Nikin varastaminen

Simelius1

Nyt joku todella epävakaa ihminen esiintyy minun Simelius1 -nikillä. Joten huomioikaa tämä asia. En koskaan ole puolustanut syntiä näillä palstoilla, vastustan eu:ta ja islamisaatiota, haluan puhua asialliseen sävyyn joskin ylilyöntejä on ollut minullakin.

Harkitsen jatkossa rekisteröitymistä. Toisaalta palsta on niin sairaalloinen noin yleensä, että sama vaikka jättäisi nämä riekkujat keskenään riekkumaan.

Jos ristiriitaisuutta ediintyy näissä rienauksissa minun kirjoituksiini nähden, silloin kirjoittaja en ole minä vaan tuo rienaaja. Tämä oli tiedotusluonteinen asia.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pien.vinkki

Rekkaa nikkisi!

• Räyhiksellä on käynnissä kekri riehunta, kyllä se taas kohta rauhoittuu. Ehkä viideksi minuutiksi...

• MrMorden_onRÄYHIS

Miksi kirjoitat Simeliuksen nimimerkillä, Räyhis? Etkö ole saanut tälle päivälle tarvittavaa lääkitystäsi?

• rajat.on.kunnioitusta

Myös minun nimimerkilläni tuo epävakaa riekkuja esiintyy. Mutta kuten aina pahan puolen toiminta, se paljastaa aina itsensä. Tulikin mieleen, että pyhäinpäivä lie syynä levottomuuteensa. En ymmärrä, millä keinoin saa viestit poistoon, kun asiallisia ketjuja häviää mutta törkeydet ei lähde.

On tämä suomen viemäri melkoinen tunkio, poliisilla olisi tutkittavaa sananvapauden väärinkäytöstä täällä vaan yksi mies nostetaan tikun nokkaan ja jahti käy kuumana valheen ja pakkolääkityshuumauksen voimin, jotta totuus ei tavoittaisi kansalaisia.

• Simelius1

Islam on ainoa oikea uskonto!

• putki.poikki

Olet vaihteeksi selvin päin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2162
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1379
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1354
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1317
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1285
    Aihe