haluttava vai mukava

Kumpi lähestyminen saa palstan daamit enemmän suosiolliseksi, sellainen jossa mies pitää daamia haluttavana vai sellainen jossa mies kehuu daamia mukavaksi?

130

450

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsfdsdf

      Riippuu tilanteesta....

    • Ikis..M

      No mietipä itelles:

      "Sä oot niin mukava että varmasti vielä löydät jonkun, tsemppiä ;)"

      "Sä oot niin haluttava että..."

      • Minuunhan tepsii kun vain nainen hieroo reittä, mutta kiinnostais naisten mielipiteet.


    • Kun nainen sanoo mukavaksi ja söpöksi meistä baarissa, se olisi yhtää, jos haukkuisi homoksi miestä.
      Siitä paitsi monesti luulla mukavat ja kiltit miehet homoksi, oikein heteron miehen pitää brutali näköinen.

      • Riippuu iästä. Ei parikymppisenä tarvi näyttää Paavo Lipposelta...


      • Bi-nainen

        Jos sanon mukavaksi ja söpöksi, se tarkoittaa että haluan sänkyyn sen kanssa. :D


      • Bi-nainen kirjoitti:

        Jos sanon mukavaksi ja söpöksi, se tarkoittaa että haluan sänkyyn sen kanssa. :D

        Onko sama sukupuolesta riippumatta?


      • Bi-nainen
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Onko sama sukupuolesta riippumatta?

        Miehiä erityisesti ajattelin tässä. Naisia voin kehua monipuolisemminkin. :D


      • Bi-nainen kirjoitti:

        Miehiä erityisesti ajattelin tässä. Naisia voin kehua monipuolisemminkin. :D

        Mies on simppeli otus, heti kun nainen kehuu niin mies vilkaisee naista tarkemmin arvioidakseen voisiko naipasta. Jos pärstävärkki miellyttää, niin mies kysyy meille vai teille...

        Minä olen ollut elämäni aikana mieheksikin ehkä keskimääräistä helpompi nakki. Aikoinaan Luxemburgissa oleillessani yksi saksatar tuli kehumaan mua söpöksi ja mainitsi minun muistuttavan Johnny Deppiä, siitä vartin päästä jyystin muijaa hotellihuoneessa.

        Naisten kohdalla täytyy olla hivenen kärsivällisempi.


      • Bi-nainen
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Mies on simppeli otus, heti kun nainen kehuu niin mies vilkaisee naista tarkemmin arvioidakseen voisiko naipasta. Jos pärstävärkki miellyttää, niin mies kysyy meille vai teille...

        Minä olen ollut elämäni aikana mieheksikin ehkä keskimääräistä helpompi nakki. Aikoinaan Luxemburgissa oleillessani yksi saksatar tuli kehumaan mua söpöksi ja mainitsi minun muistuttavan Johnny Deppiä, siitä vartin päästä jyystin muijaa hotellihuoneessa.

        Naisten kohdalla täytyy olla hivenen kärsivällisempi.

        Naisia ei kannata kehua, vaan pelata hyvin silmäpeliä ja olla itse viehättävän näköinen.


    • wåppå

      Jos nainen on kaunis, hän tietää olevansa haluttava. Naisen kiinnostus siis herää todennäköisemmin, jos mies tuntuu viihtyvän naisen kanssa. Ettei mies näytä siltä, että odottaa vain milloin naisen reidet aukenevat.

      • Pieni osa naisista tietää olevansa kauniita, miten nää epävarmat?


      • Nnnainennnnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Pieni osa naisista tietää olevansa kauniita, miten nää epävarmat?

        Mä uskon että suurin osa naisista tietää olevansa haluttuja.


      • Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Mä uskon että suurin osa naisista tietää olevansa haluttuja.

        Ei silloin jos samasta miehestä kiinnostuneita naisia on useampia.


      • Nnnainennnnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Ei silloin jos samasta miehestä kiinnostuneita naisia on useampia.

        Jaa no en oo koskaan ollu tilanteessa missä pitäisi kilpailla jostain miehestä.


      • Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Jaa no en oo koskaan ollu tilanteessa missä pitäisi kilpailla jostain miehestä.

        Et edes tietämättäsi?


      • Nnnainennnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Et edes tietämättäsi?

        Kyllä kaikki mieheni ovat paneskelleet muitakin mutta pyrkivät pitämään visusti salassa sen. Tälle viimeselle annoin ihan luvankin. Mutta se ei ollut eron syy.


      • Nnnainennnnn kirjoitti:

        Kyllä kaikki mieheni ovat paneskelleet muitakin mutta pyrkivät pitämään visusti salassa sen. Tälle viimeselle annoin ihan luvankin. Mutta se ei ollut eron syy.

        Olet siis kuitenkin joutunut kilpailemaan miehistä?


      • Nnnainennnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Olet siis kuitenkin joutunut kilpailemaan miehistä?

        En tietoisesti. Olen muualta kuin mieheltä itseltään kuullut juttuja. Kukaan mies ei ikinä ole kertonut tavanneensa toista naista...yhtäkään muuta naista kuin minua.


      • Nnnainennnn kirjoitti:

        En tietoisesti. Olen muualta kuin mieheltä itseltään kuullut juttuja. Kukaan mies ei ikinä ole kertonut tavanneensa toista naista...yhtäkään muuta naista kuin minua.

        Nuo on tuskin olleet kivoja juttuja...


    • Nnnainennnnn

      Joo en tykkää et sanotaan "olet haluttava" tai "haluan sua". Tota kun kymmenen vuotta oot kuullu kymmenien miesten suusta niin se menettää katos täysin merkityksensä.
      Mukava on liian lattea ilmaisu, tykkään olla ihana ja "paras muija ikinä" yms

      • Haluatko että kehu on seksuaalisviritteinen vai ihan frendipohjalta?


      • ouitty

        Samaa mieltä, "mukava" on vähän lattea.

        Mieluummin haluttava....


      • ouitty kirjoitti:

        Samaa mieltä, "mukava" on vähän lattea.

        Mieluummin haluttava....

        Mutta jos mies pitäisi aidosti sinua mukavana? Voisitko lämmetä?


      • Nnnainennnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Mutta jos mies pitäisi aidosti sinua mukavana? Voisitko lämmetä?

        Nössöt on mukavia. Muut on hurmaavia, kuumia, mahtavia jne


      • Nnnainennnnn kirjoitti:

        Nössöt on mukavia. Muut on hurmaavia, kuumia, mahtavia jne

        Miksi kaverillisesti naisiin suhtautuva mies ei sytytä?


      • Nnnainennnnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Haluatko että kehu on seksuaalisviritteinen vai ihan frendipohjalta?

        No jos on pantu jo vuosia niin kyllä se on seksuaalusviritteinen se ihana. Tai vaikkei oiskaan niin se on silti seksuaalisväritteinen.
        Siitä saa heti sen kuvan että on vaan seksi mielessä jos sanoo suoraan että olet haluttava. En minä ainakaan kiinnostu miehistä jotka ensisijaisesti pyrkii pesälle. Niitä kun on niin paljon. Siksi arvostaa niitä jotka huomioi koko ihmisen.


      • Nnnainennnnnn kirjoitti:

        No jos on pantu jo vuosia niin kyllä se on seksuaalusviritteinen se ihana. Tai vaikkei oiskaan niin se on silti seksuaalisväritteinen.
        Siitä saa heti sen kuvan että on vaan seksi mielessä jos sanoo suoraan että olet haluttava. En minä ainakaan kiinnostu miehistä jotka ensisijaisesti pyrkii pesälle. Niitä kun on niin paljon. Siksi arvostaa niitä jotka huomioi koko ihmisen.

        Eli mukava lämmittää kehuna enemmän kuin kiihottava?


      • ouitty
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Mutta jos mies pitäisi aidosti sinua mukavana? Voisitko lämmetä?

        Kyllä varmaankin..


      • ouitty kirjoitti:

        Kyllä varmaankin..

        Tää on mielenkiintoista, ja kommenttejasi lukeneena uskon että olet tosissasi etkä provoa.

        Onko sulla kokemuksia suhteista jotka on lähteneet kaveripohjalta?


      • Nnnainennnnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Eli mukava lämmittää kehuna enemmän kuin kiihottava?

        Joo kehuna koska 1/100 pitää niin mukavana että haluaa parisuhteen ja ne 99/100 pitää niin haluttavana että haluavat panna.
        Jos sinullekin on 500 naista tyrkyllä seksiin niin et varmaan kovin vakavasti heihin enää suhtaudu.


      • Nnnainennnnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Miksi kaverillisesti naisiin suhtautuva mies ei sytytä?

        Ei mies ole kaveri vaan Mies. Jos on kaverimies niin se ei saa seksiä tai on homo.


      • Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Joo kehuna koska 1/100 pitää niin mukavana että haluaa parisuhteen ja ne 99/100 pitää niin haluttavana että haluavat panna.
        Jos sinullekin on 500 naista tyrkyllä seksiin niin et varmaan kovin vakavasti heihin enää suhtaudu.

        Parisuhde mukavan kanssa parempi?


      • Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Ei mies ole kaveri vaan Mies. Jos on kaverimies niin se ei saa seksiä tai on homo.

        Miksi himokas mies sytyttää enemmän kuin kaverimies?


      • Nnnainennnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Parisuhde mukavan kanssa parempi?

        Mukava ei kuulu sanavarastooni joten en kommentoi sitä. Kuuma bööna kuulostaa paremmalta kuin haluttava vaikka se samaa asiaa tarkottaakin.


      • Nnnainennnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Miksi himokas mies sytyttää enemmän kuin kaverimies?

        Kaverimiehen kanssa ei naida. Se menee oitis lokeroon kaverit/ystävät.


      • Nnnainennnnn kirjoitti:

        Mukava ei kuulu sanavarastooni joten en kommentoi sitä. Kuuma bööna kuulostaa paremmalta kuin haluttava vaikka se samaa asiaa tarkottaakin.

        Mukavat kaverit saa tarjota nenäliinoja.


      • Nnnainennnnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Mukavat kaverit saa tarjota nenäliinoja.

        Kerran mukava kaveri tuli spinning tunnille kun pyysin. En tykkää edes mukavista miehistä koska ne tottelevat kuin koirat. Siinä tulee vähän huonotunto itselleenkin jos sillä tapaa "hyväksikäyttää" mukavia miehiä jotka tekevät mitä vaan pillun toivossa.


      • ouitty
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Tää on mielenkiintoista, ja kommenttejasi lukeneena uskon että olet tosissasi etkä provoa.

        Onko sulla kokemuksia suhteista jotka on lähteneet kaveripohjalta?

        Kyllä


      • Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Kerran mukava kaveri tuli spinning tunnille kun pyysin. En tykkää edes mukavista miehistä koska ne tottelevat kuin koirat. Siinä tulee vähän huonotunto itselleenkin jos sillä tapaa "hyväksikäyttää" mukavia miehiä jotka tekevät mitä vaan pillun toivossa.

        Oletko koskaan antanut noille kamupojille pipariasi pussattavaksi?


      • ouitty kirjoitti:

        Kyllä

        Oletko saanut niistä sitä mitä olet ollut vailla?


      • Nnnainennnnnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Oletko koskaan antanut noille kamupojille pipariasi pussattavaksi?

        En ole. En ole antanut mitään. Sille ei voi mitään ettei halua.


      • Nnnainennnnnnn kirjoitti:

        En ole. En ole antanut mitään. Sille ei voi mitään ettei halua.

        Mitä vaatii saada tasoisesi nainen haluamaan miestä niin paljon että sut saa kellistettyä selälleen ja riisuttua pöksyt?


      • 11211
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Mitä vaatii saada tasoisesi nainen haluamaan miestä niin paljon että sut saa kellistettyä selälleen ja riisuttua pöksyt?

        Sitä selittämätöntä "kemiaa" se kaiketikin vaatii....
        Sitä, jota joko on tai ei ole.
        Eivät ihmiset ole koneita, joihin voisi kirjoittaa käyttöohjeet: "kun teet nämä ja nämä manööverit, niin onnistut".


      • Bi-nainen
        Nnnainennnnn kirjoitti:

        Kaverimiehen kanssa ei naida. Se menee oitis lokeroon kaverit/ystävät.

        Jätän eriävän mielipiteen. Kaveripanot on olleet erinomaisia panoja, kun on ollut hyvä keskusteluyhteys ja rajat selvillä. On voinut keskittyä enemmän omaan nautintoonsa kuin rakkaudellisemmissa suhteissa.


      • Bi-nainen kirjoitti:

        Jätän eriävän mielipiteen. Kaveripanot on olleet erinomaisia panoja, kun on ollut hyvä keskusteluyhteys ja rajat selvillä. On voinut keskittyä enemmän omaan nautintoonsa kuin rakkaudellisemmissa suhteissa.

        Luuletko että tuo seksuaalisuutesi helpottaa kaveripanolle pääsyä?


      • Nnainennnnnnn
        Bi-nainen kirjoitti:

        Jätän eriävän mielipiteen. Kaveripanot on olleet erinomaisia panoja, kun on ollut hyvä keskusteluyhteys ja rajat selvillä. On voinut keskittyä enemmän omaan nautintoonsa kuin rakkaudellisemmissa suhteissa.

        Kyllähän se kuulostaa kivalta mutta kuten tieteestä tiedämme...jos kumpikaan kavereista pitää toista haluttavana ja kiinnostavana -> hän rakastuu -> sydänsuruja. Rakastuja voi olla yhtälailla mies tai nainen ja rakastunut voi väittää ettei hänellä ole tunteita JOTTA saisi jatkaa paneskekusuhdetta.
        Eli kavereiden paneminen on tieteen näkökulmasta julmaa ja toki ystävyyssuhde muuttuu seksisuhteeksi sillä sekunnilla kun seksi astuu kuvioihin.


      • Nnainennnnnnn kirjoitti:

        Kyllähän se kuulostaa kivalta mutta kuten tieteestä tiedämme...jos kumpikaan kavereista pitää toista haluttavana ja kiinnostavana -> hän rakastuu -> sydänsuruja. Rakastuja voi olla yhtälailla mies tai nainen ja rakastunut voi väittää ettei hänellä ole tunteita JOTTA saisi jatkaa paneskekusuhdetta.
        Eli kavereiden paneminen on tieteen näkökulmasta julmaa ja toki ystävyyssuhde muuttuu seksisuhteeksi sillä sekunnilla kun seksi astuu kuvioihin.

        En voi edustaa asiassa koko miessukupuolta, mutta minä en ole tavannut kutsua vakipanoja kavereiksi.


      • Bi-nainen
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Luuletko että tuo seksuaalisuutesi helpottaa kaveripanolle pääsyä?

        Enemmän panokavereita on miehissä kuin naisissa ollut. Tuppaan ottamaan naisssuhteet aina vähän turhankin vakavasti. ;)

        Eka kaveripano oli jo silloin kun olin omasta mielestäni ihan hetero, että tiedä häntä...


    • No mukava on yleensä kaveri, haluttava yleensä kumppani.

    • että.tälleen

      Paras ja suorin ilmaus on sanoa pantavan näköiseksi akaksi.

      • Saako se sinut kuumaksi?


      • Nnnainennnnnnn

        Kuka ei tiedä sitä jo valmiiksi? Jos sanoo että olet pantava niin se on yhtä uutta tietoa kuin jos sanoisit "taivaalla on pilviä". Itsestäänselvyys.


      • Nnnainennnnnnn kirjoitti:

        Kuka ei tiedä sitä jo valmiiksi? Jos sanoo että olet pantava niin se on yhtä uutta tietoa kuin jos sanoisit "taivaalla on pilviä". Itsestäänselvyys.

        Sanotaanko sua usein mukavaksi kun tullaan tekemään tuttavuutta?


      • Nnnainennnnnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Sanotaanko sua usein mukavaksi kun tullaan tekemään tuttavuutta?

        Täydellinen paketti sanotaan jollei ole pelkän pillun perässä. En nyt muista että kukaan olisi mukavaksi kutsunut, ehkä joku poika menneisyydestä josta en ikinä seksuaalisesti kiinnostunut mutta hänkin oli mukava.

        Voihan noi olla alueellisia erojakin mitä kukin käyttää. Esim helsingissä nuorten parissa on ihan normaalia puhua muijista mutta tälläkin palstalla olen törmännyt siihen että joidenkin mielestä oma tyttöystävä ei voi olla muija.


      • Nnnainennnnnnn kirjoitti:

        Täydellinen paketti sanotaan jollei ole pelkän pillun perässä. En nyt muista että kukaan olisi mukavaksi kutsunut, ehkä joku poika menneisyydestä josta en ikinä seksuaalisesti kiinnostunut mutta hänkin oli mukava.

        Voihan noi olla alueellisia erojakin mitä kukin käyttää. Esim helsingissä nuorten parissa on ihan normaalia puhua muijista mutta tälläkin palstalla olen törmännyt siihen että joidenkin mielestä oma tyttöystävä ei voi olla muija.

        Onko "täydellinen paketti" sellainen nainen joka saa miehen siitinluun värähtämään ja miehen kantamaan naisen luolaan suojaan muilta miehiltä.


      • Nnnainennnnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Onko "täydellinen paketti" sellainen nainen joka saa miehen siitinluun värähtämään ja miehen kantamaan naisen luolaan suojaan muilta miehiltä.

        Juu ja osaa kuunnella naista ja ymmärtää (vaikkei ymmärtäisikään). En vaan ymmärrä missä tilanteissa pitäisi sanoa "olet haluttava". Ilmeet, eleet, teot hoitaa puhumisen.


      • Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Juu ja osaa kuunnella naista ja ymmärtää (vaikkei ymmärtäisikään). En vaan ymmärrä missä tilanteissa pitäisi sanoa "olet haluttava". Ilmeet, eleet, teot hoitaa puhumisen.

        Minä olen mies, en osaa vastata tuohon vaan toivoisin sinun vastaavan.

        Kuinka naiselle osoitetaan että nyt alkaa olla aika siirtyä "suhteessa" eteenpäin?


      • Nnnainennnnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Minä olen mies, en osaa vastata tuohon vaan toivoisin sinun vastaavan.

        Kuinka naiselle osoitetaan että nyt alkaa olla aika siirtyä "suhteessa" eteenpäin?

        Missä olet? Baarin tuolilla vai netissä vai työpaikalla? Sehän riippuu ihan tilanteesta kuinka kauan olette tunteneet ja mistä on kyse. Omassa elämässä kyllä asia on ymmärretty ihan molemminpuolisesti vaikka sillä että tuijottaa toisiaan silmiin 15 minuuttia. :)


      • Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Missä olet? Baarin tuolilla vai netissä vai työpaikalla? Sehän riippuu ihan tilanteesta kuinka kauan olette tunteneet ja mistä on kyse. Omassa elämässä kyllä asia on ymmärretty ihan molemminpuolisesti vaikka sillä että tuijottaa toisiaan silmiin 15 minuuttia. :)

        Pitkä katsekontakti on kyllä aika kiihottavaa, siinä himo ei voi jäädä käsittämättä.

        Mikä on kiihottavin iskemistilanne jossa mies on saanut sinut haluamaan seksiä itsensä kanssa?


      • Nnnainennnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Pitkä katsekontakti on kyllä aika kiihottavaa, siinä himo ei voi jäädä käsittämättä.

        Mikä on kiihottavin iskemistilanne jossa mies on saanut sinut haluamaan seksiä itsensä kanssa?

        Haha muutama kerta ollut ihan työpaikan tupakkatauolla...jää koukkuun toiseen. Kyllä sen huomaa kun aika pysähtyy ja maailmassa ei ole muita kuin me kaksi. Ympäristö katoaa ja menettää merkityksensä. Molemmat suhteet kesti vuosia. Eikä todellakaan alkanut seksillä vaikka vatsassa lenteli perhoset. Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin "kemia" :D


      • Nnnainennnn kirjoitti:

        Haha muutama kerta ollut ihan työpaikan tupakkatauolla...jää koukkuun toiseen. Kyllä sen huomaa kun aika pysähtyy ja maailmassa ei ole muita kuin me kaksi. Ympäristö katoaa ja menettää merkityksensä. Molemmat suhteet kesti vuosia. Eikä todellakaan alkanut seksillä vaikka vatsassa lenteli perhoset. Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin "kemia" :D

        Tuo on niin totta. Onko sinut koskaan saatu petiin niin että kesken intensiivisen keskustelun mies on vain kertonut sulle haluavansa seksiä kanssasi?


      • Nnnainennnnnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Onko sinut koskaan saatu petiin niin että kesken intensiivisen keskustelun mies on vain kertonut sulle haluavansa seksiä kanssasi?

        Ei. Olisi pitänyt käydä ne intensiiviset keskustelut 4 seinän sisällä jotta tuo olisi mahdollista. Tosin työpaikalla on tullut nussittua tämän toisen kanssa mutta siinäkin olimme keskustelleet intensiivisesti jo noin kuukauden ajan....ts. hän oli iskenyt minua enkä pannut pahakseni.
        Yksikin asia minulta on kokematta...se on sovintoseksi. En tiedä miltä se tuntuu koska en ole ikinä riidellyt kenenkään kanssa aggressiivisesti. :(


      • Nnnainennnnnnn kirjoitti:

        Ei. Olisi pitänyt käydä ne intensiiviset keskustelut 4 seinän sisällä jotta tuo olisi mahdollista. Tosin työpaikalla on tullut nussittua tämän toisen kanssa mutta siinäkin olimme keskustelleet intensiivisesti jo noin kuukauden ajan....ts. hän oli iskenyt minua enkä pannut pahakseni.
        Yksikin asia minulta on kokematta...se on sovintoseksi. En tiedä miltä se tuntuu koska en ole ikinä riidellyt kenenkään kanssa aggressiivisesti. :(

        Yksi kiihottavimpia juttuja joita olen kokenut, on tajuta uuden tuttavuuden kanssa keskustellessa että tässä ei ole muuta mahdollista päätöstä illalle kuin mennä panemaan. Lataus on jo ravintolan pöydässä niin kova että tuhmat puheet käyvät esileikistä.


    • olensitäkaverille

      Mukava sopii minulle.

    • Jos joku sanoo minua mukavaksi tulkitsen, että hänellä on toverillisia ajatuksia minua kohtaan, jos taas sanoo haluttavaksi tulkitsen kommentin luonnollisesti seksuaaliseksi. Onhan se aina mukavaa jos on jonkun mielestä mukava, mutta aikalailla menee kaverisektorille sitten sillä kommentilla.

      • Kumpi pääsisi todennäköisemmin vuoteeseesi?


      • keittiöekspertti kirjoitti:

        Kumpi pääsisi todennäköisemmin vuoteeseesi?

        Se haluttavaksi sanova tietty. En harrasta seksiä mukavien kanssa.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Se haluttavaksi sanova tietty. En harrasta seksiä mukavien kanssa.

        Aina sitä oppii uutta. Etkö voisi kiihottua komeasta miehestä joka pitää sinua mukavana?


      • keittiöekspertti kirjoitti:

        Aina sitä oppii uutta. Etkö voisi kiihottua komeasta miehestä joka pitää sinua mukavana?

        Ehkä, mutta kokisin tilanteen omituisena, jopa epäilyttävänä ja kokisin olevani altavastaajana tilanteessa.. ehkä jopa jonkinlainen säälipano. En ymmärrä miksi joku haluaisi harrastaa seksiä jonkun kanssa jota ei pidä haluttavana. Mukavuus ei ole syy harrastaa seksiä. Mukavan kanssa voi viettää aikaa ja puuhata muuta.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Ehkä, mutta kokisin tilanteen omituisena, jopa epäilyttävänä ja kokisin olevani altavastaajana tilanteessa.. ehkä jopa jonkinlainen säälipano. En ymmärrä miksi joku haluaisi harrastaa seksiä jonkun kanssa jota ei pidä haluttavana. Mukavuus ei ole syy harrastaa seksiä. Mukavan kanssa voi viettää aikaa ja puuhata muuta.

        Luulen että suurin osa ihmisistä on samaa mieltä, mutta joku ehkä haluaa ennemmin sen mukavan...


      • 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Se haluttavaksi sanova tietty. En harrasta seksiä mukavien kanssa.

        Jännämiehet ovatkin harvemmin mukavia.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Jännämiehet ovatkin harvemmin mukavia.

        Niin, ne ei ole pelkästään mukavia, niin kuin tulkitsin tässä tarkoitettavan.. Muitakin puolia löytyy, ja sehän se juurikin on jännää.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Niin, ne ei ole pelkästään mukavia, niin kuin tulkitsin tässä tarkoitettavan.. Muitakin puolia löytyy, ja sehän se juurikin on jännää.

        Suurin osa naisia haluttavina pitävistä miehistä suhtautuu naisiin kunnioittavasti.


      • Nnnainennnnn
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Suurin osa naisia haluttavina pitävistä miehistä suhtautuu naisiin kunnioittavasti.

        Suurin osa miehistä pyrkii pöksyihin. Vain harvat haluavat muuta.


      • keittiöekspertti kirjoitti:

        Suurin osa naisia haluttavina pitävistä miehistä suhtautuu naisiin kunnioittavasti.

        Tietenkin, mutta 12121212:lla (tai nikkivarkaalla) on pakkomielle. Hänen mielestään minulla on jännämiesfetissi. Tämähän ei pidä paikkaansa, mutta leikin mukana. Minulla oli suhde "jännämieheksi" kategorisoitavan miehen kanssa ja koskapa olen kertonut, että en edelleenkään halua olla muiden kuin kyseisen miehen kanssa, minulle on diagnosoitu jännämiesfetissi.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Tietenkin, mutta 12121212:lla (tai nikkivarkaalla) on pakkomielle. Hänen mielestään minulla on jännämiesfetissi. Tämähän ei pidä paikkaansa, mutta leikin mukana. Minulla oli suhde "jännämieheksi" kategorisoitavan miehen kanssa ja koskapa olen kertonut, että en edelleenkään halua olla muiden kuin kyseisen miehen kanssa, minulle on diagnosoitu jännämiesfetissi.

        Välillä tuntuu että nää jätkät on fiksuja, mutta ne ei pysty myöntämään että jos naisen haluaa, pitää osoittaa myös tahtoa.


      • Nnnainennnnn kirjoitti:

        Suurin osa miehistä pyrkii pöksyihin. Vain harvat haluavat muuta.

        Mikään ei vedä vertoja sille hetkelle kun saa riisua naiselta pöksyt, se on jotain niin oikeaa.


      • keittiöekspertti kirjoitti:

        Välillä tuntuu että nää jätkät on fiksuja, mutta ne ei pysty myöntämään että jos naisen haluaa, pitää osoittaa myös tahtoa.

        Tai vähintäänkin (positiivista) mielenkiintoa.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Tai vähintäänkin (positiivista) mielenkiintoa.

        Niinpä. Moni näistä "ätmeistä" on fiksuja kavereita, ne tarviis vain sen että joku ottais kädestä ja sanois että minä tykkään susta.


      • keittiöekspertti kirjoitti:

        Niinpä. Moni näistä "ätmeistä" on fiksuja kavereita, ne tarviis vain sen että joku ottais kädestä ja sanois että minä tykkään susta.

        Niinpä, on surullista, että on ihmisiä joilla ei oikeasti ole ikinä ollut ketään. On raastavaa, kun joutuu syystä tai toisesta eroamaan rakastamastaan ihmisestä, mutta siinäkin tapauksessa on edes jonkun aikaa saanut kokea jotain hienoa ja elähdyttävää.. Aika neuvottomaksi sitä itsensä tuntee, kun ei kenenkään ongelmia asian suhteen pysty ratkaisemaan tai auttamaan millään lailla.


      • 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Tietenkin, mutta 12121212:lla (tai nikkivarkaalla) on pakkomielle. Hänen mielestään minulla on jännämiesfetissi. Tämähän ei pidä paikkaansa, mutta leikin mukana. Minulla oli suhde "jännämieheksi" kategorisoitavan miehen kanssa ja koskapa olen kertonut, että en edelleenkään halua olla muiden kuin kyseisen miehen kanssa, minulle on diagnosoitu jännämiesfetissi.

        Diagnoosi on paikkansapitävä.

        Kun naista kohdellaan kaltoin, jätetään etu-ulokkeisiin liittyvien loukkauksien saattelemana...ja hän on silti koukussa ko. jännämieheen, kyseessä on jännämiesfetissi. Normaalissa tilanteessa fiksu ihminen ei todellakaan hyväksyisi moista, etkä sinäkään olisi hyväksynyt tavalliselta mieheltä. Tilanteen järjettömyys on täysin verrattavissa humeaddiktioon.

        Olen aito 12121212, aikaisemmin nikkiä on kyllä lainailtu koska en viitsi nähdä vaivaa rekisteröityä.

        ps. pakkomielle ei ole kyseessä, vaan halu oppia. Olenhan itse aivan liian kiltti ja mukava, mutta yritän kehittyä jännemmäksi ja pelimiesmäisemmäksi. Naisten käytöksen ymmärtäminen auttaa asiassa, se on vain todella vaikeaa.


      • 121212121212
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Niinpä. Moni näistä "ätmeistä" on fiksuja kavereita, ne tarviis vain sen että joku ottais kädestä ja sanois että minä tykkään susta.

        Tuo on totta, ja mieluummin nuorina. Kun tilanne on jatkunut pitkään, osa ätmeistä ymmärrettävästi katkeroituu ja suuttuu. Positiivisimmat ovat naisten mieleen aivan liian vässyköitä.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Niinpä, on surullista, että on ihmisiä joilla ei oikeasti ole ikinä ollut ketään. On raastavaa, kun joutuu syystä tai toisesta eroamaan rakastamastaan ihmisestä, mutta siinäkin tapauksessa on edes jonkun aikaa saanut kokea jotain hienoa ja elähdyttävää.. Aika neuvottomaksi sitä itsensä tuntee, kun ei kenenkään ongelmia asian suhteen pysty ratkaisemaan tai auttamaan millään lailla.

        Sulla taustalla joku isompi pettymys?


      • 121212121212 kirjoitti:

        Diagnoosi on paikkansapitävä.

        Kun naista kohdellaan kaltoin, jätetään etu-ulokkeisiin liittyvien loukkauksien saattelemana...ja hän on silti koukussa ko. jännämieheen, kyseessä on jännämiesfetissi. Normaalissa tilanteessa fiksu ihminen ei todellakaan hyväksyisi moista, etkä sinäkään olisi hyväksynyt tavalliselta mieheltä. Tilanteen järjettömyys on täysin verrattavissa humeaddiktioon.

        Olen aito 12121212, aikaisemmin nikkiä on kyllä lainailtu koska en viitsi nähdä vaivaa rekisteröityä.

        ps. pakkomielle ei ole kyseessä, vaan halu oppia. Olenhan itse aivan liian kiltti ja mukava, mutta yritän kehittyä jännemmäksi ja pelimiesmäisemmäksi. Naisten käytöksen ymmärtäminen auttaa asiassa, se on vain todella vaikeaa.

        Kritisoin diagnoosiasi. Olet jossain määrin oikeassa, mutta kyseiset seikat koskevat vain tätä kyseistä miestä, joten ei voi puhua mistään yleisestä fetissistä. Sitä paitsi, ei hän kohdellut minua huonosti ennen kuin vasta eron jälkeen.. ja nekin asiat on sittemmin sovittu.

        Ihmisten käytöksen ymmärtäminen nyt on ylipäätään vaikeaa. Harva toimii loppujen lopuksi aina niin loogisesti ja harkitusti kuin itse luulee.


      • keittiöekspertti kirjoitti:

        Sulla taustalla joku isompi pettymys?

        Niinkin voi kai sanoa, mutta en tiedä onko tarpeen palata aiheeseen sen enempää.


      • 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Tietenkin, mutta 12121212:lla (tai nikkivarkaalla) on pakkomielle. Hänen mielestään minulla on jännämiesfetissi. Tämähän ei pidä paikkaansa, mutta leikin mukana. Minulla oli suhde "jännämieheksi" kategorisoitavan miehen kanssa ja koskapa olen kertonut, että en edelleenkään halua olla muiden kuin kyseisen miehen kanssa, minulle on diagnosoitu jännämiesfetissi.

        Olen muuten kiitollinen avustasi. Ihan oikeasti.

        Jännämiesaddiktioon liittyy monta teemaa joita olet auttanut ymmärtämään. Tässä esimerkkejä:
        - kun nainen rakastuu miehen komeuteen ja sytyttävyyteen, rationalisointihamsteri saa supervoimat
        - tavallisen miehen tunteiden skaala on naiselle liian laimeaa, nainen haluaa vuoristorataa
        - kaikkea hyvää tulee säännöstellä. Kun nainen ei tiedä saako hän mitä haluaa, saaminen tuntuu arvokkaammalta. kts. Pavlovin koira
        - naisellinen ja älykäs nainen ei kerro mitä oikeasti mieheltä haluaa. Todellisuudessa mitä naisellisempi nainen on, sitä enemmän halutaan se vastakohta eli Äijä jota kirotaan mutta oikeasti rakastetaan
        - käytännössä kaikki naiset haluavat alistua, naiselliset naiset muitakin enemmän
        - naisen haaveena on elokuva jonka mies ohjaa, käsikirjoittaa ja näyttelee...naisen ollessa kokijan roolissa

        Olen itse syyllistynyt näihin virheisiin, ja onkin haastavaa parantaa tapojaan.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Tuo on totta, ja mieluummin nuorina. Kun tilanne on jatkunut pitkään, osa ätmeistä ymmärrettävästi katkeroituu ja suuttuu. Positiivisimmat ovat naisten mieleen aivan liian vässyköitä.

        Mitä oon lukenu palstalla teidän juttujanne, niin pää on kondiksessa mutta tunnepuoli kaipaisi onnistumisia.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Kritisoin diagnoosiasi. Olet jossain määrin oikeassa, mutta kyseiset seikat koskevat vain tätä kyseistä miestä, joten ei voi puhua mistään yleisestä fetissistä. Sitä paitsi, ei hän kohdellut minua huonosti ennen kuin vasta eron jälkeen.. ja nekin asiat on sittemmin sovittu.

        Ihmisten käytöksen ymmärtäminen nyt on ylipäätään vaikeaa. Harva toimii loppujen lopuksi aina niin loogisesti ja harkitusti kuin itse luulee.

        Ja niille tunteille ei oikein mitään voi...


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Niinkin voi kai sanoa, mutta en tiedä onko tarpeen palata aiheeseen sen enempää.

        Ei ole tarpeen, kunhan totesin että huomasin asian.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Olen muuten kiitollinen avustasi. Ihan oikeasti.

        Jännämiesaddiktioon liittyy monta teemaa joita olet auttanut ymmärtämään. Tässä esimerkkejä:
        - kun nainen rakastuu miehen komeuteen ja sytyttävyyteen, rationalisointihamsteri saa supervoimat
        - tavallisen miehen tunteiden skaala on naiselle liian laimeaa, nainen haluaa vuoristorataa
        - kaikkea hyvää tulee säännöstellä. Kun nainen ei tiedä saako hän mitä haluaa, saaminen tuntuu arvokkaammalta. kts. Pavlovin koira
        - naisellinen ja älykäs nainen ei kerro mitä oikeasti mieheltä haluaa. Todellisuudessa mitä naisellisempi nainen on, sitä enemmän halutaan se vastakohta eli Äijä jota kirotaan mutta oikeasti rakastetaan
        - käytännössä kaikki naiset haluavat alistua, naiselliset naiset muitakin enemmän
        - naisen haaveena on elokuva jonka mies ohjaa, käsikirjoittaa ja näyttelee...naisen ollessa kokijan roolissa

        Olen itse syyllistynyt näihin virheisiin, ja onkin haastavaa parantaa tapojaan.

        No kiva, jos olen voinut olla avuksi. Ihan oikeasti.

        Aina silloin kun jotain paskaa tapahtuu yritän ajatella, että jos ei muuta positiivista, niin ainakin tilanteesta voi yrittää oppia jotain. Ja vaikkei itse olisi oppinut, tai saanut tilanteesta mitään, niin hyvä jos joku muu edes saa, ettei kaikki kärsimys olisi ollut ihan turhaa.

        Nyt vaan mietin, olenkohan ollut osallisena luomassa hirviötä?


      • keittiöekspertti kirjoitti:

        Ja niille tunteille ei oikein mitään voi...

        Eipä voi ei. Ajatuksia, ja varsinkaan tunteita, ei voi, eikä oikeastaan tarviikaan kontrolloida, ainoastaan käytöstään.. Tai en minä ainakaan tiedä, mitä tunteille pitää tehdä ja miten niistä pääsee eroon.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Eipä voi ei. Ajatuksia, ja varsinkaan tunteita, ei voi, eikä oikeastaan tarviikaan kontrolloida, ainoastaan käytöstään.. Tai en minä ainakaan tiedä, mitä tunteille pitää tehdä ja miten niistä pääsee eroon.

        Minulle intohimo on yhtä kuin tunteet, miten asia on naisten näkökulmasta?


      • 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        No kiva, jos olen voinut olla avuksi. Ihan oikeasti.

        Aina silloin kun jotain paskaa tapahtuu yritän ajatella, että jos ei muuta positiivista, niin ainakin tilanteesta voi yrittää oppia jotain. Ja vaikkei itse olisi oppinut, tai saanut tilanteesta mitään, niin hyvä jos joku muu edes saa, ettei kaikki kärsimys olisi ollut ihan turhaa.

        Nyt vaan mietin, olenkohan ollut osallisena luomassa hirviötä?

        En osaa sanoa.

        Olen kyllä ihan vakavissani miettinyt kuinka hullua on että yritän tarkoituksella muuttua enemmän sellaiseksi jota kutsutaan termeillä "player" ja "asshole". Mutta sellaisia naiset ovat. Muistanet sen videon jonka linkkasin? Päivä päivältä tajuan miten oikeassa se klanipää on...


      • 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Eipä voi ei. Ajatuksia, ja varsinkaan tunteita, ei voi, eikä oikeastaan tarviikaan kontrolloida, ainoastaan käytöstään.. Tai en minä ainakaan tiedä, mitä tunteille pitää tehdä ja miten niistä pääsee eroon.

        Tästä osaan keskustella sekä teorian että käytännön näkökulmasta. Ikävuosina ->25v ihastumisesta eroon pääseminen kun tuli tutuksi, romanttinen ätmi kun olin.

        Tunteet toista kohtaan pysyvät elossa ajattelemalla sitä toista, katsomalla ja kuuntelemalla sitä toista, tekemällä asioita sen toisen hyväksi. Jos hakeudut samaan seuraan, pidät tunteita elossa. Jos stalkkaat FB:ssä, pidät tunteita elossa.

        Vaikkei tunteita pystykään täysin kontrolloimaan, ei ne mistään satukirjasta ilmesty. Eikä ole mitään voimakenttää kahden ihmisen välillä. 100% omassa päässäsi kaikki on, jos puhutaan epäromanttisesti mutta totta.

        Jos puhutaan pidemmästä ajasta kuin viikoista tai kuukausista, jännämiesrakkaus pysyy elossa vain jos pidät sen elossa.


      • keittiöekspertti kirjoitti:

        Minulle intohimo on yhtä kuin tunteet, miten asia on naisten näkökulmasta?

        En osaa sanoa, kokonaisvaltaisiin tunteisiin toista ihmistä kohtaan sisältyy monia erilaisia sävyjä, alkaen epäitsekkäästä pyrkimyksestä ja halusta asettaa toisen etu oman edelle.. päätyen ihan vaan haluun joka kerta kohdatessa repiä toiselta vaatteet päältä.


      • 121212121212

      • PikkuLikka kirjoitti:

        En osaa sanoa, kokonaisvaltaisiin tunteisiin toista ihmistä kohtaan sisältyy monia erilaisia sävyjä, alkaen epäitsekkäästä pyrkimyksestä ja halusta asettaa toisen etu oman edelle.. päätyen ihan vaan haluun joka kerta kohdatessa repiä toiselta vaatteet päältä.

        Olisiko tunne ohi jos intohimo hiipuisi?


      • 121212121212 kirjoitti:

        En osaa sanoa.

        Olen kyllä ihan vakavissani miettinyt kuinka hullua on että yritän tarkoituksella muuttua enemmän sellaiseksi jota kutsutaan termeillä "player" ja "asshole". Mutta sellaisia naiset ovat. Muistanet sen videon jonka linkkasin? Päivä päivältä tajuan miten oikeassa se klanipää on...

        Minun mielestä on kyllä aika hullua yrittää väenvängällä yrittää tehdä itsestään täysin erilaista kuin mitä oikeasti on vain saavuttaakseen jotain. On eri asia jos ajan saatossa muuttuu johonkin suuntaan, tai vielä parempaa kehittyy. Kehittymisellä tarkoitan vaikkapa sitä, että pääsee eroon ujoudestaan, oppii luottamaan itseensä, omaksuu uuden pukeutumistyylin jne. En tiedä voiko ihminen edes väkisin muuttaa itseään täysin erilaiseksi, tai onko se mielekäs vaihtoehto pidemmän päälle.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Tästä osaan keskustella sekä teorian että käytännön näkökulmasta. Ikävuosina ->25v ihastumisesta eroon pääseminen kun tuli tutuksi, romanttinen ätmi kun olin.

        Tunteet toista kohtaan pysyvät elossa ajattelemalla sitä toista, katsomalla ja kuuntelemalla sitä toista, tekemällä asioita sen toisen hyväksi. Jos hakeudut samaan seuraan, pidät tunteita elossa. Jos stalkkaat FB:ssä, pidät tunteita elossa.

        Vaikkei tunteita pystykään täysin kontrolloimaan, ei ne mistään satukirjasta ilmesty. Eikä ole mitään voimakenttää kahden ihmisen välillä. 100% omassa päässäsi kaikki on, jos puhutaan epäromanttisesti mutta totta.

        Jos puhutaan pidemmästä ajasta kuin viikoista tai kuukausista, jännämiesrakkaus pysyy elossa vain jos pidät sen elossa.

        Minulla kun ei ole ollut mahdollisuutta olla olematta tekemisissä, niin se on tehnyt tilanteesta aikalailla mahdottoman. Luonnollisesti olet oikeassa siinä, että tunteita voi ruokkia tahallisesti, mutta niiden tukahduttaminen on vaikeaa.. helpompaa toki, jos kohde ei ole missään näkösällä. Olet kuitenkin väärässä siinä, ettei ihmisten välillä olisi erilaisia voimakenttiä. Kyllä niitä on, toiset hylkiviä ja toiset puoleensa vetäviä. Suuri osa ihmisten välisestä kommunikaatiostahan on tiedostamatonta, mikroilmeisiin yms liittyvää viestintää ja sen kyllä huomaa sanomattakin rakastaako vai vihaako joku sinua, tai vähintäänkin sen että toinen yrittää peittää jotain.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Minulla kun ei ole ollut mahdollisuutta olla olematta tekemisissä, niin se on tehnyt tilanteesta aikalailla mahdottoman. Luonnollisesti olet oikeassa siinä, että tunteita voi ruokkia tahallisesti, mutta niiden tukahduttaminen on vaikeaa.. helpompaa toki, jos kohde ei ole missään näkösällä. Olet kuitenkin väärässä siinä, ettei ihmisten välillä olisi erilaisia voimakenttiä. Kyllä niitä on, toiset hylkiviä ja toiset puoleensa vetäviä. Suuri osa ihmisten välisestä kommunikaatiostahan on tiedostamatonta, mikroilmeisiin yms liittyvää viestintää ja sen kyllä huomaa sanomattakin rakastaako vai vihaako joku sinua, tai vähintäänkin sen että toinen yrittää peittää jotain.

        Niin hullulta kun se tuntuukin, joidenkin naisten tuoksu saa minut kiihottumaan.


      • keittiöekspertti kirjoitti:

        Olisiko tunne ohi jos intohimo hiipuisi?

        Ei se varmaankaan ohi ole, mutta muuttaa muotoaan.. ehkä se tasaantuu ja jäljelle jää epäitsekäs rakkaus ja kumppanuus, tai ehkä se muuttuukin tottumukseksi, riippuvuudeksi ja lopulta vihaksi.


      • 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Minulla kun ei ole ollut mahdollisuutta olla olematta tekemisissä, niin se on tehnyt tilanteesta aikalailla mahdottoman. Luonnollisesti olet oikeassa siinä, että tunteita voi ruokkia tahallisesti, mutta niiden tukahduttaminen on vaikeaa.. helpompaa toki, jos kohde ei ole missään näkösällä. Olet kuitenkin väärässä siinä, ettei ihmisten välillä olisi erilaisia voimakenttiä. Kyllä niitä on, toiset hylkiviä ja toiset puoleensa vetäviä. Suuri osa ihmisten välisestä kommunikaatiostahan on tiedostamatonta, mikroilmeisiin yms liittyvää viestintää ja sen kyllä huomaa sanomattakin rakastaako vai vihaako joku sinua, tai vähintäänkin sen että toinen yrittää peittää jotain.

        Hankala tilannehan tuo on.

        Voimakenttä on kuvainnollinen ilmaisu. Oikeasti sellaisia ei ole, kaksi ihmistä erikseen tuntee melko lailla samoin toisiaan kohtaan.

        ...tai sitten yksi tuntee toista kohtaan ja kuvittelee sen olevan molemminpuolista.

        Niin kuin itse sanot, kommunikaatiohan siinä vaikuttaa ulkonäön, statuksen yms lisäksi.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Ei se varmaankaan ohi ole, mutta muuttaa muotoaan.. ehkä se tasaantuu ja jäljelle jää epäitsekäs rakkaus ja kumppanuus, tai ehkä se muuttuukin tottumukseksi, riippuvuudeksi ja lopulta vihaksi.

        Luulen että miehen ja naisen välinen suhde on ohi kun intohimo hiipuu.


      • keittiöekspertti kirjoitti:

        Niin hullulta kun se tuntuukin, joidenkin naisten tuoksu saa minut kiihottumaan.

        Ei siinä ole mitään hullua, noinhan se menee. Sitten kun tietyllä tapaa virittynyt, voi hyvinkin haistaa tietyn ihmisen läsnäolon, vaikka normaalisti sellaisiin juttuihin ei kiinnitä huomiota, tai jopa yrittää ennemminkin välttää havainnoimasta mitään ihmisten ominaishajuja.. Minulla on valitettavasti varsin tarkka hajuaisti.


      • 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Minulla kun ei ole ollut mahdollisuutta olla olematta tekemisissä, niin se on tehnyt tilanteesta aikalailla mahdottoman. Luonnollisesti olet oikeassa siinä, että tunteita voi ruokkia tahallisesti, mutta niiden tukahduttaminen on vaikeaa.. helpompaa toki, jos kohde ei ole missään näkösällä. Olet kuitenkin väärässä siinä, ettei ihmisten välillä olisi erilaisia voimakenttiä. Kyllä niitä on, toiset hylkiviä ja toiset puoleensa vetäviä. Suuri osa ihmisten välisestä kommunikaatiostahan on tiedostamatonta, mikroilmeisiin yms liittyvää viestintää ja sen kyllä huomaa sanomattakin rakastaako vai vihaako joku sinua, tai vähintäänkin sen että toinen yrittää peittää jotain.

        Minä muuten esitän rohkean veikkauksen että vuoden parin sisään myönnät sen inhottavan 1212:n olleen täysin oikeassa siinä että internetin pelimiesklanipää kuvasi videossaan tilanteesi täydellisesti.

        ;)


      • 121212121212 kirjoitti:

        Hankala tilannehan tuo on.

        Voimakenttä on kuvainnollinen ilmaisu. Oikeasti sellaisia ei ole, kaksi ihmistä erikseen tuntee melko lailla samoin toisiaan kohtaan.

        ...tai sitten yksi tuntee toista kohtaan ja kuvittelee sen olevan molemminpuolista.

        Niin kuin itse sanot, kommunikaatiohan siinä vaikuttaa ulkonäön, statuksen yms lisäksi.

        Onneksi asiassa on nyttemmin päästy sopuratkaisuun, niin juuri nyt ei tunnu mahdottoman hankalalle.

        No, mitä termiä nyt haluaakaan käyttää, niin ihmisistä on kuitenkin aistittavissa kaikenlaista. Aina on tosiaan tietenkin virhetulkintojen vaara, jonkun jännittyneisyys tilanteessa voi johtua yhtä hyvin ihastumisesta kuin laktoosi-intoleranssistakin.


      • ikuinentunneside

        Jos suhde perustuu enimmäkseen intohimoon niin epäilen ettei se kestä kauan. Kun tuntee kumppanuutta ja yhteen hiileen puhaltamista, on se kestävällä pohjalla.


      • ikuinentunneside kirjoitti:

        Jos suhde perustuu enimmäkseen intohimoon niin epäilen ettei se kestä kauan. Kun tuntee kumppanuutta ja yhteen hiileen puhaltamista, on se kestävällä pohjalla.

        Minä uskon ettei mitään kestävää synny ilman intohimoa.


      • 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Onneksi asiassa on nyttemmin päästy sopuratkaisuun, niin juuri nyt ei tunnu mahdottoman hankalalle.

        No, mitä termiä nyt haluaakaan käyttää, niin ihmisistä on kuitenkin aistittavissa kaikenlaista. Aina on tosiaan tietenkin virhetulkintojen vaara, jonkun jännittyneisyys tilanteessa voi johtua yhtä hyvin ihastumisesta kuin laktoosi-intoleranssistakin.

        Niinpä.

        Ja hassuintahan on että naisten kanssa kaikessa on joku ristiriita. Se jonka klanipääkin opsuvasti kuvasi.

        Kiinnostus toiseen tekee jännittyneemmäksi.

        Vaan kumpi vetoaa enemmän naiseen, rento mies vai jännittynyt mies? Tietysti se rento mies joka ei stressaa siitä saako juuri sinut vai ei.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Minä muuten esitän rohkean veikkauksen että vuoden parin sisään myönnät sen inhottavan 1212:n olleen täysin oikeassa siinä että internetin pelimiesklanipää kuvasi videossaan tilanteesi täydellisesti.

        ;)

        Kyllä minä sen voin myöntää jo nyt, ettei tämä lopu lopullisesti ennen kuin saan tapeekseni. En vaan tiedä mitä kaikkea siihen tarvitaan ennen kuin niin käy.


      • eriajattelutapa
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Minä uskon ettei mitään kestävää synny ilman intohimoa.

        Niin kirjoitinkin, että jos se enimmäkseen intohimoon. Ei yhteen hiileen puhaltaminen sulje pois intohimon tunteita ja läheisyyden kaipuuta.


      • eriajattelutapa kirjoitti:

        Niin kirjoitinkin, että jos se enimmäkseen intohimoon. Ei yhteen hiileen puhaltaminen sulje pois intohimon tunteita ja läheisyyden kaipuuta.

        Mulle intohimo on se voima joka saa kaipaamaan läheisyyttä ja haluamaan puhaltaa yhteen hiileen.


      • 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kyllä minä sen voin myöntää jo nyt, ettei tämä lopu lopullisesti ennen kuin saan tapeekseni. En vaan tiedä mitä kaikkea siihen tarvitaan ennen kuin niin käy.

        Jos tästä haluaa yrittää repiä jotain positiivista niin hyvä sentään ettet halua lapsia.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Jos tästä haluaa yrittää repiä jotain positiivista niin hyvä sentään ettet halua lapsia.

        Miten lapsien haluaminen tai haluamattmuus liittyy asiaan?


      • 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Miten lapsien haluaminen tai haluamattmuus liittyy asiaan?

        Jännämieskoukku varmaankin tekisi tilanteen hankalaksi...?

        Siis sekä iän kannalta että siksikin kun sytyt piirteistä jotka eivät sovi yhteen perhe-elämän kanssa.

        Jos olisit parikymppinen niin ehtisi paremmin odotella jännärakkauden päättymistä, sitten beta-aisuria kehiin ja odottelemaan päivää kun jännempi mies tulee lähentelemään "tyttöjen illassa".


      • 316
        121212121212 kirjoitti:

        Tästä osaan keskustella sekä teorian että käytännön näkökulmasta. Ikävuosina ->25v ihastumisesta eroon pääseminen kun tuli tutuksi, romanttinen ätmi kun olin.

        Tunteet toista kohtaan pysyvät elossa ajattelemalla sitä toista, katsomalla ja kuuntelemalla sitä toista, tekemällä asioita sen toisen hyväksi. Jos hakeudut samaan seuraan, pidät tunteita elossa. Jos stalkkaat FB:ssä, pidät tunteita elossa.

        Vaikkei tunteita pystykään täysin kontrolloimaan, ei ne mistään satukirjasta ilmesty. Eikä ole mitään voimakenttää kahden ihmisen välillä. 100% omassa päässäsi kaikki on, jos puhutaan epäromanttisesti mutta totta.

        Jos puhutaan pidemmästä ajasta kuin viikoista tai kuukausista, jännämiesrakkaus pysyy elossa vain jos pidät sen elossa.

