo lause on jo yksinään tyhmintä, mitä oon kuullut vuosiin! Jos miljardi euroa vuodessa poltettua rahaa ei horjuta talouttamme eikä liikuta suuntaan tai toiseen, niin miksi nämä viimeisen vuoden aikana tulleet yhden miljardin leikkaukset sitten tuntuvat niin pahalta?

Käytännössä kaikki se työ mitä nykyhallitus on tehnyt kulujen karsimiseksi on ollu täysin turhaa, koska tuo sama raha on nyt poltettu nuorten jihadistien loisimisen kustantamiseen.

Jos valtiolla ei ole ollut vara kustantaa 100 miljoonan lastensairaalaa, niin miten ihmeessä samalla valtiolla on yhtäkkiä varaa jakaa miljardi kiittämättömille loisille, jotka eivä ole edes suomalaisia?

• NäinFaktaaSulle

Osoitit täydellisen kykenemättömyytesi yksinkertaisiin laskutoimituksiin!

"Humanitäärinen maahanmuutto on niin pientä, ettei se talouttamme horjuta tai liikuta suuntaan jos toiseen"

Tuo lause on jo yksinään tyhmintä, mitä oon kuullut vuosiin! Jos miljardi euroa vuodessa poltettua rahaa ei horjuta talouttamme eikä liikuta suuntaan tai toiseen, niin miksi nämä viimeisen vuoden aikana tulleet yhden miljardin leikkaukset sitten tuntuvat niin pahalta?

Käytännössä kaikki se työ mitä nykyhallitus on tehnyt kulujen karsimiseksi on ollu täysin turhaa, koska tuo sama raha on nyt poltettu nuorten jihadistien loisimisen kustantamiseen.

Jos valtiolla ei ole ollut vara kustantaa 100 miljoonan lastensairaalaa, niin miten ihmeessä samalla valtiolla on yhtäkkiä varaa jakaa miljardi kiittämättömille loisille, jotka eivä ole edes suomalaisia?

Niin, poikkeuksellisesti lähes miljardi. Väitätkö, että meillä ei ole varaa auttaa miljardin verran? Se on toki paljon, lähes 0.4% bkt:sta mutta ei kaada taloutta. Tämä on täysin poikkeuksellinen konflikti. Voimme mielestämme auttaa tämän verran ilman ongelmia.

• realismia_kehiin
        NäinFaktaaSulle kirjoitti:

Niin, poikkeuksellisesti lähes miljardi. Väitätkö, että meillä ei ole varaa auttaa miljardin verran? Se on toki paljon, lähes 0.4% bkt:sta mutta ei kaada taloutta. Tämä on täysin poikkeuksellinen konflikti. Voimme mielestämme auttaa tämän verran ilman ongelmia.

Huh huh! Kyllä minä voin ihan takuulla väittää, että suomella ei ole miljardia löysää rahaa! Tälläkin hetkellä talous menee kokoajan pakkaselle. Eli tienaamme vähemmän, ku kulutamme. Kaikenlisäksi tuo miljardi vuodessa kuluu jo nyt maassa oleviin. Eli jos tahti jatkuu samalla tavalla, niin meidän kulut kasvavat miljardilla joka vuosi!

Toisin, ku väität, niin tämä konflikti ei ole "poikkeuksellinen" eikä millään muotoa väliaikainen vaan sama ralli tulee jatkumaan kymmeniä tai jopa satoja vuosia, jos vaan annamme sen jatkua. Jos et vieläkään ole käsittänyt, niin nämä suomeen tulevat loiset eivät tule sotatoimialuilta vaan afrikan ja lähi-idän köyhistä maista. Suomeen tulee syyriasta todella vähän porukkaa.

Tämä massavaellus on seurausta lähi-idän ja afrikan kehitysmaiden kestämättömästä väestönkasvusta, jota länsimaat "avustuksillaan" tukevat. Syyrian konflikti on ikäänkuin "aasinsilta" näille kavereille lähteä liikkeelle paremman elämän toivossa.

Jos emme saa tilkittyä tätä haittamaahanmuuton tuomaa rahareikää ja lähetettyä jokaista loista ulos suomesta, niin seuraavaksi pitää alkaa leikkaamaan taas kerran koulutuksesta, sosiaalietuuksista, päivähoidosta, vanhustenhoidosta, ym. paikoista. Itse totisesti toivon, että leikkuri osuu sinun kohdallesi ja valtio/kuntarahoitteinen suojatyöpaikkasi on ensimmäisenä leikkurin alla.

Ihmeellistä, että kaltaisesi ihmiset huutavat kurkku suorana esimerkiksi koulutuksen leikkauksia vastaan, mutta ovat sitten takki auki ottamassa lisää rahansyöjiä suomeen. Ette ilmeisesti ymmärrä syy seuraus suhdetta?

Että siinäpä vähän faktaa sulle!

• AnnaOikeatLuvut

Huh huh! Kyllä minä voin ihan takuulla väittää, että suomella ei ole miljardia löysää rahaa! Tälläkin hetkellä talous menee kokoajan pakkaselle. Eli tienaamme vähemmän, ku kulutamme. Kaikenlisäksi tuo miljardi vuodessa kuluu jo nyt maassa oleviin. Eli jos tahti jatkuu samalla tavalla, niin meidän kulut kasvavat miljardilla joka vuosi!

Toisin, ku väität, niin tämä konflikti ei ole "poikkeuksellinen" eikä millään muotoa väliaikainen vaan sama ralli tulee jatkumaan kymmeniä tai jopa satoja vuosia, jos vaan annamme sen jatkua. Jos et vieläkään ole käsittänyt, niin nämä suomeen tulevat loiset eivät tule sotatoimialuilta vaan afrikan ja lähi-idän köyhistä maista. Suomeen tulee syyriasta todella vähän porukkaa.

Tämä massavaellus on seurausta lähi-idän ja afrikan kehitysmaiden kestämättömästä väestönkasvusta, jota länsimaat "avustuksillaan" tukevat. Syyrian konflikti on ikäänkuin "aasinsilta" näille kavereille lähteä liikkeelle paremman elämän toivossa.

Jos emme saa tilkittyä tätä haittamaahanmuuton tuomaa rahareikää ja lähetettyä jokaista loista ulos suomesta, niin seuraavaksi pitää alkaa leikkaamaan taas kerran koulutuksesta, sosiaalietuuksista, päivähoidosta, vanhustenhoidosta, ym. paikoista. Itse totisesti toivon, että leikkuri osuu sinun kohdallesi ja valtio/kuntarahoitteinen suojatyöpaikkasi on ensimmäisenä leikkurin alla.

Ihmeellistä, että kaltaisesi ihmiset huutavat kurkku suorana esimerkiksi koulutuksen leikkauksia vastaan, mutta ovat sitten takki auki ottamassa lisää rahansyöjiä suomeen. Ette ilmeisesti ymmärrä syy seuraus suhdetta?

Että siinäpä vähän faktaa sulle!

Ei suomeen oteta taloudellisista syistä turvapaikkaa hakevia. Lukusi ja siitä seurannut päättelyketjusi ei siis pidä paikkaansa.

• realismia_kehiin
        AnnaOikeatLuvut kirjoitti:

Ei suomeen oteta taloudellisista syistä turvapaikkaa hakevia. Lukusi ja siitä seurannut päättelyketjusi ei siis pidä paikkaansa.

Millä perusteella suomi on myöntänyt nämä nykyiset turvapaikat? Kyseiset henkilöthän eivät ole pakolaisia vaan "turvapaikanhakijoita" 99,99% kyseisistä kavereista on täällä hakemassa "turvapaikkaa" käytännössä taloudellisista syistä. Mitään oikeaa hätää ei Somalit, Eritrealaiset, Irakilaiset, Afgaanit tai muut vastaavat pakene. Kyseisissä maissa riittää kyllä turvallisia alueita, joten sieltä ei ole kenenkään pakko tulla tänne.

Jos raha ei ratkaisisi, niin luulisi heidän hakevan turvapaikkaa esim Espanjasta, jossa ilmasto on huomattavasti houkuttelevampi. Suomeen ei ole noista kavereista suoraan tullut ainutkaan vaan he ovat vaeltaneet koko euroopan halki tullakseen tänne. Eli suomella ei olisi ollut minkään valtakunnan velvollisuutta myöntää heille edes väliaikaista oleskelulupaa suomen valtakunnan alueelle. Jos suomen päättäjillä/virkamiehillä ois ollu hitunenkaan järkeä, niin he olisivat käännyttäneet kaverit takaisin ruotsiin tai saksaan. Sieltähän he ovat suomeen tulleet.

Nyt tänne on päästetty porukkaa "odottelemaan" päätöstä ja heistä aiheutuneet kulut ovat valtavat. Samalla suomessa on moraalittomia toimijoita, jotka tekevät todella rahakasta bisnestä tällä koko show:lla. SPR ja Luona Oy nyt vaikka esimerkkinä. Itse lasken kyseiset lafkat talousrikollisiksi.

Väitit mitä tahansa, niin suomessa on tällähetkellä valtava muslimiporukka loisimassa vastaanottokseskuksissa ja valtiorahoitteisissa asunnoissa. Heidän aiheuttamansa vuotuiset kustannukset ovatn n. miljardi. Tilanne on täysin kestämätön ja sille pitäisi tehdä jotain ja nopeasti!

• SyytäOikeitaIhmisiä

Miten tämä on taas pakolaisten vika? Tekisit itsekkin noin samassa tilanteessa.

Me ne käännytykset teemme itse hitaasti.

• VoiPiruTaasKerran
        SyytäOikeitaIhmisiä kirjoitti:

Miten tämä on taas pakolaisten vika? Tekisit itsekkin noin samassa tilanteessa.

Me ne käännytykset teemme itse hitaasti.

Selvitä nyt sinäkin ne KÄSITTEET!!!

Täällä ei puhuta hätää kärsivistä pakolaisista, vaan elintason perässä maahan tulleista ihmisistä. Maahantunkeutujista.

Ple että veetuttaa kun koko ajan sotketaan asioita. Onks tää niin vaikeeta tajuta? Tai no miksei, ainakin ns. suvakeilta menee koko ajan yli hilseen.

• EiMitäänOpittu
        HerätkääPellet kirjoitti:

Voi sinua reppanaa. Mene nyt sinne kouluun ja kysy opettajalta. Tai äidiltäs.

• realismia_kehiin

Ei todellakaan ole pakolaisten vika! Eihän meillä ole täällä pakolaisia juurikaan edes näkynyt! Suomeen tunkeva porukka ei ole pakolaisia vaan laittomia maahanpyrkijöitä. Pakolaisen määritelmään kyseiset henkilöt eivät sovi. Itse en kunnioiota ihmisiä, jotka ovat valmiita käyttämään järjestelmän porsaanreikiä hyväkseen varastaakseen muiden rahoja itselleen. Jos itse olisit valmis niin tekemään, niin en voi kyllä sinuakaan kunnioittaa!

Meidän virheemme ei ole hitaat käännytykset vaan se, että ylipäätään päästämme nämä ihmiset maahan. Kun yhden turhan elintasopakolaisen päästää prosessiin, niin valitusrumba kestää pari vuotta. Koko tuon 2 vuotta maksamme käytännössä perusteetonta tukea loisivalle kaverille. Lisäksi kyseinen henkilö kuormittaa oikeusjärjestelmää kohtuuttomasti. Samalla lapioimme SPR:n kaltaisille rosvojärjestöille ja asianajajille veronmaksajien rahoja järjettömiä määriä. Tästä syystä valtion pitäisi tehdä kaikkensa estääkseen näitä ihmisiä edes pääsemästä prosessiin.

Tuon ei luulisi olevan vaikeaa! Oletko itse koskaan yrittänyt päästä esim USA:han ilman passia ja viisumia? Jos niin tekisit, niin löytäisit itsesi seuraavalta paluulennolta. Jostain käsittämättömästä syystä suomi katsoo paperittomia tulijoita läpi sormien ja ei käännytä heitä rajalta takaisin. Tuo järjetön touhu aiheuttaa meille miljardin vuotuiset kustannukset!

• HätäOnTotta

Ei todellakaan ole pakolaisten vika! Eihän meillä ole täällä pakolaisia juurikaan edes näkynyt! Suomeen tunkeva porukka ei ole pakolaisia vaan laittomia maahanpyrkijöitä. Pakolaisen määritelmään kyseiset henkilöt eivät sovi. Itse en kunnioiota ihmisiä, jotka ovat valmiita käyttämään järjestelmän porsaanreikiä hyväkseen varastaakseen muiden rahoja itselleen. Jos itse olisit valmis niin tekemään, niin en voi kyllä sinuakaan kunnioittaa!

Meidän virheemme ei ole hitaat käännytykset vaan se, että ylipäätään päästämme nämä ihmiset maahan. Kun yhden turhan elintasopakolaisen päästää prosessiin, niin valitusrumba kestää pari vuotta. Koko tuon 2 vuotta maksamme käytännössä perusteetonta tukea loisivalle kaverille. Lisäksi kyseinen henkilö kuormittaa oikeusjärjestelmää kohtuuttomasti. Samalla lapioimme SPR:n kaltaisille rosvojärjestöille ja asianajajille veronmaksajien rahoja järjettömiä määriä. Tästä syystä valtion pitäisi tehdä kaikkensa estääkseen näitä ihmisiä edes pääsemästä prosessiin.

Tuon ei luulisi olevan vaikeaa! Oletko itse koskaan yrittänyt päästä esim USA:han ilman passia ja viisumia? Jos niin tekisit, niin löytäisit itsesi seuraavalta paluulennolta. Jostain käsittämättömästä syystä suomi katsoo paperittomia tulijoita läpi sormien ja ei käännytä heitä rajalta takaisin. Tuo järjetön touhu aiheuttaa meille miljardin vuotuiset kustannukset!

On näkynyt. Kyllä suurin osa on oikeasti pakolaisia.

Jännä tarina muuten, liekö totta?

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/2968852/Kurdisivusto Nelja Suomesta kaannytettya kurdia kuoli Isisin iskussa Kirkukissa

• Totuus.On.Tämä
        HätäOnTotta kirjoitti:

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/2968852/Kurdisivusto Nelja Suomesta kaannytettya kurdia kuoli Isisin iskussa Kirkukissa

Suurin osa tänne tunkeutuneista ei ole suojelun tarpeessa olevia pakolaisia. He ovat elintason ja sosiaaliturvan perässä tulevia maahanmuuttajia. He valitsevat kohdemaikseen anteliaasta sosiaaliturvastaan tunnetut maat, kuten Ruotsin, Saksan ja Suomen, ja kiertävät Slovenian ja Bulgarian kaltaiset maat, koska haluavat helppoa rahaa.

• realismia_kehiin
        HätäOnTotta kirjoitti:

No ei todellakaan ole!

Määritelmä löytyy tuolta: http://www.finlex.fi/fi/sopimukset/sopsteksti/1968/19680077/19680077_2

Voin väittää, ettei suomeen virtaavasta porukasta sovi siihen, ku korkeintaan joku 0.01%. Huomioksi, että pakolais statuksen saa vain, jos on HENKILÖKOHTAISESTI joutunut jonkin määritelmässä esitetyn seikan vuoksi vainotuksi. Eli jos naapuri sai turpaan "edustaessaan väärää uskontoa" ja kaveri päätti karata, ennenkuin hänelle käy samoin, niin se ei riitä pakolais statukseen.

Mitä tulee tuohon kurdisivuoston uutiseen, niin mitä ihmeellistä siinä on? Ranskassa kuoli 132 ihmistä ISISin iskussa tänä vuonna. Pitääkö meidän ottaa ranskalaisetkin turvapaikahakijoiksi suomeen?

Jos neljä nuorta miestä pääsee hengestään mentyään väen vängällä sotatoimialueelle, niin voi voi! Ois heillä varmaan ollu mahdollisuus mennä jonnekkin rauhallisempaankin kolkkaan. Kyllä siellä Kirkukissa on varmaan kuollu naisia ja lapsiakin. Miksei siitä ole uutisointia?

Lisäksi afrikassa kuoli eilen satoja ihmisiä flunssaan? pitäisikö siitäkin olla turun sanomissa uutinen? Entä Kairossa liikenneonnettomuuksissa kuolleet? Niitäkin on varmaan sata päivässä. Teille suvakeille tuntuu olevan mahdoton ymmärtää, että kuolema on osa elämää. Suomi eikä suomalaiset voi mitenkään olla vastuussa Irakissa tai afrikassa tai missään muuallakaan maailmalla kuolleista ihmisistä?

Suomi ei voi ottaa koko afrikkaa tänne asumaan ja vaikka ottaisikin, niin mikään ei muuttuis. Näkeehän sen tyhmempikin, että nämä "maailman omistajat" eli islamilaiset tuovat ongelmansa tullessaan. Suomeen tulleet "turvapaikanhakijat" ovat jo vuoden sisällä tuoneet tänne murhia, ryöstöjä, raiskauksia, pahoinpitelyitä, jne. eikä heitä ole, kuin 30 000.

Jos ovet avataan sepposen selälleen, niin varovaisesti arvioiden tänne tulee miljoona ihmistä vuodessa. Mietippä miten tuo näkyisi suomen rikostilastoissa? On parempi, että lähdet itse täältä sinne Irakiin, jos kaipaat senkaltaista "monikulttuurista" ihanuutta! Me normaalit suomalaiset haluamme pitää suomessa yhteiskuntarauhan!

• huorasuvakki

Matut antaa meille kikkeliä, se riittää, maksakoon vaikka tuhat triljoonaa.

• huorasuvakki

Olet kyllä oikeassa, suomeen otetaan elintasopakolaisia tyydyttämään suvakkien mustanmunan tarvetta.

• LueJaHerääUnestasi

Aloittaja täyttää kaikki vajakin tunnusmerkit. Ei tiedä että Almamedia ja Sanoma sekä puolet TV-kanavista ovat juutalaisten omistuksessa. Vain näitä seuranneena, vajakit ovat tulleet täydellisesti aivopestyiksi ! Ei poloiset ymmärrä, että nuo ja Yle ovat täydellisen sotasensuurin alla. Nuo ovat luoneet parissa vuodesa vajakeille täydellisen keinotodellisuuden pimittämällä ja valehtelemalla asioista tietoisesti ! Tämän huomaisit järkyttävän todeksi lukemalla ulkomaisia nettilehtiä, tai vainottua suurilevikkistä MV lehteä.

• Buahhahaha

"Aloittaja täyttää kaikki vajakin tunnusmerkit. Ei tiedä että Almamedia ja Sanoma sekä puolet TV-kanavista ovat juutalaisten omistuksessa. "

I rest my case

• TäyttäProvoilua
        Buahhahaha kirjoitti:

"Aloittaja täyttää kaikki vajakin tunnusmerkit. Ei tiedä että Almamedia ja Sanoma sekä puolet TV-kanavista ovat juutalaisten omistuksessa. "

I rest my case

Luonnollisesti, koska sinulta loppuivat argumentit. Tai oikeammin, niitä ei alunperin ollutkaan.

• RealismiaKehiinJooko

Jos olette huolissanne pakolaisista, miksette keskustele vaikka Venäjän roolista Syyrian konfliktissa? Tai ISIS:n? Sieltähän ne oikeat syylliset löytyvät. Miksette hauku Putinia?

Miksi syytätte pakolaisia siitä, että he lähtevät pakoon järjetöntä väkivaltaa?

Väitätte tuntevanne kulttuureja ja syyllistätte uskonnon ja muutamien yksittäistapauksien perusteella miljoonia ihmisiä.

Ei teissä älykkyys asu.

• realismia_kehiin

Ööö...et kyllä sinäkään älyllä loista! Mitä väliä sillä on, että kuka on syyllinen tähän konfliktiin, jos me ei kuitenkaan olla siihen syyllisiä?

Mikä ihmeen velvollisuus meillä on ottaa vastaan "järjetöntä väkivaltaa pakoon lähteneet" nuoret sotilaskelpoiset miehet? En syyllistä kyseisiä loisia tominnastaan vaan maamme virkamiehiä ja päättäjiä muntattomuudestaan pysäyttää tämä tulva!

Tottakai kaikenmaailman helppoheikit tulee viemään meidän rahamme, jos me vain katsomme sivusta ja annamme sen tapahtua. Nämä kaverit ovat täällä ainoastaan rahan perässä. Jos he lähtisivät vain "väkivaltaa pakoon", niin he olisivat jääneet jo eteläiseen eurooppaan.

Mielestäni suomessa pitäis vaan kohteliaasti käännyttää kyseiset "sotalapset" rajalta ja kehottaa menemään vaikka venäjälle pakolaisiksi, koska venäjä on kerran tähän koko ongelmaan syypää. Meillä ei ole mitään "valkoisen miehen taakkaa", joka velvoittaisi meidät ottamaan kehitysmaamuslimeja maa täyteen.

• matuhuorra

onks toi et kuuluu tolla kello käyrällä ekaan desiin huono vao hyvä asia?

• Sf67

Kun itse joudut raiskatuksi, ryöstetyksi, hakatuksi tms., näiden hottentottien taholta, älä sitten valita.

• Realisti_eli_rasisti

Tunnustan, että en ole korkeasti koulutettu, mutta se ei tee minusta tyhmää. Olin nimittäin kouluaikoina aina hyvän/kiitettävän oppilas matematiikassa ja fysiikassa. Kemiakin oli hyvän/kiitettävän luokkaa, samoin kuvaamataito ja käsityöt.
      Minulla on syyni, miksi lukuaineet meni miten meni(Ylä-asteella), enkä koskaan opiskellut duunarista pidemmälle. Töitä olen tehnyt koko aikuisikäni(Lyhyttä opiskelu- ja armeija-aikaa lukuunottamatta) ja veroni kiltisti maksanut, joten minulla on mielestäni oikeus kritisoida hallitsematonta maahanmuuttoa ongelmamaista.

• realisti_ei_ole_rasisti

Onhan sinulla oikeus, mutta ei kykyjä.

• PseudoTami

Tämä on vähän kuin alkaisin itse kertomaan jalkapallosta tai jääkiekosta mikä pelissä on vikana. Kritisoisin pelaajia ja heidän tekemisiään ilman mitään tietoa edes kyseisten lajien säännöistä (en oikeasti tunne kumpaakaan lajia).

Sehän olisi ihan järjetöntä eikö vain?

• realismia_kehiin

Ai teilläkö on maahanmuuton säännöt sitten jotenkin paremmin hallussa? :-D Ei hemmetti mitä omahyväisiä idiootteja!
        ´
        Minä voin kertoa teille ne maahanmuuton yksinkertaiset säännöt! Menet kohdemaan tulliin ja esität Passisi ja tarvittavan viisumin. Jos sinulla ei ole kyseisiä dokumentteja, niin sinulla ei ole asiaan kyseiseen maahan.

Paitsi jos haet turvapaikkaa! Jos haet turvapaikkaa kyseisestä maasta, niin sinun täytyy osoittaa, ettet ole kulkenut turvallisten maiden läpi matkallasi kyseiseen kohdemaahan(maiden, joista olisit voinut hakea turvapaikkaa).

Siinäkään tapuaksessa, että olisit oikeutettu hakemaan turvapaikkaa kyseisestä maasta heidän ei tarvitse päästää sinua vapaasti maahan. Tällaisessa tilanteessa normaalimpii käytäntö on ottaa henkilö säilöön(putkaan/vankilaan) siihen asti, kunnes edellytykset turvapaikkaan on selvitetty. Jos edellytykset eivät täyty, niin henkilö käännytetään sinne, mistä hän on tullutkin.

Huomaatteko, ettei missään kohdassa edellytetä vapaata maahanpääsyä tai "vastaanottorahan" maksamista. Riittää, että antaa henkilölle tarpeelliset edellytykset hengissä pysymiseksi. Ruoka, katto päänpäälle, hygieniset elinolosuhteet ja pääsy lääkärille hätätilanteessa riittää.

Näillä säännöillä toimiessa ei riko kansainvälisiä ihmisoikeussopimuksia!

• onneksiensuvakki

Minä taas olen tutkinut suvakkien toimintaa. Näyttävät olevan kommunisteja tai sitten ihan reilusti niuvanniemeläisiä.

Yhteistä näille on viha Suomea kohtaan, hörhöily, tuilla eläminen, häiriköinti ja vandalismi.

• Suvakkianaalilystit

Suvakit ovat pääpiirteissään homoseksuaaleja, joilla anuksen sulkijalihas valskaa. Suvakilla on siis paskat housussa. Ennemmin tai myöhemmin...

• EiRasismille

Kas kummaa. Kovin heppoisilla eväillä joudut profilointisi suorittamaan. Tietysti kun omaa rikkaan mielikuvituksen saa niukastakin aineistosta kasaan vaikka mitä päätelmiä tai sitten on vain aikaa niin paljon käytettävissä joutavuuksiin että ehtii provoilemaan ja hellimään omaa kuvitelmaansa omasta paremmuudestaan.

Tällaiset nettifoorumit ovat mainio paikka monelle päästä pätemään kun todellisessa elämässä omat eväät eivät kovin pitkälle riitä. Täällähän voi ilmoittaa olevansa vaikka mitä ,kuten esimerkiksi yrittäjä joka jopa työllistää useita ihmisiä jne...

• asiatontuntija

Voitko määritellä, että mitä helvettiä ovat "alemmat asiantuntijatehtävät"? :-D Minusta kuullostaa, että oot pihalla, ku lumiukko! 20 vuoden työkokemus asiantuntijatehtävistä ja en oo koskaan kuullu "alemmista asiantuntijatehtävistä"!

On vain olemassa niitä, jotka eivät tiedä tai osaa ja sitten on niitä, jotka ovat asiantuntijoita. ;-)

• Älyhoiäläjätäjoo

Viittaan tällä alempiin toimihenkilöihin jotka toimivat esim. IT-tuessa jne. Työ vaatii siis asiantuntijuutta mutta ei suoranaista älykkyyttä.

• älysionjojättänyt

:-D Juu eihän nuo IT hommat paljoa älykkyyttä vaadi. Veikkaan kuitenkin, ettei sulta onnistuis nuo hommat alkuunkaan! Sen verta haparoivaa tuntuu tuo "järkeilysi" olevan!

• earjyeop

Sinua ei varmaan pätkääkään huolestuta se, että kun "maailma tulee kylään", se tuo myös mukanaan omat sotansa ja länsimaisia ihmisoikeuksia monessa kohtaa räikeästi rikkovan kulttuurinsa? Luuletko, että tuo popula Suomeen päästyään, hylkää länsimaiseen kulttuuriin sopimattoman arvo-ja ajatusmaailman? Luuletko, että he täällä kuin taikaiskusta, alkavat kunnioittaa naisia ja "vääräuskoisia" vertaisinaan? Luuletko, että he alkavat kunnioittamaan vääräuskoisten "maallisia lakeja" yli Allahin lakien?

Omaan humaanisuuteensa rakastuneiden idealistien pitäisi vaihteeksi lukea jotain muuta kuin rasmusta ja mennä vaikka Tukholman lähiöihin katsastamaan tilannetta. Haluammeko tänne samanlaisen Lähi-Idän meiningin? Monessa lähiössä on käytännössä tiukka monokulttuurisuus vallalla. Shariapoliisi vahtii pukeutumista ja "oikeiden" poliisien kimppuun käydään.

• TiedätköVaiLuuletko

Oletko itse käynyt Tukholman lähiöissä katsastamassa tilannetta?

• matuneuvos

Samalla voit selvittää,maahantunkeutumisen hinta,vaikutus Suomalaisten
      veronmaksajien veronmaksuhalukkuuteen,asunnottomien mielipide
      maahantunkeutujien edellemenemisestä asuntojonossa,matujen suuremmat sosiaalituet,matujen yksityinen sairaanhoito,matujen
      älykkyysosamäärä,oma älykkyysosamääräsi.

• HerääPelle

• PelleHereillä

Valtion rahan kerääminen isoiksi kasoiksi ja sytyttäminen tuleen nostaa myös BKT:tä...pitäisköhän meidän alkaa tekemään sitäkin? ;-)

Tyhmälle pellelle BKT:n kaava: BKT=YKSITYINEN KULUTUS JULKINEN KULUTUS INVESTOINNIT VIENTI–TUONTI

Eli tyhmälle rautalangasta...jos JULKINEN KULUTUS kasvaa, niin BKT kasvaa. Virhervasemmistolainen varmaan pyrkis BKT:n kasvattamiseen kasvattamalla julkista kulutusta.

• Voiveemitåjengiä
        PelleHereillä kirjoitti:

Valtion rahan kerääminen isoiksi kasoiksi ja sytyttäminen tuleen nostaa myös BKT:tä...pitäisköhän meidän alkaa tekemään sitäkin? ;-)

Tyhmälle pellelle BKT:n kaava: BKT=YKSITYINEN KULUTUS JULKINEN KULUTUS INVESTOINNIT VIENTI–TUONTI

Eli tyhmälle rautalangasta...jos JULKINEN KULUTUS kasvaa, niin BKT kasvaa. Virhervasemmistolainen varmaan pyrkis BKT:n kasvattamiseen kasvattamalla julkista kulutusta.

Voi vittu miten tyhmää porukkaa täällä on.

Yritä käyttää päätäsi, väännän rautalangasta:

Kulutus on tärkein talouskasvun tekijä.

Lue uudestaan.

Ei ole kovin vaikeaa vai onko?

Lue tämäkin:

Julkinen kulutus lisää kysyntää taloudessa

Nyt on vaikeempi. Yritän auttaa sua:

Kansantalouden kannalta ei ole väliä onko kulutus yksityistä vai julkista.

BKT on INDIKAATTORI. Rahaa ei tosiaan polteta. Se laitetaan tekemään TYÖTÄ. BKT indikoi tätä.

• Punavihreä_matemaatikko

NO MINÄPÄ YRITÄN IDIOOTILLE VÄÄNTÄÄ RAUTALANGASTA! :-D On ihan sama laitetaanko rahat tekemään työtä vai poltetaan, niin se näkyy takuulla BKT:ssä! Kuinka saatanan tyhmä pitää olla, ettei tajua PLUSLASKUKAAVAA???

Tehdäämpä pieni ajatusleikki:

Suomen BKT=YKSITYINEN KULUTUS JULKINEN KULUTUS INVESTOINNIT VIENTI–TUONTI -> käytämme täysin kuvitteellisia lukuja saadaksemme esimerkin->

BKT= 2miljardia(YKSITYINEN KULUTUS) 2 miljardia(JULKINEN KULUTUS) 2 miljardia (INVESTOINNIT) 4 miljardia (VIENTI) - 5 miljardia (TUONTI) == 5 miljardia

Nyt oletetaan, että mamutus maksaa yhteiskunnalle 1 miljardia, joka lisätään JULKISEEN KULUTUKSEEN

BKT=2miljardia(YKSITYINEN KULUTUS) 3 miljardia(JULKINEN KULUTUS) 2 miljardia (INVESTOINNIT) 4 miljardia (VIENTI) - 5 miljardia (TUONTI) == 6 miljardia

Eli BKT kasvoi viidestä kuuteen vain pelkästään polttamalla miljardi mamutukseen! Voila! Punavihreää kasvumatikkaa!

Sen verran voin valaista, ettei mamutukseen käytetyt eurot kyllä tee mitään työtä suomen tai suomalaisten hyväksi. Rahat menevät lyhentämättöminä rosvojen taskuun!

• Eivoiollatottaa

Huoh. Ei mennyt oikein.

Taidat oikeasti olla vähän vajaa.

• Huohyritäjooko

• Punavihreä_matemaatikko
        Eivoiollatottaa kirjoitti:

Huoh. Ei mennyt oikein.

Taidat oikeasti olla vähän vajaa.

No todistappas sitten vääräksi! Taitaa vain vajakilla loppua argumentit, ku lyödään numerot pöytään! ;-)

• antikeynes
        Huohyritäjooko kirjoitti:

Ok tässä vähän vielä vinkki: se miljardisi ei häviä ilmaan.

Tässä samantyyppinen esimerkki, oikein laskettuna:

http://www.piksu.net/artikkeli/keynesin-kerroin-kertoo-paljonko-bkt-nousee-velanoton-vaikutuksesta

Ei oikein sovellu tähän tilanteeseen! Keynesin kertoimessa oletetaan sen miljardin menevän veronmaksajille. Miten kuvittelet ulkomaalaisille loisille ja kansainvälisille rikollisjärjestöille jaetun miljardin palautuvan suomen kulutukseen?

Tuo Keynesin teoria on muutenkin hyvin kyseenalainen! siinä on ihan liikaa olettamuksia, jotta se vois toimia kuvaillulla tavalla! Itse pidän koko teoriaa suurena huuhaana!

• Buahahahhaahah
        antikeynes kirjoitti:

Ei oikein sovellu tähän tilanteeseen! Keynesin kertoimessa oletetaan sen miljardin menevän veronmaksajille. Miten kuvittelet ulkomaalaisille loisille ja kansainvälisille rikollisjärjestöille jaetun miljardin palautuvan suomen kulutukseen?

Tuo Keynesin teoria on muutenkin hyvin kyseenalainen! siinä on ihan liikaa olettamuksia, jotta se vois toimia kuvaillulla tavalla! Itse pidän koko teoriaa suurena huuhaana!

Taidat olla työtön matemaatikko. Noilla taidoilla ei töitä irtoa. Sen verran huonosti menee.

• MatematiikanProhvessoori

No sinusta huomaa, että tais tulla hylsy ala-asteen matikassa! Punavihreä humanisti ei osaa edes yhteenlaskua!!! -D

No tuo selittää todella hyvin sen, että miksi punavihreillä menee talousasiat aina päin persettä!

• AutanTyhmiäVähän

Moni täällä tuntuu olevan huolissaan maahanmuuton kustannuksista. Ymmärrän.

Ajattelette valtion taloutta kuten ajattelette omaa talouttanne. Miljardi pois omalta tililtä on oikeasti miljardi pois omalta tililtä.

Valtion ja kotisuomessa autettavien pakolaisten tapauksessa miljardi pois tililtä ei tarkoita samaa. Se toki otetaan yhdestä kohdasta mutta kiertää takaisin järjestelmään.

Ei valtion tehtävä ole säilyttää rahaa.

• realismia_kehiin

No on sulla jutut! Vai kiertää se poltettu miljardi jotenkin mystisesti takaisin valtion kassaan! :-D

"Ei valtion tehtävä ole säilyttää rahaa"

Ei niin, mutta suomen talous on negatiivinen eli me syödään enemmän, ku tienataan. Eli metsään menee tuokin tyhmä toteamus. Suomella ei yksinkertaisesti ole pennin latia mitä säilyttää tällä hetkellä.

Valtion taloutta ei ehkä tarvi hoitaa, niinkuin omaa taloutta, mutta kyllä valtion pitää pystyä suhteuttamaan menonsa tuloihin. Eli jatkuva velan ottaminen ei todellakaan ole OK.

Mitä tulee maahanmuuton kulujen "takaisin kiertämiseen", niin tuo on kyllä täyttä paskaa. Mamut lähettää puolet saamistaan rahoista samantien kotiseuduilleen, joten se ei todellakaan palaudu kassaan. SPR taas siirtää rosvoamansa miljoonat saman tien veroparatiiseihin piiloon, joten sekään raha ei palaudu suomen kassaan. Eli yksinkertaistettuna: TUO POLTETTU MILJARDI ei tule mitään kautta takaisin

• YritäYmmärtääJooko

No on sulla jutut! Vai kiertää se poltettu miljardi jotenkin mystisesti takaisin valtion kassaan! :-D

Ei niin, mutta suomen talous on negatiivinen eli me syödään enemmän, ku tienataan. Eli metsään menee tuokin tyhmä toteamus. Suomella ei yksinkertaisesti ole pennin latia mitä säilyttää tällä hetkellä.

Valtion taloutta ei ehkä tarvi hoitaa, niinkuin omaa taloutta, mutta kyllä valtion pitää pystyä suhteuttamaan menonsa tuloihin. Eli jatkuva velan ottaminen ei todellakaan ole OK.

Mitä tulee maahanmuuton kulujen "takaisin kiertämiseen", niin tuo on kyllä täyttä paskaa. Mamut lähettää puolet saamistaan rahoista samantien kotiseuduilleen, joten se ei todellakaan palaudu kassaan. SPR taas siirtää rosvoamansa miljoonat saman tien veroparatiiseihin piiloon, joten sekään raha ei palaudu suomen kassaan. Eli yksinkertaistettuna: TUO POLTETTU MILJARDI ei tule mitään kautta takaisin

Rahat mitkä maksetaan mamuille on ihan häviävän pieni osa tuosta miljardista. Suurin osa kuluista syntyi kiireellisistä toimenpiteistä kun suuri pakolaisvirta piti saada lämpimään.

Älä nyt viitsi jauhaa roskaa. Et tiedä yhtään mitään, kaikki viestisi ovat täysin virheellisiä.

Säälittävää että vihaatte vain siksi ettette ymmärrä faktoja.

• CheckYourFacts

Ja viittaatko tuolla SPR:n veroparatiisisyytökselläsi siihen, että Panamalainen Mossack Fonseca käytti Red Cross -nimeä piilottaakseen rahaliikennettä?

Asia ei liity mitenkään SPR:iin ja se on törkeää avustusjärjestön hyväksikäyttöä.

• SPR_rosvojärjestö
        CheckYourFacts kirjoitti:

Ja viittaatko tuolla SPR:n veroparatiisisyytökselläsi siihen, että Panamalainen Mossack Fonseca käytti Red Cross -nimeä piilottaakseen rahaliikennettä?

Asia ei liity mitenkään SPR:iin ja se on törkeää avustusjärjestön hyväksikäyttöä.

Ei SPR:n mustamaalaamiseen mitään panamalaisia rosvofirmoja tarvita! SPR:n keräämistä varoista päätyy 2% avustuskohteisiin. 80% SPR:n keräämistä rahoista menee "hallintokuluihin". Loput 18% menevät "sijoituksiin tulevaisuutta varten".

Eli käytännössä SPR:lle lahjoittaessa rahat menevät hyvätuloisten pamppujen palkkoihin eikä suinkaan hädänalaisille!

• realismia_kehiin
        YritäYmmärtääJooko kirjoitti:

Rahat mitkä maksetaan mamuille on ihan häviävän pieni osa tuosta miljardista. Suurin osa kuluista syntyi kiireellisistä toimenpiteistä kun suuri pakolaisvirta piti saada lämpimään.

Älä nyt viitsi jauhaa roskaa. Et tiedä yhtään mitään, kaikki viestisi ovat täysin virheellisiä.

Säälittävää että vihaatte vain siksi ettette ymmärrä faktoja.

Juu! Ei se miljardi tosiaankaan mene niille mamuille vaan näille tilannetta hyväksikäyttäville rikollisorganisaatioille, kuten SPR, Luona Oy, jne.

Kyseiset lafkat sitten jakavat nuo rahat isoille pomoilleen osinkoina ja palkkoina.

