Ketkä julkkiset tanssii seuraavalla kaudella

Saimme kuulla vähän aikaa sitten että Tanssii tähtien kanssa tekee paluun ensi keväänä.

Nyt veikatkaa kymmenen julkkista ketkä osallistuu kisaan.
Oma listani
Anneli Ranta, Hanna Pakarinen, Irina (Laulaja), Eva Walström, Eija Vilpas
Juha Tapio, Duudsoneiden HP, Mauri Pekkarinen, Niko Kivelä ja Lauri Tähkä
Pistäkää paremmaksi ja omat suosikit listalle

10

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tusinanaamat

      Ei ole mitään suosikkeja, mutta eiköhän ne ole ne samat naamat, mitkä muutenkin on joka ohjelmassa.

    • otanosaa

      Voi ei, taas lisää huonoja ohjelmia, kohta telvisiossa ei enään muuta olekaan kuin aivotonta höttöä ja niitä huonoja ohjelmia.

    • Dancedance22

      Waltteri Torikka. Laura Lepistö. Arttu Wiskari. Robin. Ville Valo. Anna Puu. Saara Aalto tai sisko. Sanni Grahn-Laasonen.
      Se virolainen ikääntynyt rääväsuu. Joku vanhempi puupökkelömies. Merja Rehn. 3 viimeistä huvitukseksi.

    • Kiinnostaakooooooo

      No nyt osallistujat on julkistettu eli samat naamat pyörii parketilla jotka kiertävät
      ohjelmista toisiin. Tuomarit ovat entisiä ja juontajat ovat entisiä. Myös katsojat ovat entisiä. Nastaa

    • tanssiivainelämää

      Vähän niinku Tartu Mikkiin-ohjelmassa jotkut olivat jo neljättä kertaa...elikkä nyt vaan sieltä TTK:n alkutaipaleelta porukkaa uudelleen danssaamaan.

    • suvakkianneli

      Ttk:n voittaja on jo määrätty monikulttuurinen suomi on valinnut voittajaksi mustan raparperin ja kakkonen on läski-ali.

    • Tanssitaidoton

      Eilisen perusteella omat suosikkini ovat Anna-Maija Tuokko kolmimetrisine säärineen, elegantti Laura Malmivaara ja Musta Barbaari liikkuvine lantioineen. En viimeksimainitusta ole koskaan pitänyt, mutta on pakko myöntää, että tanssia hän osaa.

      "Katsojat ovat samat" - niinpä niin, itsekin olen katsonut joka kauden ensimmäistä lukuunottamatta. On hienoa nähdä kilpailijoiden taitojen kehittyminen. Tässä ohjelmassa ei lisäksi mollata ketään, vaan päin vastoin kannustetaan, vaikka yksi pari ensi viikosta lähtien aina putoaakin.

      Ainoa ärsyttävä piirre ohjelmassa on, että kaiken maailman Kanget pysyvät mukana pitempään kuin monet, joiden tanssitaito on parempi ja ohjelman edetessä kehittynyt.

      • seonmielenkiintoista

        No se on varmaa, että tummana ihmisenä tuo Barbaari tulee rytmitaitoisena voittamaan koko kisan. Usein kyllä nuo tanssitaidottomat ovat mielenkiintoisempia seurattavia kuin nuo jotka jo osaa tanssia. Tuo Tuokkokin kun on liki ammattilainen jo.
        Minä tykkään seurata juuri näitä, jotka ei osaa yhtään mitään. Iltasanomissa oli muuten hyvä kirjoitus juuri tästä asiasta.


    • TanssinMutKunei

      Suomalaiset naiset eivät halua tanssia. Olen usein laivalla halunnut tanssia ja siis vain tanssia, mutta yksikään hakemani nainen ei lähtenyt tanssimaan. Mikä näitä vaivaa?

    • zzq

      Hanna Sumari vau vau ja vau, mikä kypsä Todella upea Nainen ja jota katson ylöspäin, oispa hänen kaltasia Naisia enemmän..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe