Tuontiautot Liettuasta, Saksasta, Ranskasta, Belgiasta, Italiasta ja USA:sta, yli 5 vuoden kokemus. [email protected]
Tuontiautot
4
267
Vastaukset
- ccccccccccccc
Ei vissiin kovin vakavasti otettava, ei ainakaan ole moneen päivään vastaillut.
- kukamukauskoo
On niin monta maata eri puolella että eihän se ehdi vastata kun pitää reissata. Tänään Italiassa, huomenna USAssa ja ylihuomenna Liettuassa jne.
- Yli_20_vuoden
kokemuksella sanon että noista maista ainoastaan valkoihoiselta saksalaiselta kannattaa auto ostaa, joko vanhemmalta yksityiseltä tai kunnollisesta liikkeestä. Ei häkistä eikä mamulta. Jenkeistä ei kokemusta mutta kaikista noista muista maista tuotaessa saa varautua yllätyksiin.
- cerogee
Minulla on 2004 vuosimallia oleva Jeep, mikä on alun perin tuotu Italiasta (en minä).
Suomeen se on rekisteröity vuonna 2013. Saanko mistään auton historiatietoja siltä ajalta kun se oli vielä Italiassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302582- 111252
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku329986- 44861
- 44828
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20819Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61744- 44720
- 44716
- 46636