Se poistui maailmasta, kun Kristus kuoli ja nostettiin taivaaseen:
"Olen puhunut teille tämän, ettei uskonne koetuksissa sortuisi.
Teidät erotetaan synagogasta, ja tulee sekin aika, jolloin jokainen, joka surmaa jonkun teistä, luulee toimittavansa pyhän palveluksen Jumalalle.
Näin he tekevät, koska he eivät tunne Isää eivätkä minua.
Olen puhunut tämän teille siksi, että kun se aika tulee, te muistaisitte minun sanoneen tämän teille. "En ole aikaisemmin puhunut teille tästä, koska olen itse ollut kanssanne.
Mutta nyt minä menen hänen luokseen, joka on minut lähettänyt. Kukaan teistä ei kysy minulta, minne minä menen, vaan sydämenne on täynnä murhetta sen johdosta, mitä teille sanoin.
Mutta minä sanon teille totuuden: teille on hyödyksi, että minä menen pois. Ellen mene, ei Puolustaja voi tulla luoksenne.
Mutta mentyäni pois minä lähetän hänet luoksenne, ja hän tulee ja paljastaa, että maailma on väärässä, hän paljastaa, mitä on synti, mitä vanhurskaus ja mitä tuomio.
Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun, vanhurskaus tulee julki siinä, että minä menen Isän luo ettekä te enää näe minua, ja tuomio on siinä, että tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
"Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan.
Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille,
mitä on tuleva.
Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta.
Kaikki, mikä on Isän, on myös minun. Siksi sanoin, että hän saa minulta sen, minkä hän teille ilmoittaa.
Vielä vähän aikaa, ettekä te näe minua, taas vähän aikaa, ja te näette minut jälleen."
Teuvo Suni: Pyhä Henki ei ole tämän maailman henki
28
96
Vastaukset
Tuskin mikään seurakunta erottaa jäsentään, vaikka häntä ei rakastettaisikaan, kunhan vain uskollisesti maksaa veronsa ja käy uskollisesti täyttämässä myös kolehtihaavia.
Valittujensa erottamisen näistä porttojen luolista suorittaa Pyhä Henki, tämän ilmoituksen mukaisesti:
"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."
Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.
Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:
"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."
Vain harvat tähän pystyvät, kun ei kerran heidän rakas Paavalikaan siihen pystynyt:
Pyhästä Hengestä osattomana hän Saatanan synnin orjuuteen, juutalaisuuden, veren, ristin ja viinin hurmokseen:
"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."- ei-lahkoihin
Niin minäkin uskon kuten sinä Teuvo, että Pyhä Henki poistui maailmasta nostaessaan Jeesuksen taivaaseen ja Pyhä eli Totuuden Henki tulee takaisin vasta valittuihin ja harvoihin Jeesuksen lähettämänä. Uskonlahkoissa ja kirkoissa ei ole mitään paikalla mitään Pyhää Henkeä, vaikka he kuinka siellä lahkoissaan henkiä manaavat ja loitsujaan lukevat. Lahkot käyttävät eksyttäväisten ihmeidensä tekemiseen noitien nostattamia vainaja- ja tietäjähenkiä ja tämän maailman alkeisvoimia. Varokaa ihmiset uskonlahkoja. Niissä sielu joutuu pirun valtaan ja rahat ja maallinen omaisuutesi joutuu lahkojohtajien valtaan.
- Annanpa-arvioni
Olit kohtalaisen uskottava ei-lahkolaisena Teuvo, mutta et sinä ketään petä luulemaan että hän olisi joku muu kuin sinä. Aioit kirjoittaa toisen kirjan, suosittelen satukirjaa. Tulet jäämään maailmahistoriaan toisena H.C.Andersenina.Sitä kautta saisit sitä kovasti himoitsemaasi mainetta ja kunnia ja kukaan ei vituilisi kun sanoisit reilusti että satuja kirjoitat.
