Nyt joku todella epävakaa ihminen esiintyy minun Simelius1 -nikillä. Joten huomioikaa tämä asia. En koskaan ole puolustanut syntiä näillä palstoilla, vastustan eu:ta ja islamisaatiota, haluan puhua asialliseen sävyyn joskin ylilyöntejä on ollut minullakin.
Harkitsen jatkossa rekisteröitymistä. Toisaalta palsta on niin sairaalloinen noin yleensä, että sama vaikka jättäisi nämä riekkujat keskenään riekkumaan.
Jos ristiriitaisuutta ediintyy näissä rienauksissa minun kirjoituksiini nähden, silloin kirjoittaja en ole minä vaan tuo rienaaja. Tämä oli tiedotusluonteinen asia.
Nikin varastaminen
6
<50
Vastaukset
- pien.vinkki
Rekkaa nikkisi!
Räyhiksellä on käynnissä kekri riehunta, kyllä se taas kohta rauhoittuu. Ehkä viideksi minuutiksi...
- MrMorden_onRÄYHIS
Miksi kirjoitat Simeliuksen nimimerkillä, Räyhis? Etkö ole saanut tälle päivälle tarvittavaa lääkitystäsi?
- rajat.on.kunnioitusta
Myös minun nimimerkilläni tuo epävakaa riekkuja esiintyy. Mutta kuten aina pahan puolen toiminta, se paljastaa aina itsensä. Tulikin mieleen, että pyhäinpäivä lie syynä levottomuuteensa. En ymmärrä, millä keinoin saa viestit poistoon, kun asiallisia ketjuja häviää mutta törkeydet ei lähde.
On tämä suomen viemäri melkoinen tunkio, poliisilla olisi tutkittavaa sananvapauden väärinkäytöstä täällä vaan yksi mies nostetaan tikun nokkaan ja jahti käy kuumana valheen ja pakkolääkityshuumauksen voimin, jotta totuus ei tavoittaisi kansalaisia. - Simelius1
Islam on ainoa oikea uskonto!
- putki.poikki
Olet vaihteeksi selvin päin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078763
- 936720
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656490Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345281Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634467- 553501
- 503355
- 513082
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896