Mondos kondomeista kokemuksia?

kalevikuminen

Oletteko kokeilleet lidlin mondos kortsuja, classic ja sensitive? Millaisia ovat ja miten eroavat toisistaan?

10

4910

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumimies31v

      Noita lidlin kondomeja en ole käyttänyt,mutta Amor Nature merkkistä kondomia olen pari kertaa käyttänyt,paremmalle tuntu kun magic jonka kanssa petipuuhat ei tuntunut yhtä miellyttävältä.

      • Testattu_On

        Kondomikauppa perustuu pitkälti mielikuvamainontaan ja suomalaisessa ruokakaupassa myytävien kondomien erot ovat käytännössä hyvin pieniä. Edullinen hinta ei tarkoita mainitsemasi merkin kohdalla huonoa laatua, vaan päinvastoin -hyvin ovat kestäneet :D

        Classic: peruskondomi, läpinäkyvä muotoilultaan istuvampi kuin esim. Sultan.

        Sensitive: ohut, istuu erinomaisesti eikä ole hajonnut (tämäkään) koskaan.

        Joy on kevyesti nystyröity ja juomutettu, roosan värinen kondomi. Käytössä muotoilua ei tunne, mutta mielestäni tämä on ollut istuvuudeltaan tuotesarjan paras.

        Mondos-kondomien pieni miinus on lievä haju, mutta tämä lienee yleistä muillakin merkeillä, jos siis kumia käytät.


    • Kokkeli9999

      Olen kokeillut Clasickia ja se pysyy hyvin päällä, on ilmeisesti hiukan paksumpaa kumia, kuin muut merkit ja siksi ei luista pois. Myös moitoilu on minulle sopiva. Myös sensitiveä on tullut kokeiltua ja sekin on ihan hyvä, ehkä hieman parempi tuntu yhdynnässä, kuin clasickilla. Vaimon mielestä ei eroa niillä ole. Makukondomia on ostettuna ja kokeillaan seuraavassa esileikissä.

    • jampe998

      Olen käyttänyt Classic ja minullekkin sen muotoilu sopii parmmin, kun esim. Sultanin, joka luistaa pois helposti. Kestää rajumpaakin rynkytysta rikkoontumatta. Classic on meidän peruskumi, jota käytetään useimmiten. Välillä on käytetty Sensitiveä ja myös Joyta, nekin sopivat minulle yhtä hyvin, kuin Classic. Hyviä ja halpoja kortsuja.

    • Pateerkkinen

      Onko niissä liukkaria vai täytyykö ostaa purkki

    • Kahtaenvaihda

      Joo, jos nainen ei ole kostea.

    • Anonyymi

      Onko jollakulla tallessa mondos jotta osaisi kertoa kauan säilyvät ostopäivästä ? Jos vanhenee 2020 niin koska mahdettu ostaa?

    • Anonyymi

      totesin Classicin niin pieneksi, ettei sillä tee mitään.
      Luulin sen olevan tuon ison Sultanin tapainen, mutta katin häntä.
      Kun ei mahdu, kunnolla on kuin polvihousut jalassa, ei ole minun heiniäni.

    • Anonyymi

      Olaan nyt jonkin aikaa käytetty Sensitiveä ja minun peliin sopivan kokoinen, ei purista ja menee hyvin päälle ja pysyy päällä. Sopivan ohut ja tuntuma niin hyvä, kuin kortsulla voi olla.

    • Anonyymi

      Näin kun n. 12-vuotias poika osti noita kondomeja Lidlistä. Mahtoikohan olla käyttöä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe