Oletteko kokeilleet lidlin mondos kortsuja, classic ja sensitive? Millaisia ovat ja miten eroavat toisistaan?
Mondos kondomeista kokemuksia?
12
6145
Vastaukset
- kumimies31v
Noita lidlin kondomeja en ole käyttänyt,mutta Amor Nature merkkistä kondomia olen pari kertaa käyttänyt,paremmalle tuntu kun magic jonka kanssa petipuuhat ei tuntunut yhtä miellyttävältä.
- Testattu_On
Kondomikauppa perustuu pitkälti mielikuvamainontaan ja suomalaisessa ruokakaupassa myytävien kondomien erot ovat käytännössä hyvin pieniä. Edullinen hinta ei tarkoita mainitsemasi merkin kohdalla huonoa laatua, vaan päinvastoin -hyvin ovat kestäneet :D
Classic: peruskondomi, läpinäkyvä muotoilultaan istuvampi kuin esim. Sultan.
Sensitive: ohut, istuu erinomaisesti eikä ole hajonnut (tämäkään) koskaan.
Joy on kevyesti nystyröity ja juomutettu, roosan värinen kondomi. Käytössä muotoilua ei tunne, mutta mielestäni tämä on ollut istuvuudeltaan tuotesarjan paras.
Mondos-kondomien pieni miinus on lievä haju, mutta tämä lienee yleistä muillakin merkeillä, jos siis kumia käytät.
- Kokkeli9999
Olen kokeillut Clasickia ja se pysyy hyvin päällä, on ilmeisesti hiukan paksumpaa kumia, kuin muut merkit ja siksi ei luista pois. Myös moitoilu on minulle sopiva. Myös sensitiveä on tullut kokeiltua ja sekin on ihan hyvä, ehkä hieman parempi tuntu yhdynnässä, kuin clasickilla. Vaimon mielestä ei eroa niillä ole. Makukondomia on ostettuna ja kokeillaan seuraavassa esileikissä.
- jampe998
Olen käyttänyt Classic ja minullekkin sen muotoilu sopii parmmin, kun esim. Sultanin, joka luistaa pois helposti. Kestää rajumpaakin rynkytysta rikkoontumatta. Classic on meidän peruskumi, jota käytetään useimmiten. Välillä on käytetty Sensitiveä ja myös Joyta, nekin sopivat minulle yhtä hyvin, kuin Classic. Hyviä ja halpoja kortsuja.
- Pateerkkinen
Onko niissä liukkaria vai täytyykö ostaa purkki
- Kahtaenvaihda
Joo, jos nainen ei ole kostea.
- Anonyymi
Onko jollakulla tallessa mondos jotta osaisi kertoa kauan säilyvät ostopäivästä ? Jos vanhenee 2020 niin koska mahdettu ostaa?
- Anonyymi
totesin Classicin niin pieneksi, ettei sillä tee mitään.
Luulin sen olevan tuon ison Sultanin tapainen, mutta katin häntä.
Kun ei mahdu, kunnolla on kuin polvihousut jalassa, ei ole minun heiniäni. - Anonyymi
Olaan nyt jonkin aikaa käytetty Sensitiveä ja minun peliin sopivan kokoinen, ei purista ja menee hyvin päälle ja pysyy päällä. Sopivan ohut ja tuntuma niin hyvä, kuin kortsulla voi olla.
- Anonyymi
Näin kun n. 12-vuotias poika osti noita kondomeja Lidlistä. Mahtoikohan olla käyttöä.
- Anonyymi
Kyllä 12-vuotias jo voi olla yhdynnässä.
- Anonyymi
Jospa poika harjoittelee niiden käyttöä, että sitten osaa käyttää, kun on tarve. Mutta kyllä tuon ikäinen jo voi olla yhdynnässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982