Lähdetään me muut edes pois

Hyvästi-vaan-Hirviöt

Lähdetään me muut ihmiset edes pois, avaruusaluksella kohti Universumia. Kun emme kerta saa Noita Hulluja Jumalia yms. pois. Eikö riitäkin monelle jo kaikkien meidän kidutus, kiusaaminen ja alistaminen Hirviöiden Valtaan. Unelma tämä, lähdetään edes me jotkut muut pois, kun noi uskovaisetkin usein kivittävät meitä uskonnottomia, hyvää haluavia, tavallisia kansalaisia. He haluavat näköjään lähelle Jumaliansa. No heitä ei voi sitten auttaa.

Sinne vaan avaruusalukseen hapella täytetty tila, jossa omalla lannalla kasvattaisimme kasviksia, pieniä kärpäsiä yms., joista saisimme proteiinia. Otetaan Oikeutemme ja lähdetään, nyt riittää nimittäin ikuinen, vuosisatojen alistaminen.

26

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kriteerit

      Avaruusalukselle ei oteta henkisesti epätasapainoisia.

      • EivätOtaTunteettomiakaan

        No sittenhän sinä ainakin pääset utopistisen lujaa ulos aika lailla koko Universumista, kun olet noin viisas, asioista tietämätön, toisten kärsimyksestä vittuileva idiootin tasapainoinen. Ei muuta kuin hyvää matkaa ja ota Noi Hullut Jumalasi pois mukanasi. Just sunlaisiasi tunteettomia tyhmiä ei tarvitse mikään Maapallo, vaikka ei varmasti tarvitse meidänkäänlaisia, ikuisesti syyttöminä kidutettuja. Ei todellakaan ollut mitään hyötyä siitäkään.


      • Ei-suakaan-tarvita

        Nimimerkki "kriteerit"...olet kyllä just noin tunteeton, joka kuvittelee varmastikin itse edustavansa älykkäintä, fiksuinta ihmisryhmää, ihan eliittiä siis. Et todellakaan varmasti tiedä minkälaista on henkinen ja fyysinen jatkuva, 11 vuoden kidutus Henkivaltojen taholta. Älä sitten tule viisastelemaan, kun et ole pisaraakaan saanut sitä omalle osallesi, etkä silti omaa edes normaali-ihmisen tunteellisuus-tajua.

        Olet varmastikin ollut joskus joku "toimistorotta", joka on kaukana ihmisyydestä ja inhimillisyydestä, kaikkien toisten hädästä ja kärsimyksestä. Varmastikin olet vain pyöritellyt työpöydälläsi sanoja, kaukana inhimillisyydestä.


      • kriteerit
        Ei-suakaan-tarvita kirjoitti:

        Nimimerkki "kriteerit"...olet kyllä just noin tunteeton, joka kuvittelee varmastikin itse edustavansa älykkäintä, fiksuinta ihmisryhmää, ihan eliittiä siis. Et todellakaan varmasti tiedä minkälaista on henkinen ja fyysinen jatkuva, 11 vuoden kidutus Henkivaltojen taholta. Älä sitten tule viisastelemaan, kun et ole pisaraakaan saanut sitä omalle osallesi, etkä silti omaa edes normaali-ihmisen tunteellisuus-tajua.

        Olet varmastikin ollut joskus joku "toimistorotta", joka on kaukana ihmisyydestä ja inhimillisyydestä, kaikkien toisten hädästä ja kärsimyksestä. Varmastikin olet vain pyöritellyt työpöydälläsi sanoja, kaukana inhimillisyydestä.

        Kannattaa ottaa lääkärin määräämää lääkettä harhoihin niin kärsimys ainakin vähenee.


      • PidäVittuilusTietämätön
        kriteerit kirjoitti:

        Kannattaa ottaa lääkärin määräämää lääkettä harhoihin niin kärsimys ainakin vähenee.

        Kuule, eivät ole harhoja, siis meidän "tekemiä", vaan Herrojen massa-illuusioita, joita ovat monet muutkin nähneet ja kokeneet. Siis ihan normaali-ihmiset, papitkin, selvännäkijät ja ihan jopa hoitajatkin. Olet just kyllä noin tunteeton, paskat muista välittävä, joka on itse onnistunut välttymään noilta Herrojen ketkuilta.
        Ota itse sellaista lääkettä, jolla saat normaali-ihmisen tunteet ja sydämen takaisin. Kuten jo sanoin, että kun et itse tiedä noista asioista mitään, niin älä viitsi tulla tänne sitten muille (kokeneille) vittuilemaan ja vähät välittämään, kun et helvettiäkään tiedä noista asioista.

        Se, että et tiedä, etkä ole itse kokenut, EI todellakaan tarkoita sitä, etteikö noi kaikki asiat, ilmentymät ym. olisi oikeasti olleet totta niin kaikkien muiden elämässä. Etelä-Suomessa varsinkin erittäin monet ovat nähneet, kokeneet näitä Herrojen illuusio-asioita n. vuosikymmenen. Kysy papeilta vaikka.


      • kriteerit
        PidäVittuilusTietämätön kirjoitti:

        Kuule, eivät ole harhoja, siis meidän "tekemiä", vaan Herrojen massa-illuusioita, joita ovat monet muutkin nähneet ja kokeneet. Siis ihan normaali-ihmiset, papitkin, selvännäkijät ja ihan jopa hoitajatkin. Olet just kyllä noin tunteeton, paskat muista välittävä, joka on itse onnistunut välttymään noilta Herrojen ketkuilta.
        Ota itse sellaista lääkettä, jolla saat normaali-ihmisen tunteet ja sydämen takaisin. Kuten jo sanoin, että kun et itse tiedä noista asioista mitään, niin älä viitsi tulla tänne sitten muille (kokeneille) vittuilemaan ja vähät välittämään, kun et helvettiäkään tiedä noista asioista.

        Se, että et tiedä, etkä ole itse kokenut, EI todellakaan tarkoita sitä, etteikö noi kaikki asiat, ilmentymät ym. olisi oikeasti olleet totta niin kaikkien muiden elämässä. Etelä-Suomessa varsinkin erittäin monet ovat nähneet, kokeneet näitä Herrojen illuusio-asioita n. vuosikymmenen. Kysy papeilta vaikka.

        Mene lääkäriin ennenkuin oireet pahenevat. Jookos?


      • ÄläViitsiVaivautua
        kriteerit kirjoitti:

        Mene lääkäriin ennenkuin oireet pahenevat. Jookos?

        Kuule, yli 11 vuoden kokemuksesta Noita Herrojen halluja, voin sanoa, että ei niihin voi lääkäritkään auttaa, eivät helvettiäkään välitä uskonnon asioista vaan leimaavat joukko-illuusioita nähneet sairaiksi, Just kuten sinäkin, Brutukseni! Lääkkeillä onneks saadaan joo helpotusta, miedoillakin annoksilla, onneks. Mutta se ei estä mitenkään Noita Herroja harrastamasta aina vaan noita hyökkäilyjään. Älä tule enää selittämään sitä, mitä jokainen ihminen itsekin tietää, eli hakee apua siihen, mikä häiritsee tai vaivaa. Hae nyt itse vaan se sydän, jos muistat minne sen olet nakannut.
        Ei kiinnosta sun kaltaiset todellakin asioista tietämättömät. Katsos, jos et pidä mun kirjoituksistani, niin mikset pysy poissa näiltä palstoilta. Sun kaltaises kuittailut toisten "sairauksista" alkaa olla idioottimainen todistus vaan teidän kyvyttömyydestänne ymmärtää asioita. Oletko kuullut sellaista joskus sanottavan, että "kuule, jos et ole itse sitä jotain kokenut, EI tarkoita sitä, etteikö sitä olisi tapahtunut niin monelle muulle". Toivon mukaan et ole missään terv.hoito-duunissa, siellä ei nimittäin tarvita yhtään tunteettomia paskiaisia. Niitä on jo siellä ihan liikaa, natsikenraaleja.


    • sinävalitset

      ""Otetaan Oikeutemme ja lähdetään, nyt riittää nimittäin ikuinen, vuosisatojen alistaminen.""

      Mikä siellä estäisi kokemasta vuosisatojen alistamista.
      Miten avaruusalus poistaisi oikeutemme?

      • HeidätMieluummSinne

        No kyllähän nyt kaikki tehtäis kaikkemme, ettei siellä avaruusaluksessamme ole yhtään Valtiasta. Niistähän se nyt vaan kaikki alistaminen ja Lakien rikkominen (Heidän harrastama) on kiinni. Heistä Itsestään. Katsos, vaikka sanoin aloituksessa ton idean, niin kyllähän me kaikki tiedetään, että se on utopistisen mahdotonta, päästä sinne kauas Noista.

        Täytyy vaan heittää välillä vitsiäkin, että periaatteessa kaikki on mahdollista vielä ihmisillekin, päästä Ikuisesta Noiden Hirviöiden Kusipää-Vallasta. Nimimerkkiäsi hieman parannellen, ei kukaan, siis hyvin harva on voinut aikoihin itse valita mitään, kaikki nääs säädetään ja halutaan Ylhäältä käsin, Ikävä kyllä.


      • sinävalitset

        "Siis hyvin harva on voinut aikoihin itse valita"

        Pyydät kuitenkin valitsemaan ja ilmeisesti itse uskot pystyväsi valitsemaan.
        Minä valitsen itse koko ajan, ei minuun mitkään hirviöt vaikuta.

        Tarkenna selvyyden vuoksi että minä valitsen sen tunteen että minä olen valitsija. Ei siinä aluksilla tai minun sijainnillani ole mitään tekemistä.

        älä valita- ala valita


      • SiisEiVittuHölmöt
        sinävalitset kirjoitti:

        "Siis hyvin harva on voinut aikoihin itse valita"

        Pyydät kuitenkin valitsemaan ja ilmeisesti itse uskot pystyväsi valitsemaan.
        Minä valitsen itse koko ajan, ei minuun mitkään hirviöt vaikuta.

        Tarkenna selvyyden vuoksi että minä valitsen sen tunteen että minä olen valitsija. Ei siinä aluksilla tai minun sijainnillani ole mitään tekemistä.

        älä valita- ala valita

        Sulla on itselläs nyt joku pakkomielle tosta valinta-asiasta. Olet niitä harvoja, jotka ovat siis voineet enemmänkin näköjään itse valita kaikki asiansa, myös siis ne kohdalle osuvat. Älä itse valita tolla sun valitse-virrelläs, en viitsi alkaa tumpuloita opettamaan. Taivas sen sulle viimeistään opettaa, sorry vaan! Ei jaksa enää ala-koululaisia!


      • Ajatuksien.suuntaus
        sinävalitset kirjoitti:

        "Siis hyvin harva on voinut aikoihin itse valita"

        Pyydät kuitenkin valitsemaan ja ilmeisesti itse uskot pystyväsi valitsemaan.
        Minä valitsen itse koko ajan, ei minuun mitkään hirviöt vaikuta.

        Tarkenna selvyyden vuoksi että minä valitsen sen tunteen että minä olen valitsija. Ei siinä aluksilla tai minun sijainnillani ole mitään tekemistä.

        älä valita- ala valita

        Hän ajattelee niitä mörköjä, niin eivät varmasti lähde. Jos hän suuntaisi ajatuksensa positiivisiin ja mukaviin asioihin, niin hänen maailmansa muuttuisi. Mutta ei vielä ilmeisesti, kun väkisin pitää mörköjä ajatella ja niistä puhua.


    • sinävalitset

      Kaikki mitä kohdalleni osuu olen itse huomannut (jos valinta sana ei sovi)
      Olen joka hetki satojen ilmiöiden ympäröimä muta vain joihinkin kiinnitän huomiota.
      Itse päättelen onko se hyvää vai huonoa, jos se on huonoa tiedän reagoineeni väärin. Jos olen huomannut mörköjä tiedän että minun on mahdollista antaa ajatukseni hänestä (möröstä) anteeksi itselleni. Hän tekee parhaansa mörkönä jotta ymmärtäisin antaa anteeksi erilaisuutta.


      hyvä ""Lähdetään me muut edes pois"" sinä olet täällä tekemässä sitä mitä sinun pitää tehdä, niin kuin meistä jokainen, vain sinä pystyt tekemään sen mikä sinun on tehtävä. Miellä kaikilla on siis sama tehtävä. Kun tämä on ymmärretty loppuun saakka meillä jokaisella on sama päämäärä. Silloin ymmärretään että on vain yksi tehtävä (valinta) johon jokainen tähtää ja jokaisella on samat eväät.

      Lopulta jokainen antaa anteeksi ajatuksensa (tähän ajatuksen tai mörön mielikuva omassa mielessä). Mörkö ei ole se kuva joka siitä on mielessä. Sen mielikuvan annan anteeksi itselleni.

    • TulikoSelvääNyt

      Sen verran kommentoin. Alkuun, kun minua alkoivat vaivata Kaikenlaiset Voimat, Henkivaltiaat, niin ehkä olin, joo siinä kunnossa, voimissani vielä sen verran, että pystyin taistelemaan vastaan. Ja kaikkeni olen yrittänyt, olen nimenomaan alusta asti valinnut, että en suostu, enkä hyväksy, että minun tai kenenkään muidenkaan kimppuun hyökätään, ilman mitään perusteltavaa syytä. Laitoin kampoihin, alusta asti, yli 11 vuotta.
      No ymmärrät varmasti, että jos siitä huolimatta, että valitsee oikein ja taistelee vieläpä koko ton pitkän yli vuosikymmenen, niin jos jatkuvasti silti Noi haluamattomani Möröt silti hyökkäävät ja käyttävät kovaa voimaa siihen, niin jokainen ymmärtää, ettei kukaan pysty pystyssä edes pysymään, kun niiden hyökkäily ja "pommittaminen" on jatkuvaa. En nyt todellakaan ole minäkään mörköjäni halunnut, enkä valinnut, vaan alusta asti ollut Niitä häätämässä pois.

      Ja mielestäni on naurettavaa, että jos jotkut ihmiset luovat tai antavat kehittyä jostain ihmisestä mörön mieleensä, itselleen. Kyllähän kaikkien täytyy ymmärtää, että ei nimenomaan, ainakaan tämän yli vuosikymmenen aikana (jolloin valtiaat alkoivat Kovan Luokan, Kovan Voiman hyökkäilynsä kaikkiin) ihmiset eivät ole olleet enää se toisten ongelma, VAAN Valtiaat, jotka kyllä yrittävät sitäkin asiaa vyöryttää ihmisten niskaan, että mukamas joku ihminen olisi ongelma joillekin. Tämä ei ole valintamme, vaikka sen pienen valinnan teimmekin, alusta asti vastustimme ja ajoimme Heitä pois. Meiltä ei keltään kysytty, haluammeko Niitä vai emme, meidät on pakotettu alusta asti olemaan Heidän kohteita ja uhreja, joille voi tulla tekemään Universumin pahimmat, törkeimmät valeet, joita voi ihmiselle kuvitellakaan minkään, kenenkään tekevän.
      Et tietenkään ymmärrä, kun jos et kerran ole saanut kertaakaan sinua kaatavaa, ylivoimaista, jatkuvaa hyökkäilyä osaksesi. Mutta se ei tarkoita sitä, etteikö noi asiat oikeasti olisi TOTTA ja juuri niin ylitsepääsemättömän vaikeita, joihin ei auta aina edes lääkkeet, eikä valinta. Vaan koko homma jatkuu, yli vuosikymmenen jälkeen, halusimme tai emme, valitsimme tai emme. Koittakaa nyt ymmärtää, että vaikka jos te ette ole saaneet itsellenne tuta noin ylitsepääsemättömistä, niin se ei tarkoita sitä, etteikö Niitä asioita olisi olemassa. Maailmassa on paljon muitakin asioita, joita ette tiedä, tai ette ole kokeneet, silti Ne OVAT olemassa.

      • sinävalitset

        Kiitos rehellisestä vastauksestasi TulikoSelvääNyt
        Jos sinun varmuutesi on että jossain toisessa paikassa sinua ei kyseiset ilkeydet vaivaa niin mitäpä siihen lisäämän.
        Minä olen tällä paikassa koska täällä minua kohtaa juuri ne minulle parhaiten opettavat ja ohjaavat kokemukset. Vain tämän tiekkarin ääressä nyt näen ne suomi24 palstan ihmeet, samoin kaikki muu. Vain nyt koen sen mitä tällä hetkellä minun on mahdollista kokea.
        Kerran minäkin olin kuukauden pakkohoidossa silloin kun se vielä oli mahdollista. (eikö kaikki ole nykyisin avohoidossa) Jälkeenpäin ymmärsin että se oli silloin parasta minulle, se valtava helpotus kun kolmas käytävä ja sen päässä oleva vahvistettu ovi meni lukkoon tiesin että nyt ei tarvi enää YRITTÄÄ olla jotakin. Huomaan minäkin silloin olleeni riippuvainen paikasta!
        Myötätuntoni on puolellasi.


    • KohtaJoutuuLuopumaan

      Kiitos myötätunnosta, sitä ei ole liikaa, joo ollut. Vaikka tiedän, olen saanut selville, että niin monia muitakin ovat Noi Vallat yms. vaivanneet todella pahasti, varsinkin nämä viime vuodet. Nämä kaikki asiat, hyökkäilytkin ovat alkaneet vaikuttaa jo Eurooppaan, myös muualla mantereilla on omat vastaavanlaiset ongelmat.

      Avuttomuuteen emme silti saísi alkaa vaipumaan, vaikka kyllä on vuosien varrella kaikki voimamme ja elintoimintomme jo saatu kaikkoamaan. Kaikkea hyvää myös ja parhainta jatkoa sinulle ja kaikille muillekin.

    • sinävalitset

      Voisitko ajatella että se Hyökkääjä tulee sinun tietoisuuteesi koska se tuntee ja tietää että on sentään joku joka huomaa Hänet. Jospa se on epävarma ja pelokas kaikkien hylkäämä. Olisiko mahdollista (kenties olet jo kokeillut) että suhtautuisit Häneen kuten onnettomaan ja hylättyyn ystävään. Jos mahdollista keskustele Hänen kanssaan kuten ainakin tietoiseen olentoon.
      En missään tapauksessa tyrkytä uskonollista nimistöä kuitenkin itse olen hyvällä menestyksellä ollut puhumassa (rukoilemassa) huoneistossa jossa on todistettavasti kuulunut ääniä ja askeleita, syttynyt kynttilöitä näkymättömän läsnäolon voimasta. Nämä ilmiöt ovat olemassa tosiasioita joihin pystyy vaikuttamaan asialisella puheella ja pyynnöllä.
      Joskus tällainen voima on sinä huoneistossa olut edesmenneen henkilön tietoisuus. Se myös saattaa tarttua herkästi tuntevan henkilön mukaan etsimään tukea ja turvaa. Käytös voi olla vihamielistä. Ei voi olla kovin mukavaa jos koko ajan joku tuntematon on kimpussa
      Luovuttaminen ei auta. Tietoisuuttaan ei kukaan pääse karkuun mutta sitä voi käyttää ja pitääkin, toisen tietoisuuden matkaa tukemaan.
      Syvä myötätuntoni on mukana

      • EiIdioottiValtiailleEnää

        Joo, voi rakas ihminen, kyllä olen alusta asti yrittänyt ja myös tehnyt kaiken voitavani ja mahdollisen. Olen alusta asti riittävän Hyvällä tavalla puhunut, koittanut Noita Valtiaita kääntymään takaisin oikealle, toimimaan ja kohtelemaan Oikein. Ei auttanut! Myös kaikkien vaikeuksienkin jälkeen, aina vaan, jos se oli mahdollista, yritin silti kaiken keskellä, AINA vaan uudestaan Hyvällä. Hyvän sään aikana aina vetosin ja vaadin, että "Nyt jätätte meidät samat uhrit rauhaan, ettekä koskaan tule enää "yhteen ja samaan". Niin silti EI kelvannut sekään kellekään Noille jumalille, VAAN aina vaan ovat tulleet uudestaan ja uudestaan, ja tonkin vetoomukseni HETI perään VAAN todistivat mulle telepaattisesti, että "Ei kelpaa Heille, VAAN aina jatkossakin aikovat tulla AINA vaan sitä yhtä ja samaa kohtaan".

        Loppujen lopuksi jouduin toteamaan, että Miksi auttaa ja antaa Heille mitään apua ja/tai lahjaa, jolla niin paljon kaikki Maailman asiat ja Herrojen ongelmat olis korjattu, KUN koska JOKA kerta, järjestäen, systemaattisesti tulivat nekin helmet ja lahjat tuhoamaan, murskaamaan. Eihän kukaan mekään auta ja anna lahjoja sellaisille, jotka näin systemaattisesti tulevat Omaa itseäänkin kohtaan olevat, ne viimeisetkin armonlahjat murskaamaan, tuhoamaan. Ei Heitä auta ENÄÄ mikään muu kuin KUULAT kalloon Heille tollaisille VAAN. Paree niin, niin ettei meidän muiden, ihmisten ja muiden Henkimaailman olentojen tarvitse kituuttaa ja tulla uhratuksi Kaiken aikaa, kun koska Herroja EI kiinnosta EDES Omat mahdollisuutensa enää, Elämään ja olemassaoloon.


      • keinoja

        Kaksi vaihtoehtoa:
        1. jos kyseiset on henkilön omia sivupersoonia, niin niitä voi muuntaa ja sulauttaa omaan persoonaan. Tätähän ne psykologitkin yrittää psykoanalyysissa psykoosin hoidossa.

        2. jos kyseiset on itsetietoisia archoneita (itsetietoisia loisia), niin opetus ei tehoa. Ainut keino on ignooraus eli olet huomioimatta. Kun et huomioi jotain, sitä ei myöskään ole tietoisuudessa. Tällöin ne putoaa pois.


      • EiJaksaDiagnoosejanne
        keinoja kirjoitti:

        Kaksi vaihtoehtoa:
        1. jos kyseiset on henkilön omia sivupersoonia, niin niitä voi muuntaa ja sulauttaa omaan persoonaan. Tätähän ne psykologitkin yrittää psykoanalyysissa psykoosin hoidossa.

        2. jos kyseiset on itsetietoisia archoneita (itsetietoisia loisia), niin opetus ei tehoa. Ainut keino on ignooraus eli olet huomioimatta. Kun et huomioi jotain, sitä ei myöskään ole tietoisuudessa. Tällöin ne putoaa pois.

        Siis olet todella helvetin hölmö. Just sun kaltaises, mukamas opiskelleet "viisaat", teillä on joku pakkomielle, saatte ainakin tyydytystä siitä, että pääsette vaikka julkisuudessa haukkumaan, leimaamaan kaikista pahimmilla psykiatrisilla diagnooseilla. Helvetin aivo-älykääpiö! Sinäkin luulet jotain osaavasi, tietäväsi mukamas psykologiasta ja psykiatriasta. Voin kuules kertoa, että mitkään psykologisetkaan hoitomenetelmät eivät toimi, eivät paranna mitään just tollaisia mainitsemiasi tauteja, vaan saattavat pitkittää pahasti just niiden toipumisesta.

        Mulla ei niitä ole (noita mainitsemias tauteja), eikä tulis mieleenikään alkaa haukkumaan jotain (joista ei tiedä mitään, muuta kuin sen päälipuolisen, ja loput omiaan päättelee) julkisuudessa. Haluatko vielä mun kuvan ja asuinalueen tietää, voisin lähettää ne sulle, että pääset oikein nimeämään ja henkilöllisyyteni paljastamaan, julkisuuteen nettiin vaikka. Ihan vaan riittää, näköjään katsos, että yksi kaltaisesi epäilee jollain olevan noin pahoja tauteja/oireita, joita mainitset ja loputhan voit löpistä omiasi, häpäistä ketä haluat.

        Kerron vielä sen verran, että ei ole ignooraus eikä mikään muukaan tehonnut. Kaikki on VARMASTI kokeiltu, ja useimmiten moneen, todella useaan kertaan. Kun Herrat Idiootit, katsokaas, haluaa ja päättää kenet tuhoaa, ketä kiusaa, kidutukseen asti, niin siihen EI auta mikään eikä oikein kukaan. Älä viitsi, oikeasti, tollaisia kommentteja heittää, leimata vitun pahasti kaltaisiamme ikuisesti kidutettuja syyttömiä. Katsos kun koska Asiat on oikeasti niin, että Näitä meidän kohteluita, hyökkäilyä, illuusioita ovat nähneet niin papit, kuin normaali-ihmiset, selvännäkijät ja hoitohenkilökunta. Joukko-illuusioita ovat kehittäneet Jumalat yms. ja sen Kaiken lisäksi ovat Hyökkäilleet Kovalla, kiduttavimmalla Kovalla Voimalla meidän kimppuun, joka päivä, koko päivän, yötä päivää 10/2014 alkaen. Ja sitä ennen olivat jo mun VAAN kimpussa, ihan yhtä vastaavalla tavalla ja kovuudella vuodesta 2006 lähtien. Joten EI ole meidän vika, eikä mitään meidän mahtamisessa. Eivät todellakaan ole asiat myöskään meidän keksimiä tai esim. meidän pään sisällä kehitettyjä ongelmia, VAAN Herrojen JOukkohyökkäys ja enemmän myös koko Maailmaa vastaan, enemmän ja enemmän vuosien varrella, aina vaan enemmän sitäkin kohtaan.


