Mitä mieltä

kiItti_mies

olette tulevista työttömien pakko haastatteluista? :)

21

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomarunoilija

      TE-toimistoilla ei riitä väkeä sen suorittamiseksi, joten ulkopuolinen taho tulee tekemään suuren osan haastatteluista.
      Mikäli siinä sitten tulee "Viisi päivää töissä kolmen kk aikana tai tippuu yksi korvauspäivä työttömyysturvasta" uhka, ei tarvita kuin 22 haastattelua ja on pelkän sosiaalituen varassa.
      Ainut etu siinä lienee, että jos tulee voiman, koskee ainoastaan uusia työttömiä
      Ei paljoa työministerin päässä liiku, tuskin yhtäkään aivosolua

      • Kai sen koko homman tarkoituskin on juuri se, että saadaan hommia jollekin konsulttitoimistoille, jotka sattuu olemaan istuvien ministerien hyväveli yrittäjiä.


      • lomarunoilija
        hullu_ukko kirjoitti:

        Kai sen koko homman tarkoituskin on juuri se, että saadaan hommia jollekin konsulttitoimistoille, jotka sattuu olemaan istuvien ministerien hyväveli yrittäjiä.

        Jep jep. Joskus 1990 luvulla oli tuollainen haastattelu jokaiselle työttömälle. Mietin silloin, menenkö hieman ennen toimiston aukeamista vai hieman ennen toimiston sulkemista.
        Päätin mennä ennen. Paikalla oli toinenkin ja päästiin heti haastatteluun. Kun varttitunnin kuluttua poistuin, odotustila oli täysi.

        Mitään haastattelu ei auttanut, itse jouduin työni etsimään.

        Joudenkin puheiden mukaan varamiespalveluille suunnataan niitä haastatteluja


    • Monte._

      Caramba

      Mie lähen shit Artigaxeen

      Charruainkkareitten syntymaille

      • Caramba-----

        .

        " # CARAMBA !!1!!!111!1!!!1!1! #" menkääs ulkkikset kaikki omiin maihinne siitä

        har!11

        .


      • SenorTrump
        Caramba----- kirjoitti:

        .

        " # CARAMBA !!1!!!111!1!!!1!1! #" menkääs ulkkikset kaikki omiin maihinne siitä

        har!11

        .

        Maricon carajo!11

        Pysy sen Kihniön muurin sisällä


    • CheAnzzy

      Silloin tein kaverille palveluxen

      Jyrkillä oli 6kk sairausloma ja sai kelan rahat jo

      Mutkun tyävoimatoimisto vaati haastatteluuñn

      Menin hänen nimissä sessioon

      Näin jo ilmoitustaululla vapaat duunipaikat

      Ainoa oli yx filnkifirma....paskatöitä telakalla

      Ja palkanmaxu kuin Kenopeliä

      Työkkärin tantta uskoi minut Jyrkixi ja katsoi

      Sen ajantitokoneelta............sen ohjema kaatui

      Tantta tarjosi shit vaan sen paskafirman jobia

      Sanoin jo olleeni siellä, eivätkä edes huoli

      Minua enää duuniin.....onnex tietsikan kaatumisen

      Sain leiman Jyrkille,n joka oli jalka pitkässä kipsissä

      Huijasinko....?

      Kela ilmoitteleee, että olen saanut sv korvausta

      Esm jostain antibiootista.......eivät ole koskaan tililleni tulleet

      Vaan apteekin kauttaa lääketehtaalle rahat menikin taas

      Siitä pitää huolen vakuutuslääkärit ja Vakuutuslakimihet ry

      Nih, shit esm Soini uskoo persumaisesti liki ilmaiseen terveyshuoltoon

      Ja Kuuba on takapajuinen maa, kun terveydenhuolto ei maxa yhtään mitään

      Sinne Soininki kannattaisi muutta jo nyt, kun vanhenevan gubben ajukoppakin

      Reistailee

      • Ella9KAKKINEN

        Nih

        Kuubassa ei gynekonoomi ja pillun hoitokaaa ei maxa mitään

        Vaikkei olisikaan sueco hablande mejor pueblo


    • 19O8

      Tämä oli normaali käytäntö -90 luvulla. Ei se ole mitään uutta. Silloin nostettiin persus kerran kuussa penkistä ja marssiittiin työkkäriin kertomaan mitä toimenpiteitä on tehty työllisyyden saavuttamiseksi. Ja jos ei virkailijan mielestä oltu tehty tarpeeksi, niin karenssia tuli.

      Nykyään on vaan jo ehditty tottua siihen että maataan sohvalla ja näpytellään"työtön" lappua ilman että täytyy tehdä mitään.

    • jorma___

      Hyvä, että haastatellaan, jospa löytyisi työttömille vaikka töitä.

    • hfghfjfhfh

      Haastattelu on haistattelu. Kaikenlainen haistattelu parantaa luomakunnan tilaa. Ja sehän on paranemaan päin: tiedemiesten mukaan esimerkiksi 2050 mennessä valtameret ovat tukehtuneet paskaan ja muoviin eikä kalaa ole enää yhtään. Sen sijaan on räjähteitä ahmivia robotteja, jotka hallitsevat maailmaa.

      Tapetaan kaikki elämä ja tuikataan maapallo lopuksi tuleen.

    • Loistava ja työllistävä idea. Joudutaan palkkaamaan monta sataa haastattelijaa työkkäreihin tai yksityisiin firmoihin. Haastatteluilla Suomi nousuun ja täystyöllisyyden tielle!

      • minä.vaan.kysyn

        Oletko sinä se sama henkilöitymä, joka väitti Sinkut-palstalla olevansa 182cm pitkä nainen?


      • havaintorunoilija

        Sama tyyppi se on.


      • minä.vaan.kysyn kirjoitti:

        Oletko sinä se sama henkilöitymä, joka väitti Sinkut-palstalla olevansa 182cm pitkä nainen?

        Joo ja profiilissa väitän olevani transvestiitti Kyröskoskelta. Jotkut sitten vielä kehtaavat epäillä, että olisin jonkun sortin trolli.


      • Tulen_pääasiassa

        .

        "Tulen muuten työpaikallekin pääasiassa haastatteluiden vuoksi :) "

        har!11

        .


    • sönkkis

      Mimmoinen on sitten se koneisto joka päättää, kuka saa ja kenelle annetaan. :)

    • Muitakin_pakkoja--

      .

      "Onhan meillä esim. # PAKKORUOTSI!!1!11!1!!1!!!!! #"

      har!11

      .

      • Entäs pakkopaita?


      • ajatelkaa_positiivisesti

        .

        "Onhan se pakkohaastattelu sentään parempi kuin # PAKKOTYÖ COMMUNISTISESSA CAIVOKSESSA #"

        har!11

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe