Niinkö ?
Onse aikamoinen fakiiri kun saa isisin teot rauhan teoksi.
Irja Askola : " Islam on rauhan uskonto"
13
94
Vastaukset
- tyrmistynyt
Koskahan Irja Askola vaatii ristejä kirkon katoilta poistettavaksi niinkuin Ruotsin arkkipiispa? Mitä sanoo tähän Mäkinen, arvaan varmaan samaa mieltä.
Ruotsin eräs naispappi vaatii että synti sana pitää poistaa Raamatusta. Mihin silloin Jeesusta tarvitaan ? - eikoskaanparannusta
Ei Jeesusta ole tarvittu kirkossa mihinkään jo viiteensataan vuoteen.
- totuudentorvi_
Kun lukee tämän palstan kirjoittelua, voisi päätyä siihen lopputulemaan, ettei se kristinuskokaan varsinaisesti tunnu ihmisiä sivistävän...
Suurempi uhka länsimaisille arvoille Suomessa nämä "oikeauskoiset" tuntuvat tämän palstan kirjoitusten mukaan olevan.
- 6767547
Islam on todellakin rauhan uskonto. Isis vaan on vääntänyt islamin törkeästi. Lukekaa enemmän niin luulette vähemmän!
Eihän nämä palstan "kiihkouskovat" osaa lukea edes Raamattua, miten ne osaisivat lukea mitään muutakaan?
- Simelius1
Isis toimii kaikessa kuten esikuvansa muhametti. Isis on yhtä kuin islam. Tavismuslimit onneksemme eivät vielä ole noudattaneet esikuvansa oppeja koska eivät tiedä mitä koraani opettaa.
- Simelius1
Simelius1 kirjoitti:
Isis toimii kaikessa kuten esikuvansa muhametti. Isis on yhtä kuin islam. Tavismuslimit onneksemme eivät vielä ole noudattaneet esikuvansa oppeja koska eivät tiedä mitä koraani opettaa.
Ovatko nämä Mellunmäen imaamitkin väärentäneet koraanin kun kannattavat shariaa joka on isisin laki, ja jotka kannattavat homoille kuolemantuomiota? Ovatko tuhannet tai kymmenet tuhannet Suomessa asuvat muslimit väärentäneet sen? Hehän imevät moskeijoissa tuota samaa oppia.
- TässäFaktaa
Tässä faktaa muslimien todellisista aikeista:
http://www.nykysuomi.com/index.php/2016/10/23/helsingin-muslimit-kehoittaa-ottamaan-vallan-suomessa/ Itse haluasin liittyä isis joukkoihin :) olen aina halunnut hakata naista ilman seurauksia ja olen aina nauttinut eläinten panemisesta :) aivan mahtava uskonto ei mitään pahaa minun mielestäni!
- jk-------------
Nykysuomen kannalla ovat varmaan Suomen ateistipiispat
- typeräolet
aloittaja on iso valehtelija, pässi typerys!!
- Imaami.Anus.Huijjar
ISLAM ON RAUHAN JA RAKKAUDEN USKONTO! ALLAHU AKHBAR! ÄHLÄMSÄHLÄM!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181