      • sinävalitset

        EiJaksaDiagnoosejanne 25.10.2016 14:20
        Kuule kyllä nyt löi yli ja siihen sulla tietenkin on täysi oikeus

        keinoja
        25.10.2016 13:40
        Kaveri keinoja aivan asiallisesti esittää muutaman ajatuksen ilman vähäisintäkään syyttämisen meininkiä.

        EnJaksa vannoudut ikuiseen totuuteen että mikään ei auta. Onko sekin ulkopuolisten sinulle pakottama ajatus. Tämä on minun mielestäni rehellinen kysymys Ei pienintäkään haukkumisen meininkiä?
        Ei voi mistään ulkopuolelta tulla voimaa joka sinun mielesi voisi muuttaa. Se on aivan yleinen ja vaikea harha että jokin ulkopuolinen muuttaisi kenenkään mieltä. Minun on itse opittava, koettava ja sitten omaksuttava muutos. Oivallus tulee silloin kun vastaanotin (itse) antaa siihen mahdollisuuden

        Mikä on se lause jossa EiJakasa... tulee haukutuksi?
        Menee loppukin pohja kaikenlaiselta keskustelulta jos sitä luetaan tuolla tavoin
        Saattaa tietenkin olla että teillä on jotain muuta keskustelua joka ei minulla näy?


      • TahallaanDiagnosoivat
        sinävalitset kirjoitti:

        EiJaksaDiagnoosejanne 25.10.2016 14:20
        Kuule kyllä nyt löi yli ja siihen sulla tietenkin on täysi oikeus

        keinoja
        25.10.2016 13:40
        Kaveri keinoja aivan asiallisesti esittää muutaman ajatuksen ilman vähäisintäkään syyttämisen meininkiä.

        EnJaksa vannoudut ikuiseen totuuteen että mikään ei auta. Onko sekin ulkopuolisten sinulle pakottama ajatus. Tämä on minun mielestäni rehellinen kysymys Ei pienintäkään haukkumisen meininkiä?
        Ei voi mistään ulkopuolelta tulla voimaa joka sinun mielesi voisi muuttaa. Se on aivan yleinen ja vaikea harha että jokin ulkopuolinen muuttaisi kenenkään mieltä. Minun on itse opittava, koettava ja sitten omaksuttava muutos. Oivallus tulee silloin kun vastaanotin (itse) antaa siihen mahdollisuuden

        Mikä on se lause jossa EiJakasa... tulee haukutuksi?
        Menee loppukin pohja kaikenlaiselta keskustelulta jos sitä luetaan tuolla tavoin
        Saattaa tietenkin olla että teillä on jotain muuta keskustelua joka ei minulla näy?

        Siis Ei Jumalauta, ensinnäkään en ole koskaan väittänytkään tai sanonut, että joku, jokin ulkopuolinen tai mikään laittaisi, pakottaisi jonkun ajatuksen päähäni. Enkä tosiaankaan ole vannoutunut mihinkään "ikuiseen totuuteen, että mikään ei auta".

        Nämä ovat teidän harhakäsityksiä, joilla ei ole mitään tekemistä oikean asianlaidan tai totuuden kanssa. Ja kyllä olet väärässä, kun jos väität, että mistään ulkopuolelta ei voi tulla voima, joka voi kenenkään mieltä muuttaa. Nimenomaan Valtiaiden yli 11 vuoden hyökkäilyn seurauksena He ovat pystyneet täysin murskaamaan, paskaksi vetämään kaiken oman tahtomme ja jopa ajatuksemme, että meillä olisi mitään enää mahdollisuutta elämään ja selviytyä, eli ovat sittenkin voineet vaikuttaa myös niihin ajatuksiimme. Ovat kaiken muunkin vieneet, toivokaa todella, että ette joutuisikaan kokemaan tällaista vuosikausien elävältä kiduttamista. Kauhua pahinta olisi vuosikin "meidän mokkasiineissa".

        Ja kun kysyt, niin se lause, jossa todellakin tulen loukatuksi, haukutuksi (enkä tosiaankaan ole ainoa herkkis), on just se:
        "1. jos kyseiset on henkilön omia sivupersoonia, niin niitä voi muuntaa ja sulauttaa omaan persoonaan."