Eli summa summarum: Maahan päästetyt loiset aiheuttavat valtavat kulut valtiolle ja välistävetäjät vetävä nämä isot rahat liiveihinsä.

Suomen veronmaksajille on aiheutettu valtavat vahingot päästämällä maahan järjetön määrä paperittomia loisia.

Petoksen taustalla on virkamieseliitti, jolla on suorat kytkökset rikollisjärjestöihin, kuten SPR ja Luona Oy. He ovat vastuussa tästä jäjettömästä maahanmuuttopolitiikasta. Milloinkahan MOT ottaa tämän touhun tutkimustensa alle?

• MiksiValehtelet
        SPR_rosvojärjestö kirjoitti:

Ei SPR:n mustamaalaamiseen mitään panamalaisia rosvofirmoja tarvita! SPR:n keräämistä varoista päätyy 2% avustuskohteisiin. 80% SPR:n keräämistä rahoista menee "hallintokuluihin". Loput 18% menevät "sijoituksiin tulevaisuutta varten".

Eli käytännössä SPR:lle lahjoittaessa rahat menevät hyvätuloisten pamppujen palkkoihin eikä suinkaan hädänalaisille!

Huh aika törkeää valehtelua.

Tässä oikeaa, auditoitua tietoa (lähde spr):

Kuinka suuri osa katastrofirahaston lahjoitusvaroista jää hallinnon pyörittämiseen Suomessa?

Punaisen Ristin kiinteän henkilökunnan palkkoja ei makseta katastrofirahaston keräystuotoista. Varoista voidaan maksaa katastrofialueella toimivan henkilöstön kuten lääkäreiden, terveydenhoitajien ja logistikkojen palkkakustannuksia. Suomessa toimivan kiinteän henkilökunnan – kuten hallintohenkilöstön – palkkoja rahoitetaan muun muassa jäsenmaksuilla ja SPR:n omien tuotteiden myyntituototoilla sekä ulkopuolisilla avustuksilla kuten RAY-avustukset tai eri ministeriöiltä saaduilla avustuksilla.

Ulkomailla hallintokulujen perusteet vaihtelevat avun kohteesta ja rahoittajasta riippuen.
        Katastrofiavun puolella hallintokuluja ei makseta lainkaan keräysrahoista, vaan ne rahoitetaan kokonaan ulkopuolisen rahoittajan toimesta. Hallintokulujen maksimisumma vaihtelee ja saa olla rahoittajasta riippuen 4-10 % rahoittajan osuudesta. Hallintokulut kattavat rahoituksen anomisen, toimeenpanon sekä raportoinnin. Esimerkiksi hurrikaani Sandyn uhrien auttamiseksi meni 200 000 €, josta ei mennyt yhtään euroa hallintokuluihin.

Kehitysyhteistyöpuolella rakenne on toisenlainen, jolloin ulkopuoliseen rahoitukseen vaaditaan aina 15 % omavastuuosuus. Sekä ulkopuolinen rahoitus, että katastrofirahastosta käytetty omavastuuosuus muodostavat ”poolin”, josta korkeintaan 10 % saa mennä hallintokuluihin. Näin ollen voidaan laskea, että lahjoitusvaroista 1,5 % ja ulkopuolisen rahoittajan varoista 8,5 % käytetään hallintokuluihin.

Mitä katastrofirahaston keräyskulut ovat ja mikä on niiden suuruus vuosittain?

Keräyskulut ovat suoria, lahjoituksen hankkimisesta aiheutuvia kuluja, kuten lahjoituspyyntökirjeiden paino- ja postituskulut, keräyslippaat, keräysliivit, keräysmainonta, (lahjoituksiin liittyvät) pankkikulut. Keräyskulut ovat katastrofirahastossa vuosittain alle 15 %. Suomen Punaisen Ristin organisaation ylläpitokuluja kuten henkilöstökuluja ei makseta katastrofirahaston lahjoituksista. Vähintään 85 % lahjoituksesta menee suoraan avustustyöhön.

• totuuden_julkistus
        MiksiValehtelet kirjoitti:

Kuinka suuri osa katastrofirahaston lahjoitusvaroista jää hallinnon pyörittämiseen Suomessa?

Punaisen Ristin kiinteän henkilökunnan palkkoja ei makseta katastrofirahaston keräystuotoista. Varoista voidaan maksaa katastrofialueella toimivan henkilöstön kuten lääkäreiden, terveydenhoitajien ja logistikkojen palkkakustannuksia. Suomessa toimivan kiinteän henkilökunnan – kuten hallintohenkilöstön – palkkoja rahoitetaan muun muassa jäsenmaksuilla ja SPR:n omien tuotteiden myyntituototoilla sekä ulkopuolisilla avustuksilla kuten RAY-avustukset tai eri ministeriöiltä saaduilla avustuksilla.

Ulkomailla hallintokulujen perusteet vaihtelevat avun kohteesta ja rahoittajasta riippuen.
        Katastrofiavun puolella hallintokuluja ei makseta lainkaan keräysrahoista, vaan ne rahoitetaan kokonaan ulkopuolisen rahoittajan toimesta. Hallintokulujen maksimisumma vaihtelee ja saa olla rahoittajasta riippuen 4-10 % rahoittajan osuudesta. Hallintokulut kattavat rahoituksen anomisen, toimeenpanon sekä raportoinnin. Esimerkiksi hurrikaani Sandyn uhrien auttamiseksi meni 200 000 €, josta ei mennyt yhtään euroa hallintokuluihin.

Kehitysyhteistyöpuolella rakenne on toisenlainen, jolloin ulkopuoliseen rahoitukseen vaaditaan aina 15 % omavastuuosuus. Sekä ulkopuolinen rahoitus, että katastrofirahastosta käytetty omavastuuosuus muodostavat ”poolin”, josta korkeintaan 10 % saa mennä hallintokuluihin. Näin ollen voidaan laskea, että lahjoitusvaroista 1,5 % ja ulkopuolisen rahoittajan varoista 8,5 % käytetään hallintokuluihin.

Keräyskulut ovat suoria, lahjoituksen hankkimisesta aiheutuvia kuluja, kuten lahjoituspyyntökirjeiden paino- ja postituskulut, keräyslippaat, keräysliivit, keräysmainonta, (lahjoituksiin liittyvät) pankkikulut. Keräyskulut ovat katastrofirahastossa vuosittain alle 15 %. Suomen Punaisen Ristin organisaation ylläpitokuluja kuten henkilöstökuluja ei makseta katastrofirahaston lahjoituksista. Vähintään 85 % lahjoituksesta menee suoraan avustustyöhön.

Jep jep! Taitaa olla suoraa propagandaa SPR:n sivuilta.

Tuossa totuus: http://mvlehti.net/2015/06/04/punainen-risti-tekeytyy-auttamisjarjestoksi-pitaa-rahat-itsellaan/

• totuuden_julkistus
        MiksiValehtelet kirjoitti:

Tässä vielä orkkis lähde:

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000000937326.html

Vieläkö uskot SPR:n selityksiin?

• JärjestöJokaAuttaa
        totuuden_julkistus kirjoitti:

Tässä vielä orkkis lähde:

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000000937326.html

Vieläkö uskot SPR:n selityksiin?

Iltasanomien uutinen koskee yhdysvaltain punaista ristiä eikä liity SPR:iin mitenkään. Tämäkin tutkimus on muuten kumottu jenkkien osalta joten kannattaisi ehkä päivittää tiedot? Amerikkalaisen punaisen ristille annetusta avustusdollarista menee 91 senttiä avustuksiin. Järjestö on julkinen ja se auditoidaan joka vuosi.

• MamuvastaisetVajakit

• mamumyönteinen_vajakki

Onhan tuossa myös valhemedian eli iltasanomien uutinen samasta aiheesta. ;-)

• JärjestöJokaVarastaa
        JärjestöJokaAuttaa kirjoitti:

Iltasanomien uutinen koskee yhdysvaltain punaista ristiä eikä liity SPR:iin mitenkään. Tämäkin tutkimus on muuten kumottu jenkkien osalta joten kannattaisi ehkä päivittää tiedot? Amerikkalaisen punaisen ristille annetusta avustusdollarista menee 91 senttiä avustuksiin. Järjestö on julkinen ja se auditoidaan joka vuosi.

Ja tuo sinun postauksesi on aivat turha ilman linkkiä! Minäkin voin vaikka väittää, että marssilaiset ovat vieneet SPR:n miljoonat, mutta tuskin sitä kukaan uskoo ilman jonkinlaista lähdettä. ;-)

• VaiMitä

Olipa kauniisti sanottu kiertää takaisin järjestelmään, eli kuten tämä julkis "älykkö" Jari Tervo sanoi, ottakaa kunnat mahdollisimman paljon näitä kehitysmaamuslimeita kun VALTIO maksaa kaiken, ei teidän niitä tarvitse maksaa. Onneksi 56% Suomalaisista on ymmärtänyt ettei asia todellakaan ole näin, kuin korkeintaan näiden aivopestyjen suvakki viherkommareiden ja kuplassaan elävien apurahataiteilijoiden mielestä. Onneksi Suomalaiset (56%) ovat pikkuhiljaa ymmärtäneet joutuvansa maksumiehiksi näiden ahdasmielisten sopeutumattomien ikuisestielätettävien radikalisoituvien holtittomasti lisääntyvien kehitysmaamuslimeiden elatukseen, niiden väkivalta rikollisuudesta nyt puhumattakaan.

• IhmeIdiooottu

Selitä, miksi maahanmuutto nostaa BKT:ta?

Moni kunta nimenomaan on vastustanut paikallisen VOK:n lakkautusta. Osaatko selittää miksi?

Osaatko selittää, miksi jauhat täyttä paskaa asioista mistä et tiedä mitään?

• realismia_kehiin
        IhmeIdiooottu kirjoitti:

Selitä, miksi maahanmuutto nostaa BKT:ta?

Moni kunta nimenomaan on vastustanut paikallisen VOK:n lakkautusta. Osaatko selittää miksi?

Osaatko selittää, miksi jauhat täyttä paskaa asioista mistä et tiedä mitään?

Heh heh! Et ilmeisesti ymmärrä mitään BKT:stä. Se, että BKT kasvaa ei automaattisesti tarkoita hyvää:

BKT=YKSITYINEN KULUTUS JULKINEN KULUTUS INVESTOINNIT VIENTI–TUONTI

Haittamaahanmuutto kasvattaa kyllä BKT:tä, koska "JULKINEN KULUTUS" kasvaa. Siinä taas ei oo mitään hyvää! Unohdatte sujuvasti, että kyseinen touhu kustannetaan tällä hetkellä lainarahalla! Eli syötämme tulevien sukupolvien kakkua loisiville kehitysmaalaisille!

Kyllä te punavihreät ituhörhöt ootte oikesti tyhmiä! :-D

• VaiMitä

Eli siis sinusta se on kannattavaa liiketoimintaa kun suomeen tulee 30 tuhatta matu äijää joita me verovaroin kestitsemme, majoitamme ja palvelemme ja se nostaa BKT:tä. Olet päästäsi tosi pahasti nyrjähtänyt jos uskot tuohon. On totta että joitan muuttotappiokuntia mistä työpaikat ovat kadonneet, haluavat pitää näitä jihadistikenneleitä koska sillä saadaan valtion (verovaroja) tukirahaa työllistämiseen. Aläkä sinä sotke työperäistä maahanmuuttoa näihin ahdasmielisiin sopeutumattomiin ikuisestielätettäviin kehitysmaamuslimeihin. Olen itse asiassa seurannut asiaa Itä-Helsingissä yli kymmenen vuotta ja nähnyt sen ihan ominsilmin, eli lopeta sinä paskanjauhaminen kun et tiedä asiasta näköjään yhtään mitään, osaatko selittää. Ps. mikä on muuten kehitysmaamuslimeiden työllisyyaste nykyään?

• VoiHelvettiMikäIdiootti

Heh heh! Et ilmeisesti ymmärrä mitään BKT:stä. Se, että BKT kasvaa ei automaattisesti tarkoita hyvää:

BKT=YKSITYINEN KULUTUS JULKINEN KULUTUS INVESTOINNIT VIENTI–TUONTI

Haittamaahanmuutto kasvattaa kyllä BKT:tä, koska "JULKINEN KULUTUS" kasvaa. Siinä taas ei oo mitään hyvää! Unohdatte sujuvasti, että kyseinen touhu kustannetaan tällä hetkellä lainarahalla! Eli syötämme tulevien sukupolvien kakkua loisiville kehitysmaalaisille!

Kyllä te punavihreät ituhörhöt ootte oikesti tyhmiä! :-D

Lopeta nyt tuo roskan kirjoitus asioista mistä et tiedä mitään.

• HyväKysymysKiitos
        VaiMitä kirjoitti:

Eli siis sinusta se on kannattavaa liiketoimintaa kun suomeen tulee 30 tuhatta matu äijää joita me verovaroin kestitsemme, majoitamme ja palvelemme ja se nostaa BKT:tä. Olet päästäsi tosi pahasti nyrjähtänyt jos uskot tuohon. On totta että joitan muuttotappiokuntia mistä työpaikat ovat kadonneet, haluavat pitää näitä jihadistikenneleitä koska sillä saadaan valtion (verovaroja) tukirahaa työllistämiseen. Aläkä sinä sotke työperäistä maahanmuuttoa näihin ahdasmielisiin sopeutumattomiin ikuisestielätettäviin kehitysmaamuslimeihin. Olen itse asiassa seurannut asiaa Itä-Helsingissä yli kymmenen vuotta ja nähnyt sen ihan ominsilmin, eli lopeta sinä paskanjauhaminen kun et tiedä asiasta näköjään yhtään mitään, osaatko selittää. Ps. mikä on muuten kehitysmaamuslimeiden työllisyyaste nykyään?

Hyvä kysymys!

Pakolaisten kohtelu ja siitä käytävä keskustelu vahingoittavat asenteita maahanmuuttoa kohtaan. Me tarvitsemme maahanmuuttoa ja pakolaiset ovat osa sitä.

Pakolaiset työllistävät ja sitä kautta eivät maksa merkittävästi verrattuna siihen, mikä lasku tulee maahanmuuttoa vastustavasta ilmapiiristä.

Eli siis vaikka olemmekin pakolaisten suhteen nettomaksajia, luku ei ole kokonaisuuden kannalta merkittävä.

Maahanmuutto kokonaisuudessaan kääntää luvun positiiviseksi.

Toivottavasti selvensi. Ikävä kyllä emme voi poimia rusinoita pullasta.

• realismia_kehiin

Öö...tuossa sinun tekstissäsi ei oo yhtään mitään järkeä! Miten maahanmuuttovastainen ilmapiiri aiheuttaa kuluja? Miksi niputat pakolaiset, turvapaikanhakijat ja työperäisen maahanmuuton yhteen?

Pakolaisia tulee suomeen suunnilleen 1000 vuodessa. Nuo muut 29 000 on laittomia maahantulijoita. He eivät siis ole mitään työperäistä maahanmuuttoa tai pakolaisia.

Selvennykseksi: Kenelläkään ei ole mitään TYÖPERÄISTÄ maahanmuuttoa vastaan ja hyvin harvalla on mitään pakolaisten vastaanottamista vastaan.

Lähes kaikki täysjärkiset kuitenkin vastustavat näitä 29 000 laitonta maahantulijaa! Heitä ei saa päästää maahan! He eivät ole tulossa tänne turvaan tai töihin! He tulevat tänne loisimaan veronmaksajien rahoilla!

Eli ihan ensimmäiseksi maahanmuutto tulee jaotella oikein. Pakolaiset ja työperäinen maahanmuutto pois keskusteluista ja keskustelu käyntiin ainoastaan laittomien rajanylittäjien kohtelusta! Näitä ei tule katsoa kokonaisuutena!

Työperäinen maahanmuutto on positiivista yhteiskunnalle. Pakolaiset aiheuttavat kuluja, mutta heidän vastaanottamisensa voidaan perustella humanismilla.

Rajat pitää saada tukittua näiltä PAPERITTOMILTA kavereilta, jotka tulevat rajan yli ominensa. Pakolaiset otetaan suoraan leireiltä, joten heidän kohdalla ei tarvitse tehdä mitään muutosta!

• realismia_kehiin
        VoiHelvettiMikäIdiootti kirjoitti:

Lopeta nyt tuo roskan kirjoitus asioista mistä et tiedä mitään.

Ja perustelut??? Tossahan oli sulle aivokääpiölle oikein kaavakin laitettu? Onko humanistiselle viherhörhölle yksinkertainen pluslasku liian vaikeaa matematiikkaa? :-D

Jos poltamme rahaa tuhkana ilmaan, niin BKT kasvaa, koska "JULKINEN KULUTUS" kasvaa!

Jotenkin tuntuu melkein siltä, kuin keskustelisi purkkikukan kanssa!

• Turhaaaa

Kannattaa miettiä vähän ennen kuin kirjoittaa. Ei ole järkeä kertoa sulle faktoja jos et kykene niitä vastaanottamaan.

Suomi edelleen käännyttää mainitsemasi "laittomat maahanmuuttajat".

• ei_ikinä_ei

Suomi yrittää käännyttää huom! Ja itse en pidä islamista, se ei sovellu tänne maailmaan olipa maahantulon status mikä hyvänsä. Minusta on väärin alistaa ei-islamistit kunnioittamaan heidän typeriä sääntöjään niin yksilötasolla, kuin yhteiskunnankin puolelta. Miksi muslimeja pitää huomioida ylitse muiden?

• realismia_kehiin

No voitko lopettaa tuon "faktojen keksimisen" ja kertoa meille miten suomi käännyttää nämä "laittomat maahanmuuttajat"?

En ole kuullut, että suomi ois "dublinin sopimuksen" mukaisesti käännyttänyt ainoatakaan tulijaa. Meillä päästetään kaikki laittomasti turvapaikanhakuprosessiin, vaikkei tulijoilla olisi siihen edes edellytystä.

Itse keskustelen pelkästään faktoilla. Sinä taas näytät vetelevän juttuja suoraan hatusta.

Tuossa muuten linkki tuohon BKT laskelmaan:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Bruttokansantuote

• VaiMitä
        HyväKysymysKiitos kirjoitti:

Hyvä kysymys!

Pakolaisten kohtelu ja siitä käytävä keskustelu vahingoittavat asenteita maahanmuuttoa kohtaan. Me tarvitsemme maahanmuuttoa ja pakolaiset ovat osa sitä.

Pakolaiset työllistävät ja sitä kautta eivät maksa merkittävästi verrattuna siihen, mikä lasku tulee maahanmuuttoa vastustavasta ilmapiiristä.

Eli siis vaikka olemmekin pakolaisten suhteen nettomaksajia, luku ei ole kokonaisuuden kannalta merkittävä.

Maahanmuutto kokonaisuudessaan kääntää luvun positiiviseksi.

Toivottavasti selvensi. Ikävä kyllä emme voi poimia rusinoita pullasta.

Eli Suomeen pitää ottaa ahdasmielisiä sopeutumattomia ikuisesti elätettäviä radikalisoituvia (jo toisessa polvessakin) holtittomasti lisääntyviä kehitysmaamuslimeita, sen takia kun tulee työperäisiä maahanmuuttajiakin, niinkö. Oletko muuten huomannut että meille tuli aasialaisia pakolaisia muutamiavuosia ennen näitä kehitysmaamuslimeita ja miten ne ovat sopeutuneet, työllistyneet ja perustaneet yrityksiä jne. Montako kertaa on tv:ssä järjestetty heidän takiaan aasialaista iltaa, aasialaista sitä ja tätä jne. On totta että kehitysmaamuslimit työllistävät poliisia, lääkäreitä, sairaanhoitajia, asianajajia ja laumaa sosiaali työntekijöitä sekä tietenkin vokkien henkilökuntaa, tosin lähes kaikki verovaroilla. Onko se siis rusinoiden poimimista pullasta jos ei halua pilata kotimaataan holtittomasti kasvavalla kehitysmaamuslimi populaatiolla kuten monet länsi-euroopanmaat ovat tehneet, josta saamme kuulla tiedotusvälineistä lähes joka päivä mihin se asteittain johtaa kehitysmaamuslimeiden osuuden lisääntyessä yhteiskunnassa. Myös luku jonka nämä ikuisestielätettävät kehitysmaamuslit aiheuttavat kuluja on minusta merkittävä, koska se on täydellistä verovarojen haaskausta.

• KuuntelePelle

No voitko lopettaa tuon "faktojen keksimisen" ja kertoa meille miten suomi käännyttää nämä "laittomat maahanmuuttajat"?

En ole kuullut, että suomi ois "dublinin sopimuksen" mukaisesti käännyttänyt ainoatakaan tulijaa. Meillä päästetään kaikki laittomasti turvapaikanhakuprosessiin, vaikkei tulijoilla olisi siihen edes edellytystä.

Itse keskustelen pelkästään faktoilla. Sinä taas näytät vetelevän juttuja suoraan hatusta.

Kun sä et ole kuullut, niin sitä ei ole tapahtunut? Ok.

• PelleKuuntelee
        KuuntelePelle kirjoitti:

Kun sä et ole kuullut, niin sitä ei ole tapahtunut? Ok.

No kun kerran olet kuullut, niin voitko kertoa meille muillekkin?

• KeskenkasvuisenTouhua
        PelleKuuntelee kirjoitti:

Ei tuolla nikillä "KuuntelePelle" ole mitään faktaa todistaa väitteitään, siksi inttää vaikka maailmanloppuun saakka. Säälittävä tapaus.

• EkonomiJumalanArmosta

Mitä jos lukisit vaikka itse linkkisi mitkä laitat? Älä opeta isääs nussimaan.

• CheckYourFacts
        PelleKuuntelee kirjoitti:

"Kesäkuussa 77 prosenttia irakilaisten turvapaikkahakemuksista oli kielteisiä,"

Tästä on seurannut se, että käännytettyjä on jo tapettu Kirkukissa kuten eilen uutisoitiin.

Todella rajusti siis käännytämme myös niitä, joiden ei ole turvallista palata. Turha siis kitistä ettei palautuksia tehtäisi. Niitå tehdään liikaakin.

• Voivoinäitä

Ja perustelut??? Tossahan oli sulle aivokääpiölle oikein kaavakin laitettu? Onko humanistiselle viherhörhölle yksinkertainen pluslasku liian vaikeaa matematiikkaa? :-D

Jos poltamme rahaa tuhkana ilmaan, niin BKT kasvaa, koska "JULKINEN KULUTUS" kasvaa!

Jotenkin tuntuu melkein siltä, kuin keskustelisi purkkikukan kanssa!

Nostamalla yhden muuttujan tarkasteltavaksi teet itsestäsi pellen.

Onko pluslasku liian vaikea? Niin tätä sopii kysyä. Samassa viestissä missä arvostelet teet tämän amatöörimäisen virheen. Siksi, miksi se on yhteenlasku näyttää olevan sinulle aivan hepreaa.

• voi_hyvä_päivä
        Voivoinäitä kirjoitti:

Nostamalla yhden muuttujan tarkasteltavaksi teet itsestäsi pellen.

Onko pluslasku liian vaikea? Niin tätä sopii kysyä. Samassa viestissä missä arvostelet teet tämän amatöörimäisen virheen. Siksi, miksi se on yhteenlasku näyttää olevan sinulle aivan hepreaa.

Siis sinun mielestäsi BKT ei kasva, jos vain yksi pluslaskun muuttuja kasvaa!?! :-D

Takaisin ala-asteelle!

• MatematiikanProhvessoori

Tästä on seurannut se, että käännytettyjä on jo tapettu Kirkukissa kuten eilen uutisoitiin.

Todella rajusti siis käännytämme myös niitä, joiden ei ole turvallista palata. Turha siis kitistä ettei palautuksia tehtäisi. Niitå tehdään liikaakin.

Hmm...eli suomeen päästetyistä irakilaisista loisista 77% oli täysin ilman perustetta! Ihmettelen kyllä kovasti, että millä perusteella ne 27% onnistuivat turvapaikkansa kelplottelemaan. Oiskohan niin, että tuo 27% oli homoontunut matkalla suomeen? Melko suuri osa näistä kavereista tuntuu olevan homoja vaikka suomessa pikkutyttöjä raiskaavatkin!

Paljonkohan maksoi saada aikaiseksi nämä päätökset? Olisikohan ollut helpompaa ja halvempaa kääntää kyseiset kaverit heti rajalta ruotsiin tai saksaan?

• RaceRealism

Joutaa listiä turhat nokikepit.

• Hohhoijjjaaq
        voi_hyvä_päivä kirjoitti:

Siis sinun mielestäsi BKT ei kasva, jos vain yksi pluslaskun muuttuja kasvaa!?! :-D

Takaisin ala-asteelle!

Älä nyt viitsi jatkaa itsesi nolaamista. Hävettää sun puolesta.

• Matikanmaikkasi

Tuuppas Itupirjo nyt takaisin tänne matikanluokkaan! Sulla on vieläkin nämä kakkosluokan pluslaskuharjoitukset tekemättä!

• avatkaajosilmänne

Mistä tuo 56 % on nykäisty. On takuuvarmaa ettei Suomen kantaväestö ole niin tyhmä, että vain 56 % ymmärtää mitä tämä hallituksen siunaama matulauman Suomeen päästäminen tarkoittaa. Ei tässä ole kustannuksista kyse mitä tämä hullutus kansalle maksaa vaan tässä on paljon suuremmista asioista kyse. Tämä koskee koko Eurooppaa, jota on tultu valloittamaan ja alistamaan islamin alle. Somalit ovat onnistuneet oikein hyvin Suomessa ja nyt tulevat Lähi-idän muslimit voitonvarmoina. Suurmoskeijoita vaaditaan peräti 5, kokoa moskeija on 2-kertainen Tuomiokirkkoon verrattuna, joten eiköhän jokainen ymmärrä, että valloittajia on tulossa suunnattomat määrät. Täällä olevat muslimit lisääntyvät hillittömästi, että kantaväestön määrä tulisi nopeammin olemaan vähäisempi ja Suomesta tulee muslimivaltio, jossa kantasuomalaiset ovat muslimivalloittajien orjia.

• EIISLAMILLE

Voi mahotonta, ja vai pitäisi täällä seinille hyppiä ja oma maansa ajaa alas mokomien hihhuleiden takia, itseppä ovat sodan valinneet, jonkun satuolento ällähin munakarvan asennosta aloittaneet, ja toisiaan tappavat ja paskovat kaiken mihin koskevat. Täysin sivistymätöntä ,alkukantaista porukkaa jota suvakki ei muuksi muuta vaikka maksaisi tuhattriljoonaa. ei tänne kiiiiiiitoooooos.

• Jari_Tervo

Johtavat suomalaiset poliitikot tietävät, että muukalaiskammo on maassamme vahva poliittinen voima. Muukalaiskammoiset äänestävät eikä heidän tunteitaan saa tarpeettomasti loukata. Heitä pitää auttaa heidän lähialueillaan eli täällä.

Tämä tulkinta on väistämätön: suomalainen politiikka on joutunut muukalaiskammoisten panttivangiksi. Siksi vaadittiin kuolonuhri ennen kuin pääministeriltä irtosi edes vesitetty kannanotto.

Suomen eduskunnalla on tapana osoittaa kulttuuritahtoaan vierailemalla kerran vuodessa oopperassa, teatterissa tai elokuvissa. Se on hyvä asia. Voisiko eduskunta kerran vuodessa ostaa kansanedustajilleen myös yhden suomalaisen kaunokirjan? Vai synnyttäisikö se vaarallisen kulttuuriähkyn Arkadianmäellä?

Ymmärrän hyvin, että kansanedustajasta puolisoineen napataan kiva kuva, kun hän saapuu oopperaan ykköset päällään. Kansanedustaja lukemassa kirjaa ei kiinnosta mediaa niin paljon. Mutta olisiko tämä pulma voitettavissa?

Edelleen paras tapa sujahtaa toisen ihmisen nahkoihin on kaunokirjallisuuden lukeminen. Se edistää empatiakykyämme. Se on vain sivistyssana, sitä ei kannata pelästyä. Se tarkoittaa myötäelämistä.

Ellei elä myötä, ei elä ollenkaan.

En väheksy tietoa, mutten malta olla tiivistämättä tähän maailman kaikkien aikojen fiksuimman ihmisen, fyysikko Albert Einsteinin ajatusta: Mielikuvitus on tietoa tärkempää, sillä mielikuvituksella ei ole rajoja.

Palaan hetkeksi eurooppalaiseen kansainvaellukseen, jota koitamme rahalla tulpata. Tämä kriisi ei ole ytimessään taloudellinen tai hallinnollinen, vaan eettinen ja inhimillinen. Siksi se on ratkaistavissa.

• EiköTotta

"Herää Pelle" meillä on 26 vuoden kokemus näistä Islaminuskoisista rikastutajista ja mikä on saldo, aika helvetitsti pakkasella. Se että joku OP:n analyytikko on laskenut että nämä kaikki Islamistit menevät töihin ja varsikaan kun niitä töitä ei ole näköpiirissä edes nykyisille työttömille niin mitenkähän se tehdään. Tosin jos pyllistely on työntekoa ja holtiton lisääntyminen eli 6,1/lasta jokaista kaapuakkaa kohden niin sitten kyllä, mutta niistä tulee vain lisäkuluja yhteiskunnalle, siis kaikille meille nettoveronmaksajille.

• ToiTyyppiSeJaksaa

Aloittaja vaikuttaa olevan sama inttäjä, joka äskettäin solvasi äspeeärrää ja sai ihmiset takajaloilleen, seurauksena se että enää ei lahjoiteta yhtä avokätisesti kuin ennen.

Toinen aloituksensa taisi olla "suuri eläkeläiskeskustelu".

Seuraavaksi varmaankin aloittaa keskustelun suomalaisten lellikistä, lelusalakuljettajasta.

Mielenkiintoista, että tuosta viimeksimainitusta oli tämänpäiväisessä maakuntalehdessä kirjoitus, jossa ihmeteltiin etteivät hälytyskellot soineet ihmisten päässä aikaisemmin: kuinka yksittäisen ihmisen oli mahdollista päästä sotatoimialueelle samanaikaisesti kun sinne ei päässyt yksikään avustuskuljetus.

Itselläni on muistikuva, että asiaa on ihmetelty näilläkin palstoilla jo paljon ennen kuin ko. herra niinsanotusti kärähti.

Kannattaisi ko. lehden toimittajienkin käväistä välillä normaalin kansan parissa.

• EiköTotta

Mutta kun se se oli niin ihanan suvaitsevainen sankaritarina leikkikalu "Ramista" ja luvattomien steroidien metsästyksestä verovelkoineen päivineen. Minulle tuli edelleen syöpäsairaiden lasten tuki ry mieleen, tosin tämä loppui nopeammin, eli taas suvakkien kehitysmaamuslimi unelma sai kolauksen, mutta lopullisesti se ei kuole koskaan teivätpä nämä kehitysmaamuslimit ihan mitä tahansa niin nämähän marssii pallinaaman tahdissa sen puolesta.

• anaalilystiäsullekkin

Anaalilysti rasisti alottaja. Haista paska.

• trololololo9ooooo

Jaa? 50-60% suomalaisista on eläkeläisiä tai työttömiä? Selvä :D

• Oikeassaolet

No, itseasiassa melkein on :)

• Näinsemeneee

Huoltosuhde on n. 60%

Tämä pitää sisällään kaikki jotka eivät käy töissä.

• fgjudfjfdj
        Oikeassaolet kirjoitti:

No, itseasiassa melkein on :)

Juu, ja kaikki työssäkävijät ovat mokuttajia? :D

Vain märissä unelmissasi :D

• Öööhäh
        fgjudfjfdj kirjoitti:

Juu, ja kaikki työssäkävijät ovat mokuttajia? :D

Vain märissä unelmissasi :D

Logiikkasi ei nyt ihan avaudu?

• fgjcfgjgfch
        Öööhäh kirjoitti:

Logiikkasi ei nyt ihan avaudu?

Työttömiä 363 300 eläkeläisiä 1 525 000 väestö 5 498 450 työttömien ja eläkeläisten prosenttiosuus 34,3%

• EiköTotta

Kun iltasanomien gallupissa 56% vastusti ahdasmielisten ikuisesti elätettävien sopeutumattomien radikalisoituvien holtittomasti lisääntyvien kehitysmaamuslimeiden Suomeen ottamista, niin kaikki olivat eläkeläisiä ja työttömiä, ymmärsitkö nyt. Tosin ei tuossa ole mitään perää sillä suvakkien määrä tulee siitä kun lasket yhteen Vihreitä, Vasureita, Demareita ja Rkp:tä kannattavien määrän, siitä tulee suvakkien määrä noin karkeasti.

• Eipäätäeikähäntää

Olen pahoillani mutta päättelysi on aivan päin helvettiä

1) Iltasanomien gallup ei oikeastaan kerro yhtään mitään.

2) Oletat että kaikki eläkeläiset/työttömät ovat idiootteja. Tämähän ei toki pidä paikkaansa.

3) Oletat että vihreitä, demareita ja rkp:ta äänestäneistä kaikki eivät ole idiootteja.

Eihän tässä ole mitään järkeä! Mihin tämä edes liittyy?

• Naisetmatujavastaan

Minä olen tyypillinen maahanmuuton vastustaja. Olen nuorehko, työssä käyvä, akateemisesti koulutettu nainen. Minä ja ystäväni vihaamme matuja, jotka loisivat meidän verorahoillemme ja pelottelevat ja raiskaavat tyttöjä ja naisia.

• OnneaVaanSulle

Sulla on oikeus mielipiteeseesi. Koulutuksen hankkiminen täällä ei tosin ole mikään meriitti, sen saa kun näkee vähän vaivaa. Ei se mitään edes maksa. Älykkyydellä ei ole koulutuksen kanssa mitään tekemistä.

• Katmandunvaltias
        OnneaVaanSulle kirjoitti:

Sulla on oikeus mielipiteeseesi. Koulutuksen hankkiminen täällä ei tosin ole mikään meriitti, sen saa kun näkee vähän vaivaa. Ei se mitään edes maksa. Älykkyydellä ei ole koulutuksen kanssa mitään tekemistä.

Olet selkeästi vain kateellinen kun omat lahjat eivät riittäneet akateemisiin jatko-opintoihin :P

• Hoetaan_ja_hoetaan

Sä oot suvakki, sä oot rasisti, olet ääliö, vittu sä et tajua mistään mitään, nämä keskusteluketjut toistavat itseään kuin paska, joka tulee päivittäin pönttöön väännettyä. Ihan älyttömän kyllästyttävää, jos näitä erehtyy lukemaan. Jengi toistelee samaa päivästä toiseen. Hankkikaa elämä!

• verryttelijä

Trollausta se on.. joku idiootti spämmää tälläkin palstalla ja kirjoittelee satoja viestejä mukamas puolesta ja vastaan.

• AllaahillaOnSuuri

Niin kääntykää Islamin ainoaan oikeaan totuuteen.

• hyvakuvaus

Kumma juttu. Aloittajan kuvaus osuu myös vihervasureihin.

• vastustajatko

Maahanmuuton vastustaja? En ole koskaan tavannut maahanmuuton vastustajaa.

• gtyyu

Kyseessä lienee jokin satuolento, kun en minäkään ole koskaan moiseen otukseen törmännyt. Sitä se tekee kun elää punavihreässä kuplassa, että alkaa nähdä olemattomia.

• suvakkiONvitsi

oletko kasvanut tynnyrissä, elätkö kaapissa hihhih....

• olet.säälittävä

Miksi trollaat? Saatko kiksejä? Onko se ainoa huvisi, myös muilla palstoilla? Oletko liikuntarajoitteinen, kun aina olet palstoilla vai muuten vain netissä jatkuvasti roikkuva luuseri?

• trolliapina

Teillä onkin pitkä historia profiloinnista siellä taistolaiskommarikolhoosissa. Stasi ja KGB tekivät perusteellista työtä.

Valitettavasti Neuvostoliiton ja DDR:n hajotessa politrukkien puhdistus ei ulottunut Suomeen asti. Mutta nou hätä vieläkään ei ole liian myöhäistä.

• hehehehhehe

Unohditko illuminatin?

• hihihihih
        hehehehhehe kirjoitti:

Unohditko illuminatin?

Sinä taisit taas unohtaa lääkkeesi.

• No_mutta
        hihihihih kirjoitti:

Sinä taisit taas unohtaa lääkkeesi.

etkö sinä illuminatista ole kuullut? Sehän se on kaikkien salaliittojen isä ja äiti.

• Sen_sijaan
        No_mutta kirjoitti:

etkö sinä illuminatista ole kuullut? Sehän se on kaikkien salaliittojen isä ja äiti.

sinä olet kipeästi lääkityksen tarpeessa, muttaneiti.

• No_mutta
        Sen_sijaan kirjoitti:

sinä olet kipeästi lääkityksen tarpeessa, muttaneiti.

sinähän se muttaneiti olet. Mikähän lääke tuohon huonomuistisuuteesi auttaisi?

• Itse_asiassa
        No_mutta kirjoitti:

sinähän se muttaneiti olet. Mikähän lääke tuohon huonomuistisuuteesi auttaisi?

vaikka et persoonahäiriösi ym. mielenterveysongelmiasi takia kykene välillä tunnistamaan itseäsi, niin todellisuudessa täällä ei ole koskaan ollut mitään muuta muttaneitiä kuin sinä.

• kyssäri
        Itse_asiassa kirjoitti:

vaikka et persoonahäiriösi ym. mielenterveysongelmiasi takia kykene välillä tunnistamaan itseäsi, niin todellisuudessa täällä ei ole koskaan ollut mitään muuta muttaneitiä kuin sinä.

Kuinka vitun tyhmä olet?

• Itse_asiassa
        kyssäri kirjoitti:

Kuinka vitun tyhmä olet?

sitä sinun pitää kysyä itseltäsi, muttis.

• ikävä_totuus
        Itse_asiassa kirjoitti:

sitä sinun pitää kysyä itseltäsi, muttis.

sinä olet aika vitun tyhmä

• arcade

Olen maahanmuuttovastainen työssä käyvä nainen. En voi ymmärtää tätä mamujen vastaanottamista. Ja miksi?? Suurin osa mamuista on viriiliä miehiä jotka olisi luullut jäävän kotimaahansa puolustamaan omaa maataan!!!! Ei, vaan kotimaahan jäi äiti, isä, vaimo ja lapset ja mies lähti karkuun!!!! Olen töissä paikassa jossa on otettu 35 mamua ja kaikki on nuoria, merkkivaatteisiin pukeutuneita miehiä. Talvitakitkin joita olemme keränneet ympäri kyliä( kun talvi tulee)niin ei kelpaa kun ei ole nikeä tai muuta merkkivaatetta. Ja tuoksuvatkin merkki hajuvedelle . Aika outoa jos ollaan muka avun tarpeessa. Herätkää ihmiset...he käyttävät meitä hyväkseen oikein kunnolla!!! Ja mikä on se todellinen syy jonka vuoksi he ovat lähteneet omasta maastaan...niiden sanoihin ei voi luottaa ! He voivat sanoa ihan mitä vaan sillä kukaan ei tarkasta heidän taustojaan. Osa meilläkään ei kerro edes mistä maasta on kotoisin...!!!!!Outoa...mamut ovatkin elintasopakolaisia!!!!

• VaiMitä

Ei maahanmuuttoa tarvitse vastustaa vaan kehitysmaamuslimeiden pääsyä Suomeen.

• raiskausepäilyt
      • Viidakon_Jamal

Ullatus!!

• Seksirikosten_määrä
    • sitäollaanniinparempia

En ole tehnyt sen kummempia tutkimuksia mutta suvakeista minulla vakaa mielipide. He pitävät itseään ns. parempina ihmisinä. Julkisuvakeissa on paljon "kultturelleja", on näyttelijöitä, jotka kuvittelevat, että heidän arvonsa tälle Suomen taviskansalle on korvaamatonta. Ei ole, tulemme hyvin toimeen ilman heidän taiteellista panostaan, teattereissa on pulaa yleisöstä, tv:n "aina samat naamat" aiheuttavat tv:n sulkemisen. Siinähän esiinnytte emme katso. Kirjailijoita, joiden tekstejä emme ollenkaan kaipaa pärjäämme erinoimaisesti ilman niitä. "Laulutaitelijat" kuvittelevat, että heidän laulantansa on suorastaan elinehto meille, ei ole. Toimittajat ovat tehneet hallaa lehdilleen, lukijakunta on hylännyt lehden eikä jatka tilaustaan. Ns. paremmat ihmiset ovat varmoja työpaikoistaa mutta nykyaikana se varma työpaikka ei ole ollenkaan varma. Nykyään on jatkuvat yt-neuvottelut meneillään ja nekin henkilöt, jotka ennen "paukuttelivat henkseleitään" ja syyttivät työttömiä ovat nyt itse joutumassa työttömiksi. Jos mikään niin juuri tämä tuottaa minulle suurta vahingoniloa. Kaikki parempia ihmisiä kohtaava vastoinkäyminen tyydyttää minua suuresti. Sinullekin "lystit" loppuu mutta ennen sitä tietenkin ole suvakki ja suosi maahantunkeutumista. Halleluja Sinulle

• RasistitVittuun

Rasistit on kyllä niin vitun urpoa porukkaa.

• Jackaasi67

Kakkapyllyhomohomo! Pippelipimppi! Prööt prööt! Khihihihiii!

Ratsismifatsismihomokakkapylly! Khihihii!

Oot oikea kikkelipimppi, ku muita haukut! Se on ite joka muita haukkuu! Khihihii!

• Mtahumetti

Mistä olen nuo maahanmuuton vastustajat "selvittänyt" ? Ihan omasta päästäsikö nenää kaivamalla ja tuloksia tarkastelemalla?

Vastustan hallitsematonta maahanmuuttoa, jonka seurauksena Suomessa nyt lojuu suuri määrä turvapaikanhakijoita, joiden hakemus on hylätty ja joita ei kuitenkaan ety saada lähetyksi muualle.

Pidän vääränä ja tarpeettomana vieraan kulttuurin arvojen ja tapojen rajoittamatonta hyväksyntää ja sallimista. Maassa maan tavalla tai maasta pois.

Olen ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut, kielitaitoinen, työssä käyvä, terve ja hyvin toimeentuleva.

• RasistiAnalysti

Aloittamalla erilaisia ketjuja tänne ja analysoimalla vastauksia. Eläkeläisiä ja työttömiä kritisoivat ketjut ovat keränneet eniten vihaa ja palautetta.

Tähän keskusteluun tulleista vastauksista päätellen olen täysin oikeassa.

• RasistiAnalysti
        RasistiAnalysti kirjoitti:

Aloittamalla erilaisia ketjuja tänne ja analysoimalla vastauksia. Eläkeläisiä ja työttömiä kritisoivat ketjut ovat keränneet eniten vihaa ja palautetta.

Tähän keskusteluun tulleista vastauksista päätellen olen täysin oikeassa.

Jokaiseen aloittamaani ketjuun on muuten tullut satoja vastauksia. Ne ovat myös roikkuneet luetuimmat listalla maksimiajan.

• OnSeNiinJärjetöntä
        RasistiAnalysti kirjoitti:

Jokaiseen aloittamaani ketjuun on muuten tullut satoja vastauksia. Ne ovat myös roikkuneet luetuimmat listalla maksimiajan.

Ja sinulla ei ole aavistustakaan, miksi?

• Buahahhaha
        OnSeNiinJärjetöntä kirjoitti:

Ja sinulla ei ole aavistustakaan, miksi?

On tietysti

• Selvinpäin

Aloittajahan taisi olla provo tai kännissä. Ei kai kukaan täysijärkinen halua kusta omaan kippoonsa, eli tuoda noita syöttiläitä tänne? Tai ehkä sellaiset, joille kotimaa ei merkitse mitään ja joille raha on rakkainta ja tärkeintä....no, ovat antaneet pirulle sielunsa.

• sitäsaa.mitätilaa

Aloittajahan taisi olla oikeassa ihan kaikessa. Ilmankos mamukriitikkoja kirpaisee :D

• Jackaasi67

Kakkapippeli! PyllyPylly! Jakkiaasi67!

Khihihiii!

Olet oikea pippelikakka! Khihiii!

• kappas_vaan
        Jackaasi67 kirjoitti:

Kakkapippeli! PyllyPylly! Jakkiaasi67!

Khihihiii!

Olet oikea pippelikakka! Khihiii!

Mamukriitikko tekee taas sitä minkä parhaiten osaa: vääntelee muitten nimimerkkejä ja trollaa. Ullatus ullatus.

• Voi_kyynel
        kappas_vaan kirjoitti:

Mamukriitikko tekee taas sitä minkä parhaiten osaa: vääntelee muitten nimimerkkejä ja trollaa. Ullatus ullatus.

Siis niiq ihan kamalaa, että te suvakit joudutte välillä maistamaan omaa lääkettänne!

• Jackaasi67
        kappas_vaan kirjoitti:

Kakkelipippi! Pippelikakki! Khiihihiii!

Trollipolli kakkapippelihomo! Khihihiii

Mamukriitikkokakkeliinipippeliini! Khihihihiii!

Väänteleekäänteleekikkelipippeli! Khihihiiii! Nimimerkkihomomerkki! Khihihiii!

Jakkiaasi67 homppelipomppeli! Khihihiii!

• järki-ihminen
        Jackaasi67 kirjoitti:

Kakkelipippi! Pippelikakki! Khiihihiii!

Trollipolli kakkapippelihomo! Khihihiii

Mamukriitikkokakkeliinipippeliini! Khihihihiii!

Väänteleekäänteleekikkelipippeli! Khihihiiii! Nimimerkkihomomerkki! Khihihiii!

Jakkiaasi67 homppelipomppeli! Khihihiii!

Niin, tuli jo selväksi että osaat väännellä nimimerkkejä ja leikkiä kakkaleikkejä. Äbäläwäbälä. Ullatus ullatus.

• järki-ihminen
        järki-ihminen kirjoitti:

Niin, tuli jo selväksi että osaat väännellä nimimerkkejä ja leikkiä kakkaleikkejä. Äbäläwäbälä. Ullatus ullatus.

No mutta sehän on vain ottanut mallia sinusta, muttis.

• Jackaasi67
        järki-ihminen kirjoitti:

Vääännelläkäännelläkikkelipippelikakka! Khiihii! Osataposatakikkelipimpppikakkeli! Khihiihhiii!

KakkaleikkejäpeikkejäJakkiaasi67Homokakka! Khihihiii!

ÄbäläwäbäläHomoPippeliPimppi! Khihihihii! Ullatusbullatuskakkapylly! Khihihii!

• kyssäri
        Jackaasi67 kirjoitti:

Vääännelläkäännelläkikkelipippelikakka! Khiihii! Osataposatakikkelipimpppikakkeli! Khihiihhiii!

KakkaleikkejäpeikkejäJakkiaasi67Homokakka! Khihihiii!

ÄbäläwäbäläHomoPippeliPimppi! Khihihihii! Ullatusbullatuskakkapylly! Khihihii!

Kuinka vitun tyhmä olet? ÄbäläwäbäläHomoPippeliPimppi! Khihihihii! Ullatusbullatuskakkapylly! Khihihii!

• vastari
        kyssäri kirjoitti:

Kuinka vitun tyhmä olet? ÄbäläwäbäläHomoPippeliPimppi! Khihihihii! Ullatusbullatuskakkapylly! Khihihii!

Onneksi ei sentään niin vitun tyhmä kuin sinä.

• voirassuja
        vastari kirjoitti:

Onneksi ei sentään niin vitun tyhmä kuin sinä.

Ei niin, vaan paljon tyhmempi. Ihan kuin sinä.

• Somalistiensomalisti

Oi Oi. Hukkaan on mennyt viherpiiperon loputtoman pitkään kestäneet opinnot. Tutkinto ei tosin taida olla vieläkään valmis. Opintotuki ja asumistuki juoksee vieläkin suvakille. Ei ole nettipsykologian opinnot tuottaneet ammattipätevyyttä. Työssä hän tuskin on vielä ehtinyt olla päivääkään vaikka ikää on 30 .

Omituista että toisia rasismista syyttävä henkilö suhtautuu alentuvasti työttömiin, syrjäytyneisiin ja eläkeläisiin. Vanhuuseläkkeellä olevien panoksella on hän kuitenkin sattunut syntymään Suomeen jossa hänellä on ilmainen koulutus, ilmainen terveydenhuolto ja kaikenmaailman tuet.
      Hänen mielestään on ok että ensimmäisenä äänioikeuden naisille myöntänyt maa sallii nykyään moniavioisuuden, naisten silpomisen, lasten joukkoraiskaukset, hyysää pakolaisia ja polkee omien vanhuksiensa oikeuksia. Olisko kaikille parempi jos tuo suvakki-seinäruusu palkkaisi reppunsa ja muuttaisi vaikka Afganistaniin tai Somaliaan opettamaan paikallisia sosialliturvajärjestelmän luomisessa tai opettaisi kasvattamaan suvakki-ihmepuun jossa kasvaa rahaa.

Suvakki on nähnyt maailmaa. Hän on ottanut vähän omaa lomaa ja käynyt pössyttelemässä Intiassa ja ehken käväissyt Nepalissa. Yhdessäkään islamilaisessa maassa hän ei ole käynyt eikä tunne Koraanin sisältöä. Hän ei myöskään kykene tekemään eroa kulttuurin ja uskonnon välillä.

Olen erittäin maahanmuuttokriittinen. Olen asunut pitkään ulkomailla, islamilaisessa valtiossa. Työuraa minulla on takana 30 vuotta. Puhun sujuvasti neljää kieltä, joista yksi on arabiaa. En ole koskaan saanut opintotukea, asumistukea, toimeentulotukea, sairauspäivärahaa tms. ja oletettavasti en saa koskaan myöskään edes eläkettä.
      Kouluttautunut olen opintolainaan turvin. Minulla ei ole velkaa. Asun omistusasunnossa. Olen nk. keskituoloinen. Olen Mensan jäsen.

• matematiikanProhvessoori

Suvakkilortto ei koskaan valmistunut, ku oli tuo pluslasku liian vaativaa! :-D Eihän normaali punavihreä hörhö sentään niin vaativia matemaattisia toimituksia pysty sisäistämään!

• KiitosPalautteestanne

Taidatte olla se kuuluisa poikkeus joka vahvistaa säännön.

Onnea. Kun olette noin älykäs, olette varmasti saavuttaneet hienoja asioita elämässänne. Kiitos yhteiskunnalle antamastastanne panostuksesta!

En ole samaa mieltä kanssanne mutta ymmärrän näkökantanne.

• M.F

Hassua. Minä luulin että Mensan jäsenet ovat älykkäitä. No toisaalta, onhan Halla-ahokin tohtori...

• Hassua_tosiaankin
        M.F kirjoitti:

Hassua. Minä luulin että Mensan jäsenet ovat älykkäitä. No toisaalta, onhan Halla-ahokin tohtori...

Voisi luulla, että olet hiukan pihkassa Halla-ahoon, kun höpiset siitä joka välissä...

• rdaminkellonvetäjä
        Hassua_tosiaankin kirjoitti:

Voisi luulla, että olet hiukan pihkassa Halla-ahoon, kun höpiset siitä joka välissä...

Sukupuoleen katsomatta me olemme kaikki pihkassa,ettenkö sanoisi suorastaan liisterissä Mr.Halla-ahoon.Tuiki merkillistä.

• RUN0ILIJA
        rdaminkellonvetäjä kirjoitti:

Sukupuoleen katsomatta me olemme kaikki pihkassa,ettenkö sanoisi suorastaan liisterissä Mr.Halla-ahoon.Tuiki merkillistä.

