Uutena täällä ja kun olen lueskellut joitan ketjuja, mietin miten paljon täällä on sinkkuja ja miten paljon parisuhteessa olevia?
Toinen onkin sitten se että mitä parisuhteessa olevat etsivät täältä sinkkujen osiosta, vai onko täällä sattunut vain olemaan hyviä keskusteluja?
Onko täällä muitakin kuin sinkkuja?
19
101
Vastaukset
- uskoisin.näin
Suurin osa miehistä on sinkkuja ja naisista iso osa on parisuhteessa. Parisuhteelliset ovat luultavasti päätyneet tänne, koska täällä on ärhäköitä väittelyitä aiheesta, josta kaikki tietävät jotain.
Ärhäköitä väittelyitä, mielenkiintoista, pitänee etsiä sellaisia ja lueskella, kiitos vastauksesta.
- gggsdgsdg
Luulisi, että mies- ja naissinkkuja olisi yhtä paljon :D Ja vastaavasti parisuhteissa olevia sukupuolittain. Ehkä tarkoitit, että naisista melkein kaikki panee jotakuta, miehistä isompi osa on kokonaan ilman seksiä. Miten tämä selittyy? Panorinkejä pyörittävistä super-ytmeistä? En tiiä uskonko itekään tohon :D
Kaikki me ollaan suhteessa, muuten vaan sinkkupalstalle kirjoitellaan.
Sinkut jauhaa ongelmiaan parisuhdepalstalla.- niiihnnnnniin
onks sulla muuten muna kovana, kun kirjoitat noita siitinluu-juttujas?
niiihnnnnniin kirjoitti:
onks sulla muuten muna kovana, kun kirjoitat noita siitinluu-juttujas?
Ai meinaatko kuvauksia jostain jutuista menneisyydestä?
Sinkkuna oleminen ja parisuhteessa oleminen ovat saman ihmiselämän erilaisia tiloja. Sinkkuna ihminen jotenkin terävöityy ja havainnoi ulkopuolista maailma tarkemmin. Tämä on suomi24:n aktiivisin osio, vähän kuin vauva-lehden palsta mutta nyrjähtäneempi.
Parisuhdepalstalla keskustellaan tällaisesta:
"Puolison työmatkat ahdistavat","Toivon, että mieheni maksa posahtaa","mies ihannnoi paljon kauniita ja seksikkäitä" Miehillä ei ole siellä mitään sanottavaa ja naiset vain valittavat. (Täällä on sentään koko lailla toisinpäin:)- NäinSinkuissa
Kuten edellä sanottiin suurinosa naisista on parisuhteessa ja miehistä sinkkuja jotka palstalla ovat. Kuvastaa hyvin markkina arvo teorian kaavaa eli sinkkuus on miehille useinmiten pakollista ja naisille vapaaehtoista. Täällä roikkuu yleensä miehiensä varoilla loisivat pummi naiset joilla ei ole muuta tekoa päivisin kun jokeltaa pikku uunoanniinapetterille ja katsella emmerteilejä sekä roikkua palstalla. Kun taas suurinosa miehistä potee naisten ulkonäöllistä syrjintää, ovat yksinäisiä ja hakevat vertaistukea. Eli sodan askeleet on otettu. Ylpeänä helppoa elämäänsä viettävät palsta naiset ottavat mielellään palstaätmit kynsiinsä ja riepottelevat näitä aina vaan enemmän mitä enemmän itse marisevat. Miehet taas puolustelevat oikeuksiaan. Toisinsanoen ne jotka saavat kerääntyy heillä kusi hattuun ja ne jotka eivät katkeroituvat. Välimuodot palstalla ovat harvinaisia.
- joskin.suppea
näkökulma se on tuoki
- kurppa42
Pistetään gallup:
Itse olen nainen, 42v, sinkku.- kurppien-bongaaja
Missä päin sinua voi bongata? Jos kokemattomuus kurppien bongauksessa ei haittaa, niin haluaisin tiirailla sinua.
- Sad-But-true
Parisuhteessa olevat palstailee koska niiden kumppani pihtaa.
Galluppiin: nainen 35 v. sinkku (peräti nk. täyssinkku)
Kyllä minä täällä suhteessa ollessanikin taisin pari viestiä käydä heittämässä, kun ei mitään muuta tekemistä keksinyt juuri silloin. Mutta onhan sitä tekemistä kumppanin kanssa yleensä sen verran (ja tietty omat harrastukset päälle), ettei suhteessa ollessa oikein jää aikaa tällaiselle huville.Hyviä vastauksia ja mielenkiintoisia persoonia, itse olen parisuhteessa ja aikuiseksi voin itseni sanoa.
- neiti_43
Galluppiin: nainen 43-vuotta, sinkku.
- ätminki
Mitä se seurustelu on?
Onko, on. Miten paljon, en tiedä. Keskustelut on se syy miksi täällä jaksaa käydä, kun semmoista aikaa on että kiinnostaa lyöttäytyä lukemaan ja kommentoimaan. Mitään suhteita tai kavereita en täältä ole hakemassa, vain keskustelemassa.
Irl ei ole kavereita, joilla käydä louskuttamassa leukoja. Asuvat nekin pari jumalattoman kaukana ja ovat kuten itsekin niin kiinni arkisissa jutuissaan, ettei ennätä ajella alvariinsa katsomaan. Olemme siis ajatuneet erilleen kukin omien juttujemme mukana. Niinpä tää hoituu tässä internetin välityksellä louskuttaminen, kun tarvetta ilmenee. :)
Elän nyt muutenkin niin tiukassa symbioosissa perheen kanssa, ettei mulla ole haluja haalia isommin tuttavia ympärilleni. Kun mitkään suhteet ei pysy hengissä hoitamatta, kun ei ole resursseja ja intoa hoidella niitä, niin turha haaliakaan niitä vain menettääkseen ne.
Siksees vieraiden ihmisien ajatukset on uusia, tuttujen ajatukset jo tietää. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449191
- 785702
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414216- 583724
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543462Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293337- 452540
- 342132
- 391885