        Ei viitsis tollaisia diagnooseja heitellä, koska jokaikinen noin kauheita diagnooseja heittelevä, on kyllä tahallaan ilkeä. Noita kuittailijoita, just tollasia on ihan törkeän liikaa näilläkin palstoilla. Heidän tarkoituksenaan ei varmasti ole muu kuin just se, että saadaan haukutuksi ja leimatuksi, kaikkien muidenkin ihmisten (vastailijoiden) nähden. Ei todellakaan kannata tätä asiaa enää veivata. Älkää vastatko, jos ette siedä mun mitään/jotain kirjoituksia. En todellakaan, henkihieverissä kun olen ollut jo viime vuoden lopulla, en todellakaan halua, että ihmiset "käyvät kimppuun" (just sanallisesti tai henkisesti) tai ovat minua, meitä vastaan. Alkujaankin mun viestini näillä palstoilla eivät ole ollenkaan olleet vihamielistä, negatiivistä ihmisiä kohtaan. Mutta kuten tässäkin viestissä, voitte itsekin huomata, miten just noi helv. diagnooseilla viisastelevat, toisten haukkujat, kääntävät AINA asiat päälaelleen, minua päin, vaikka viestini ovat olleet hyvää halua ihmisiä kohtaan. Ei todellakaan viitsi jatkaa enää.


      • itsevalitset

        EiJaksaDiagnoosejanne kirjoiti:
        25.10.2016 14:20
        Kun Herrat Idiootit, katsokaas, haluaa ja päättää kenet tuhoaa, ketä kiusaa, kidutukseen asti, niin siihen EI auta mikään eikä oikein kukaan.

        Minulle nimim. itsevalitset yllä oleva lause tarkoittaa että sinä olet tehnyt päätöksesi. Se on minun tulkintani enkä vaadi että kukaan käsittää niin kuin minä käsitän. En väitä etteikö kokemuksesi olisi vilpitön totuus sinulle.

        Ketä teitä on. En tarkoita henkilön nimiä vai ovatko ne henkilöitä tai käsin kosketeltavia samoin nuo jotka hyökkäävät, mitä ne on. En kysy sotua vaan miten kuvailisit niitä.
        Kaikki nämä kysymykset ja vastaukset voi tulkita tietenkin myös pilkaksi ja hyökkäykseksi.
        Ihminen nyt sattuu olemaan sellainen että se näkee sen minkä haluaa nähdä. Se ei ole minun vallassani muutoin kuin omalta kohdaltani.

        Ystävällisenä ajatuksena sanoisin että myös sinun TahallaanDiagnosoivat kirjoituksesi voidaan ymmärtää hyökkäyksenä meitä muita kohti. .
        kuten: Nämä ovat teidän harhakäsityksiä, joilla ei ole mitään tekemistä oikean asianlaidan tai totuuden kanssa.

        TahallaanDiagnosoivat kirjoittaa
        Mulla ei niitä ole (noita mainitsemias tauteja), eikä tulis mieleenikään alkaa haukkumaan jotain (joista ei tiedä mitään, muuta kuin sen päälipuolisen, ja loput omiaan päättelee) julkisuudessa.

        Ei sinua kukaan hauku uskoisit edes sen, tai siinä juuri on sinun intohimosi tai ongelmasi kuinka vain haluat. Minä en tosiaan tiedä sinusta mitään.


    • Yle Areena Puheen Iltapäivä
      Yliluonnollisen kokeminen kuuluu ihmisyyteen
      🕔28 min
      📆ma 10.10.2016

      • sinävalitset

        Paljon tutkimukseen perustuvaa viisasta asiaa, myös totuuden määritelmä - jos asialla on merkitystä ja vaikutusta ihmisen elämään silloin se on totta hänelle.


    • ShakespearVaiHitchcock

      Oikein tehty tutkimus tehdään ainakin n. tuhat kertaa, siitä vedetään sitten jotain johtopäätöksiä, enin voittaa ja se on sen tutkimuksen totuus ja normaali-asia.

      Kylläpä lähti hanskasta vastaukset aloitukseen nähden ja vääriä tulkintoja. yhtä hyvin keskustelua olisi voinut jatkaa. ollako vai eikö olla, Ollako Jumala olemassa vai eikö olla? Eipä ole, Jumala olemassa, kun räjäyttää vaikka ilotulitteilla, ympäri vuoden. Siihen loppuu möröt ja mörköily, vääryydet ja hyökkäily!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3648
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1766
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1354
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1240
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      850
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      48
      803
    Aihe