Kokemuksia kyseisestä paikasta. Kannattaako tuolta ostaa mitään?
TK-mpauto.
62
2105
Vastaukset
- JoPaJo
Katto ny mite vero muuttuu ensteks.
- TimoK8_
Mielestäni kannattaa ostaa, jos sopiva itselle löytyy. Hintalaatusuhde kohillaan ja palvelu on asiallista, sekä sanansa pitävää. Kokemuksia kannattaa katsella tuolta firman facebook sivuilta myös, siellä ainakin palautteet annetaan omalla nimellä, eikä keksityllä nimimerkillä.
Kuluttajasuojan mustalla listallakaan kyseinen firma ei ole, niin kuin ei ole 95% muistakaan autoliikkeistä, eli tarkoittaa se sitä, että tässäkin liikkeessä noudatetaan aina vähintäänkin kuluttajasuojan antamia ohjeistuksia reklamaatiotilanteissa. - AudiA4ostettu2016
Hyvää palvelua sain ja tuote vastasi puhelimessa puhuttua.
- SaaraTampereelta
Meillä täysin sama homma, saimme aivan loistavaa palvelua ja olemme mieheni kanssa enemmän kuin tyytyväisiä.
- Trukkikuski88
En tiennytkään että noin rehtejä myyjiä on olemassa enään ja että jonkun sanaan voi luottaa 100%! Tuolta ostan seuraavankin auton.
- tyytyväinenolen
Hyvä liike, kantaa vastuunsa ja suhtautuu reklamaatiohin hyvin eikä laita asiakasta maksamaan mitään. Sijaisautonkin saa pyytämällä. Omassani oli aivan pikkuvikoja mutta halusivat laittaa ne kuntoon, kannattaa reklamoida. Hatunnosto!
- Panu67
On kyllä parhaimpien joukossa tämä liike ehdottomasti, rehtiä palvelua !
- Artsi74
Rehtiä ja luotettavaa kauppaa!
- SkodanOstaja
Artsi74 kirjoitti:
Rehtiä ja luotettavaa kauppaa!
Kyllä, allekirjoitan täysin.
- ReijoTanskanen
Hyvä liike, muita kommenteja löytyy jo vuodesta 2013 lähtien tässä topicissa.
Ps. Näyttää tulleen myös lunta tupaa ja siitä lisää alla ...
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11814578/tk-mpauto- Saunantaakse
Hahahahahahaaa!! Ottaa trollia varmasti päähän kun meni vuosien työ hukan pyllyyn!! Linnaa tai kunnon opetus tuollaiselle mulkulle pitää antaa,vaikka sairas päästään onkin!! Otappa trolli 9mm burana ja tee palvelus yhteiskunnalle!!
- Anjakk
Tämä Suomi24 on trollien paratiisi. Täällä trolli voi hämmentää ja kirjoitella mitä päässään keksii. Tulee vaan todella kalliiksi trollille kirjoittelut, yrityksen ryhdyttyä toimenpiteisiin. Suosittelenkin kaikkia yrityksiä tekemään rikosilmoituksen kaikista herjauksista ja valheista, jotka kohdistuvat yritykseen, tai omistajaan itseensä. Kirjautumattomankin nimimerkin pystyy jäljittämään ip osoitteella, jonka poliisi saa Aller Medialta tutkinnan yhteydessä. Ip osoitteella taas pystytään kirjoittajan henkilöllisyys selvittämään suurimmassa osassa tapauksia ja kirjoittaja saadaan vastuuseen kirjoituksistaan.
Kaupallisia hetkiä kaikille yrittäjille, trolleista huolimatta ! - TyytyväinenEnOle
Täällä autokauppiaat osoittaa jälleen älyllisen ylivoimansa. Kuvittelevat poliisin tekevän käskystä mitä vain kunhan sormia napsauttaa. Trollaavat itse minkä ehtivät ettei kukaan uskaltaisi muuta kuin kehua. Tätäkö tarkoittaa keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta? Käsittämätöntä että haluatte vain pilkata asiakaskuntaanne ja ihmettelette miksi tulee pelkkää kuraa niskaan tällä palstalla. Lopettakaa autojen myyminen jos se on noin ankeaa hommaa kun joka toinen asiakas on täysi mulkku. Vittumaista loppu vuotta tollot.
- AivanSelväTrolli
TyytyväinenEnOle kirjoitti:
Täällä autokauppiaat osoittaa jälleen älyllisen ylivoimansa. Kuvittelevat poliisin tekevän käskystä mitä vain kunhan sormia napsauttaa. Trollaavat itse minkä ehtivät ettei kukaan uskaltaisi muuta kuin kehua. Tätäkö tarkoittaa keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta? Käsittämätöntä että haluatte vain pilkata asiakaskuntaanne ja ihmettelette miksi tulee pelkkää kuraa niskaan tällä palstalla. Lopettakaa autojen myyminen jos se on noin ankeaa hommaa kun joka toinen asiakas on täysi mulkku. Vittumaista loppu vuotta tollot.