        Selityksesi mukaan sinä et sitten ole oikein sopiva ihminen parisuhteeseen, kun pystyt nuo tunteesi kuolettamaan muutamassa kuukaudessa, tai jopa muutamassa viikossa. Erossa ollessasi joutuisit koko ajan tekemään kovasti töitä pysyäksesi parisuhteessasi. Jossain vaiheessa ei enää huvittaisi, ja se oli siinä sitten.

        Minun kokemusteni mukaan ero vahvistaa rakkautta, mutta tappaa laimeamman tunteen, eli ihastumisen. Sinun mielestäsi silloin on kyse fetissistä, kun minun mielestäni rakkaudesta.
        En kyllä koskaan haluaisi tutustua ihmiseen, joka ajattelee rakkaudesta yhtä kyynisesti kuin sinä.


      • 121212121212
        316 kirjoitti:

        Selityksesi mukaan sinä et sitten ole oikein sopiva ihminen parisuhteeseen, kun pystyt nuo tunteesi kuolettamaan muutamassa kuukaudessa, tai jopa muutamassa viikossa. Erossa ollessasi joutuisit koko ajan tekemään kovasti töitä pysyäksesi parisuhteessasi. Jossain vaiheessa ei enää huvittaisi, ja se oli siinä sitten.

        Minun kokemusteni mukaan ero vahvistaa rakkautta, mutta tappaa laimeamman tunteen, eli ihastumisen. Sinun mielestäsi silloin on kyse fetissistä, kun minun mielestäni rakkaudesta.
        En kyllä koskaan haluaisi tutustua ihmiseen, joka ajattelee rakkaudesta yhtä kyynisesti kuin sinä.

        "Jos puhutaan pidemmästä ajasta kuin viikoista tai kuukausista"


      • 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Ehkä, mutta kokisin tilanteen omituisena, jopa epäilyttävänä ja kokisin olevani altavastaajana tilanteessa.. ehkä jopa jonkinlainen säälipano. En ymmärrä miksi joku haluaisi harrastaa seksiä jonkun kanssa jota ei pidä haluttavana. Mukavuus ei ole syy harrastaa seksiä. Mukavan kanssa voi viettää aikaa ja puuhata muuta.

        Unohdin vastata tähän.

        Nimittäin, jos nainen tulkitsee miehen halukkuuden perusteella sen kuinka suuresta kiinnostuksesta on kyse, nainen ei vain päädy pelimiesten uhriksi vaan myös sellaisten miesten jotka nimen omaan näkevät hänet vain panona.

        Jos on josta kusta todella kiinnostunut niin useimmat miehet eivät halua mokata tilannetta - kun taas pikapanoa haettaessa voi käydä nopeasti kiinni asenteella jos tämä menee hutiin, voi yrittää jotain muuta.


      • 316 kirjoitti:

        Selityksesi mukaan sinä et sitten ole oikein sopiva ihminen parisuhteeseen, kun pystyt nuo tunteesi kuolettamaan muutamassa kuukaudessa, tai jopa muutamassa viikossa. Erossa ollessasi joutuisit koko ajan tekemään kovasti töitä pysyäksesi parisuhteessasi. Jossain vaiheessa ei enää huvittaisi, ja se oli siinä sitten.

        Minun kokemusteni mukaan ero vahvistaa rakkautta, mutta tappaa laimeamman tunteen, eli ihastumisen. Sinun mielestäsi silloin on kyse fetissistä, kun minun mielestäni rakkaudesta.
        En kyllä koskaan haluaisi tutustua ihmiseen, joka ajattelee rakkaudesta yhtä kyynisesti kuin sinä.

        Kiitos kommentistasi. On varmaankin ajan henki, että suhteesta pitäis toipua noin vain, viikoissa tai parissa kuukaudessa ja olla heti valmis uuteen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja kun en kykene unohtamaan edellistä suhdetta tuosta vaan, minulla on jonkisortin fetissi tai olen vain tyhmä.. tämmöisiä kommentteja olen palstalla saanut kuulla. Voisi asian niinkin tulkita, että olen kykenevä rakastamaan syvästi, mitä avoimempi on tunteissaan ja mitä enemmän on valmis antamaan itsestään, sen kovemmin kolahtaa.. mutta semmoista on elämä.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Jännämieskoukku varmaankin tekisi tilanteen hankalaksi...?

        Siis sekä iän kannalta että siksikin kun sytyt piirteistä jotka eivät sovi yhteen perhe-elämän kanssa.

        Jos olisit parikymppinen niin ehtisi paremmin odotella jännärakkauden päättymistä, sitten beta-aisuria kehiin ja odottelemaan päivää kun jännempi mies tulee lähentelemään "tyttöjen illassa".

        Mutta onneksi tuo ei ole sinun huolesi. Lapset on aihe josta en aio sen enempää keskustella palstalla.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Unohdin vastata tähän.

        Nimittäin, jos nainen tulkitsee miehen halukkuuden perusteella sen kuinka suuresta kiinnostuksesta on kyse, nainen ei vain päädy pelimiesten uhriksi vaan myös sellaisten miesten jotka nimen omaan näkevät hänet vain panona.

        Jos on josta kusta todella kiinnostunut niin useimmat miehet eivät halua mokata tilannetta - kun taas pikapanoa haettaessa voi käydä nopeasti kiinni asenteella jos tämä menee hutiin, voi yrittää jotain muuta.

        Kyllähän se pelimiehien pelailu selviää yksinkertaisesti ajan kanssa ja odottamalla, kiireisimmät luovuttavat nopeasti ja siirtyvät seuraavaan, kun alkaa näyttää siltä että mitään ei heru. Paatuneimmat jaksavat piiriittää yllättävänkin pitkään, koska heillä on luonnollisesti monta rautaa tulessa, mutta mikäs sen mukavampaa kuin leikkiä kyllästymiseen saakka kissaa ja hiirtä.


    • Minä mieluimmin ottaisin naista haluttava eikä mukavan.
      Mukavat vähän tylsät sängyssä.

    • Bi-nainen

      Ajattelin, että kyse on siitä kumpi on tärkeämpää, että mies on haluttava vai että on mukava, johon olisin vastannut että ollakseen haluttava täytyy olla myös mukava, mutta ei toisin päin eli että voi olla mukava vaikka ei olisi haluttava.

      Mutta että miehiltä tulleina kehuina? Ei kumpikaan muuta mun mielikuvaa miehestä mihinkään suuntaan. Haluttavuus riippuu mun silmissä muusta, kehonkielestä ja siitä miten hyvin muuten juttu synkkaa. Kehuminen... molempi parempi, mut mielellään vasta seuraavana aamuna. ;D

      • Voisiko sanoa että sussa on vähän äijää?


      • Bi-nainen

        Kun nyt täällä äijäpalstallakin kirjoittelen...


      • Bi-nainen kirjoitti:

        Kun nyt täällä äijäpalstallakin kirjoittelen...

        Jotenkin itselle tulee fiilis että olet suoraviivaisempi kuin norminainen, joka haluaa tuntea miehen himon mutta julkisesti paheksuu naisia jotka sanovat nauttivansa siitä.


      • Bi-nainen
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Jotenkin itselle tulee fiilis että olet suoraviivaisempi kuin norminainen, joka haluaa tuntea miehen himon mutta julkisesti paheksuu naisia jotka sanovat nauttivansa siitä.

        Mä en ehkä edes tunne yhtään norminaista, koska toi kuvaus ei yhdisty mihinkään mitä oon edes nähnyt. Mutta ehkä vaan en tunne riittävästi heteroita. Tai ainakaan puritaanimpia heteroita. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      592
      16196
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14354
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      365
      9178
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      44
      5005
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      4397
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      148
      2801
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      108
      1718
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1309
    9. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1217
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1215
    Aihe