Nyt nimmimerkillä O1-3M3-1I on mahdollisuus kertoa kiemurtelematta, mikä on hänen "Totuutensa", jota hän tällä palstalla kovasti julistaa. KIITOS!
Ei mitään sellaista, että mihin se vaikuttaa, tuoko se sisäisen ja ulkoisen rauhan jne vaan pelkkä se absoluuttinen totuus....
Kerro oma totuutesi nyt ja tässä!!
O1-3M3-1I ja "Totuus"
8
254
Vastaukset 8
Hmm.....hiljaisuus....mielenkiintoista :D
- jiuhgytf
"Jeesus on totuus", Jumala on totuus", Raamattu on totuus"?
- fda
Jumalahan se on. Se on tietysti jotain muuta kuin se mikä on totta, mutta joka yritetään saada näyttämään todelta antamalla sille uusi nimi.
- huhtikuun-oinas
Ei Jumala voi olla totuus. Jumala on olio.
http://www.suomisanakirja.fi/olio
Siis laajemmassa, filosofisessa merkityksessä olio. Totuus taas on substantiivi, eli niiden väitteiden yhteinen ominaisuus, jotka kuvaavat jonkin asian oikein ja todellisuuden mukaisesti. Olio ei voi olla väite todellisuudesta, voi kyllä olla väite, että todellisuus sisältää olion, tai että olio on tuottanut todellisuuden. - fda
Näin. Mutta se on taktiikka tietyissä uskonnollisissa ja poliittisissa ryhmissä jolla muutetaan tappio Voitoksi, epätosi Todeksi, paha Hyväksi jne.
- jiuhgytf
huhtikuun-oinas kirjoitti:
Ei Jumala voi olla totuus. Jumala on olio.
http://www.suomisanakirja.fi/olio
Siis laajemmassa, filosofisessa merkityksessä olio. Totuus taas on substantiivi, eli niiden väitteiden yhteinen ominaisuus, jotka kuvaavat jonkin asian oikein ja todellisuuden mukaisesti. Olio ei voi olla väite todellisuudesta, voi kyllä olla väite, että todellisuus sisältää olion, tai että olio on tuottanut todellisuuden.Tämä olio, jumala, sisältää todellisuuden, maailman, mikään siinä ei ole muuta kuin jumalaa, sellainen ei ole mahdollista jumalaan liitettyjen attribuuttien myötä, joten jumala on todellisuus ja samalla itsestäänselvänä turhana mainintana totuus siitä osasta itseään.
- palomiesss
Loislurso
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460