Se aika vuodesta taas käsillä

juhla-aika

Jokos teidän työpaikoillanne tai koulussa tai missä nyt sitten olettekaan niin järjestetäänkö teillä ja jos järjestetään, niin joko odottelette malttamattomana pillujouluja?

12

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä tarjoon alaisillein lounaan & saavat jälkeen lounaan himaansa häipyy koko päivän liksal.

      Mulle taas kutsui firmojen toiste pikkujouluihi tulee & Blondeil pikkujoulukeikkoi

    • Kiitos kysymästä. Pikkujoulut on joulukuun ekalla viikolla, sinne tungen taas tonttuilemaan. Aina on ollut lystiä.

      ps. Sinulla on pieni, melko huomaamaton, typo tuossa aloituksessa. Jos kirjoittaisit Erika-kirjoituskoneella voisit välttää nämäkin ongelmat
      Käsillä pitää olla aina valkoista peitelakkaa virheiden korjaamiseksi.
      Kokeile edes, ... piKKujouluja!! Jeshh! :D


      • sönkkis

        Betoninraudoittajien juhlat on kuulemma aina parhaat. :)


      • sönkkis kirjoitti:

        Betoninraudoittajien juhlat on kuulemma aina parhaat. :)

        Sinähän sen tiedät. Pakko uskoa, jos niin väität.
        EOS..


      • y.boffina
        sönkkis kirjoitti:

        Betoninraudoittajien juhlat on kuulemma aina parhaat. :)

        Älä viitsi Jazuli.


      • juhla-aika

        Ei se ollut typo...


    • Tekniikkasukeltaja

      Joe Bob työpaikkansa ainoana miehenä piiloutuu pikkujouluaikaan naisen asuun, sillä muuten hän olisi vaikeuksissa.

      Te ette voi kuvitella, millaisissa.

      (Naurua)

    • Työttömille tuskin kukaan järjestää virallisesti pikkujouluja. Ei ainakaan TE-keskus.
      Muutenkin jätän porukkajuhlat väliin, edellisissä viihdyin 15 minuuttia

    • Onhan aika liikuttavaa, jos jollain on mahdollisuus saada seksiä vain kerran vuodessa. Eipä silti, Jeesuskin kuulemma rakastaa iloista antajaa ja jouluhan lähestyy...

    • ikkremimiN

      Valtion viraston pikkujoulut:
      - Tervetuliaispuhe
      - Syödään
      - Kahvit kiva seuraleikki pöydissä
      - Joulupukki käy ja vaihdetaan ne toisille ostetut pikkupaketit
      - Päällikön Hyvän Joulun toivotukset ja kotimatka alkaa

      Tietysti ne kolme rohkeinta, vielä nuorekkaaksi itsensä kuvittelevaa, lähtevät jatkoille kaupungille.

      Musiikista vastaa joku paikallinen bändi tai YouTube viraston virallinen tiskijukka. Kaikki alkoholipitoiset juomingit omasta pussista.

      Semmosta. Riettaita takahuonepanoja näissä pikkujouluissa ei ole koskaan.

      Mistähän ne suomalaiset myytit tulee?

      • private.sector

        Ihan kaikki eivät vielä ole valtion hommissa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe