Mitä tää oikein on? Olen 14-vuotias tyttö. Toistaiseksi ainakin ihan normaalipainoinen. Ongelma on, että vaikka en ole lihava, tiedän sen, mulle tulee melkein päivittäin tunne, että olen tosi lihava ja musta tuntuu ällöttävältä omassa ihossani. Sitä tunnetta on hieman vaikea kuvailla. Tämä on johtanut siihen, että mä vihaan syödä, se tuntuu pakoteltulta ja pahalta. Useimmat ruoat ällöttävää mua. Tyyliin pelkästään kypsentämättömät vihannekset ja raikkaat hedelmät ovat ruokia, joita on jopa ihan kiva syödä. Ennen en edes ollut nirso. Nyt jopa ajatus syömisestä aiheuttaa pahan olon ja ällöttää. Miten pääsen eroon näistä ajatuksistani ja miten ruoasta voisi tulla taas nautittavaa? Vihaan tätä.
ruoka ällöttää
12
207
Vastaukset
Ehkäpäs ruumiisi tiedottaa sinulle että tämä ja tuo ruoka ovat sille sopimattomia, vaikka ruokaympyräihmiset niitä terveellisiksi väittävät.
Nykyäänhän on hyvin tiedossa millaisia suoliongelmia leipäkin voi aiheuttaa vaikkei ole edes keliakiaa: ripulia, ihottumia ja vaikka mitä.- entykkääsyödä
ehkä se voisi olla näin :(
- hehetokioghoulniiku
soot ghouli
Teiniajan mielen suuntauksia, kyllä se siitä, maistuuko karkki/sipsi yms? Yritä tehdä itse ruokaa ja just sellaista mistä tykkäät eniten ;) ja jos esim. Käy eka lenkillä niin se parantaa itsetuntoo just sillä hetkellä tosi paljon niin sit on helpompi syödä :)
- entykkääsyödä
Ei kyllä todellakaan maistu karkki ja sipsit D: mutta joo pitää kokeilla lenkkeilyä, kiitti
Itseänikin ruoka ällöttää ajoittain. Lihavaksi en itseäni koskaan koe, vaan ihan vain ruoan maku tai olomuoto alkaa välillä yhtäkkiä kuvottaa. Itselläni auttaa, jos olen jossain, missä on paljon erilaisia ruokia saatavilla. Silloin yleensä edes jokin menee alas.
- entykkääsyödä
hyvä tietää, että muillakin on tälläistä :c
- PaneskelevaTrollipeikko
Tarkoittaa että olet huora ja minä trolli joka on sun sänkysi alla ja kun meet nukkumaan niin alan ääneen sua.
Kiitos hei!- Koulunsakäynyt
Ääneen?? Tarkotatko paneen
- PaneskelevaTrollipeikko
Juu. Haluutko tulla mukaan...?
Blyägh blyäägh
Itse syön kaikkea, kun en ole nirso. Ei ruoka tapa vaan diabetes ja anorexia. Syö hitaasti oota vähän. Koska keho ja aivot kertoo kun kylläisyys on saavutettu. Ei ahmia saa eikä nirsoilla tai muuten mörssäri vetää hampaat kurkkuun ja aivot toisinpäin.
Alkava anoreksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1317182Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142559Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2641230- 1001019
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161947En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137900Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih71897Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79774Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13733Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18711