Yleinen keskusteluaihe tälle vilkkaalle foorumill

Alkoholismini.

"Valitse viestin tyyppi: kysymys... kelpaanko vielä Jumalalle?
Kokemus... eräs läheinen ystäväni neuvoi että älä kerro kellekkään.. koska alkoholistia voi ymmärtää vain toinen alkoholisti... olen kokenut että se on totta.
Osta/myy/vaihda...no, en ole mitään myymässä..

Yleinen..ihan sarkasmia, valitsin sen. Oikeastihan kaipaan vain yhtä tai kahta tukijaa. Yleinen palsta tämä kuintenkin on.

En voi terapiassa kertoa tai menettäisin unilääkkeen. En muuten ota sitä päissäni.

Ystäväni on -jonka neuvoa vastaan tämä on-on fyysisen sairauden vuoksi menettänyt työnsä ja kaiken ja siihen tyhjyyteen ja katkeruuteen tämä vanhemmiten juo.

Puolustan häntä.

Näin me kaikki tässä pikkuryyppyremmissämme teemme: me puolustamme, hänkin on puolustanut minua ulkopuolista vastaan, ja aina jos suinkin voimme me autamme.

Toinen toisiamme monissa eri asioissa. Alkoholisti tarvii auton ja ruokaa ja ystäviä ja ...rakkautta, se on tärkein.

Me annamme sitä toisillemme, olemme vahva yhteisö.

Mutta kenellekään en voi sanoa että minä tahdon viinasta eroon ennen kuin kuolen, ja ajattelen sitä koko aika, toisin kuin he.

Olen kyllä eräälle naispuoliselle kaverilleni sanonut sen ja hän sanoi: ethän sä paljon juo. Aina sä oot ajokunnossa.

Kuskaan niitä kavereille ja kauppoihin maksua vastaan. Kukaan ei käytä minua hyväksi.

Ja se kaikkein rakkain -oma elämänkumppani (11 vuotta)juo kanssa.

En tiedä mitä tehdä. Tahdon vain lopettaa.

Lapseni(18-v, ja 22-v.asuvat omillaan)eivät tiedä tästä. Olen kyllästynyt valhettelemaan heille.

Olen jo nyt niin pohjalla että eilen tunsin kuinka jumala sanoi että haluaa auttaa ja auttaakin. Tarvitsen jotain tukea. Teiltä, uuden alun...jos voitte auttaa minua sen jumalan luokse.

PAKKO tehdä parannus terveyden takia- kohta muuten lapsiltakin kuolee äiti.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
        Kotimaiset julkkisjuorut
        129
        2321
      2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
        Ikävä
        187
        1109
      3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
        Maailman menoa
        101
        978
      4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
        Hindulaisuus
        385
        898
      5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
        Maahanmuutto
        291
        817
      6. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
        Ikävä
        53
        811
      7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
        Ikävä
        62