ei-lahkoihin kirjoitti:
Niin minäkin uskon kuten sinä Teuvo, että Pyhä Henki poistui maailmasta nostaessaan Jeesuksen taivaaseen ja Pyhä eli Totuuden Henki tulee takaisin vasta valittuihin ja harvoihin Jeesuksen lähettämänä. Uskonlahkoissa ja kirkoissa ei ole mitään paikalla mitään Pyhää Henkeä, vaikka he kuinka siellä lahkoissaan henkiä manaavat ja loitsujaan lukevat. Lahkot käyttävät eksyttäväisten ihmeidensä tekemiseen noitien nostattamia vainaja- ja tietäjähenkiä ja tämän maailman alkeisvoimia. Varokaa ihmiset uskonlahkoja. Niissä sielu joutuu pirun valtaan ja rahat ja maallinen omaisuutesi joutuu lahkojohtajien valtaan.
Näin tapahtui myös silloin, kun Jeesuksen rakkain opetuslapsi kuoli yli 100 vuotiaana. Kun hän nousi Jeesuksen tavoin taivaaseen, nousi sinne myös hänessä vaikuttanut Pyhä Henki.
Ei se jäänyt tähän Saatanan hallitsemaan maailmaan. Samoin tulee käymään myös silloin, kun minä kuolen.
Eikä suremaan jää kuin lähiomaiset. Vaan se on suuri ilonjuhla joka ainoalle rosvojen luolamiehille kuin myös naisillekin.
Kaikki iloitsevat varmasti siitä yhtä paljon, kun silloin, kun Saatana tappaa ne kaksi viimeistä Kristuksen lähettämää todistajaa:
"Maan asukkaat iloitsevat heidän kohtalostaan, pitävät juhlia ja lähettävät toisilleen lahjoja, sillä nuo kaksi profeettaa olivat pahoin vaivanneet maan asukkaita."Annanpa-arvioni kirjoitti:
Olit kohtalaisen uskottava ei-lahkolaisena Teuvo, mutta et sinä ketään petä luulemaan että hän olisi joku muu kuin sinä. Aioit kirjoittaa toisen kirjan, suosittelen satukirjaa. Tulet jäämään maailmahistoriaan toisena H.C.Andersenina.Sitä kautta saisit sitä kovasti himoitsemaasi mainetta ja kunnia ja kukaan ei vituilisi kun sanoisit reilusti että satuja kirjoitat.
Johan minä ehdin arviosi lukea, joka hyvin toteuttaa Raamatun totuutta:
"Teuvon tekstit ovat syvällisiä!
Teuvonihailija
5.11.2016 16:59
Sillä ne ovat syvältä perseestä."
Tarkoitan tätä totuutta:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."
Teuvo, sinä valitset Raamatusta eri kohtia ja yrität sitten soveltaa niitä omiin aivoituksiisi.
Luuk. 24:49
Ja katso, minä LÄHETÄN TEILLE sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
Joh. 15:26
Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
Joh. 16:7
Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. SILLÄ ELLEN MINÄ MENE POIS, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä HÄNET TEILLE LÄHETÄN.
Joh. 20:21
Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät."
-------
Raamatussa Pyhä Henki on TOTUUDEN HENKI - ja joka tahallaan valehtelee tekee TOTUUDEN HENKEÄ vastaan.
Huomaa erehtyvää Totuuden Henki ohjaa - valehtelijan se jättää.
alexalex.kasi
"Koira palasi oksennukselleen."
Muistelen sinun jo vuosia sitten käyneen tällä palstalla oksentamassa kaiken inhosi ja vihasi Totuuden Henkeä kohtaan.
Edelleenkin olet täydellinen kirjanoppinut - kirjoituksilla eksytetty - joka et tiedä totuutta siitäkään, miksi monenlaisissa pakanauskonnoissakin on samoja tapahtumia kuin mitä on Kristuksen maailmaan tuomassa uskossa.
En kirjoittanut: mitä on kristinuskossa, koska senkin perusta alkuaan samasta tapahtumasta.
Kun olet edelleen näin täydellisesti kirjoitusten lumoissa, niin voisitko kertoa mistä pakanauskonnosta Kristus on tämän ammentanut:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."TeuvoSuni kirjoitti:
alex.kasi
"Koira palasi oksennukselleen."
