Kannattaa katsoa Juha Norolammen vieot Youtubesta

pitkäänhellari

En ole koivin innokas kuunteleman Patrick Tiaisen julistusta ja se julistus ei yksinkertaisesti sytytä eikä siitä mitään saa. On sellaista lennokasta sanatulvaa- ja helinää ja ylitsepursuavaa.
Olen katsellut ja kuunnellut Juha Norolammen puheita, joissa hän käsittelee Tiaisen opetusta näyttäen otteita nuoren miehen puheista ja peilaten niitä Jumalan sanaan.
On ihan hirveää oppia että Jeesus ollessaan maan päällä teki ihmeitä ihmisenä ei Jumalana vain Pyhän Hengen voimassa ja me voimme tehdä samoja ihmeitä ja vielä suurempia Pyhän Hengen voimassa.
Ainakin itse käsitän, että jos armolahjat toimivat ja ihmeitä tapahtuu, niitä ei silloinkaan tee ihminen vaan Jeesus käyttäen vain palvelijana ihmistä.

Patrickin mukaan Jeesus ei muuttanut kiviä leiviksi erämaassa kun ei siihen pystynyt, koska oli ihmisen osassa ja vain Jumala voi tehdä luovaa ja muuttaa aineen toiseksi. Jeesus ei siis ollut tottelematta saatanaa ja tehnyt temppua voittaessaan kiusauksen ja pääsemään nälästä kun ei voinut toimia Jumalana vaan ihmisenä.
Siis Jeesus olisi ollut maan päällä vain synnitön Pyhällä Hengellä täyttynyt superihminen, vaikka oli myös Jumala.
Norolampi nostaa paljon muutakin täysin vierasta jota noissa puheissa nousee esille. Emme kai sentään ole pikkukristuksia maan päällä.
Kyllä pitää olla silmät auki kuunnellessa tätä poikaa.

92

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hall

Voi niitä sikiöparkoja!

• hail

Sikiö olet itse käärmeenpentu.

• se.ei.inspiroi

Mutta kun Norolammella ei pala Hengen tulet.

• HerääArvostelija

Kyllä palaa. Kuuntelepa joskus hänen saarnojaan muistakin aiheista kuin Tiaisesta, saatat yllättyä kuinka Jumala puhuu hänen kauttaan. Itse olen tämän kokenut. Koin Jumalan voimakkaasti puhuvan ja herättelevän itseäni Juhan saarnan kautta.

• 666777

Mikä se semonen harhaoppien opettajan armoahja o semmosta en löydä voisko joku kertoa

• Paavo_Uusiväyrynen

Antakaa äänenne minulle seuraavissa presidentin vaaleissa, niin pääsette näistä ongelmista.

• muutenpaavofani

Äänestän James Hirvisaarta.

• kuolleetluut

Älkää katsoko Noron videoita,joudutte masennuksen hengen valtaan,elämänhalu katoaa,hautuumaa odottaa.Sairasta soopaa.

• pelkäänpä

Ja höpöhöpö! Sain rohkeutta elää siinä uskossa, jonka olin Raamatusta löytänyt. Kuunneltuani Tiaisen opetusta, meinasin mennä ihan sekaisin. Ja hautuumaa odottaa jokaista ihmistä, mutta se, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu on jokaiselle ihmiselle elämän ja kuoleman kysymys.

On ihan selvää, että Tiaisen opetukset eivät perustu apostolien ja profeettojen opetuksiin, joka on meille Raamatussa kerrottu, vaan uusapostolien ja Haginin uusiin ilmestyksiin ja paholaisen oppeihin.

• Innostunut9

Tiaisen puheet innostavat ihmistä antautumaan enemmän Jumalalle ja elämään Jeesukselle. Norolammen puheet masentavat enkä ole jaksanut kuunnella niitä enempää kuin muutaman minuutin. Ja se riittää. Tiaisen puheita taas on vaikea lopettaa kuuntelemasta. Innostavaa ja elävää julistusta.

• pelkäänpä
        Innostunut9 kirjoitti:

Tiaisen puheet innostavat ihmistä antautumaan enemmän Jumalalle ja elämään Jeesukselle. Norolammen puheet masentavat enkä ole jaksanut kuunnella niitä enempää kuin muutaman minuutin. Ja se riittää. Tiaisen puheita taas on vaikea lopettaa kuuntelemasta. Innostavaa ja elävää julistusta.

Tuosta voin lukea, että se koskettaa sinun sielua, mutta ei henkeä.....

• Tiaisenoppia
        Innostunut9 kirjoitti:

En ihmettele yhtään että Norolammen puheet masentavat sinua. Norolampi kun tuo esiin raamatun mukaisesti synnin ja kehottaa parannukseen. Jos olet tottunut siihen että saarnan on oltava aina innostava ja sellaista unelmia koskettavaa pullahöttöä, varmaan petytkin kun todellisuus tulee joskus vastaan. Onko sana rististä sinulle rakas? Oletko valmis rakastamaan Jeesusta vaikka kaikki ei menisikään niinkuin Patrick lupaa? Tiainen kun lupaa meille mahtavan tulevaisuuden jossa uskovat tulevat olemaan suosittuja maailman silmissä, uusi muoti ja musiikkityylit tulevat uskovilta ja valloitamme Suomen ja maailman Jeesukselle! Lupaako raamattu näin?

• HELL-Hitler
        Innostunut9 kirjoitti:

Adolf Hitlerkin oli innostava ja elävä julistaja...!

• zompinoro
        Tiaisenoppia kirjoitti:

En ihmettele yhtään että Norolammen puheet masentavat sinua. Norolampi kun tuo esiin raamatun mukaisesti synnin ja kehottaa parannukseen. Jos olet tottunut siihen että saarnan on oltava aina innostava ja sellaista unelmia koskettavaa pullahöttöä, varmaan petytkin kun todellisuus tulee joskus vastaan. Onko sana rististä sinulle rakas? Oletko valmis rakastamaan Jeesusta vaikka kaikki ei menisikään niinkuin Patrick lupaa? Tiainen kun lupaa meille mahtavan tulevaisuuden jossa uskovat tulevat olemaan suosittuja maailman silmissä, uusi muoti ja musiikkityylit tulevat uskovilta ja valloitamme Suomen ja maailman Jeesukselle! Lupaako raamattu näin?

Norolampi on masentava,sairastuttava,kaikki voimat menee,kun hetkenkin katsoo,niin ilmeetöntä,monotonista,ylpeän,itseriittoisen ihmisen puhetta.Ei jatkoon!Ja en ole uskossa,enkä ainakaan Noroa kuuntelemalla haluakkaan.

• innostunut9
        pelkäänpä kirjoitti:

Tuosta voin lukea, että se koskettaa sinun sielua, mutta ei henkeä.....

Ihmisellä on yhteys Jumalaan hengessään, ei sielussaan. Kun yhteys on hengessä, se on Pyhässä Hengessä -"joka yhtyy Herraan on yksi henki Hänen kanssaan".

Hengellisen Pyhän Hengen vaikuttaman puheen innoitus menee siis kuulijan syvimpään, hänen henkeensä asti. Sieltä se nousee ja vaikuttaa antautumista Jumalalle. Niin notkistamme polvemme Isän edessä Pyhän Hengen valtaaman henkemme kautta.

• pitkänhellari

Tiainen on spontaani, tunteissaan heiluva tyyppi. Ei vielä elämässä ja uskossa koeteltu. Uskon että hän on uskossa, mutta saanut väärää opetusta. Olen sitä mieltä että hänen puolesta pitää rukoilla. Kyllä Jumala on voimallinen pysäyttämään tällaiset hengelliset "kakarat". Itse en pelkää vanhana uskovaisena, että jokin harhaoppi ja väärähenki karkaa päälle tuosta noin vain. Jos ihminen odottaa apua ja voitelua Jumalalta, niin Jumala antaa sen ja ei sitä voi Tiainenkaan estää.
      Jos todistan tai pidän puheen, niin siinä on vajavaista ja en ymmärrä Jumalan viisautta. Monet kokevat valtavaa innostusta ja hurmaa, kun nuori räiskyvä puhekone syöltää tekstiä kuin puhetykki. En oikeastaan edes jaksa katsoa ja kuunnella Tiaisen intoilua ja siitä ei jää mitään mieleen.
      Olen kuullut elämäni aikana varmaan tuhansia vakavia raamattutunteja ja osaan senkin perusteella sanoa, että Patrickin teologia ontuu monessa kohden.
      Ei hänellä ole mitään auktoriteettia, jolla voisi avata kristikansan ymmärtämään uudella tavalla Raamatun teologian niin kuin hän jollain viedopätkällään väittää. Puhuu niin nopeasti, että helposti nuo lipsahduksen kuulija ohittaa kun puhetta tulee kuin papupadasta.

• Patrick-fani

Vanha kalkkis on vain kateellinen Patrickille, koska ei ymmärrä tämän rajojarikkovaa sanomaa. Kaikki kunnia Patrickille! Ole siunattu!

• hmhmmm
        Patrick-fani kirjoitti:

Vanha kalkkis on vain kateellinen Patrickille, koska ei ymmärrä tämän rajojarikkovaa sanomaa. Kaikki kunnia Patrickille! Ole siunattu!

Jaa-has...
        "Kaikki kunnia Patrickille!"
        Trollaatko vai oletko ihan tosissasi?

• Patrick-fani

Tietysti. Miksi edes kysyt?

• Pyhä.Patrick.On.Herra
        Patrick-fani kirjoitti:

YLISTYS&KUNNIA PYHÄLLE PATRICKILLE! HALLELUJAA! AAMEN!

• HommaaOmaElämä
        Patrick-fani kirjoitti:

Miksi kukaan olisi kateellinen Patrickille? Kuka nyt haluaisi hänen kenkiinsä. Olen mieluummin Jumalan minulle itselleni tekemässä elämässä.

• Hyvin sanottu nimimerkiltä 'pitkänhellari'!

• 1000miljoonaa

Uskon päämäärä on sielujen pelastus. Ei kukaan kyllä uskoon noitten videoitten kautta tule kun ei puhuta kun siitä missä toinen on mennyt harhaan hänen mukaansa. norolammella on NORSU ja iso norsu onkin ei intialainen pikkunorsu molemmissa silmissä sen takia hän ei näe hiusta patrikin silmässä. kaikki me hairahdumme sanoo raamattu kuka on antanut luvan norolammen luvan tussilla viivata yli ja kirota veljensä järkyttävää ja uskosta osattomat lukevat näitä palstoja kehtaako tässä edes enää todistaa kun tommosia esimerkkejä joku luulee vielä armolahjaksi kyl siitä on armo kaukana.eihän se edes itke kuin paavali ja lausuu sen sana järkyttävää 100 miljoonaa kertaa

• JosTutkisitAsioita

Niin nämä Norolammen Patrick Tiaista koskevat videot euvät nyt varsinaisesti olekaan tehty evankeliointiin vaan uskoville herättelyksi ja varoitukseksi. Häneltä löytyy kyllä syvällistä raamatunoperusta muistakin aiheista, youtube täynnä videoita.

Suomen helluntaiherätys jo 80-luvulla talvipäivillä totesi uskon sana -opin harhaopiksi, nyttemmin asia on unohtunut ja menee läpi helluntaiseurakunnissakin. Eikö asiasta saa puhua julkisesti? Patrickin puheissa on paljon outoja asioita joita ei voi pitää terveenä raamatullisena.

• sairaus
        JosTutkisitAsioita kirjoitti:

Niin nämä Norolammen Patrick Tiaista koskevat videot euvät nyt varsinaisesti olekaan tehty evankeliointiin vaan uskoville herättelyksi ja varoitukseksi. Häneltä löytyy kyllä syvällistä raamatunoperusta muistakin aiheista, youtube täynnä videoita.

Suomen helluntaiherätys jo 80-luvulla talvipäivillä totesi uskon sana -opin harhaopiksi, nyttemmin asia on unohtunut ja menee läpi helluntaiseurakunnissakin. Eikö asiasta saa puhua julkisesti? Patrickin puheissa on paljon outoja asioita joita ei voi pitää terveenä raamatullisena.

Eikä ole myöskään Noron puheet normaalin ihmisen puheita.Sairastuttava zompie.Ei lähelläkään Jeesuksen kaltainen.

• Asiakommentti
        sairaus kirjoitti:

Eikä ole myöskään Noron puheet normaalin ihmisen puheita.Sairastuttava zompie.Ei lähelläkään Jeesuksen kaltainen.

Tämä kommenttisi kyllä kertoo sen että juttujasi ei voi ottaa kovin todesta. Jos tuossa on perustelusi Norolampea vastaan, niin aika heppoisiksi jää...

• nolottaa
        JosTutkisitAsioita kirjoitti:

Voisko edes otsikoida vain uskoville. Järkyttävää mitä maailman ihmiset ajattelee tästä sekasotkusta. Jos Pyhä Henki tuo jonkun asian eikö sen pitäisi tuoda rauhan ja järjestyksen. Näen ja kuulen aivan jotain muuta. Yhdistääkö vai aiheuttaako nämä videot hajaannusta. Ei tarvi siihen edes opetusta sen haistaa jo puheestakin. Paimenen tehtävä on ajaa pois sudet. Minkä seurakunnan paimen nololampi on.

• Sekaannusta
        nolottaa kirjoitti:

Voisko edes otsikoida vain uskoville. Järkyttävää mitä maailman ihmiset ajattelee tästä sekasotkusta. Jos Pyhä Henki tuo jonkun asian eikö sen pitäisi tuoda rauhan ja järjestyksen. Näen ja kuulen aivan jotain muuta. Yhdistääkö vai aiheuttaako nämä videot hajaannusta. Ei tarvi siihen edes opetusta sen haistaa jo puheestakin. Paimenen tehtävä on ajaa pois sudet. Minkä seurakunnan paimen nololampi on.

Tuoko Tiainen järjestyksen ja rauhan? Mesoaa, huutaa ja pomppii! Eivätkö uskomattomat pidä juuri tätä hulluna. Yhdistääkö vai hajottaako Tiainen tuomalla näitä Word Of Faith oppeja seurakuntiin?

Jos paimenet eivät ole hereillä, jonkun täytyy heitäkin herätellä.

• salojensofar
        sairaus kirjoitti:

"Paha palvelija ivaa, pilkkaa ja haukkuu sen tähden, koska hän on juopunut valheenhengestä.
        Lopunajan eksytyksessä mukana olevat ihmiset pilkkaavat, ivaavat, käyvät henkilöön käsiksi, mustamaalaavat ja panettelevat ilkkuen ja ivaten uskollisia ja ymmärtäväisiä palvelijoita, koska he paljastavat eksymyksen, jonka pauloissa paha palvelija on".
        (Lainaus Petri Paavolan kirjoituksesta 26.10.2016)

Olet tällainen käärmejumalan palvelija, joka sihisten levität täällä myrkkyäsi, pyrkien saastuttamaan uskovien sydämet ja uskomaan valheitasi.
        Olet nimimerkkisi mukainen sairaus, jolle löytyy vastustuskykyä vain Jumalan Sanasta. Olet yksi lopunaikojen Iisebeleistä.

• sairaus
        salojensofar kirjoitti:

"Paha palvelija ivaa, pilkkaa ja haukkuu sen tähden, koska hän on juopunut valheenhengestä.
        Lopunajan eksytyksessä mukana olevat ihmiset pilkkaavat, ivaavat, käyvät henkilöön käsiksi, mustamaalaavat ja panettelevat ilkkuen ja ivaten uskollisia ja ymmärtäväisiä palvelijoita, koska he paljastavat eksymyksen, jonka pauloissa paha palvelija on".
        (Lainaus Petri Paavolan kirjoituksesta 26.10.2016)

Olet tällainen käärmejumalan palvelija, joka sihisten levität täällä myrkkyäsi, pyrkien saastuttamaan uskovien sydämet ja uskomaan valheitasi.
        Olet nimimerkkisi mukainen sairaus, jolle löytyy vastustuskykyä vain Jumalan Sanasta. Olet yksi lopunaikojen Iisebeleistä.

Sinussa on erittäin voimakas demoni,joka riehuu,mene hakemaan apua,jolla on valtuudet ajaa se pois.Surku läheisiä.Pitäisi heidänkin ymmärtää hakea sinulle apua.Ja sinä olet itse saatana,joka esiintyy kritittynä.

• sivustaseurannut
        sairaus kirjoitti:

Sinussa on erittäin voimakas demoni,joka riehuu,mene hakemaan apua,jolla on valtuudet ajaa se pois.Surku läheisiä.Pitäisi heidänkin ymmärtää hakea sinulle apua.Ja sinä olet itse saatana,joka esiintyy kritittynä.

Kommenttisi vain vahvistaa sen, että olet juuri se, joka olet.
        Hedelmäsi on turmeltunut, eikä kelpaa kenellekään ravinnoksi.
        Kiitän Herraa, että Hän on antava Sanassaan vastustuskykyä kaikille niille, jotka altistuvat sinua raastavalle sairaudelle..

• sairaus
        sivustaseurannut kirjoitti:

Kommenttisi vain vahvistaa sen, että olet juuri se, joka olet.
        Hedelmäsi on turmeltunut, eikä kelpaa kenellekään ravinnoksi.
        Kiitän Herraa, että Hän on antava Sanassaan vastustuskykyä kaikille niille, jotka altistuvat sinua raastavalle sairaudelle..

Minua ympäröi fiksut rakastavat ihmiset,sinun kirouksesi ei tehoa Jeesuksen nimessä,sillä Hän joka on suurin on minun kanssani.Minulla on erittäin voimakkaita esirukoilijoita,jotka seisovat rinnallani.

• sivustaseurannut
        sairaus kirjoitti:

Minua ympäröi fiksut rakastavat ihmiset,sinun kirouksesi ei tehoa Jeesuksen nimessä,sillä Hän joka on suurin on minun kanssani.Minulla on erittäin voimakkaita esirukoilijoita,jotka seisovat rinnallani.

Kiitos Jeesukselle, että olen immuuni käärmeen myrkyllesi, ja sairaudellesi olen vastustuskykyinen, koska olen saanut oikeaa ravintoa Jumalan Sanasta ja Sanan väärentämätöntä maitoa.
        Siunaan kaikkia niitä, jotka omaavat rakkauden totuuteen ja Raamatun raittiiseen opetukseen.
        Olkoon siis siunattuja Juha Norolampi, Mauno Mattila, Tapani Suonto, Salme Blomster ja kaikki heidän kaltaisensa. Heitä siunaan, enkä kiroa.

