Carall Oy Kuopiosta

Mige78

Onko luotettava ostopaikka?

9

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonkka80

      Jollaa on niiltä 13000 saatavia velkomustuomion mukaan, et sillee. Vaikuttaa ehkä Siilinjärvellä nykysin.

    • Sunttu86

      Voi jesses mikä mesta.

    • rollrall

      Yhen urheiluauton heiltä vouti myi huutokaupassa. Sellasta menoa.

    • 65666

      Onko se immosten liike ?

      • Väiisäneen

        Ei varmaan, jotain muita ne on oltava.


    • EnsioSavolainen

      Asioin kerran siellä, mutta myyjä höpötti niin paljon, että ei oikein tiennyt mikä liittyy asiaan ja mikä on tehosekoitusta. PItää varmaankin paikkaansa, että savolaisen puhuessa vastuu on kuuntelijalla.

    • Epäilempä

      Ei Caralissa taida olla myytävää yhtää.

    • Seguli

      On outo tyyppi. En uskalla kaupoille vaikka onkin johtajatason mies omasta mielestään.

    • Carall

      Meiltä saa kysyä suoraankin jos jotain haluaa tietää. Vastaamme mielellämme eikä meillä ns vittuilla tai olla ylimielisiä.
      Yhteystiedot varmasti löytyy kun tänne niitä saa laittaa. Otamme kaiken arvostelun reilusti vastaan ja jos negatiivistä niin niistä oppii parhaiten. Varmasti jotain ollaan hoidettu väärinkin ja huonosti emme sitä voi varmasti kiistääkkään. Voidaan kuitenkin sanoa tämän vuoden myydyistä autoista, 3 joista on ollut negatiivinen palaute. Yksi asia menee parhaillaan kuluttajariitalautakuntaan. Asiaa yritimme selvittää kuluttajasuoja asiamiehen opastuksella, mutta hänkään ei asiassa saanut ratkaisua. Olisimme toimineet kuten hän ehdotti. Muuta emme tässä tilanteessa pyty tekemään. Harmillista asiakkaalle kun on pitkät valitusajat, toivoisimme nopeampaa ratkaisua. Jos luet niin edelleen olemme valmiit kuluttajasiamiehen ehdotukseen.
      Tarkistamme autot tai tarkistutamme ne. Silti voi olla piileviä vikoja joita emme tienneet. Kerromme varmasti auton kunnon juuri niin hyvin kuin sen pystymme kertomaan tarkastuksen pohjalta. Moni on lähtenyt karkuunkin kun olen autoa mennyt haukkumaan vikoineen. En silti niistä vioista eroon pääse ja ne kerrotaan mahdolliselle ostajalle. Lisäksi kolariautot, tuontiauto ym jotka jo kuluttajasuojankin takia on kerrottava asiakkaalle vaikka asiakas ei sitä kysyisikään!
      Laskuista. Kaikista on maksusopimukset tehty ja ne on hoidossa. Valitettavaa kun on yrittäjä ja saa esimerkiksi veritulpat niin homma menee sitten kunnolla perseelleen. Ja useammat. Ei ole helppoa olla yrittäjänäkään varsinkin jos terveys präkää hetkessä. Terveys on sellainen mitä ei ehdi edes miettimään yrittäjänä. Toisinaan meillä on myynnissä ulosotettuja autoja, tilitysautoja, rahoitusyhtiön ym yhteisöjen autoja.

      Se ollaanko luotettava autokauppa. Jos joku asiakas voisi kertoa joka on oikeasti auton meiltä ostanut. Autokaupasta meillä ei ole tilastoa tarkkaan, mutta kyllä 3 reklamaatiota muistaa. Autokorjaamoa kun pidimme niin 96% oli erittäin tyytyväinen eli sadasta on tyritty 4, pahoittelut. Palautteet on käyty lävitse. Muiden ylläpitävissä asiakastyytyväisyysmittauksissa olemme onnistuneet erittäin hyvin. Aina on kuitenkin yksittäistapauksia missä olemme tyrineet. Niistä negatiivisistä palautteista silti oppii paremmin ja kehittyy.

      Kerta olen outo niin voi kertoa kuinka. Sen tiedän et höpötän paljon. En osaa sitä muuttaa miksikään valitettavasti. Pyydettäessä olen kyllä enemmän tuppisuu. Mainitse jos moottoriturpa pärisee liikaa, kiitos :) Jos jostain et tykkää niin saa toki suoraan sanoa, koitan sen kohdallesi muuttaa toisenlaiseen käyttäytymiseen. Olen vain ihminen ja mulla on mun tavat ja tyyli. Anteeksi. En pyty lupaamaan, että voisin miellyttää kaikkia asiakkaitani kuitenkaan vaikka miten yrittäisin.


      Varmasti toisinaan unohdan asioita. Se on varmasti pahin minkä itse tiedostan!
      Kiire ja vain 24h vuorokausi. Haen autoja Helsingistä, Rovaniemeltä, Seinäjoelta ym paikoista, Katsastus, kirjanpitoa, netti useammat sivut ylläpitää sisältäen ilmoitukset, lehtien mainonnat, huollattaa,/korjauttaa autoja DO IT! -lista on aika pitkä. Olen yksinhuoltaja yhdelle lapselle ja on uusioperhe jolle on tai ainakin olisi hyvä antaa aikaa. He joutuvat paljon odottamaan minua työni takia, Joskus päiviä kun noudan autoa esimerkiksi Saksasta. Yrittäminen oikeasti on todella haastavaa.

      Ei ole varaa palkata työvoimaa, en silti yhteiskunnan ilmaistyöllistettyjä halua käyttää, vaikkakin se voisi helpottaa omaa kiirettä. Poliittisesti annettua opiskelijaa en tule myöskään ottamaan!!!

      Lisää voi kysyä sähköpostilla tai soittamalla, ole hyvä. Toivottavasti tämä selventää teille edes osittain millainen yritys/yrittäjä olen.

      Kiitos jos jaksoit lukea loppuun asti, kiitos.

      Kaikille tasapuolisesti;
      HYVÄÄ JOULUN ODOTUSTA!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe