Kuinka joku voi ostaa kaupan pakastepizzoja

köyhäsinkkumies-

Tuhlaa rahaa sellaiseen lättyyn jossa on sentin taikina pohja ja muutama metvurstin pala ja hiukan juustoa ja maksaa siitä sitten 5 euroa.

16

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jösses..älä muuta sano. Kätsy tekee itse pizzansa.

• akkavaan

kaupan pizzaa ei maksa 5 e, vaan halvimmillaan 0,99e, ja on kätevä, vaikkapa työpaikalla lounaan 8 kaikissa paikoissa ei ole lounaruokaloitam, aina ei edes mirkoa, mutta pizzan voi syödö kylmänä, tai työpäivän jälkeen väsneenä saa äkisti jotain hampaisiinsa.

• akkavaan kirjoitti:

kaupan pizzaa ei maksa 5 e, vaan halvimmillaan 0,99e, ja on kätevä, vaikkapa työpaikalla lounaan 8 kaikissa paikoissa ei ole lounaruokaloitam, aina ei edes mirkoa, mutta pizzan voi syödö kylmänä, tai työpäivän jälkeen väsneenä saa äkisti jotain hampaisiinsa.

Jos on töissä ni sitten.

• ootkovammanen

Ehkä kaikki ei vaan oo kätsyjä. Joku voi olla vaikka sairas ... ? Tai joku ei ole vielä oppinut leipomaan, on ehkä ikää vasta 9 vuotta ja jotain pitää koulun jälkeen syödä ...? Tai joku on fiksu ja ostaa pizzansa S-marketista 2,99 eurolla ...?

• maksaaseitte

Maksaa se itsetehtykin eikä aina viitsi alkaa veivaan.Hyviä pakastepizzat on saa muuten 3 eurolla

• nuuka2

Pärjääkö sillä pizzalla koko päivän? Kolme euroa/päivä riittää keskimäärin varsin hyvin, vaikka syö paljon ja monipuolisesti.

• syösiatkaan

hyi, saatana mitä paskaa nää ulkolaiset pizza onkaan.

• KaikkiSyö

Toinen syö kaupan pakastepizzaa ja toinen vetää HKn sinistä ja piimää, tyylinsä kylläkin.

Muistakaa kuitenkin ne kasvikset!

• ei.mitään.lenkkiä

Pakastepizzassa ei ole mitään vikaa, jos joskus sellaisen ostaa. Aina ei ole aikaa laittaa ruokaa, voi olla menoja töiden/koulun jälkeen yms.
      Olen muutaman pakastepizzan syönyt ja mielestäni niissä ei ole mitään valittamista. Paras on mielestäni nyt kasvispizza, siinä ainakin on ihan sopivasti aineksia, ja mausteita. Ensi vuonna voi taas olla joku toinen päällyste parasta.

• b9b8b9b8b9b8

Onpa aloittaja löytänytkin kalliita pakastepizzoja. Miehen kanssa ostamme joskus Pirkka-pakastepizzalaatikon, jossa on sekä jauheliha- että kinkkupizza. Kummallekkin siis puolikas kumpaakin. Tosi hyviä vaihteluita. Leivon kyllä itse paljon, mutta pizzat tulevat aika kalliiksi tehdä, jos niihin aikoo saada kaikki täytteet.

• eiei

Etkö keksi muuta sanomista kuin näitä jo inflaation kärsineitä persejuttuja. Surullista.

• dsdg

Et sinäkään jankuta kun samaa paskaa. Vaihda jo levyä Helsinkis kans ;D Siks panen sua perseeseen.

• sfffsdggds

Sieltä Helsinkkistä kukaan ei vuokraa minulle persettäkään joten lopeta ;D Kukaan ei jaksa kuunnella moista jankutusta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      86
      3619
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2056
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      195
      1971
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      87
      1444
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      343
      1414
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1147
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      13
      1034
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      84
      1001
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      29
      935
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      69
      867
    Aihe