• kauhistuttavaa

Kiitos Jeesukselle, että olen immuuni käärmeen myrkyllesi, ja sairaudellesi olen vastustuskykyinen, koska olen saanut oikeaa ravintoa Jumalan Sanasta ja Sanan väärentämätöntä maitoa.
        Siunaan kaikkia niitä, jotka omaavat rakkauden totuuteen ja Raamatun raittiiseen opetukseen.
        Olkoon siis siunattuja Juha Norolampi, Mauno Mattila, Tapani Suonto, Salme Blomster ja kaikki heidän kaltaisensa. Heitä siunaan, enkä kiroa.

Kun on noin sairas,täytyy sanoa Herra sinua armahtakoon.Siis myönnät kiroavasi.Huh,huh mikä noita.Eipä kestä uskosi koetusta,sen todistat sekoilullasi.

• Totuuden.Henki.paljastaa
        kauhistuttavaa kirjoitti:

Kun on noin sairas,täytyy sanoa Herra sinua armahtakoon.Siis myönnät kiroavasi.Huh,huh mikä noita.Eipä kestä uskosi koetusta,sen todistat sekoilullasi.

Vaikene Iisebeli alias "uskonhenki".
        Muuhun et kykene, kuin panettelemaan Herran todellisia palvelijoita.
        Jatkat vain haureuttasi, etkä halua ottaa vastaan rakkautta totuuteen.
        Jatkat näköjään aina vaan, etkä voi vastustaa käärmejumalaasi.
        Lisäksi käännät kaiken totuuden valheeksi.
        Sivustaseurannut ei ole kironnut ketään, vaan siunannut.
        Se, jolla on sydämessään rakkaus uskon sisaria je veljiä kohtaan, ei käytä niin halveksittavaa kieltä, kuin sinä.

• kauhistuttavaa
        Totuuden.Henki.paljastaa kirjoitti:

Vaikene Iisebeli alias "uskonhenki".
        Muuhun et kykene, kuin panettelemaan Herran todellisia palvelijoita.
        Jatkat vain haureuttasi, etkä halua ottaa vastaan rakkautta totuuteen.
        Jatkat näköjään aina vaan, etkä voi vastustaa käärmejumalaasi.
        Lisäksi käännät kaiken totuuden valheeksi.
        Sivustaseurannut ei ole kironnut ketään, vaan siunannut.
        Se, jolla on sydämessään rakkaus uskon sisaria je veljiä kohtaan, ei käytä niin halveksittavaa kieltä, kuin sinä.

Vaikene itse demoni,mikä luulet olevasi.En harrasta haureutta,koska minulla on puoliso.Et narsismissasi näe omaa sekopäisyyttäsi ja kielen käyttöä.Et ole hengellisesti kasvanut.Mikä ylpeys!Todellisia palvelijoita,salli minun nauraa.

• hiffaatsä.edes
        kauhistuttavaa kirjoitti:

Vaikene itse demoni,mikä luulet olevasi.En harrasta haureutta,koska minulla on puoliso.Et narsismissasi näe omaa sekopäisyyttäsi ja kielen käyttöä.Et ole hengellisesti kasvanut.Mikä ylpeys!Todellisia palvelijoita,salli minun nauraa.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Etkö edes sitä tajunnut, että tarkoitettiin hengellistä haureutta?

• ottaisitko.lääkkees
        sairaus kirjoitti:

Eipä kannattais sinun noilla lahjoilla paljoa täällä päätä aukoa.
        Jos on noin suuri tarve osoittaa maailmalle olevansa täydellinen ääliö, siihen löytyy kyllä paljon tohokkaampiakin tapoja kuin tämä foorumi.
        Meille asia tuli kyllä jo täysin selväksi.
        Sinua ei pelasta edes eri nikkien käyttö. Sinut tunnistaa aina.

• nolottaa

ommoseen lampeen en kyllä uimaan mene hukun pian sinne kokonaan ja vielä noro päälle kun pitäs olla nololampi

• Uskova.aviopari

On vaimon kanssa katsottu kaikki Juha Norolammen ja Mauno Mattilan videot Youtubesta. Suosittelemme kaikille! Tervettä raikasta sanomaa Raamatun pohjalta!

• Tämätotta

Amen!

• kaalimatoaah

Saitteko orgasmin?

• rews

uskova aviopari ja piste välis ootteko eromassa. no ei ihme kun katselette niin tervettä opetusta

• Revsssss

Lauseet aloitetaan isolla kirjaimella ja päätetään pisteeseen. Oletko sekoamassa?

• Lehmät666

Kattokaa vaan kaikki päivät niitä eksytysvideoita niin ei tarvi olla profeetta tietääkseen että ero on lähelläö piste.kyllä sieltä kirkkautta löytyy luulin että valkrus ajaa pois pimeyden mut se onkin uuden opin mukaan kun tietää kaiken toisesta mis on muka väärään mennyt voi norsu parka

• Juyt

Kattokaa vaan kaikki eksytysvideot kyl sil sielut pelastuu

• Uskot

Kattokaa koko päivän sitä heidi bakerin videota.kyllä sossu maksaa ruuat

• pitkäänhellari

Norolammella on vankka Raamatun tuntemus. Myös julistus on vakaata. Ja hän osaa perustella arvostelunsa. Hyvä että antaa otteet suoraan Tiaisen puheista. Kyllä Jeesus teki ihmeet Jumala ei ihmisenä.

• Kysyn-vaan

"Patrickin mukaan Jeesus ei muuttanut kiviä leiviksi erämaassa kun ei siihen pystynyt, koska oli ihmisen osassa ja vain Jumala voi tehdä luovaa ja muuttaa aineen toiseksi."

Jos Patrick on todella näin opettanut, miten hän opettaa Kaanaan häiden viini-ihmeestä?

• SekavaaOn

Siinä vaiheessa hän oli saanut Pyhän Hengen kasteen ja Patrickin mukaan Jeesus teki ihmeet ihmisenä Pyhän Hengen voimalla. Tässähän se ristiriita onkin, että Patrickin mukaan ihminen ei voi tehdä luovia ihmeitä, muuttaa ainetta toiseksi. Sitten kuitenkin hän sanoo että Jeesus teki ihmeet ihmisenä, Pyhän Hengen voimalla ja meidän pitäisi pystyä tekemään samoja asioita ja suurempiakin koska olemme samassa asemassa suhteessa Pyhään Henkeen. Nyt jos Jeesus kuitenkin teki ihmeet vain ihmisenä, kuinka hän sitten yhtäkkiä tekikin luovan ihmeen jonka piti kuulua vain Jumalalle? Patrick kyllä sanoo että Jeesus oli kokoajan 100% ihminen ja Jumala, mutta mielestäni hänen opetuksensa on sekavaa.

• Mummohämeestä

Mihinköhän Patric mielipiteensä ? siis mielipiteestähän siinä on kyse.

• kummitusnoro

Norolampi on kalkkeutunut,hautausmaan kummitus.Puheet ovat sairaan ,itsekeskeisen narsistin.

• KylSeSiitäLähtee

Nautin suuresti, kuinka hienosti Norolammen opetusten arvioijat pysyvät opetusten arvioimisessa eivätkä sorru ihmisten panettelemiseen. Myöskin erittäin vaikuttavaa ja syvällistä Raamatun tuntemusta ovat osoittaneet. Raitista ja hedelmällistä on toimintansa.

• kummitusnoro
        KylSeSiitäLähtee kirjoitti:

Nautin suuresti, kuinka hienosti Norolammen opetusten arvioijat pysyvät opetusten arvioimisessa eivätkä sorru ihmisten panettelemiseen. Myöskin erittäin vaikuttavaa ja syvällistä Raamatun tuntemusta ovat osoittaneet. Raitista ja hedelmällistä on toimintansa.

Kuka noin kuolemaa ja ahdistusta ja masennusta tuovaa jaksaa kuunnella.Jeesusta hän ei millään tavalla muistuta.Kun hän nyt saa vain oksennusrefleksin aikaan ,ei voi kuunnella.Täytyy hänen ja hänen palvojiensa myös kestää kritiikki,niin kuin muidenkin julistajien.Noro ja hänen palvojansa ovat nimen omaan panetelleet tiettyjä puhujia.

• KylSeSiitäLähtee
        kummitusnoro kirjoitti:

Kuka noin kuolemaa ja ahdistusta ja masennusta tuovaa jaksaa kuunnella.Jeesusta hän ei millään tavalla muistuta.Kun hän nyt saa vain oksennusrefleksin aikaan ,ei voi kuunnella.Täytyy hänen ja hänen palvojiensa myös kestää kritiikki,niin kuin muidenkin julistajien.Noro ja hänen palvojansa ovat nimen omaan panetelleet tiettyjä puhujia.

Luetko Raamattua myös samalla tavalla? Kaikki mikä ei lihaasi miellytä jätetään lukematta? Vai otatko Jumalan sanasta myös kovatkin nuhteet vastaan, kun Hän sanansa kautta sinulle osoittaa kuinka riippuvainen syntisenä olet joka hetki Jeesuksen Kristuksen veren suojasta Jumalan vihaa vastaan?
        Ps.Kukaan raitishenkinen uskova ei sorry ihmispalvontaan, ei Norolammen, Tiaisen tai kenenkään muunkaan kohdalla. Ainoastaan Herraa Jeesusta Kristusta tulee kumartaa.

• kummitusnoro
        KylSeSiitäLähtee kirjoitti:

Luetko Raamattua myös samalla tavalla? Kaikki mikä ei lihaasi miellytä jätetään lukematta? Vai otatko Jumalan sanasta myös kovatkin nuhteet vastaan, kun Hän sanansa kautta sinulle osoittaa kuinka riippuvainen syntisenä olet joka hetki Jeesuksen Kristuksen veren suojasta Jumalan vihaa vastaan?
        Ps.Kukaan raitishenkinen uskova ei sorry ihmispalvontaan, ei Norolammen, Tiaisen tai kenenkään muunkaan kohdalla. Ainoastaan Herraa Jeesusta Kristusta tulee kumartaa.

Raamattua ja Norolampea ei voi edes verrata toisiinsa.Raamattu,myös nuhtelu tuo turvallisuutta,Noro taas ei.Kun me emme ole samanlaisia,meillä on erilaiset maut.Mut hyvä on,että hänellä on faninsa,jotka jaksavat kuunnella,olkaa siunatut.

• KylSeSiitäLähtee
        kummitusnoro kirjoitti:

Raamattua ja Norolampea ei voi edes verrata toisiinsa.Raamattu,myös nuhtelu tuo turvallisuutta,Noro taas ei.Kun me emme ole samanlaisia,meillä on erilaiset maut.Mut hyvä on,että hänellä on faninsa,jotka jaksavat kuunnella,olkaa siunatut.

Jumalan totuus ei ole makuasia. Se joko on tai ei ole. Mutta tämä tästä minun osaltani. Siunattua viikkoa sinullekin.

• Panettelua
        kummitusnoro kirjoitti:

Kyllä Norolampea voi kritisoidakin. Kannattaisi vain perustella kritiikkinsä asiallisesti jos haluaa että se otetaan vastaan. Jos ainut perustelu on että Norolampi on oksettava ja zombi ym. niin onko tuo Jumalan mielen mukaista puhetta toisesta uskovasta? Jos et osaa ottaa muuhun kantaa kuin toisen ulkoiseen olemukseen, niin ehkä kanattaa jättää kirjoittamatta.

• salojensofar
        kummitusnoro kirjoitti:

Vaikene Iisebeli alias "uskonhenki"

• kaikenlaisia
        salojensofar kirjoitti:

Vaikene Iisebeli alias "uskonhenki"

Olitko rautsikalla sekoilemassa,siellä kun vähemmän siisti mies huusi,vaikene iisebel.Ihmiset ihmeissään,ketä tarkoittaa.Kuulin kahden tyylikkään rouvashenkilön puhuvan,kauhistus ,miten mielisairaaksi voi uskonnosta tulla.Miten voi kukaan vaatia toista vaikenemaan,suomessa on sananvapaus.Täytyy olla ongelmia psyykkeessä.

• sivustaseurannut
        kaikenlaisia kirjoitti:

Olitko rautsikalla sekoilemassa,siellä kun vähemmän siisti mies huusi,vaikene iisebel.Ihmiset ihmeissään,ketä tarkoittaa.Kuulin kahden tyylikkään rouvashenkilön puhuvan,kauhistus ,miten mielisairaaksi voi uskonnosta tulla.Miten voi kukaan vaatia toista vaikenemaan,suomessa on sananvapaus.Täytyy olla ongelmia psyykkeessä.

Juha Norolampi on hyvä palvelija, joka antaa ravintoa kanssapalvelijoilleen ajallaan.
        Sinä olet paha palvelija, joka lyöt kanssapalvelijoitasi.
        Matt. 24: 42-51
        Täällä tuotat vain pilaantuneita hedelmiä.
        Kirves on pantu jo puun juurelle. Matt.3: 10

• kaikenlaisia

Juha Norolampi on hyvä palvelija, joka antaa ravintoa kanssapalvelijoilleen ajallaan.
        Sinä olet paha palvelija, joka lyöt kanssapalvelijoitasi.
        Matt. 24: 42-51
        Täällä tuotat vain pilaantuneita hedelmiä.
        Kirves on pantu jo puun juurelle. Matt.3: 10

Naurettavaa ja sairasta!Tuo mitä tapahtui rautsikalla on totta ja käsittääkseni uskomattomien ihmisten mielipide,kyllä sinä todella olet huonossa kunnossa,mutta näitähän riittää.Kofi Mengahoude antaa todellista ravintoa ja elämää.

• siunausta.Norolammelle
        kummitusnoro kirjoitti:

Etkö sinä onneton vieläkään tajua, että joudut tekemään tilin jokaisestä panettelevasta ja herjaavasta sanastasi Herran uskollisia palvelijoita vastaan?

Aina kun herjaat Herran palvelijaa, herjaat itse Herraa, eikä Hän jätä sitä raankaisematta.

"Kuin koira, joka palaa oksennuksellensa, on tyhmä, joka toistaa typeryyksiään".
        Snl 26:11

• Mummohämeestä

On se kumma ettei Tiaisen &Co puolustajat ole asiallisia vaan ihan itsensä nolaavat teksteillään. Eihän tässä pidä kenenkään henkilökohtaisuuksiin mennä vaan puheita ja oppia arvioida.

• jovanhus

Nyt on mummon nukkumaanmenoaika.Jätä nämä asiat viisaammille.

• Panettelijat

Joo enpä ole nähnyt ainuttakaan kommenttia jossa olisi osoitettu missä asiassa Norolampi on väärässä Tiaisen suhteen. Ainoastaan on tullut vain panettelua ja haukkuja Norolammen ulkoisesta olemuksesta. Kuvastaa hyvin näitä ihmisiä kuinka eksyksissä ovat. Heille riittää vain innokas eläväinen puhuja.

• JättäköönHerralle
        Panettelijat kirjoitti:

Joo enpä ole nähnyt ainuttakaan kommenttia jossa olisi osoitettu missä asiassa Norolampi on väärässä Tiaisen suhteen. Ainoastaan on tullut vain panettelua ja haukkuja Norolammen ulkoisesta olemuksesta. Kuvastaa hyvin näitä ihmisiä kuinka eksyksissä ovat. Heille riittää vain innokas eläväinen puhuja.

>>>Joo enpä ole nähnyt ainuttakaan kommenttia jossa olisi osoitettu missä asiassa Norolampi on väärässä Tiaisen suhteen. <<<

Hän on väärässä siinä että vaikka hän ei ole seurakunnan paimen, hän pyrkii toimimaan paimenena ja nuhtelee paimenia ja vaatii heidän alistuvan hänen opetuksensa ja nuhtelujensa alle. Hän ei luovuta Tiaista seurakunnan johdon vastuulle vaan pyrkii itse paimenena nuhtelemaan Tiaista ja paimenia.

Hänen tulisi ymmärtää että hänen nuhtelunsa ei mene perille ja että hänen tulee jättää Seinäjoen kokousten puhujavalinnat seurakunnassa toimivien johtajien ja paimenien vastuulle. Hän on jo varottanut ihan tarpeeksi. Jättäköön nyt Tiaisen ja seurakunnan rauhaan ja Herran haltuun.

• Mummohämeestä
        jovanhus kirjoitti:

Nyt on mummon nukkumaanmenoaika.Jätä nämä asiat viisaammille.

Vanhuus ja viisaus!

• pitkäänhellari
        JättäköönHerralle kirjoitti:

>>>Joo enpä ole nähnyt ainuttakaan kommenttia jossa olisi osoitettu missä asiassa Norolampi on väärässä Tiaisen suhteen. <<<

Hän on väärässä siinä että vaikka hän ei ole seurakunnan paimen, hän pyrkii toimimaan paimenena ja nuhtelee paimenia ja vaatii heidän alistuvan hänen opetuksensa ja nuhtelujensa alle. Hän ei luovuta Tiaista seurakunnan johdon vastuulle vaan pyrkii itse paimenena nuhtelemaan Tiaista ja paimenia.

Hänen tulisi ymmärtää että hänen nuhtelunsa ei mene perille ja että hänen tulee jättää Seinäjoen kokousten puhujavalinnat seurakunnassa toimivien johtajien ja paimenien vastuulle. Hän on jo varottanut ihan tarpeeksi. Jättäköön nyt Tiaisen ja seurakunnan rauhaan ja Herran haltuun.

Katosin Norolammen puheen. Erittäin selvää puhetta. Seinäjoen helluntaiseurakunnan johdolla on mono karannut käsistä, kun pitää puhujavieraanaan menestysteologian guruja.
        Turha puolustella.
        Olimme reilut viisi vuotta sitten eräässä Karjalan seurakunnassa syrjäkylällä. Seurakunnan tai oikeammin rukousryhmän vetäjä oli saanut käsiinsä venäjänkielisen menestysteologi Kennet Heigin kirjan ja oli lukenut teosta puoleen väliin. Lukiessaan sisar oli kokenut koko ajan jotain outoa levottomuutta. Hän otti asian esille teepöydässä ja näytti meille kirjaa kysyen mielipidettä asiasta nuorena uskovaisena. Meitä oli kolmen hengen seurue Suomesta ja puhujavastuussa oli yksi jo edesmennyt pitkäaikainen sanajulistaja ja hän osasi antaa oikean osoitteen kyseiselle kirjalle. Se päätyi saman tien takkaan ja paloi poroksi. Ei epäillyt eikä aikaillut hetkeäkään lukija heittäessään eeposta tulen ruuaksi. Nainen oli saanut sen eräältä pietarilaiselta nuorelta opiksi seurakunnan kasvua varten.

Rukoillaan että Suomen Siionissa olisi hengen silmät niin että hälytyskellot alkaisivat soida törmätessä eksytyksen kavaliin juoniin ja nöyryyttä pysähtyä ja kysyä neuvoa niin kuin tämä aito nöyrä sisar teki.

• symbolinen.tulkinta

Norolampi tulkitsee raamattua kuin puritaani; lukee sitä kirjaimellisesti. Vertauskuvallinen ja abstrakti ajattelu lienee hänelle liian vaikeaa.

• Höpöhöpöä

Kyllä norolampi selittää raamattua hyvinkin syvällisesti ottaen huomioon kenelle teksti on kirjoitettu, aikakauden kulttuurin ja vertauskuvallisuuden.

• selvääasiaa

Norolammen opetus on perusteluta, ja ei puhu solkenaan, pystyy kuulijankin pohdinnassa mukana.

• VapausValita

• Videonjohdosta
        VapausValita kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=w8CXhFPPG0Y Juha Norolampi kertoo syyt miksi erosi Seinäjoen Helluntaiseurakunnasta

Kuuntelin videon ja totesin seuraavaa.

Juha Norolampi väitti ettei saanut vastausta kysymyksiinsä. Mutta minä koin että hän sai Markku Tuppuraiselta erittäin hyvän vastauksen esittämiinsä kysymyksiin. Mutta Juhaa se vastaus ei miellyttänyt.

Ja sitten huomattava yksityiskohta:
        Kirjeenvaihdon lopussa Juha Norolampi vastasi Markulle/seurakunnan johdolle luottavansa seurakunnan johdon arviokykyyn ja siihen että he ottavat esille mahdolliset epäkohdat kutsuttujen puhujien kanssa ja ojentavat puhujia tarvittaessa. Hän siis tunnusti luottavansa seurakunnan johtamiskykyyn ja jättävänsä Tiaista koskevan asian heidän haltuunsa.

Mutta sitten Juha sanoutuu irti seurakunnasta ja esittää yhdeksi syyksi sen ettei hän enää voi luottaa seurakunnan johdon arviokykyyn ja johtajuuteen hengellisissä asioissa. Juha puhui siis ristiriitaisesti itseään vastaan.

Tällaisia huomioita videon johdosta.

• pitkäänhellari

Kun seurakunnassa ollaan asioista eri mieltä niin helposti tulee loukkaantumista ja pahaa mieltä ja aletaan reagoita myös tunteiden mukaan. Ollaan inhimillisiä.
      Minusta on hienoa että nuoria ihmisiä nousee julistajiksi ja Tiainenkin on hieno lupaus. Kun ikää ja koemusta tulee, niin turha intoilu ja vaahtoaminen laantuu. Hän on varmasti innostunut asiastaan ja ei tahallaan halua opettaa väärää, mutta uskoo nyt omaksumallaan tavalla.
      Kannattaa rukoilla pojan puolesta, että Pyhä Henki saa koskettaa ja valaista häntä ja oikaista opetusta ja uskoa. Rukoilla tulee myös henkilöiden puolesta jotka toimivat hänen "hengellisinä esimiehinä" että uskaltavat ottaa isällisen jämäkän linjan.
      Aloituksessa kirjoitin etten mielelläni kuuntele Patrickia ihan jo sen puolesta, että olen ihmisiä jotka jaksavat keskittyä rauhallisempiin ja verkkaisempiin puhe- ja esiintymistyyleihin ja tämä ei ole teologinen asia. Ja vasta sen vuoksi pääsin sisään Tiaisen opetukseen ja teologiaan vasta Norolammen video-otteiden kautta.

• mummikainuusta

Oletko miettinyt, kuinka monta ihmistä Tiainen ohjaa väärän jeesuksen luo opeillaan? Minusta se on aika vakava juttu. Toisaalta, mistä me tiedämme, oikeaako hänen opetuksensa? Hän ei nytkään halua ottaa vastaan Raamatullista opetusta. On hyvä muistaa, että Tiainen ihailee Haginia, jonka opit eivät todellakaan pohjaudu Raamattuun kuin näennäisesti.

Itse olen huolissani tästä kaikesta. Varsinkin, kun ystäväpiirissäni on Tiaisen ihailijoita. Keskusteluissa huomaa, että hekin ovat sitä mieltä, että Jeesus ei olekaan aina Jumala. Ja paljon muuta ihmeellistä juttua. He eivät kestä minkäänlaista arviointia Tiaisesta, vaan Tiainen on aina oikeassa!!! Olen todella huolissani tilanteesta.

• Mummohämeestä

Huh huh. kuulostaa pahalta. Tiainen on lumonnut heidät. Heillä ei ole arviointikykyä eikä Sanan tuntemusta.

• Häpeä

Hommaa norsu ja opeta sitä mut älä lähimmäistäs tommosil kauhistuksil miten kehtaat naamaas näyttää kutsut toista sudeksi enkä ole edes uskovainen.sinä revit toista kappeleiks etkö osaa edes hävetä.ei edes uskosta psattomat puhu tommosii.

• eihengenhedelmää

Aamen. Kauheaa miten Juha Norolampia solvataan.

• Tuptt

Tarkoiti norolampea hnän kutsuu tista sudeksi ja kaikilla muilla pahoi nimil

• pitkäänhellari

Eivät monetkaan ole sisällä Tiaisen teologiassa ja kun häntä kuulee, niin helposti asioita vain lipuu korvien läpi, kun puhetta, eleitä ja menee solkenaan. On meidänkin seurakunnassa niitä jotka ihannoivat tätä nuorta karismaattista julistajaa, mutta eivät ole kuulleet hänen käsitystään esim. Jeesuksesta. Ei Tiainen aina varmaankaan tuo tätä puheissaan joka paikassa julki.
      En yleensä lähde arvotelemaan suinpäin hengellisiä opettajia, mutta kyllä noissa video-otteissa tulee selvästi esille syvällinen harha. Jos Jeesuksen asema latistuu noin inhimilliselle tasolle, niin ei hänestä ole enää mitään hyötyä iankaikkiseksi autuudeksi, mutta asia ei näin ole vaan se on eksyttävää harhaa, jota vihollinen syöltää tämän nuoren miehen kautta.

• Analyysiä

Luulenpa että monia viehättää hänen puhetaitonsa. Puhe rönsyilee sinne tänne ja meni se mihin tahansa, niin aina siitä löytyy joku aasinsilta raamattuun. Hän tuntee raamattua ja muistaa sitä paljon ulkoa. Innokkuus on sitä luokkaa, että hän meinaa lentoon lähteä. Sanoma on rakkaudellinen ja innostava. Armolahjat tuntuvat toimivan. Silti on asioita jotka eivät ole kohdallaan. Hänestä innostuneiden ihmisten on vaikea ottaa hänestä mitään arvostelua vastaan. Eiväthän he mitenkään pysty uskomaan hänestä mitään negatiivista. Se on toki ihan ymmärrettävää. Mutta yhtäkkiä toiset uskovat, jotka olivat ennen rakkaita veljiä ja siskoja, ovatkin heille fariseuksia, uskonnollisia ja tulen sammuttajia.

• reerere

No eikö Norolammmenkin kuulu asettua arvostelun alle?
      Missä on hedelmä Norolammen työstä?Uskoontulleet, parantuneet?
      Tätähän Jeesus käski meidän tehdä kunnes Hän tulee takaisin.
      Tiainen ainakin tekee sitä.

• PyhäYksinkertaisuus

Tuokin on näkemys hedelmästä. Esimerkkinä "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja - ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi." (Ef.2:8-9) näemme, etteivät armosta uskon saaneet ole meidän hedelmämme vaan itsensä Jumalan. Jos joku itseään Jeesuksen seuraajaksi kutsuva näistä kerskaa, niin hän paljastaa itsensä, sillä Jumala ei kunniaansa jaa, ei hitusen vertaan (Jes.48:9-11). Tällainen ylpistelijä on joko hengellisesti kypsymätön, tai pahimmillaan anti-kristuksen hengessä toimiva Jumalan kunnian ryövääjä ja Jeesuksen kieltäjä. Meidän asemamme on olla ansioton palvelija (Luuk.17:7-10), ei mikään "uskon supermies" maailmaa pelastamassa. Herra Jeesus Kristus on meidän pelastajamme, ei kukaan muu.

• Hedelmää

No hänhän itse on sanonut aina, että hänenkin puheensa tulee koetella raamatun sanalla ja jos hän on jossakin asiassa hairahtunut, niin hän on valmis tekemään siitä julkisesti parannusta. Että sitten vain yhteyttä ottamaan ja kertomaan missä hän on hairahtunut.

Hedelmistä... Norolammen päätyö ei ole ollut Tiaisen arviointi vaan evankeliumin julistaminen. Norolampi nyt vaan nousi suuremman yleisön tietoisuuteen Tiaisen vuoksi. Hän on julistanut sairaille parantumista, syntisille vapautusta. Sairaita on parantunut, ihmisiä tullut uskoon. Hän on julistanut evankeliumia päätoimisesti useita vuosia suomessa ja ulkomailla mm. juutalaisten keskellä. Hänen saarnansa herätti minutkin Jumalan puhuessa suoraan sen kautta.

• JumalanSanakestää

Kyllä Jumalan sana on totinen ja pätevämpi sana ja kumoaa menen tullen Patrick Tiaisen sanan.
      Kumpaa uskotte Tiaista vai Jumalaa.Valinta on ihmisellä? Valitkaa siis Jumalan sana niinkuin kirjoitettu on ja siis elämä :)

Jumalan sanaa meidän tulee kunnioittaa eikä ihmisten keksimiä höpöjuttuja.

Matteus 4

1. Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
      2. Ja kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, tuli hänen lopulta nälkä.
      3. Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi".
      4. Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'."
      5. Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle
      6. ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
      7. Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."
      8. Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston
      9. ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua".
      10. Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'."
      11. Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta.

• pitkäänhellari

Niin. Jeesus ei muuttanut kiviä leiviksi saatanan käskystä vaan halusi voittaa saatanan ja kiusaukset. Saatanahan kiusasi Jeesusta.
        Kun Jeesus tahtoi ilmaista Jumalisuutensa hän siunasi pienen pojan eväät ja tapahtui ruuan enentymisihme ja hän herätti myös Lasaruksen kuolleista, nousi ylös, voitti kuoleman.

• Blueberi

Norolamppi tekee tärkeää työtä ja noudattaa Jeesuksen ohjetta lopun aikaan : katsokaa ettei kukaan teitä eksytä.. Norolampi opastaa meitä muitakin eksymästä.

• 1234567---

Uskooko Norolampi salaiseen tempausoppiin, ennen Jeesuksen toista tulemista ? Mitäs mieltä Norolampi on tästä kumarretaanko petoa, ennen tempausta vai tempauksen jälkeen ? Monenmoista opetusta on liikkeellä.

• HyvääOpetusta
        1234567--- kirjoitti:

Uskooko Norolampi salaiseen tempausoppiin, ennen Jeesuksen toista tulemista ? Mitäs mieltä Norolampi on tästä kumarretaanko petoa, ennen tempausta vai tempauksen jälkeen ? Monenmoista opetusta on liikkeellä.

Juhalla on opetussarja youtubessa Jeesuksen toisesta tulemuksesta.

Osa1:
        https://m.youtube.com/watch?v=d4Q4TNjOdxE

Osa2:
        https://m.youtube.com/watch?v=ftclU1oP1kM

Osa3:
        https://m.youtube.com/watch?v=oBL2pWGXieA

Ykkösosassa selviää Norolammen kanta asiaan. On hyvä opetus.

• Aploredas

Pyhä Henki on rauhan henki. Epäjärjestys ei ole Jumalasta. Jumalan tunteminen tulee sanasta, eksyminen siitä, ettei tunne kirjoituksia.
      Mitä voimme päätellä? Jos uskova ammentaisi oppinsa raamatusta ei olisi
      Tätäkään keskustelua.

• kosketuskohta

Katsokaa Charles Jenkins My God is Awesome youtubesta,kaunista ja Pyhän hengen voitelemaa laulua.Minä ainakin tulin todella kosketetuksi tänä aamuna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1016
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      19
      1013
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      815
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 66
      742
    Aihe