Mesolangat?

SinikkaFeo

Olen 50v. nainen. Kasvojeni alaosa eli leuan alue (suun alapuoli) kaipaisi nostatusta hieman. Täyteainetta on laitettu joskus marionetteihin ja nasolabiaaleihin. Leikkauksen en vielä lähtisi, mutta olisiko mesolangoista apua tuohon leuan alueen löysyyteen? Kokemuksia?

38

17915

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvätuli

      Hei.Minulle´laitettiin mesolankoja alakasvoille ja leukalinjaa napakoittamaan.Toimii ja olen tyytyväinen.Myöhemmin otan lisää keskikasvoille ja kaulaani.

      • Anonyymi

        kuinka paljon se sattuu?


    • höpöhöpö78

      Aivan huuhaata. Mesolangoista ei ole mitään kunnon tutkimusdataa tai julkaisuja. Aika heikot ovat hyödyt, ja haittoja ei edes vielä tiedetä. Varsinkin kun niitä laitellaan myös kauneushoitoloissa joissa ei ole kontrollia mihin ihokerrokseen menevät yms..

    • hyvätuli

      Siinä puhuu katkera ihminen, jolla ei ole kokemusta asiasta-Et voi tietää , jos et ole käynyt hoidoissa. Minulle hoidon teki sairaanhoitaja. Käy niin sitten vasta kommetoi-mutta valitse ammattitaitoinen laittaja.Että höpöhöpö itsellesi :)

      • yfhj

        juu jos vielä botoksia sitten on ok.


      • Anonyymi

        Onneks on niin hyvä itsetunto ettei tarvi ottaa mesolankoja eikä huulitäytteitä. Kuvat naisista joilla huulitäytteitä laitettu näyttää enemmänkin joltain apinan/gorillan huulilta ei yhtään kauniita ja en ole yhtään katkera ku en laittanu oo. Miksi laittasin ei ahista ulkonäköni yhtään .


    • mesolangattoimii

      Samaa mieltä tuon edellisen kanssa. Minulle on laitettu lankoja jo muutamaankin kertaan ja toimii. Jos ei ole kokeillut, ei varmaan voi tietää miten ne auttaa. Ja itselleni on laittanut lääkäri.

      • Höpöhöpö78

        Kysykääpä ensi kerralla heiltä julkaisuja ja tutkimuksia. OIKEITA kliinisiä tutkimuksia. Sellaiset on ihan julkista dataa jos sellaisia on tehty. Itse keskustelin tästä plastiikkakirurgin kanssa ja eivät tällaisia tee koska tieteellistä näyttöä tehosta ja turvallisuudesta ei ole, eikä yhtään pitkän aikavälin tutkimusta.


      • Kasvohalavaus

        Näkyy ihon läpi haamumuna kunnes sulaa,mutta voi näkyä jos ohut iho vielä kauan arpihaamuna. Ei hyvä. Kasvohalvaus riksi on olemassa!!!!!! Iho kovettuu, jolloin pistoshoitojen ottaminen vaikeutuu pitkällä aikajanalla. Muita haittoja ei tunneta vielä. Mutta toden.näk. noista ei tule vakiintunuta käytäntöä. Lääkärit eivät suosi noita riskien vuoksi. Tulehdusriski jne. Iosissa ongelmissa ja 50 plus ei auta niin hyvin enää. Työfyssarit jopa laittaa , onko hyvä anatomian tuntemus???? Pitää olla hyvä esteettinen silmä. Lankoja on kymmeniä eri variaatioin, spiraalia ja kierretä ,,pitää olla hyvä asiansa osaava, että teitää mitä yhdistelee ja mikä palvelee mitäkin ongelmaa. Moni ei pidä edes valikoimissaan vaihtoehtoja laajemmin.


    • SinikkaFeo

      Kiitos. Pyysinkin kommentteja juuri niiltä joilla on kokemusta. Sairaanhoitaja laittaa minullekin. Aika on muutaman viikon kuluttua.

    • NataliaLLL

      Höpöhöpölle - ei ole niin kovin paljon dataa muistakaan hoidoista ja silti niitä vaan tehdään. Joka paikassa tuntuu olevan jos jonkinlaista huippuhyvää laitehoitoa tai täyteainetta. Missä data? Ja tutkimustulokset? Ei niistä mitään puhuta vaikka kuinka kysyisi. Joten suksi datojesi kanssa kuuseen. Mulla toimii langat eikä ainakaan vielä oo naama irronnut. Sen sijaan menin onneton kerran ottamaan botoksia ja otsa roikkui monta viikkoa. Laserhoito pilasi kasvot kokonaan pitkäksi aikaa. Joten kiva kun joku toimii.

    • eimesolangatei

      Langat näkyy v ielä 3kk. ihon läpi.

      • Jjvcfhjkl

        46 v ja minulle laitettu kaksi kertaa.
        En juuri nähnyt eroa sen jälkeen kun turvotus laski. Vaikka melkein 1000 E meni...
        Mutta jotain kuoppia ja epätasaisuuksista jäi.
        Tein sitten minilift Tallinnassa ja se oli parempi. Tosiaan sekin olisi voinut kiristää leukalinlani vähän enemmän.
        En suosittele, olivat lääkärin laittamia.


      • Kohotustavaan

        Sama kokemus. Mesolangat ei vain taida tukea tarpeeksi eli pakko korjata leikkauksella kun liian paha. Itse myös kävin sitten alakasvojen kohotuksessa joka toimi


    • Anna650

      Olen 51 v nainen, jolla on ongelmia painuneiden silmäluomien ja otsan kanssa. Koska halusin välttää veitsellä tehtävää korjausta, kävin konsultaatiossa erikoissairaanhoitajan luona, joka ehdotti mesolankojen avulla tehtävää kasvojen yläosan kohotusta. No, lankoja laitettiin 12 kpl otsan alueelle pari kuukautta sitten. Ikävä sanoa, mutta niillä ei ollut mitään vaikutusta, ennen ja jälkeen kuvat näyttävät aivan samanlaisilta. Olen menossa yläluomileikkaukseeen ensi viikolla, jännityksellä odotan...

      • AnnikaO

        Hei Anna, missä sinulle laitettiin mesolangat? Minulle laittoi Estemed Herttoniemessä ja oli aika hyvä tulos. Minulle laitettiin paljon enemmän, jos nyt oikeen muistan niin yli 20 lankaa.


      • Pettyjä

        Kävin kyseisessä paikassa vajaa 2vkoa sitten,laittoi restylanea suupieliin,piikitti monta kertaa,nyt olen varma ettei laittanut suupieleen juonteisiin mitään,koska ei mitään muutosta näy,venäläinen naislääkäri.eli maksoin tyhjästä.


      • Anonyymi

        Mesolankauksen tulokset näkyvät n 4-6 kk päästä,ei heti...eli sillä ei saa nopeaa h3ti näkyvää tulosta


    • Whattodo

      Hei Anna650, mihin menet leikkaukseen? Minulla myös yläluomet ongelmana, mutta plastiikkakirurgin mukaan hän kohottaisi otsaa eikä tekisi mitään luomille. Otsankohotus huomattavasti isompi juttu, joten jäin miettimään. Valitettavasti kotikaupungissani ei ole mahdollisuutta toisen spesialistin arvioon, olisi mielenkiintoista saada toinenkin arvio.

    • HerätkääJo

      Mesolangoila ei edelleenkään voi kohottaa mitään. Mesolangat vastaa sulavaa tikkilankaa. Mesolankoja voi kuka tahansa tilata esim. Alibabasta 1 euroa kpl. Kertoo jo jotain näistä "ihmelangoista". Jos näillä oikeasti saisi tuloksia aikaan niin niitä laitettaisiin jokaisella klinikalla.

      • HerätkääJo

        Lisään velmä edellieen, että löytyy omakohtaista kokemusta mesolangoista. Laitettu alakasvoihin ja otsaan yhteensä 30 kahta erityyppistä lankaa. Lopputulos ohuempi lompakko ja mielipaha rahojen menetyksestä.


    • Huijausta

      Minulle laitettiin mesolangat leukalinjalle 12kpl, eli 6kpl per puoli. Laittaja onnistui aiheuttamaan ison mustelman oik. puolelle. On kuulemma normaalia että niitä voi tulla. Vähän kyllä ihmettelen... Lisäksi vain muutama päivä laitosta huomasin että kaksi langanpäätä pilkotti ulos pujotuskohdista. Vedin pinseteillä ulos siniset langanpätkät. Aika kuvottavaa. Mitään tulosta en ole langoista huomannut. Ihan huijausta koko langat. Ja Helsinkiläisellä klinikalla kävin laittamassa, sen tarkemmin en paikkaa mainitse näitä ei laiteta kuin muutamassa paikassa.

      • lörppöleuka

        Laittaja onnistui aiheuttamaan mustelman? Oletko höhlä? Ehkä aiheutit sen itse. Mustelmat voi syntyä yksilöllisten tekijöiden seurauksena. Miksi menet moisiin hoitoihin, mene kosmetologille niin ei tule mustelmia. Ja jos naama roikkuu ei siinä pari lankaa tee mitään.


      • Huijausta

        Taidat itse olla höhlä, et ainakaan penaalin terävin kynä, kun et edes tiedä mitä kirjoitat. Verenpurkauma syntyi jo mesolangan pujotusvaiheessa ja kohta turposi mojovasti. Laittaja oli koulutettu sairaanhoitaja kuten itsekin olen, mutta hän ei älynnyt edes kylmäpussia käyttää. Ja naamani ei roiku, tarkoituksena oli hakea napakkuutta alueille joihin lankoja pujotettiin. Klinikalta vaan ikävä kyllä sai kaatteettomia lupauksia lankojen tehosta.


      • korkeakoulutetutko

        Penaaliin ei noin tyhmää mahdu. Jos tarviit kylmäpussia, olisit pyytänyt jos toinen höhlä hoitsu ei tajunnut. Ja 12 lankaa ei korjaa mitään ongelmaa, sen tajuaa jo tyhmempikin.


    • AikuistenOikeest

      Mun äidin kaverille laitettiin noi langat ja se on tosi laiha. Ne näkyy ihon läpi!!! Ihan karseen näköstä!

    • Expl

      Alunperin Venäjällä kehitetty menetelmä, kasvojen kudosten kohottaminen tukilangoilla, toimii hyvin keskikasvojen ja otsan alueella. Tulokset ovat kuitenkin lyhytaikaisia verrattuna lankojen hintaan ja riskiin jälkiongelmista. Alempana kasvoissa ja varsinkaan kaulalla tulokset eivät ole niin hyviä. Joitakin ikäviä, tehohoitoon johtaneita, komplikaatioita on saatu vaikka asettajana on ollut koulutettu plastiikkakirurgikin. Tavallisin ongelma on lankojen näkyminen kasvojen mimiikassa. Moni ammattilainen käyttää tätä menetelmää hyvin harkiten ja ainoastaan hyvin lievissä ikämuutos- tapauksissa. Siksi lankoja tuottavat tahot, saadakseen lisää myyntiä, yrittävät siirtää nämä hoidot kosmetologeille. En usko että kannattaa riskeerata jos langat asentaa ei terveydenhoitohenkilö, koska silloin kaikki jää ostajan vastuulle samoin kuin Virossa hoidettuna. Langatkaan eivät ole maksuttomia. Neuvottelu plastiikkakirurgi-erikoislääkärin kanssa hoitomenetelmistä kannattaa. On muitakin hoitomenetelmiä ilman leikkausta.

      • Yhdestäopiksi

        Juuri näin. Ei kannata. Hyvä Expl. Asiallista. Onneksi jäi yhteen kertaan.


    • lankojaeiväkäsiä

      Vanha ketju, mutta varmista vain, että puhutte mesolangoista ettekä vakäslangoista. Mesolankoja on eri paksuisia ja ne on kehitetty aasiassa. Aasian maiden ihmisllä on aika ohut iho, joten ei pitäisi kyllä tulla läpi tai edesnäkyä yhtään. Mulle on laitettu ja mustelmia tuli kolme. Ei mitään isoja. Mitä enemmän lankoja sitä isompi mustelma. Pienemmät mustelmat yhdessä --> tulee iso mustelma :). Lankojen laitto sattui jonkun verran vaikka oli puudutetta. Sehän laitettiin vain ihon pintaan ja reuna-alueilla tuntui, ei mitään kivaa puuhaa siis. Mulla ei ole negatiivisia kokemuksia lopputuloksesta. Paraneminen vei viikon.

      • Anonyymi

        Itse asiassa Aasialaisilla on paksu iho. Suomalaisilla ohut.


    • Eisusotiella

      Mesolangat ovat melki riskialttiita hintaansa nähden.

    • Cvm

      Ei mesolankoja. Huono tulos, näkyy läpi. Mieluummin täyteainetta, botoxia, rasva siirto. Mesolangat kosmetologin myyntilukuja, koska saavat niitä laittaa

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista! Hyviä mielipiteitä oli ilo lukea. Olen harkinnut tätä myös. Nyt taidan päätyä täyteaineisiin,helpompi ja halvempi. Mulle tulee helposti mustelmia enkä halua olla naama mustana viikkoa. Voihan olla että mesotekniikkakin on kehittynyt. Look tarjoaa konsultaation ilmaiseksi,sinne sitten. Raskasta tämä kauneuden ylläpito,kallista alkaa olemaan.

    • Anonyymi

      Olin jo menossa ottamaan lankausta mutta pakko vielä harkita. Onko sittenkin viisaampaa kokeilla pistoksia? Facelift on tehty ja toipuminen oli melkoinen koettelemus,en halua enää tuhlata siihen aikaa. Rintaleikkausta olen myös siirtänyt ja siirtänyt. Muuten olen ihan perusterve,nestettä vaan kertyi ja turvotti.

      • Hei! Minkälainen facelift oli? Tuottiko toivottua tulosta ja oliko kallis?


    • Anonyymi

      Joo, ei mtn lankoja. Moni tuttava näistä innostui, mutta mustelmia ja ikäviä juomuja kasvoilla ja kai huonosti laitettuja lankoja jos tulevat pois. Ihon läpi näkyminen on kai sitä että on laitettu liian pintaan. Näissä on kai hermovaurio ja tulehdusvaara. Vähemmällä pääsee kun ei kaikkeen ole menossa suuna päänä.

      • No tuleehan kasvoihin helposti mustelmaa jos pieni verisuoni rikkoutuu plus hlö syö omegaa tms. tuotteita ja muutenkin.


    • SinikkaFeo: Otitko mesolangat ja jos otit niin mille kasvosi nyt vuonna 2019 näyttävät?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe