Tyhjät lupaukset

Shanandoa

Minua 54v:aana, yli 30v uskossa olleena masentaa nämä helareiden tavat : Juuri uskoontulleille luvataan melkein kuu taivaalta. Kysyy vasta uskoon tullut mitä vain, : Antaako Jumala sen ja sen niin myönnetään. kuitenkaan kukaan ei tiedä toisen tulevaisuutta. Esim yksinäisille luvataan puoliso. Silti on suomessa, veikkaan 500 60v täyttänyttä ikänsä uskossa ollutta yksinäistä, varsinkin invalideja, psyykk yms sairaita, jotka ovat ikänsä kirjaimellisesti TAISTELLEET omaa ruumistaan, ts seksuaaliviettiä vastaan, joka on kuitenkin JUMALAN ITSENSÄ LUOMA. Tiedän esim 65v:aan, 28v uskossa olleen, 60v:aan 43v uskossa olleen, ja 50v:aan 30v uskossa olleen miehen. Kaikki psyykk sairaita ja siksi ikänsä selibaatissa olleita. Eräs nainen on täysin terve, 59v, 34v uskossa ollut ja yksin. En heidän lankeemuksistaan tiedä, mutta esitän karkean arvion : Jos kysyttäisiin 1000:lta vähint 30v uskossa olleelta oletko harrastanut seksiä kertaakaan uskoontulosi jälkeen? Arvaan : 25% vastaisivat : kyllä, jos vastaisivat rehellisesti. Jos seksuaalisyntiin langennut menee tunnustamaan sen sielunhoitajalle, hänelle sanotaan suunnilleen : "Olet liannut itsesi. Sinussa on haureuden henki, irstauden henki ym yms." Toki sanotaan hänen saavan sen anteeksi. Mutta sanotaan usein ettei Jumala ymmärrä sellaista syntiä!? Mutta sielunhoitaja itse saattaa olla itse syntynyt uskovaan, tasapainoiseen kotiin ja on itse mennyt helpolla naimisiin jopa 18-20v:aana. Tällaisen on helppo varoittaa "perkeleellisestä himosta" yms, joka muka yhtäkkiä tulee Jumalan luomaksi kun ollaan pastorin käsien alla ja saadaan metallipyörykkä sormeen?! Täten Helluntailaisuudessa ja yleensä konserv kristillisyydessä hallitaan ihmisiä seksuaalisuudella. Sillä jos joku ei sairauden yms inhim vajavaisuuden takia onnistu pääsemään naimisiin, jumala TAATUSTI ymmärtää seks syntiin langennutta. Jos 50v:aalle tulee 24 548:nnen kerran seksuaalinen kiusaus, ja tämä päättää hommata yhden illan naisen, ei Jumala sitä niin pahana näe. Synti se on tietysti, mutta anteeksi anto on varma! Ei Jumala anna mitään erikoislupaa naida kaikille Tiaisille jo 23v:aana ja samalla katsoo pahasti 50:stä, joka ensi kerran käy panolla elämässään kun tulee kiusaus 24 562:n kerran. Saattaapa käydä niinkin että esim 27v saarnaaja tulee puku päällä hienolla autolla kokoukseen, komea akka perseen takana ja sitten saattaa varoittaa sielunhoidossa kovasti 30 vanhempaa miestä, joka piti saarnaajaa sylissä tämän ollessa vauva. Sitten menee kotiin ja on sukupuoliyhteydessä oman akkansa kanssa! Jos joku on haureutta niin se!
Jumala kyllä ymmärtää seksilankeemuksia, koska on itse vietin luonut!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panomies-kertoo

      Kyllä nussia pitää!

    • naatitaankunnolla

      Jos nämä Jeesuksen morsiammet naisivat,eivätkä esittäisi ylijumalaa,psyykekkin parantuisi.Jos ei kumppania,seksiliikkeistä löytyy välineitä.Muistan yhden parin ,joka kesken kokouksen kävivät autossa naimassa.Itse kertoivat,kyllä varmasti voima virtasi ja rauha tuli.

    • Eri asia on langeta ja elää synnissä. Joka kääntyy ja tekee parannuksen saa myös anteeksi menneet synnit. Sen sijaan ajatus "teen syntiä kun saan sen kuitenkin anteeksi" on haluttomuutta tehdä parannus. Silloin ihmiset "muuttavat armon riettaudeksi". Ei Jumalaa voi huijata.

      • sukkelamunainen

        Mutta eihän naimisessa ole mitään väärää, veli hyvä.


      • ÄläHuijaaItseäsi

        Älä sano itseäsi veljeksi kun et ole uskossa ja/tai tehnyt parannusta.


    • aikoja.tapoja

      Ei tarvitse yhtään välittää tuollaisista! Tiedän tapauksen, jossa mies ja nainen kävivät muka rukoilemassa toisilleen vähän sivummalla. Jälkeenpäin sitten paljastui, millaisia "rukouksia" oli hoideltu. Nämä molemmat olivat lisäksi tahoillaan aviossa. Ei se lempi niin vaarallista ole!

      • aikoja.tapoja

        Ja nämäkin siis kokouksen aikana.


    • oliseaikaa

      Siveitä ollaan oltu... ainakin melkein. :) Pidä Jeesus mielessä ja housut jalassa sanottiin aikoinaan. Siinä usko unohtui hyvin äkkiä kun mentiin yhdessä seurakunnan siivouskomeroon... ämpäreitä vain kolisten tippui päähän ;) ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1990
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1347
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1274
    4. 49
      1182
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe