Minä kerran tapoin oravia ilmakiväärillä.
Varastan aina pomon pöydältä kynän. Se
on aina vihoissaan, että kuka vei kynän,
mutta minä vien sen kotiin.
kerro vaikka olet salannut sitä
11
1094
Vastaukset
- Repe Ruutikallo
ampumisen tapaista huvittelua sulta voi juuri odottaakin, Miljoonan nikin pelle!
No hei, kun kerran löysit jostain nuin hienon avausidean ja olemme vanhoja tuttuja, paljastan että punnitsin tänään kotimaisia tomaatteja ulkomaisina. Viime viikolla ostin euron luomuperunoita 25 sentin rehupottuina. Mustanpuhuvia näytteitä ihmisen rikollisen mielen syövereistä!- Raisa
Nyt oon ulalla, kertokaa minullekin. Onko Repe ja tämä Miljoonan nikin pelle entisiä ystäviä ja tulleet tänne riitelemään meidän iloksi. Vai miten tämä nyt oikein menee? Tietääkö kukaan? Onko Repe linjojen "vartija" kun näyttää vähän kaikista huolta?
- satun-nainen
Raisa kirjoitti:
Nyt oon ulalla, kertokaa minullekin. Onko Repe ja tämä Miljoonan nikin pelle entisiä ystäviä ja tulleet tänne riitelemään meidän iloksi. Vai miten tämä nyt oikein menee? Tietääkö kukaan? Onko Repe linjojen "vartija" kun näyttää vähän kaikista huolta?
En oo huomannu että repe pitäis kauheeta "huolta" muista kun pellestä joka on ihan moraaliton ja typerä otus minusta.Se kirjottelee joka osastoon millon naisena ja millon miehenä ja vetelee stetsonista ihme horinoita muka tosina.En tiä onko repellä kuinka kaikki 100%-kotona kun en tunne, mutta tähän pelleen verrattuna se on noin miljoona kertaa viksumpi ja kirjottaa joskus kovinkin viisaita.En oo huomannu että se olis ketään muuta häirinny,jos niin voi sanoo,kuin pellee ja tuskin se sunkaan kirjotuksia kyttää.Kattele ympärilles,revi siitä huumoria,ja kirjottele ihan rauhassa jos hotsaa,se on mun neuvo.
- kaupan kassa
Ja mä näin sut.Ja käräytän sut ens kerralla!!!
- Repe Ruutikallo
kaupan kassa kirjoitti:
Ja mä näin sut.Ja käräytän sut ens kerralla!!!
jos et käräytä! Kuulitko: mitä tahansa! Jos menetän maineeni, minulle ei jää mitään muuta kuin naiseni ja omaisuuteni. Jälkimmäisen annan Sinulle jos pysyt hiljaa, edellisenkin saat lahjapaketissa jos olet "sellainen" tyttö tai muuten piikaa vailla.
Toivoo nimimerkki "Vaikka kassalta ei näe vihannesosastolle, en ota turhia riskejä sillä saatathan käydä paskalla pahaan aikaan". - kaupan kassa
Repe Ruutikallo kirjoitti:
jos et käräytä! Kuulitko: mitä tahansa! Jos menetän maineeni, minulle ei jää mitään muuta kuin naiseni ja omaisuuteni. Jälkimmäisen annan Sinulle jos pysyt hiljaa, edellisenkin saat lahjapaketissa jos olet "sellainen" tyttö tai muuten piikaa vailla.
Toivoo nimimerkki "Vaikka kassalta ei näe vihannesosastolle, en ota turhia riskejä sillä saatathan käydä paskalla pahaan aikaan".tosiaan tehtäviini kuuluu muutakin kun kassalla kökkiminen.tai paskalla käyminen.Vierailen heviosastolla useita kertoja päivässä joten olen siellä sillon kun sitä vähiten odotat,saatikka sitten rikosta tehdessäsi.Pidä omaisuutesi ja vaimosi,en tarvitse niitä.
- Pukama
Paneskellut useita kertoja Repe Ruutikallon
vaimoa.Kerran kysyin,miksi?
Johon hän vastasi:Ei siitä impotentista
ole mihinkään.
Ja sitten taas "namuteltiin".
:) :) :)- satun-nainen
Kun laskee yhteen sun oikeen ja vasemman kouras niin saadaan kaikki naiset joita oot elämässäs pannu.Vetäsit jonkun nukkunapin niin et tyhjentelis pottaas tänne keskellä yätä.
- pomo
munista toimiston loistevalaisemista roikkumaan. Nyt mä tiedän että sä veit mun rippilahjaksi saamani kultaisen parkkerini. Palauta se mutta kertakäyttökynät saat pitää. Polliisi tulee pian tekeen kotietsinnän ja vie sulta kynät sekä ilmakiväärin ja oravannahat.
Tuosta salaamispuolesta sen verran että olen kaikille työntekijöille maksanut vähemmän palkkaa kuin heille kuuluisi tes:n mukaan sekä jättänyt sos.turvamaksut maksamatta ja pitkillä "liikelounailla" olenkin itse asiassa käynyt lohduttamassa alaisteni puutteessa eläviä rouvia. Oravannahkamiehen muija on hyvä suuseksissä vaikkei miesparka sitä itse tiedäkään. - Seireeni
petin poikaystäväni hänen parhaan kaverinsa kanssa. Se ei tosin ole enää salaisuus. Mutta tämä on: en edes kadu sitä, tekisin sen milloin tahansa uudelleen. Olipas se niin iiihanaa.:)
- kanelipulla
...petin poikaystävääni meidän alkuaikoina. salasin sen, enkä kerro hänelle sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009