Yksinkertainen vastaus teille!

simpleitsimple

Tietoisuus ei tule aivoista vaan aivot on kanava tietoisuudelle! Aika on vain illuusio, ikuisuus on täällä ja nyt!

10

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simpleitsimple

      Osa fyysikoista on ateisteja, he eivät halua uskoa henkisyyteen vaikka tiede sen heille osoittaa!

      Kun tongit fysiikkaa tarpeeksi syvältä, vastaus on edessäsi, jopa ateistille!

      https://www.youtube.com/watch?v=BxvGzLyRQc8

      • simpleitsimple

        27 minuutin jälkeen videolla kertoo


    • skepukka

      Jahah. Annappas tutkijoitten nimiä ja linkkejä tiedeartikkeleihin niin katsotaan.

    • dadasdasdad

      "Tietoisuus ei tule aivoista vaan aivot on kanava tietoisuudelle! Aika on vain illuusio, ikuisuus on täällä ja nyt!"

      No missäs minun tietoisuus oli ennen syntymääni?

      • nää_on_näitä

        No missäs minun tietoisuus oli ennen syntymääni?
        Missä energia on.
        Missä henki on. Missä on keksinnöt joita ei vielä ole keksitty. Onko jokin asia vasta sitten olemassa kun ihminen on sen mittaamiseen keksinyt laiteen.
        Oliko maapallo tosiaan lätty kunnes se osoitettiin palloksi......
        Oliko jokin merkitys sillä hetkellä kun sinä tulit äitisi kohdusta näkösälle? Tietenkin oli: Sillä oli se merkitys jonka sinä sille hetkelle annoit, ei enempää eikä vähempää Sinulle
        Nyt valitset itse sijainnin sinun tietoisuudellesi, ei pitäisi olla kummoinenkaan juttu. Maailmasta löytynee vähintään 7miljardia käsitystä siitäkin asiasta.
        Ikuisuus on nyt eikä siinä aivoilla ole suurtakaan osaa


      • Näitä-edelleen
        nää_on_näitä kirjoitti:

        No missäs minun tietoisuus oli ennen syntymääni?
        Missä energia on.
        Missä henki on. Missä on keksinnöt joita ei vielä ole keksitty. Onko jokin asia vasta sitten olemassa kun ihminen on sen mittaamiseen keksinyt laiteen.
        Oliko maapallo tosiaan lätty kunnes se osoitettiin palloksi......
        Oliko jokin merkitys sillä hetkellä kun sinä tulit äitisi kohdusta näkösälle? Tietenkin oli: Sillä oli se merkitys jonka sinä sille hetkelle annoit, ei enempää eikä vähempää Sinulle
        Nyt valitset itse sijainnin sinun tietoisuudellesi, ei pitäisi olla kummoinenkaan juttu. Maailmasta löytynee vähintään 7miljardia käsitystä siitäkin asiasta.
        Ikuisuus on nyt eikä siinä aivoilla ole suurtakaan osaa

        Paljastan salaisuuden. Minun tietoisuuteni on minun mielessäni


    • Brina

      Olet aivan oikeassa, mutta monelle aivan liian vaikeita ymmärtää ja siksi mahdotonta hyväksyä. Heitä ovat etenkin sellaiset, joiden näkemykset/uskomukset perustuvat pelkästään materialistiseen maailmankuvaan tai myös ns. raamattu-usko-fundamentalismiin.

    • brople

      ..Elämässä ei ole kuitenkaan pohjimmiltaan kysymys jonkun asian" tietämisestä". Ei edes "uskomuksista tai näkemyksistä". Edelliset liittyvät elämän brobleemaan, mutta ne eivät ole itsessään elämän "sisältö".

      • nää_on_näitä

        Mieli on maailmankaikkeuden suurin voima. Mitään ei tapahdu ennen kuin se on sinun mielessäsi. Mielessä on kaikki kokemukset kuten kokemus elämästä tai olemassaolosta jne....


    • mitävielälöytävät

      (Ihminen ei kuitenkaan ole Jumala joka tietäisi kaiken,saati ohjasi kaikkea. Siinä on lisäksi vastuu, mitä tietää ja mihin uskoo.)
      Mieli on rajallinen, ja tukeutuu siihen mihin ihminen itse pohjimmiltaan uskoo. Mieli ei näin ollen ole kaikki, vaan on sidoksissa sieluun, jossa on mm. tunne ja tahto.Esim: "Tänään minä tunnen olevani masentunut(mieli mustana)ja alakuloinen".( Tämän ihminen kokee sielussaan ja mielessään.) Ihminen on "kolmiosainen": Henki,Sielu ja Ruumis.Nämä toimivat yhteydessä toisiinsa,ollen samalla yksi jakamaton kokonaisuus. Toisin sanoen:ruumis ei ole kaikki,samoin on sielun ja hengen laita. Jokaisella "osalla"on kuitenkin oma tehtävänsä; Sielulla psyykkiset toiminnot,sekä hengellä omatunto ja ruumiilla kosketus. Näistä henki on yhteydessä yliaistilliseen(tuonpuoleiseen)maailmaan. Ihminen on näin ollen koottu "päällekkäisin"ominaisuuksin,toimiakseen(ykseydessä) harmonisesti itsensä (ja luomakunnan) kanssa. Brobleema josta aik. mainitsin liittyy juuri ihmisenä olemisen vaikeuteen hahmottaa itsen rajat suhteessa olemassaoloon." Sisältö" liittyy myös edelliseen. ps .Tiedemiehet(kään) eivät ole vielä onnistuneet selvittämään elämän alkuperää ja olemusta. Uusissa hiukkastutkimuksissa on ilmennyt mielenkiintoinen asia, jota nimitetään sanalla:" Ennustamattomuus". Aikaisemmin nimittäin luultiin, että atomin toiminnat ovat vakioita jotka eivät muutu. Nyt on saatu selville,että näin ei olekaan,vaan atomin sisällä on elementtejä joita on mahdoton ennustaa millään matemaattisella kaavalla.... Mielenkiintoista ,aika näyttää mitä vielä löytävät?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe