Onko kokemuksia liikkeestä?
Jamcars Oy/autosi.fi
6
2698
Vastaukset
- juhani9876
On. Kierrä kaukaa!
- Anonyymi
Alkaa pikkuhiljaa kertymään kokemuksia. Reklamaatio asioissa kukaan ei vastaa sähköpostiin ja puhelimitse mahdoton tavoittaa ketään.
- Anonyymi
Juu, älä osta sieltä, takuu tms asioiden hoitaminen loppuu kun rahat on saatu. Missään asioissa eivät ole vastuussa tai tule asiakasta vastaan, kaikki kuuluu kaupan jälkeen ostajalle.
- Anonyymi
Heillä tuntuu olevan tapana, että kirjallisesti ei vastata, jottei dokumenttia jää. Itselläni kauppa menossa kuluttaja-asiamiehen kautta eteenpäin.
- Anonyymi
Ostin sieltä auton, joka laski jäähdyttimen nesteet pihalle. Liike lupasi maksaa laina-auton varaosan saapumista odotellessa. Kun tuli aika maksaa laina-auto, liike kieltäytyi maksamasta ja pesi kätensä koko hommasta. Varaosan tilaaminenkin oli pitkän taistelun takana. Ei enää ikinä siihen liikkeeseen asioimaan.
- Anonyymi
Ei hlvtti, vieläkö tuo huijarifirma Autoasi Jamcars on pystyssä? Autohuijausta jo ainakin 16 vuoden takaa. Eikä edes ole nimeä tarvinu muuttaa... pysykää kaukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232