Jumala ihmisille vaiko uskovaiset Jumalalle? Vaikka Jumalan sanotaan olevan kaikkivaltias, niin mikä kauhistus: uskovaiset tappavat toisiaan vuosisadasta toiseen miljoonittain, on tauteja, on myrskyjä ... luettelo on pitkä. Lopuksi tuhoutuu vielä maa. Ei tule edes jehovalaisille paratiisia Maan pinnalle.
Kumpi antaa enemmän anteeksi
2
<50
Vastaukset
Anteeksiantoa tosiaan opetetaan harvinaisen vähän.
Aloitetaan itsestä. Minä annan itselleni anteeksi ajatukseni sinusta. Sama koskee itseäni. Annan itselleni anteeksi ajatukseni itsestäni. En syyllistä enkä syyllisty omista virheistäni. Otan opikseni ja annan armon itselleni koska Jumala rakastaa minua.
Tämä tulkitaan heti tolkuttomaksi itsekkyydeksi. Silloin kielletään käsky "rakasta itseäsi".
Tavanomaisen sori- anteeksi lisäksi tarvitaan anteeksianto itselle jo senkin vuoksi että Jumala on jo antanut anteeksi. On siis kysymys nöyrtymisestä ottamaan vastaan se mikä minulla jo on eli Jumalan rakkaus. Rakasta lähimäistäsi, kuin itseäsi ja Jumalaa yli kaiken - siinä kaikki
Ihmisiä on kuollut eri syistä likimain sitämukaa kun niitä syntyy, annan senkin ajatuksen anteeksi itselleni, minähän sen ajattelin. Minä en tunne syitä miksi näin on (kuolema ja elämä)joten miksi syyllistäisin tai syyllistyisin.
Joka askeleella tallaan joitakin eläviä ainakin kesällä maaseudulla, joitakin eläimiä tapetaan jatkuvasti joista syön hitusen verran. Maailman talousmahdit synnyttävät kurjuutta jopa nälkäkuolemia joiden osavaikuttaja minä olen.
Ainoa mahdollisuuteni on hyväksyä Jumalan - Luojan minulle osoittama armo - anteeksiantoAreena > Arenan
Bo-Sanfrid Höglund | Taivaallista menoa
Yle Fem | Katseluaika päättyy 1.1.2100
Lentoyhtiö Aeron kone nousi 3.1.1961Kruunupyystä kohti Vaasaa, mutta putosi Koivulahdessa lentäjän juopumuksen takia. Miehistö ja matkustajat kuolivat heti. Yksi heistä oli Bo-Sanfrid Höglundin isä. Toimittaja: Stefan Jansson.
Tässä ohjelmassa näkyy ja kuulu miten vähän on anteeksiantoa opetettu.
Kertoja arvosta jopa kunnioittaa lentäjää ja eri osapuolia jota voin hyvinkin pitää hänen anteeksiantonaan heille. Kaikilla on taustansa ja velvollisuutensa eri syistä.
Kertoja ei mitenkään ole syyllinen mihinkään, silti hänellä jää jotain puolitiehen.
Anteeksianto itselle oman itsen tähden. Anna omat ajatuksesi anteeksi itsellesi.
Ei ole aloittajan asia syyllistyä ajatuksistaan maailman tapahtumista. Se ei silti tarkoita ryhtymistä johonkin tolkuttomuuteen minkään asian suhteen. Te se minkä soisit tehtävän itsellesi. = Anna anteeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991