Muistelen sinun jo vuosia sitten käyneen tällä palstalla oksentamassa kaiken inhosi ja vihasi Totuuden Henkeä kohtaan.
Edelleenkin olet täydellinen kirjanoppinut - kirjoituksilla eksytetty - joka et tiedä totuutta siitäkään, miksi monenlaisissa pakanauskonnoissakin on samoja tapahtumia kuin mitä on Kristuksen maailmaan tuomassa uskossa.
En kirjoittanut: mitä on kristinuskossa, koska senkin perusta alkuaan samasta tapahtumasta.
Kun olet edelleen näin täydellisesti kirjoitusten lumoissa, niin voisitko kertoa mistä pakanauskonnosta Kristus on tämän ammentanut:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."Jaa-a olet valehtelija ja siksi sinun elämäsikin on niin katkeraa ja vaikeaa. Otin esiin muutaman Raamatun paikan jotka saivat sappesi kiehumaan ja raivosi kohoamaan - mikä vain selvästi osoittaa surkean tilasi.
alexalex.kasi kirjoitti:
Jaa-a olet valehtelija ja siksi sinun elämäsikin on niin katkeraa ja vaikeaa. Otin esiin muutaman Raamatun paikan jotka saivat sappesi kiehumaan ja raivosi kohoamaan - mikä vain selvästi osoittaa surkean tilasi.
alexTuo on todella sinun kohtalosi, kuten ilmoitettu on:
"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!
Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."
Voisitko vielä kerran käydä vierailulla pakanauskovien luona, jotta löytäiusit vastauksen tähän kysymykseeni:
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."TeuvoSuni kirjoitti:
Tuo on todella sinun kohtalosi, kuten ilmoitettu on:
"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!
Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."
Voisitko vielä kerran käydä vierailulla pakanauskovien luona, jotta löytäiusit vastauksen tähän kysymykseeni:
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."Höpö höpö - en minä sano pahaa hyväksi - minä yksinkertaisesti vain toin esiin sen mitä Raamatussa lukee. Siis Jeesuksen sanat jotka selvästi saivat sinut raivoihisi. Miksiköhän?
alex
Kristuksen kuolemassa ja ylösnousemuksessa tapahtui kolme erittäin tärkeää asiaa. Ensimmäinen tapahtuma oli tässä aloituksessa.
Toinen:
"Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.
Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa vavahteli, kalliot halkeilivat, haudat aukenivat, ja monien poisnukkuneiden pyhien ruumiit nousivat ylös."
Tässä Jumala hylkäsi ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet, joissa hän oli väliverhon takana papeille puhunut.
Siihen päättyi pappien tehtävä, Jumalan sanansaattajina, koska juuri papit olivat jo Vanhan liiton aikana Jumalan valitseman kansan johdattaneet paatumukseen.
Kun Kristuskaan ei enää tuota kansaa saanut enää takaisin totuuden tielle, sille kävi näin:
"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."
Siksi maailmassa ei ole ainuttakaan seurakuntaa, joka ei tuota Jumalan paaduttamaa kansaa paapoisi.
Saatana on saanut esivaltansa säätämään jopa lain, jonka mukaan voidaan tuomita joka ainut, joka ei tuota paadutettua kansaa paapoisi:
"Antisemitismi eli juutalaisvastaisuus tarkoittaa vihamielistä suhtautumista juutalaisiin joko heidän juutalaisen uskonsa tai kansallisuutensa vuoksi."Pieni lisäys:
Saatana toi temppeleihinsä oman väliverhonsa, joka luterilaisuudessa on nimitetty sakastiksi, sakaristoksi, jossa papit hiljentyvät nykyisen jumalansa edessä:
"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."TeuvoSuni kirjoitti:
Pieni lisäys:
Saatana toi temppeleihinsä oman väliverhonsa, joka luterilaisuudessa on nimitetty sakastiksi, sakaristoksi, jossa papit hiljentyvät nykyisen jumalansa edessä:
"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."Jaa- olet sinä tosi ymmärtämätön mies. Ei se että maailma on mitä on tarkoita, että Totuuden Henki ei olisi niissä jotka ovat Jumalan lapsia. Eikä sillä ole mitään väliä kuuluuko johonkin kirkkoon tai lahkoon tai ei - en minäkään kuulu mihinkään kirkkoon tai lahkoon - mutta ei se tarkoita että Pyhä Henki ei olisi vaikuttamassa tekemisiini.
Unohda politiikka .. Jumalalla ei sen kanssa mitään tekemistä.
Sekoilet yhä sitä samaa kaunaasi kirkkoa kohtaan .. en uskalla edes uskoa että tulet koskaan järkiisi. Sinä vain yrität "määrätä" tai "muovata" Raamatun sanomaa omiin ajatuksiisi, mutta se ei toimi.. Sorry vaan ..
Sillä että temppelin esirippu repesi on kahtia on se tarkoitus että yksi vaihe ihmisen historiassa oli ohi ja siirryttiin siihen aikaan josta Israel on esikuvaa .. mutta se ei millään tavalla poista Jeesuksen lupauksia .. päinvastoin ..
Mutta tuskin sinä mitään tajuat kuitenkaan ..olet ihan liian "viisas" - ainakin omasta mielestäsi..
alex
Kristuksen kuolinhetki oli myös lähtöhetki kaikille papeille ja heidän kellokkailleen, kuten tuossa edellä jo yhdelle Saatanan kellokkaalle vastasin.
Toisti ei ole pahasta:
Silloin toteutui tämä Hesekielin ennustus:
"Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan.
Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.
"Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.
Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.
"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."
Näin hän löysi minutkin luterilaisen porton penkistä 11.8.1985, kuten ennalta tämänkin oli ilmoittanut:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."No kuinka sinä kiellät Pyhän Hengen ja samaan aikaan väität että Jumala sinua ohjaa? Etkö tajua kuinka ristiriitaista koko selittelysi on?
alexalex.kasi kirjoitti:
No kuinka sinä kiellät Pyhän Hengen ja samaan aikaan väität että Jumala sinua ohjaa? Etkö tajua kuinka ristiriitaista koko selittelysi on?
alexMissä ja milloin olen kieltänyt Pyhän Hengen?
Jos sen olisin tehnyt olisin siellä riettauden virrassa, kenties sinun paras kaverisi.TeuvoSuni kirjoitti:
Missä ja milloin olen kieltänyt Pyhän Hengen?
Jos sen olisin tehnyt olisin siellä riettauden virrassa, kenties sinun paras kaverisi.Mutta voi hyvä mies - Pyhä Henki ei ole koskaan ollut "tämän maailman" Henki.
Ja etkö sinä juuri sano, että Totuuden Henki on jättänyt tämän maailman? Sen käsityksen minä ainakin olen saanut näistä sinun selityksistäsi. Mutta jos olen väärin ymmärtänyt niin valitan ..
Raamatun mukaan Jeesus lähetti Pyhän Hengen auttajaksi seuraajilleen - sen jälkeen kun lunastus oli annettu.
Minusta tuntuu, että sinä et oikein itsekään tiedä mitä puhut .. haukut ihmisiä katkeruudessasi ja uskottelet itsellesi että se on Jumalasta - ? ja Paavalikin on muka huono opettaja .. voi että .. on meitä moneksi .. :)
alex
Pyhän Hengen Kristus lähettää taivaasta valituilleen juuri niin kuin tässä alussa kirjoitin:
"Mutta minä sanon teille totuuden: teille on hyödyksi, että minä menen pois. Ellen mene, ei Puolustaja voi tulla luoksenne."
Ja niin kuin opetuslapset sen saatuaan todistivat:
"Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."
Ennen Pyhän Hengen saamista Kristus ilmestyy valitulleen ja ottaa hänet kolmeksi vuodeksi opetuslapsekseen. Tällä ehdolla:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Haluatko kuulla vielä minun todistukseni?Jeesus lähetti toisen puolustajan olamaan uskovaiseten kanssa ja jossa ei Pyhää Henkeä ole, se ei ole Jumalan lapsi. Tässä muutamia kohti raamatusta missä Pyhä Henki mainitaan. Pyhä Henki tekee edelleen työtä ja kastaa voimalla niitä jotka sit anovat ja jakaa myös armolahjoja seurakunnan parhaaksi, joka on Kristuksen ruumis ja morsian. Pyhä Henki myös todistaa Jeesuksest ja valmistaa morsianta, että se olisil valmis, kun Herra Jeesus tulee takaisin.
Apostolien teot: 1:8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka." >> Jakeen lisätiedot
1:16 "Miehet, veljet, sen raamatunsanan piti käymän toteen, jonka Pyhä Henki on Daavidin suun kautta edeltä puhunut Juudaasta, joka rupesi niiden oppaaksi, jotka ottivat kiinni Jeesuksen.
5:32 Ja me olemme kaiken tämän todistajat, niin myös Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."
10:44 Kun Pietari vielä näitä puhui, tuli Pyhä Henki kaikkien päälle, jotka puheen kuulivat.
11:15 Ja kun minä rupesin puhumaan, tuli Pyhä Henki heidän päällensä, niinkuin alussa meidänkin päällemme.
13:2 Ja heidän toimittaessaan palvelusta Herralle ja paastotessaan Pyhä Henki sanoi: "Erottakaa minulle Barnabas ja Saulus siihen työhön, johon minä olen heidät kutsunut."
15:28 Sillä Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi, ettei teidän päällenne ole pantava enempää kuormaa kuin nämä välttämättömät:
16:6 Ja he kulkivat Frygian ja Galatian maan kautta, sillä Pyhä Henki esti heitä julistamasta sanaa Aasiassa.
19:6 Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.
20:23 Sen vain tiedän, että Pyhä Henki jokaisessa kaupungissa todistaa minulle ja sanoo, että kahleet ja ahdistukset minua odottavat.
20:28 Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.
21:11 Ja tultuaan meidän luoksemme hän otti Paavalin vyön, sitoi sillä jalkansa ja kätensä ja lausui: "Näin sanoo Pyhä Henki: 'Sen miehen, jonka vyö tämä on, juutalaiset näin sitovat Jerusalemissa ja antavat pakanain käsiin.'"
28:25 Ja kun he olivat keskenään erimielisiä, erosivat he toisistaan, Paavalin sanoessa ainoastaan nämä sanat: "Oikein on Pyhä Henki puhunut profeetta Esaiaan kautta teidän isillenne,Miksi olet jäänyt vain kirjoitusten tutkijaksi:
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."
Miksi Kristus ei ole tullut ostamaan sinua vapaaksi Saatanan synnin orjuudesta, että voisit olla hänen todistajansa?Kyllä minä iloitsen Saatanankin aamenista.
Kunhan totuutta, vaikka hampaat, ikenistä verta tihkuen, esille nostetaan.
Tässä on se Saatanan oppien mukainen kaikkein likaisin peli.
- erttkkl
Jeesus puhalsi opetuslasten ylle ja sanoi :Ottakaa Pyhä Henki"
Pyhä Henki jäi siis maailmaan Opetuslapsille ja jotka kuuntelivat heitä!- ei-lahkoihin
Mutta sen hän sanoi Hengestä, joka niiden piti saaman, jotka uskoivat häneen; sillä Henki ei ollut vielä tullut, koska Jeesus ei vielä ollut kirkastettu.
lahkoissa vaikuttaa ihan eri henget,kaataen,kastaen, hurmostellen
Miksi Saatana salli sinun tuoda tästä Jeesuksen puheesta opetuslapsilleen vain tuon keskimmäisen jakeen:
"Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät."
Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.
Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi."
Tätäkään et enää usko, mutta sanon silti nämäkin Jeesuksen sanat omilleen.
"Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."- AamunTotuus
Kaipaus totuuteen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212198Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1891807Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561432Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1681222- 551198
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751016Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62912Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56831