Tapio Puolimatka teki juuri bloggauksen, jossa hän korosti, että vain onnellisiksi tulevat lapset olisivat oikeutettuja tulemaan hänen fundamentalistiseen ihanneyhteiskuntaansa.
Lisäksi hän olettaa, että juuri avioliitto olisi lasten tekemisen kannalta se ratkaiseva ehto. (ei tietenkään ole, mutta oletetaan, että se olisi)
Tapsan hihhulitoverin, Mark Regneruksen "tutkimusten" mukaan muiden kuin avioliitossa syntyneiden lasten ennuste elämässä pärjäämisen suhteen on keskimäärin heikompi. Totta, yh:n lapsilla menee keskimäärin heikommin USA:ssa.
Kun ei ole varaa käydä kunnon koulua saati yliopistoa.
Tapsan varsinainen viesti on kuitenkin se, että niihin perheisiin, joihin todennäköisimmin syntyy onnettomia lapsia, pitäisi lasten teko pyrkiä estämään.
Hmmm... pitäisikö siis niiden perheiden lasten teko estää, joiden lapset todenäköisimmin eivät ole ns menestyjiä?
Ettei syntyisi ns onnettomia lapsia?
Silloin steriloitaisiin Tapsa ja moni aatetoverinsa ensimmäiseksi eli kannattaisi ensin miettiä, mitä toivoo.
Tapsan toive, vain onnelliset ovat tervetulleita!
7
90
Vastaukset
Eiköhän Tuomion Pasuuna ole jo soinut heidänkin uusperheessään. Puolimatka on elävä todisten Regneruksen hypoteesien paikkansa pitävyydestä. Kun avioliitto ei kestä koko puolisoiden eliniän sen seurauksena on paljon epävakautta, johon uudet suhteet eivät tuo vakautta. Parhaiten lapsi kehittyy normaaliksi tasa-arvoisessa avioliitossa, johon kaikilla on edellytykset 1.3.2017 lähtien sukupuolesta riippumatta.
Näin lapsillekin taataan normaali kehitys.- homottajalle
Onko Puolimatkan syy, että hänen ensimmäinen vaimlnsa kuoli syöpään?
- Lfmfk
Kaksi miestä ei ole äiti eikä kaksi naista isä!
Lapset syntyvät aina naisesta ja miehestä he ovat oikeat kasvattajat lapselle. homottajalle kirjoitti:
Onko Puolimatkan syy, että hänen ensimmäinen vaimlnsa kuoli syöpään?
Regneruksen tutkimus vain osoitti, että vakaa miehen ja naisen avioliitto on sekä puolisoiden tasapainoisen kehityksen että lapsen kehityksen kannalta paras. Ja nythän ei niin em. tapauksessa ole. Joten älä syytä Regnerusta siitä, että menee huonosti niin lapsella kuin uusioperheessäkin mielenterveyden osalta. Regnerus totesi, että avioliiton ihanteeseen kannattaa pitäytyä tai sitten paha perii.
- homottajalle
Daavidinpasuuna kirjoitti:
Regneruksen tutkimus vain osoitti, että vakaa miehen ja naisen avioliitto on sekä puolisoiden tasapainoisen kehityksen että lapsen kehityksen kannalta paras. Ja nythän ei niin em. tapauksessa ole. Joten älä syytä Regnerusta siitä, että menee huonosti niin lapsella kuin uusioperheessäkin mielenterveyden osalta. Regnerus totesi, että avioliiton ihanteeseen kannattaa pitäytyä tai sitten paha perii.
Olet oksettava!
Lfmfk kirjoitti:
Kaksi miestä ei ole äiti eikä kaksi naista isä!
Lapset syntyvät aina naisesta ja miehestä he ovat oikeat kasvattajat lapselle.Oletko sinä se insesti-isä, kun noin vakuuttelet?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016102222501770_uu.shtmlDaavidinpasuuna kirjoitti:
Regneruksen tutkimus vain osoitti, että vakaa miehen ja naisen avioliitto on sekä puolisoiden tasapainoisen kehityksen että lapsen kehityksen kannalta paras. Ja nythän ei niin em. tapauksessa ole. Joten älä syytä Regnerusta siitä, että menee huonosti niin lapsella kuin uusioperheessäkin mielenterveyden osalta. Regnerus totesi, että avioliiton ihanteeseen kannattaa pitäytyä tai sitten paha perii.
>> Regneruksen tutkimus vain osoitti, että vakaa miehen ja naisen avioliitto on sekä puolisoiden tasapainoisen kehityksen että lapsen kehityksen kannalta paras. <<
Vakaa miehen ja naisen välinen kulissiavioliittokin voi olla paras, jos yhteiskunta on siihen sopiva. Eli jos muissa parisuhteissa/yksinään elävien elämä tehdään riittävän vaikeaksi, niin onhan se avioliitto varmaankin sellaisessa yhteiskunnassa paras.
Kotoinen kirkko määrtteli yh:n lapset äpäriksi ja vielä sukunimilain tullessa voimaan (1985) yksi tuomiorovasti harmitteli, että miten jatkossa ehjien perheiden lapset voi erottaa muista lapsista (eli äpäristä).
Tuo tuomiorovasti olisi ansainnut manuaalisen analyysin suoraan käkättimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
