Miten te saatte kondomin rikki??

Minä

Olen käyttänyt jo monen vuoden ajan kondomia ehkäisynä poikaystäväni kanssa eikä kertaakaan ole mennyt rikki eli miten ihmeessä te saatte sen rikki menemään?!?

9

2367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

- mutta sen voin sanoa, että kun niin kävi joskus seurusteluaikoina niin eipä naurattanut :)

• Miina

Enpä oikein tiedä, miten ne meni rikki, kaiken kaikkiaan 3 kondomia on mennyt rikki neljän kiihkeän vuoden ajan kahden eri miehen kanssa.

1. kondomi taisi rikkoontua koska se oli "liian vanha" tai hauras. Se yksinkertaisesti hajosi lähes osiin kun mies asetti sen paikalleen. Emme käyttäneet sitä koska huomasimme rikon ennen puuhastelua.

2. kondomi rikkoontui saman miehen takia, syyksi epäilen liian pitkä seksituokio. Kondomit eivät näköjään kestä yli 45 min rakastelua...

Tämän jälkeen kyllästyin kondomeihin, en enää luottanut niihin joten hain e-pillerit, jotka ovat ehkäisyteholtaan varmemmat.

3. kondomi rikkoontui nykyisen mieheni kanssa alkoaikoina, ilmeisesti joko minä tai hän kynsi siihen reijän alkoholin vaikutuksen alla. Todella pieni reikä huomattiin rakastelun jälkeen (kuin ihmeen kaupalla, niin pieni se oli), tosin vahinkoa ei tapahtunut koska söin jo pillereitä.

• nii-in

no ei kai se mee rikki jos jyystää joku 5min...miten jos menee tunti...kuluuko se?? oppikaa ja sit kysykää..sit pitää vaihtaa jos kuluu

• helposti

vaan panemalla.
      Itselleni (mies) se on tapahtunut useastikin suhteutettuna kortsun käyttöön.
      Johtuisko siitä, että kortsu pääsee liikkumaan kalun päällä ja siis hankautuu pillun ja kullin välissä.
      Se voi johtua esinahan liikkeestä jos löysempi kumi päästää nahan valloilleen. Sopivan tiukka kumi ja kiimainen liukas pillu on varmin yhdistelmä.
      Aina se ei hajoa, kerran luisti pois päältä ja sitten sitä kaiveltiin pimpsan sopukoista kahden ihmisen toimesta.

• Esa-pesä

Sun kannattaisi varmaan käyttää joka kerta aina uutta kortsua, dorka!

• se sieltä
        Esa-pesä kirjoitti:

Sun kannattaisi varmaan käyttää joka kerta aina uutta kortsua, dorka!

paskahousun vittuiluviesti. Olipa yllätys, joo.

• aureliee

joo mulla on useamman kerran hajonnu kortsu mun emättimeen... kiva sit kaivella niitä palasia sieltä poies..

• safex

eikä mee!

• Nalle

Älkää käyttäkö saksalaisia kortsuja ja piste

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe