Tässä ketjussa
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14535111/pahat-havitetaa-#comment-87055837
Palstamme vakipedofiili ja kansanmurhafani jyri toistelee taas vaihteeksi lempiajatustaan "pahojen" tappamisesta. Tässä kohtaamme vain sen hauskan pikku ongelman kuka määritellään pahaksi. Ajatus pahatstahan on kulttuurisidonnainen käsite. Esimerkiksi kreationistit eivtt pidä 10-vuotiaan kanssa naimisiin menemistä pahana, me joilla on aivot pidämme.
Kreationistelle ei myöstkään joukkomurha muodosta sitä ongelmaa että se olisi paha asia. Tämähän on aivan ilmeistä. Joten tästä pääsemmekin pahan määritelmään:
Kreationismi on todellista pahuutta.
Tätähän ei tarvitsisi perustella mitenkään, jos ottaisin kreationistisen taktiikan, mutta perustellaan kuitenkin. Kreationismista johtuu valtavat määrät inhimillistä kärsimystä aina joukkomurhista ja terrorismista seksuaalirikoksiin, joten objektiivisesti katsoen kreationismi on pahuuden lähde.
Vieläköhän kretardit haluavat tappaa kaikki pahat jos otamme lähtökohdaksi tämän pahuuden määritelmän? Ja miksemme ottaisi?
Pahan määritelmä
10
82
Vastaukset
- Jyrruiriririi
10 käskyä ovat hyvän ja pahan mittarina täydelliset.
Niin että sanohan että mitä vikaa niissä on? Sekö että noita luettuasi huomaat olevasi helvettikypsää kamaa? EHehehhe- hehhh
Hahhah! Jos helvetti olisi totta, sinulla mytomaani paskahousulla ja kaikin puolin muutenkin moraalittomalla oliolla olisi jo toinen jalka reittä myöten helvetissä:D
- pahajyri
Sanoin tämän toisessakin ketjussa, mutta sinun, aika lailla päivittäin valehtelevan, siis vääriä todistuksia lähimmäisistäsi kuin liukuhihnalta jakelevan, ei todellakaan pitäisi kannattaa kymmentä käskyä hyvän ja pahan mittarina. Minkäänlaisella vääristelyllä sinua ei sa näyttämään hyvältä ihmiseltä, ei edes Raamatun moraaliopetusten näkökulmasta.
- DRHouse
"10 käskyä ovat hyvän ja pahan mittarina täydelliset.
Niin että sanohan että mitä vikaa niissä on? Sekö että noita luettuasi huomaat olevasi helvettikypsää kamaa? EHehehhe"
Sinä olet meistä se joka himoitsee naapurinsa lammasta... Muutenkin jäävät vaikkapa tieliikennelain osalta hieman puutteellisiksi, eikä rangaistuksiakaan mainita. Edes sitä himoamaasi kansanmurhaa... - Evoteitätätajua
hehhh kirjoitti:
Hahhah! Jos helvetti olisi totta, sinulla mytomaani paskahousulla ja kaikin puolin muutenkin moraalittomalla oliolla olisi jo toinen jalka reittä myöten helvetissä:D
Miten niin, jyrihän on ehdottomasti oikeudenmukaisin koska hän pitää ihmiselämää ihmiselämän arvoisena kannattaessaan henki -hengestä periaatetta.
- DRHouse
Evoteitätätajua kirjoitti:
Miten niin, jyrihän on ehdottomasti oikeudenmukaisin koska hän pitää ihmiselämää ihmiselämän arvoisena kannattaessaan henki -hengestä periaatetta.
Jyrihän on umpihullu joka haluaa raiskata lapsia.
Raamattu ei ilmeisesti kiellä 10-vuotiaan naimista jos tämä on jo nainen (eli kuukautiset ovat alkaneet). Avioliittoikärajan nostaminen 12:sta hiljalleen kohti 18:aa on tapahtunut pääasiassa vasta 1900-luvulla ja kreationistismin kyllästämissä maissa se on edelleen alempi kuin useimmissa länsimaissa. Saudi-Arabiassa saanee mennä naimisiin vaikka viisivuotiaan kanssa jos haluaa.
- Jhyujyri
Naimaikärajat tosiaankin puuttuvat Raamatusta.
Jumala taisi tietää että uskovaiset kyllä ymmärtäisivät ilman niitäkin että milloin joku on kypsä avioon.
Evokit on tietysti joka asiasta ihan pihalla.> Jumala taisi tietää että uskovaiset kyllä ymmärtäisivät ilman niitäkin että milloin joku on kypsä avioon. Evokit on tietysti joka asiasta ihan pihalla. <
Höpön pöpön. On evokkien ansiota, että lapsiavioliitot ovat nykyisin lähes joka puolella maailmaa kiellettyjä. Mutta eihän se uskovia estä kun oikein nussittaa...
"Raiskattu 10-vuotias ei saa aborttia"
"Vahvasti roomalaiskatolisessa Paraguayssa raskauden keskyttäminen on kielletty, ellei äidin henki ole vaarassa. Paraguayn hallituksen mukaan 10-vuotias kestää raskauden ja synnytyksen. Ihmisoikeusjärjestöt ovat toista mieltä."
"Paraguayn hallitus ei anna 10-vuotiaalle tytölle lupaa aborttiin huolimatta siitä, että hän on tullut raskaaksi mitä ilmeisimmin seksuaalisen hyväksikäytön seurauksena."
http://yle.fi/uutiset/3-7984346- DRHouse
Niin, onhan tuo nähty miten teillä kretuilla lapsiavioliitot ovat suosiossa. Sairaita pervoja kun olette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673