Tuiki tuiki tohtori,
        moiti mua kuin rehtori.
        Niin kuin hullu lautanen
        puikit yllä kattojen.
        Ullatus ullatus tohtori
        äbäläwäbälä lahtari.

• Itse_asiassa
        RUN0ILIJA kirjoitti:

Tuiki tuiki tohtori,
        moiti mua kuin rehtori.
        Niin kuin hullu lautanen
        puikit yllä kattojen.
        Ullatus ullatus tohtori
        äbäläwäbälä lahtari.

ei sinusta runoilijaa tule noilla onnettomilla sutkautuksillasi. Trollaajanakin olet varsin tylsä ja itseäsi pitkästymiseen asti toistava.

• Somalistiensomalisti
        M.F kirjoitti:

Halla-aho on helvetin fiksu äijä, mutta sitähän suvakki ei voi ymmärtää.
        Kokonaisuuksien hahmottaminen vaatii älyä.

• mitähuttua
        Somalistiensomalisti kirjoitti:

Halla-aho on helvetin fiksu äijä, mutta sitähän suvakki ei voi ymmärtää.
        Kokonaisuuksien hahmottaminen vaatii älyä.

"Äbäläwäbälä!" "Ullatus ullatus!" Nämä oli Halla-ahon blogista! Ullatus ullatus! Jos nämä oli helvetin fiksua tekstiä, niin Soini on helvetin komea.

• sitäjuttua
        mitähuttua kirjoitti:

"Äbäläwäbälä!" "Ullatus ullatus!" Nämä oli Halla-ahon blogista! Ullatus ullatus! Jos nämä oli helvetin fiksua tekstiä, niin Soini on helvetin komea.

Suvakki on ihan liian tyhmä ymmärtääkseen ironiaa ja huumoria.

• sitäsaa.mitätilaa
        sitäjuttua kirjoitti:

Suvakki on ihan liian tyhmä ymmärtääkseen ironiaa ja huumoria.

Älä poika lässytä, Halla-ahon huumori ja ironia on liian kökköä tehdäkseen vaikutuksen minuun. Ullatus ullatus.

• Vihervassuri_täällä

Trolli tuo ap. Hän on vähemmistössä, ja voisi olla hiljaa, jotta voitaisiin keskustella asioista asiallisesti. Olen maahanmuuttokriitikko. Koreakoulututkinnon suorittanut töissä oleva vihervasemmistolainen nainen.

Minusta oli järkyttävää, ettei saatu aikaiseksi rajatarkastuksia nopeasti, kun turvapaikanhakijatulva alkoi. Se, ettei voida kaikkia tarkastaa ei riitä selitykseksi. Ruotsikaan ei pysty kaikkia tarkastamaan, mutta rajatarkastukset ovat silti olleet varsin tehokkaita turvapaikanhakijoiden tulvan suhteen. Auttaa pitää, mutta omasta jaksamisesta ja maan turvallisuudesta on pidettävä huolta.

Ääripäät (kuten ap) voisivat siis olla hilaa, niin etttä suuri enemmistö voisi keskustella järkevästi siitä miten selviämme tästä tilanteesta

• A.Postoli

Apua,trolli perkele taas asialla.

• karvaperseduunari

"Yhteistä näille kaikille rasisteille on kuuluminen älykkyyttä kuvaavalla kellokäyrällä alkupään desiileihin."

Mitäpä sen väliä, kun palkka kuitenkin sijoittuu käyrän loppupäähän. Mitenkäs suvakilla?

• RasistiAnalysti

Ei valittamista.

• pjotrsetä

Vastustajien listalta puuttui myös uusvarhaismyöhäislestadiolaisten kolmannen naisprikaatin seitsemännen osaston valitseman,varsinkin naisten suosiman esikois-saarnaajan profiili.ME Esikoiset toivotamme Herran rauhaa varsinkin sinne Yli-Kiiminkiin.

• natsijatsi

Niinkuin somppuapina husu sanoi:syö paskaa ja kuole.

• No_mutta

se oli sitten vissiin tosi sattuvasti sanottu kun sitä jaksetaan lämmöllä muistella vieläkin.

• No_mutta
        No_mutta kirjoitti:

se oli sitten vissiin tosi sattuvasti sanottu kun sitä jaksetaan lämmöllä muistella vieläkin.

sitä muistellaan vieläkin, koska se oli oivallinen esimerkki siitä, että vihervasemmistolaiset ovat keskustelukyvyttömiä vajakkeja.

• No_mutta
        No_mutta kirjoitti:

sitä muistellaan vieläkin, koska se oli oivallinen esimerkki siitä, että vihervasemmistolaiset ovat keskustelukyvyttömiä vajakkeja.

eihän Husu mikään vihervasemmistolainen ole, vaan kepulainen. Ullatus ullatus!

• Paitsi_että
        No_mutta kirjoitti:

eihän Husu mikään vihervasemmistolainen ole, vaan kepulainen. Ullatus ullatus!

tapasi mukaan olet jäljessä kaikesta. Husu Hussein erosi kepusta jo aikoja sitten ja liittyi SDP:hen.

• Paitsi_että
        Paitsi_että kirjoitti:

tapasi mukaan olet jäljessä kaikesta. Husu Hussein erosi kepusta jo aikoja sitten ja liittyi SDP:hen.

eihän se silloinkaan vihervasemmistolainen ole. Tapani mukaan olin siis täysin oikeassa.

• näinpähänseon

Käsittääkseni myös paljon koulunsa keskeyttäneitä ilman työtä olevia nuoria. Heitähän Tilastokeskuksen mukaan n. 120.000. Ikävä kyllä kohdistavat katkeruutensa väärään suuntaan.

• Täyttäfaktaa

Tämä aloitus on täysin totta! Rasisit ovat loisia itse ja pelkäävät mamujen heikentävän heidän omia tukiaan.

• Herää-todellisuuteen

Suvakeille pieni matematiikan tehtävä. Mistä rahat kaikille.

• OotpaTyhmä
        Herää-todellisuuteen kirjoitti:

Suvakeille pieni matematiikan tehtävä. Mistä rahat kaikille.

No siksihän niitä mamuja tarvitaan, että raha riittää! Tyhmä!

• NoootpaTymhä
        OotpaTyhmä kirjoitti:

No siksihän niitä mamuja tarvitaan, että raha riittää! Tyhmä!

Niin juuri! Mamu hakee taikaseinästä rahat ja jakaa kaikille tarvitseville!

• UnelmaSirpaLeena-

Varman suvakin tuntomerkit:
      - 100 kiloa ylipainoa (vähintään)
      - neliön suuruinen syylä naamassa
      - ruma (ei ole miestä saanut sitten 20-vuotis päivien)

• Vajakeille

Mun kokemus:
      Siksi, että maahanmuuttoa vastustava henkilöt mielestäni pääsääntöisesti:
      - Pitävät jokaista erilaista ihmistä uhkana
      - Ja edellämainitusta johtuen eivät vastusta vain nyt tulleita pakolaisia, vaan ihan kaikkia eri värisiä ihmisiä
      - Vastustavat EU:ta, vaikkeivät oikein edes ymmärrä mitä tuo kirjainpari pitää sisällään
      - Eivät tunne maailmanpoliittista tilannetta
      - Eivät ymmärrä talousasioista hölkäsenpöläystä
      - Eivät tunne historiaa
      - Eivät tunne lakeja, asetuksia eivätkä ihmisoikeusasioita
      - Eivät luota professoreiden, tutkijoiden tai lakimesten lausuntoihin, mutta saman aikaisesti luottavat kouluja käymättömän entisen rikollisen netissä jakamiin " uutisiin", jopa maksavat niistä.
      - Eivät luota virkamiehiin, mutteivät myöskään ymmärrä, että virkamiehet parhaansa mukaan yrittävät noudattaa lakeja, joita heidän eduskuntaan äänestämät, joskus aika hupsutkin, ihmiset ovat olleet päättämässä.
      - Suhtautuvat asiantuntijoiden ja valtamedian jakamaan informaatioon epäuskoisesti, mutta samalla luottavat puskaradioihin, tilannehuoneiden yms juorujen jakamaan tietoon. Luottavat myös vaihtoehtomedioiden jakamaan monilta osin valheelliseksi todistettuihin, tai valtamediasta kopioituihin ja rasistisilla nyanseilla höystettyihin kirjoituksiin.
      - Eivät omaa minkäänlaisia medialukutaitoja
      - Eivät lue lehtiä tai kirjoja
      - Eivät hae aktiivisesti tietoa vaan pyörivät samanmielisessä viiteryhmässä, jossa toistetaan mitä uskomattomimpia juttuja vailla totuuspohjaa
      - Jankuttavat omia höpö-juttujaan ja uskovat niihin itse.
      - Ovat ahdasmielisiä
      - Eivät osaa, eivätkä pysty perustelemaan mielipiteitään
      - Eivät tunnusta sitä tosiasiaa, että suomessa on, on ollut ja jatkossa tulee olemaan yhä enemmän ja enemmän eri värisiä ja eri kulttuureista tulevia ihmisiä. Ja ihan riippumatta siitä, miten paljon he sitä vastustavat
      - Lisäksi maahanmuuttoa vastustavat ihmiset mielestäni:
      - Omaavat usein ongelmia elämänhallinnassaan
      - Ovat usein päihdeongelmaisia
      - Kärsivät usein mielenterveysongelmista
      - Ovat usein työttömiä tai työskentelevät matalapalkka-alalla sekä usein tekevät pimeää työtä
      - Elävät usein sosiaaliturvan varassa
      - Käyttävät usein väärin sosiaaliturvaa
      - Heiltä on usealta lapset otettu huostaan tai useat ovat lastensuojelun asiakkaita
      - Heidän joukossaan on paljon rikollisia
      - Heillä on usein matala koulutustaso
      - He ovat usein jämähtäneet paikoilleen, eivätkä löydä, edes ymmärrä tai kykene etsimään ulospääsyä
      - Heistä useaa on helppo manipuloida
      - He ovat usein kiusattuja.
      - He omaavat usein heikon itsetunnon, jota pönkittääkseen ovat löytäneet kohteekseen vielä heikomman jota sortaa ja vihata
      - He eivät edusta niitä penaalin terävämpiä kyniä, vaan ovat tylsimmästä päästä. Osalla on terotin hukkunut jo ennen syntymää.
      - Näistä edellä mainituista syistä keskustelu maahanmuutosta on hedelmätöntä ja jankkaavaa. Näin minä tämän koen, joten sen on oltava totta. Se, joka on eri mieltä, on väärässä. Ehdottomasti!

• OmaLääkärisi

Tuo tuska helpottaa, ku haet lääkityksen! Sen verran paranoidia tekstiä, että kannattaa lähteä heti isoilla annoksilla liikkeelle!

• MinäVajakki

Listasi on hyvä kuvaus ajatusmailmastasi. Ja mihin unelmasi todellisuudesta perustuu. Erillaisuus ja erilllaiset mielipiteet asioista ovat vain meille jokaiselle ne, joita meidän pitää ymmärtää. Ja jos tuntuu siltä ettei voi ymmärtää erillaisuutta, eikä erillaisia mielipiteitä. Niin voi olla parempi ettei lähde omia mielipiteitä muuttamaan. Etenkin silloin. Kun on rajoitunut kyky hallita ja ymmärtää erillaisuuta. Mutta toivon sinulle kaikkea hyvää. Sillä olethan sinäkin yksi meistä erillaisista.

• Kdkkfkfk

Omituisia juttuja sulla. Omituista, että tästä loukkaannuttiin niin kovasti. Eihän aloituksessa sinällään syytetä tai haukuta ketään.

• kriittinenarvio

Nämä "maahanmuuttokriitikot" ovat samanlaisia prinsessoja kuin heidän mestarinsakin. Jussihan imuroi herneen nenäänsä millaisen patjakasan alta tahansa.

• Anonyymi
        kriittinenarvio kirjoitti:

Nämä "maahanmuuttokriitikot" ovat samanlaisia prinsessoja kuin heidän mestarinsakin. Jussihan imuroi herneen nenäänsä millaisen patjakasan alta tahansa.

Katsokaa maailmankartasta millainen hyttysen p...a Suomi on. Pieni maa pieni kansa. Meidän on opittava kunnioittamaan omaa kivikaudelta nykyaikaan elänyttä suomalaista ihmistä ja ennen kaikkea Suomea, aina ja joka paikassa. Meillä on hyvin erikoinen kieli ja erikoiset maantieteelliset olosuhteet. Suomalaisuuden kunnoittaminen on sitä että maan oma hallitus ja ministerit takaavat kaikissa olosuhteissa sukutaustaltaan ikisuomalaisten ihmisten hyvinvoinnin ja kyvyn elää hyvin kotisuomessa. Suomi ei ole Suomi jos se asettaa jonkun muun maan asukkaan "perintösuomalaisen" (geenitaustaltaan somalaisen) edelle. Se ei ole sitä ylevää hyvänsuopetutta vaan tyhmyyttä.

• Bullshark

Jaa, mistäs sinä sellaisia olet selvittänyt?

• Anonyymi

Aloittajan tunnistaa jokainen, vaikka karvahattukuvansa ei ollut tuolloin käytössään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe