jumala jumala jumala jumala jumala jumala jumala jumala jumala jumala jumala
Helpompaa kun jeesuksen kirjoittaminen.
älä turhaan lausu jumalasi nimeä
8
82
Vastaukset 8
- 12___13
Jumala on oikeastaan titteli, eikä nimi. Vähän sama siis kuin presidentti. Jos hokisit turhaan presidentin nimeä, hokisit Niinistö, Niinistö... et presidentti, presidentti... :)
Raamatun Jumalalla, joka on suurempi kuin Jeesus, on nimi, joka on ilmoitettu Raamatussa. Nimen hokeminen turhaan antaa hokijasta aika tyhmän kuvan, ei kannata häpäistä itseään toimimalla idioottimaisesti. :)
http://www.kolumbus.fi/r.berg/kuka_Jeesus_on.html- totta-maar
Jeesus on myös Jumala.
Tämä oli aloittajalle välttämätöntä, ei suinkaan turhaa. Jokainen voi suorastaan tuntea sen ilon mitä hän on kokenut tuota kirjoittaessaan. Näin hän on tunnustanut jumalansa nimen
- eiseniinole
Hauskaa tulkita muita oman pään kautta.
- omasyyaina
Jatka vain koko ajan toistaen samaa sanaa, vaikkapa "jumala!, niin huomaat, että alkaa tapahtua ihmeitä....kun yhteys syntyy....sillä se syntyy aivan varmasti! Mutta älä sitten syytä muita!
- myösmuidensyy
Toistamalla samaa ei pääse eteenpäin, vaan jää paikoilleen.
- totta-maar
Aloittajalla on uhmaikä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493