Suolan puutteen takia Suomi on täs tilassa!

lurumuu

Suola estää mädäntymisen. Miten ihmetellään maailman menoa kun seurakunnissa poljetaan 10 käskyä maahan armon varjolla. Jos jotain rakastaa pitää hänen käskynsä. Lakatkaa ihmettelemästä maailman spitaalisuutta kun itse olette sen vallassa. Te olette täällä vain sitä varten että sovitus parantaisi spitaaliset. Sairaan on aika vaikea sairasta parantaa jos ei ole kokenut edes itse Parantajan Jeesuksen kosketusta. Ei vuorella oleva kaupunki voi olla piilossa. Te piilottelette niissä klubeissanne ja ihmettelette miks ei oo herätystä . voi hyvä epäjumala kun ihmiset ei tajua edes perusasioita. Kuinka voitte juoksuttaa Puolusministeriä ei semmonen ole mahdollista Hän ei teitä tottele- Hän kysyy teiltä joilla on vapaa tahto . Teetkö mitään hukkuvien eteen vai pidätkö minua Herra Sebaotia juoksupoikanasi. Aloittakaa nyt ensin siitä aidosta avioliitosta. Yljän palvelemisesta ja hänen halustaan löytää kadonneet. Miten voit sanoa en elä enää minä vaan Kristus minussa. ja sit luulet että joku villapallo pelastaa ihmiset kun Pyhä Henki on sitä varten että olet hänen todistajansa. Kuinka kauan hoette uskovaiset toisillenne sovitusta. eiks sen pitäs olla jo selvä 50vuoden jälkeen . viekää nyt hyvä ihme sitä niille jotka sitä todella tarvitsevat. Tuomari seisoo ovella sitä ovea ei vielä ole aukaistu. jos minun kansani nöyrtyy...siis seurakunta Jumala ei puita ja multaa terveeksi tee vaan jumalattomat. Elia ei puhunut parannusta baalin palvelijoille vaan omalle kansalleen. silloin ei vielä ollut sovitusta koko maailmalle nyt on joten norsuusohvilta ylös ja älkääkä vaan puolustako laiskuuttanne. jos loukkaannutte yhestä raamatunlauseesta. mitä teette sitten kun alkaa todelliset vainot.

7

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musictuyt

      Koska pidetään se eka kristillinen trance musiikki disco ja savua ja jytkettä. Kyllä siinä Suomi tekee parannuksen.

    • Rakas "Autuuden Etsijä" !!!
      -------------------------------

      Olenko VIELÄKIN . . . "katto kassinen" . . . ? . . . ;)

      Oi . . . LÖYTÄISITPÄ . . . Sinä PYSYVÄN . . . autuuden . . . !
      ..................................................................... . . . ................. . . .

      . . . . .

      Profeetan TEHTÄVÄNI on JOHDATTAA . . . Sinut . . .

      . . . TÄYDELLISEEN autuuteen = Jumalan APOSTOLIKSI . . . !
      . . . ........................................................................................... . . .

      . . . . .

      Jeesus_valitsi_tekstin
      25.6.2016 21:12

      öpoi kirjoitti:

      ""sä oot luru muru yhteisön PÄÄPIISPA. kun kuvittelet että sanot Jumalan tahdon. et sinä mikään pikkukristus ole etkä itse Jeesus. kuka noi tekstit valitsee sinä itse. oot kutsuttu katto kassiseksi tästä lähtien ""
      -----------------------------------------------------------------------------------------------

      kas kas kummaa kun . . . ET SITTEN KIRJOITTANUT --- KIRJAUTUNEENA . . . :(

      SIIS --- NYT TIEDÄT - ETTÄ TIEDÄN . . . MITÄ MIETIT . . .

      . . . Oi olisitpa SINÄ AUTUAS . . . KOKOAJAN . . . ;)
      . . . ......................................................................... . . .

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14216133/4-vuotis-poika-profetoi!

      ********************************************************************

      ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

      ********************************************************************
      Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

      Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

      Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

      Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.
      ********************************************************************
      Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

      Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
      Siunausta ja Herran rauhaa !

      • »Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta. Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen. Autuaita ovat hiljaiset[KÄRSIVÄLLISET], sillä he saavat maan periä. Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan. Autuaita ovat laupiaat, sillä he saavat laupeuden. Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan. Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.

        Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.»

        - Matt. 5:3-11


    • profetiaapukkaa

      Aam. 8:11-14

      11 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

      12 Silloin he hoippuvat merestä mereen, pohjoisesta itään; he samoavat etsien Herran sanaa, mutta eivät löydä.

      13 Sinä päivänä nääntyvät janoon kauniit neitsyet ja nuorukaiset,

      14 ne, jotka vannovat sen nimeen, joka on Samarian epäjumala, ja sanovat: "Niin totta kuin sinun jumalasi elää, Daan, ja niin totta kuin elävät Beerseban menot!" -He kaatuvat eivätkä enää nouse.


      ---------------------

      Hesekiel 14:12-23

      12 Ja minulle tuli tämä Herran sana:

      13 "Ihmislapsi! Jos maa tekisi syntiä minua vastaan olemalla uskoton ja minä ojentaisin sitä vastaan käteni ja murtaisin siltä leivän tuen ja lähettäisin siihen nälän ja hävittäisin siitä ihmiset ja eläimet,

      14 ja sen keskellä olisivat nämä kolme miestä: Nooa, Daniel ja Job, niin oman henkensä he vanhurskaudellaan pelastaisivat; sanoo Herra, Herra.

      15 Jos minä antaisin pahain petoeläinten käydä halki maan ja ne riistäisivät siltä lapset ja se tulisi autioksi, niin ettei kukaan siellä kulkisi petoeläinten tähden,

      16 niin nämä kolme miestä, jos olisivat sen keskellä, eivät voisi-niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra-pelastaa poikiansa eikä tyttäriänsä; ainoastaan he itse pelastuisivat, mutta maa tulisi autioksi.

      17 Taikka jos minä antaisin miekan tulla tämän maan yli ja sanoisin: 'Miekka, käy halki maan!' ja hävittäisin siitä ihmiset ja eläimet,

      18 ja sen keskellä olisivat nämä kolme miestä, eivät he voisi-niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra-pelastaa poikiansa eikä tyttäriänsä, vaan ainoastaan he itse pelastuisivat.

      19 Taikka, jos minä lähettäisin ruton tähän maahan ja vuodattaisin vihani sen ylitse verenä, niin että hävittäisin siitä ihmiset ja eläimet,

      20 ja Nooa ja Daniel ja Job olisivat sen keskellä, eivät he voisi-niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra-pelastaa poikaansa eikä tytärtänsä; vain itse he vanhurskaudellaan pelastaisivat henkensä.

      21 Mutta näin sanoo Herra, Herra: Mitä sitten, kun minä lähetän Jerusalemin yli neljä kovaa tuomiotani: miekan, nälän, pahat petoeläimet ja ruton hävittämään siitä ihmiset ja eläimet!

      22 Mutta katso, sinne on jäävä jäljelle pelastuneita, poikia ja tyttäriä, jotka viedään pois. Katso, ne tulevat teidän luoksenne, ja te näette heidän vaelluksensa ja tekonsa ja tulette lohdutetuiksi siitä onnettomuudesta, jonka minä olen tuottanut Jerusalemille, kaikesta, minkä olen sille tuottanut.

      23 He lohduttavat teitä, kun näette heidän vaelluksensa ja tekonsa. Ja te tulette tietämään, etten minä syyttä ole tehnyt sitä kaikkea, minkä olen sille tehnyt; sanoo Herra, Herra."

      -----------------

      Matt. 7:20-23

      20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.

      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • faktaapeliin

        Matteus 25

        1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.

        2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.

        3 Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.

        4 Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.

        5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.

        6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'

        7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.

        8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'.

        9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'

        10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.

        11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'

        12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.

        13 Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.

        14 Sillä tapahtuu, niinkuin tapahtui, kun mies matkusti muille maille: hän kutsui palvelijansa ja uskoi heille omaisuutensa;

        15 yhdelle hän antoi viisi leiviskää, toiselle kaksi ja kolmannelle yhden, kullekin hänen kykynsä mukaan, ja lähti muille maille.

        16 Se, joka oli saanut viisi leiviskää, meni kohta ja asioitsi niillä ja voitti toiset viisi leiviskää.

        17 Samoin kaksi leiviskää saanut voitti toiset kaksi.

        18 Mutta yhden leiviskän saanut meni pois ja kaivoi kuopan maahan ja kätki siihen herransa rahan.

        19 Pitkän ajan kuluttua näiden palvelijain herra palasi ja ryhtyi tilintekoon heidän kanssansa.

        20 Silloin tuli se, joka oli saanut viisi leiviskää, ja toi toiset viisi leiviskää ja sanoi: 'Herra, viisi leiviskää sinä minulle uskoit, katso, toiset viisi leiviskää minä olen voittanut'.

        21 Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

        22 Myös se, joka oli saanut kaksi leiviskää, tuli ja sanoi: 'Herra, kaksi leiviskää sinä minulle uskoit, katso, toiset kaksi leiviskää minä olen voittanut'.

        23 Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

        24 Sitten myös se, joka oli saanut yhden leiviskän, tuli ja sanoi: 'Herra, minä tiesin sinut kovaksi mieheksi; sinä leikkaat sieltä, mihin et ole kylvänyt, ja kokoat sieltä, missä et ole eloa viskannut.

        25 Ja peloissani minä menin ja kätkin sinun leiviskäsi maahan; katso, tässä on omasi.'

        26 Mutta hänen herransa vastasi ja sanoi hänelle: 'Sinä paha ja laiska palvelija! Sinä tiesit minun leikkaavan sieltä, mihin en ole kylvänyt, ja kokoavan sieltä, missä en ole viskannut.

        27 Sinun olisi siis pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen.

        28 Ottakaa sentähden leiviskä häneltä pois ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää.

        29 Sillä jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.

        30 Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.'


      • faktaapeliin

        Jesajasta

        Luku 3:12

        12. Kansani käskijät ovat lapsia ja NAISET SITÄ HALLITSEVAT.

        Kansani: Sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet polkujesi suunnan.

        ------------

        Johanneksen Ilmestyksestä

        Luku 2:20

        20. Mutta minulla on sinua vastaan se että suvaitset tuota NAISTA IISEBELIÄ.

        Sanoen itseään profeetaksi hän opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua lihaa.

        ------

        Luku 13:9 ja 11-16

        9. Herran päivä tulee armottomana.

        Hänen kiivautensa ja vihansa hehku tulevat tekemään maan autioksi ja HÄVITTÄMÄÄN siitä sen syntiset.

        11. Minä RANKAISEN maanpiiriä sen pahuudesta ja jumalattomia heidän pahoista teoistaan. lopetan julkeitten kopeuden ja painan maahan väkivaltaisten ylpeyden.

        12. Minä teen kuolevaiset harvinaisemmaksi kuin puhdas kulta, ihmiset harvinaisemmiksi kuin Oofirin kulta.

        13. Siksi minä JÄRISYTÄN taivaat ja maa JÄRKKYY paikaltaan Herran Sebaotin kiivaudesta hänen vihansa hehkun päivänä.

        14. Kuten säikytetyt gasellit ja kuin lampaat, joilla ei ole kokoajaa he kääntyvät kukin omalle maalleen.

        15. Jokainen tavattu lävistetään ja kiinni joutuva kaatuu miekkaan.

        16. Heidän pienet LAPSENSA murskataan heidän silmiensä edessä, heidän TALONSA ryöstetään ja heidän VAIMONSA raiskataan.


    • Kiitostavaan

      Ilo nähdä uskovien kirjoituksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      29
      5787
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      234
      3233
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2847
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      128
      2554
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2190
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      1893
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      208
      1825
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      186
      1607
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      57
      1326
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1262
    Aihe