Tietoisuus ei tule aivoista vaan aivot on kanava tietoisuudelle! Aika on vain illuusio, ikuisuus on täällä ja nyt!
Yksinkertainen vastaus teille!
10
78
Vastaukset
- simpleitsimple
Osa fyysikoista on ateisteja, he eivät halua uskoa henkisyyteen vaikka tiede sen heille osoittaa!
Kun tongit fysiikkaa tarpeeksi syvältä, vastaus on edessäsi, jopa ateistille!
https://www.youtube.com/watch?v=BxvGzLyRQc8- simpleitsimple
27 minuutin jälkeen videolla kertoo
- skepukka
Jahah. Annappas tutkijoitten nimiä ja linkkejä tiedeartikkeleihin niin katsotaan.
- dadasdasdad
"Tietoisuus ei tule aivoista vaan aivot on kanava tietoisuudelle! Aika on vain illuusio, ikuisuus on täällä ja nyt!"
No missäs minun tietoisuus oli ennen syntymääni?- nää_on_näitä
No missäs minun tietoisuus oli ennen syntymääni?
Missä energia on.
Missä henki on. Missä on keksinnöt joita ei vielä ole keksitty. Onko jokin asia vasta sitten olemassa kun ihminen on sen mittaamiseen keksinyt laiteen.
Oliko maapallo tosiaan lätty kunnes se osoitettiin palloksi......
Oliko jokin merkitys sillä hetkellä kun sinä tulit äitisi kohdusta näkösälle? Tietenkin oli: Sillä oli se merkitys jonka sinä sille hetkelle annoit, ei enempää eikä vähempää Sinulle
Nyt valitset itse sijainnin sinun tietoisuudellesi, ei pitäisi olla kummoinenkaan juttu. Maailmasta löytynee vähintään 7miljardia käsitystä siitäkin asiasta.
Ikuisuus on nyt eikä siinä aivoilla ole suurtakaan osaa - Näitä-edelleen
nää_on_näitä kirjoitti:
No missäs minun tietoisuus oli ennen syntymääni?
Missä energia on.
Missä henki on. Missä on keksinnöt joita ei vielä ole keksitty. Onko jokin asia vasta sitten olemassa kun ihminen on sen mittaamiseen keksinyt laiteen.
Oliko maapallo tosiaan lätty kunnes se osoitettiin palloksi......
Oliko jokin merkitys sillä hetkellä kun sinä tulit äitisi kohdusta näkösälle? Tietenkin oli: Sillä oli se merkitys jonka sinä sille hetkelle annoit, ei enempää eikä vähempää Sinulle
Nyt valitset itse sijainnin sinun tietoisuudellesi, ei pitäisi olla kummoinenkaan juttu. Maailmasta löytynee vähintään 7miljardia käsitystä siitäkin asiasta.
Ikuisuus on nyt eikä siinä aivoilla ole suurtakaan osaaPaljastan salaisuuden. Minun tietoisuuteni on minun mielessäni
- Brina
Olet aivan oikeassa, mutta monelle aivan liian vaikeita ymmärtää ja siksi mahdotonta hyväksyä. Heitä ovat etenkin sellaiset, joiden näkemykset/uskomukset perustuvat pelkästään materialistiseen maailmankuvaan tai myös ns. raamattu-usko-fundamentalismiin.
- brople
..Elämässä ei ole kuitenkaan pohjimmiltaan kysymys jonkun asian" tietämisestä". Ei edes "uskomuksista tai näkemyksistä". Edelliset liittyvät elämän brobleemaan, mutta ne eivät ole itsessään elämän "sisältö".
- nää_on_näitä
Mieli on maailmankaikkeuden suurin voima. Mitään ei tapahdu ennen kuin se on sinun mielessäsi. Mielessä on kaikki kokemukset kuten kokemus elämästä tai olemassaolosta jne....
- mitävielälöytävät
(Ihminen ei kuitenkaan ole Jumala joka tietäisi kaiken,saati ohjasi kaikkea. Siinä on lisäksi vastuu, mitä tietää ja mihin uskoo.)
Mieli on rajallinen, ja tukeutuu siihen mihin ihminen itse pohjimmiltaan uskoo. Mieli ei näin ollen ole kaikki, vaan on sidoksissa sieluun, jossa on mm. tunne ja tahto.Esim: "Tänään minä tunnen olevani masentunut(mieli mustana)ja alakuloinen".( Tämän ihminen kokee sielussaan ja mielessään.) Ihminen on "kolmiosainen": Henki,Sielu ja Ruumis.Nämä toimivat yhteydessä toisiinsa,ollen samalla yksi jakamaton kokonaisuus. Toisin sanoen:ruumis ei ole kaikki,samoin on sielun ja hengen laita. Jokaisella "osalla"on kuitenkin oma tehtävänsä; Sielulla psyykkiset toiminnot,sekä hengellä omatunto ja ruumiilla kosketus. Näistä henki on yhteydessä yliaistilliseen(tuonpuoleiseen)maailmaan. Ihminen on näin ollen koottu "päällekkäisin"ominaisuuksin,toimiakseen(ykseydessä) harmonisesti itsensä (ja luomakunnan) kanssa. Brobleema josta aik. mainitsin liittyy juuri ihmisenä olemisen vaikeuteen hahmottaa itsen rajat suhteessa olemassaoloon." Sisältö" liittyy myös edelliseen. ps .Tiedemiehet(kään) eivät ole vielä onnistuneet selvittämään elämän alkuperää ja olemusta. Uusissa hiukkastutkimuksissa on ilmennyt mielenkiintoinen asia, jota nimitetään sanalla:" Ennustamattomuus". Aikaisemmin nimittäin luultiin, että atomin toiminnat ovat vakioita jotka eivät muutu. Nyt on saatu selville,että näin ei olekaan,vaan atomin sisällä on elementtejä joita on mahdoton ennustaa millään matemaattisella kaavalla.... Mielenkiintoista ,aika näyttää mitä vielä löytävät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391