Tapsan toive, vain onnelliset ovat tervetulleita!

Tapio Puolimatka teki juuri bloggauksen, jossa hän korosti, että vain onnellisiksi tulevat lapset olisivat oikeutettuja tulemaan hänen fundamentalistiseen ihanneyhteiskuntaansa.

Lisäksi hän olettaa, että juuri avioliitto olisi lasten tekemisen kannalta se ratkaiseva ehto. (ei tietenkään ole, mutta oletetaan, että se olisi)

Tapsan hihhulitoverin, Mark Regneruksen "tutkimusten" mukaan muiden kuin avioliitossa syntyneiden lasten ennuste elämässä pärjäämisen suhteen on keskimäärin heikompi. Totta, yh:n lapsilla menee keskimäärin heikommin USA:ssa.
Kun ei ole varaa käydä kunnon koulua saati yliopistoa.

Tapsan varsinainen viesti on kuitenkin se, että niihin perheisiin, joihin todennäköisimmin syntyy onnettomia lapsia, pitäisi lasten teko pyrkiä estämään.

Hmmm... pitäisikö siis niiden perheiden lasten teko estää, joiden lapset todenäköisimmin eivät ole ns menestyjiä?

Ettei syntyisi ns onnettomia lapsia?

Silloin steriloitaisiin Tapsa ja moni aatetoverinsa ensimmäiseksi eli kannattaisi ensin miettiä, mitä toivoo.

7

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän Tuomion Pasuuna ole jo soinut heidänkin uusperheessään. Puolimatka on elävä todisten Regneruksen hypoteesien paikkansa pitävyydestä. Kun avioliitto ei kestä koko puolisoiden eliniän sen seurauksena on paljon epävakautta, johon uudet suhteet eivät tuo vakautta. Parhaiten lapsi kehittyy normaaliksi tasa-arvoisessa avioliitossa, johon kaikilla on edellytykset 1.3.2017 lähtien sukupuolesta riippumatta.

      Näin lapsillekin taataan normaali kehitys.

      • homottajalle

        Onko Puolimatkan syy, että hänen ensimmäinen vaimlnsa kuoli syöpään?


      • Lfmfk

        Kaksi miestä ei ole äiti eikä kaksi naista isä!
        Lapset syntyvät aina naisesta ja miehestä he ovat oikeat kasvattajat lapselle.


      • homottajalle kirjoitti:

        Onko Puolimatkan syy, että hänen ensimmäinen vaimlnsa kuoli syöpään?

        Regneruksen tutkimus vain osoitti, että vakaa miehen ja naisen avioliitto on sekä puolisoiden tasapainoisen kehityksen että lapsen kehityksen kannalta paras. Ja nythän ei niin em. tapauksessa ole. Joten älä syytä Regnerusta siitä, että menee huonosti niin lapsella kuin uusioperheessäkin mielenterveyden osalta. Regnerus totesi, että avioliiton ihanteeseen kannattaa pitäytyä tai sitten paha perii.


      • homottajalle
        Daavidinpasuuna kirjoitti:

        Regneruksen tutkimus vain osoitti, että vakaa miehen ja naisen avioliitto on sekä puolisoiden tasapainoisen kehityksen että lapsen kehityksen kannalta paras. Ja nythän ei niin em. tapauksessa ole. Joten älä syytä Regnerusta siitä, että menee huonosti niin lapsella kuin uusioperheessäkin mielenterveyden osalta. Regnerus totesi, että avioliiton ihanteeseen kannattaa pitäytyä tai sitten paha perii.

        Olet oksettava!



      • Daavidinpasuuna kirjoitti:

        Regneruksen tutkimus vain osoitti, että vakaa miehen ja naisen avioliitto on sekä puolisoiden tasapainoisen kehityksen että lapsen kehityksen kannalta paras. Ja nythän ei niin em. tapauksessa ole. Joten älä syytä Regnerusta siitä, että menee huonosti niin lapsella kuin uusioperheessäkin mielenterveyden osalta. Regnerus totesi, että avioliiton ihanteeseen kannattaa pitäytyä tai sitten paha perii.

        >> Regneruksen tutkimus vain osoitti, että vakaa miehen ja naisen avioliitto on sekä puolisoiden tasapainoisen kehityksen että lapsen kehityksen kannalta paras. <<

        Vakaa miehen ja naisen välinen kulissiavioliittokin voi olla paras, jos yhteiskunta on siihen sopiva. Eli jos muissa parisuhteissa/yksinään elävien elämä tehdään riittävän vaikeaksi, niin onhan se avioliitto varmaankin sellaisessa yhteiskunnassa paras.

        Kotoinen kirkko määrtteli yh:n lapset äpäriksi ja vielä sukunimilain tullessa voimaan (1985) yksi tuomiorovasti harmitteli, että miten jatkossa ehjien perheiden lapset voi erottaa muista lapsista (eli äpäristä).

        Tuo tuomiorovasti olisi ansainnut manuaalisen analyysin suoraan käkättimeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe