Nyt joku todella epävakaa ihminen esiintyy minun Simelius1 -nikillä. Joten huomioikaa tämä asia. En koskaan ole puolustanut syntiä näillä palstoilla, vastustan eu:ta ja islamisaatiota, haluan puhua asialliseen sävyyn joskin ylilyöntejä on ollut minullakin.
Harkitsen jatkossa rekisteröitymistä. Toisaalta palsta on niin sairaalloinen noin yleensä, että sama vaikka jättäisi nämä riekkujat keskenään riekkumaan.
Jos ristiriitaisuutta ediintyy näissä rienauksissa minun kirjoituksiini nähden, silloin kirjoittaja en ole minä vaan tuo rienaaja. Tämä oli tiedotusluonteinen asia.
Nikin varastaminen
6
<50
Vastaukset
- pien.vinkki
Rekkaa nikkisi!
Räyhiksellä on käynnissä kekri riehunta, kyllä se taas kohta rauhoittuu. Ehkä viideksi minuutiksi...
- MrMorden_onRÄYHIS
Miksi kirjoitat Simeliuksen nimimerkillä, Räyhis? Etkö ole saanut tälle päivälle tarvittavaa lääkitystäsi?
- rajat.on.kunnioitusta
Myös minun nimimerkilläni tuo epävakaa riekkuja esiintyy. Mutta kuten aina pahan puolen toiminta, se paljastaa aina itsensä. Tulikin mieleen, että pyhäinpäivä lie syynä levottomuuteensa. En ymmärrä, millä keinoin saa viestit poistoon, kun asiallisia ketjuja häviää mutta törkeydet ei lähde.
On tämä suomen viemäri melkoinen tunkio, poliisilla olisi tutkittavaa sananvapauden väärinkäytöstä täällä vaan yksi mies nostetaan tikun nokkaan ja jahti käy kuumana valheen ja pakkolääkityshuumauksen voimin, jotta totuus ei tavoittaisi kansalaisia. - Simelius1
Islam on ainoa oikea uskonto!
- putki.poikki
Olet vaihteeksi selvin päin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172394Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2462118Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071812Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021461Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491386Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571327Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1851204- 941130
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511005Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14941