Antidoping-tohtori Timo Seppälä tuli tunnetuksi aikoinaan siitä, että kärähti rattijuoppoudesta, kun oli ajanut jotakin pylvästä päin autolla kännissä ja vielä yrittänyt paeta paikalta.
Nyt sama tyyppi on joutunut johonkin "tapaturmaan" ja loukkaantunut, eikä suostu toimittajille lainkaan kertomaan, miten se tapahtui. Ei tarvi olla einstein tajutakseen, että tyyppi on taas hölmöillyt kännissä jossakin, ja loukannut itsensä.
http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-2000001946182.html
Timo Seppälä on jälleen törttöillyt kännissä?
9
3016
Vastaukset
- hyvä.esimerkki
Kannattaa mieluummin doupata kuin kännätä :D
- yrjos
jos se testaa vaikutuksia, siis tyotehtavissa ei noista saa puhua ettete ymmarra kuinka tarkee timo ooon
- ainaollaanepäilemässä
Ei ole nyt kyse mistään törttöilystä,olisihan hän kertonut jos näin olisi muka ollut,että pidä vaa huolet omistä tormuutteluista.
- törttöröö
Joo, olisi varmaan kertonut, hehehee.
- iuxctytzs
Ei siinä mitään hävettävää ole jos kaatuu kännissä esim. porataissa. Kyllä sen voi sanoa jos niin sattuu. En itse ainakaan tuomitse jos vahinko käy kun on ns. juhlatuulella. Itsekin putosin pää edellä mereen laiturilta nuorempana muutaman kaljan jälkeen. Minulla oli vain tuuria että en loukkaantunut vaikka vettä oli vähän putoamispaikassani.
- seksileikeissäkö
Jossain nolossa tilanteessa tuo vamma on syntynyt. Miksi muuten ei kertoisi, mitä tapahtunut.
- Kännissäkö
Onnettomuudesta ei koskaan kerrottu julkisuudessa, joten jotakin salattavaa taitaa olla. Vakavasti loukkaantuminen meinaa että kuolema on ollut hyvinkin lähellä.
- makuelämys
Lääkärit juo Spiritus Fortista kun kirjoittavat reseptin.
- vanha.juoppo
Vetikö perskännit ottaen kölikosketuksen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919