Tässä tyypillinen tapaus trollista. Trolli on sairas yksinäinen ihminen, kenellä ei ole muuta elämää kuin tietokoneenruutu naaman edessä.
Eikä trolli ole kenenkään asiakas, ei nyt, ei tulevaisuudessa, eikä menneisyydessä, koska trollilla ei ole edes autoa ja tuskin edes ajokorttia.
- mies833333
Jos minä joutuisin myymään autoja elantoni eteen niin 9mm olis oikea ratkaisu!
- Mies8333333
Vitsivitsi mulla oli vähän huono päivä. Tsori
- ParempiAutokauppako
😒 Hyvä ja huono liike? Vois olla kiikarissa auto sieltä, mutta ...
Suositteletko bimmeriä?- Pepe220
Pepe220 suosittelee. Pelkkää plussaa
- Moderaattoriko
Joo,bimmeri alle ja sladittelee
- Bemmi320d
Hyvä liike on !
- BimmerMan
Suosituksia?!
- Pepe220
Kyllä. Annan suosituksen.
- Aino3
Täältäkin suositus
- JullillaOn
ISO suositus!! Eilen kävin kaupoilla ja todella tyytyväine olen.
- JullilaOn
No enkä.
- JullillaOn
Vitsi vitsi 👅
Aikasempi persoonani JullillaOn kävi myös kaupoilla ja olemme molemmat nyt tyytyväisiä, vaikka sivupersoonani JullilaOn vähän kirjoitteleekin mitä sattuu, mutta on silti tyytyväinen.
Olen jo itsekkin sekaisin, mutta olen jokatapauksessa tyytyväinen, todella tyytyväinen, niin tyytyväinen, etten tyytyväisempi voisi enää olla. - Jullilla0n
No voi ei.
- Kikseri750
Suositus täältäkin! Pyörän ostin pari kesää takaperin,vehkeet rokkaa vieläki
- Kikkeli750
No ohhoh!!!!
- Hondamies88
Kikseri750 kirjoitti:
Suositus täältäkin! Pyörän ostin pari kesää takaperin,vehkeet rokkaa vieläki
Sama juttu. Pyörä tuli hommattua viime kesänä tuolta. Asiallista palvelua ja pelit siistejä.
- Honkamies88
Hondamies88 kirjoitti:
Sama juttu. Pyörä tuli hommattua viime kesänä tuolta. Asiallista palvelua ja pelit siistejä.
Uuuhhh... ihkua!!!!!
- Hondamies88
Honkamies88 kirjoitti:
Uuuhhh... ihkua!!!!!
Osta sinäkin pyörä, on se niin ihkua :)
- vonkamies88
Hondamies88 kirjoitti:
Osta sinäkin pyörä, on se niin ihkua :)
miekin ostan 88 vuoden honda monkeyn. uuuuuuhhhhhh!!!!!
- HyvätKaupat
Olen kolme autoa ostanut ja ei ole ollut mitään valittamista. Tosin yhdessä oli ilmoituksessa että ihan ok-kuntoiset talvirenkaat mutta todellisuudessa oli melkein uudet.
Suosittelen!- ParasAutokauppa
Kävikö sullekkin noin? Mulle luvattii ja hyväkuntoset renkaat,ni molemmat sarjat oliki uusia. Mieletöntä! Iso Suositus!
- Kullikelli
No voi ihme!
- UpUpUpUp
Kullikelli? Nyt jäi vaivaamaan, onhan sun kullilla kaikki hyvin?
- Voivoiii
Myyjän paskan jauhantaa vaan. Siskon perheen kummi kissatkin käy tuolta ostamassa auton itselleen, kyllä on hyvä liike! Ei vittu....
- Jonne15v
Minä olen ostanut tuolta skootterin, oli hyvässä kunnossa ja juuri semmoinen kuin ilmoituksessa oli.
Hyvät kaupat ja auton ostan varmaan myös tuolta kun ikää tulee 18v. - Hyväliike
Mistä myyjästä on kyse? Kuvailemasi myyjä kenties maalla töissä? En vaan nyt ymmärrä, miksi tuosta täällä ilmoitit? Nuo maajussi jutut kuuluu ihan eri puolelle foorumia, ei autopuolelle.
Muuten olet kyllä varmasti oikeassa, on hyvä liike ja ei ihme, jos sunkin sukulaiset kissoja myöten tuolla käy kaupoilla.
- P4sk4liike
Säälittävää itse mainontaa!
- IhmeTrolli
Mitä se trolli höpisee, eihän vaan ota aivoon, kun jollain homma toimii ja saa hyvää palautetta :)
- LauriJohanness
Täällä kysyttiin kokemuksia kyseisestä paikasta ja itse olen sieltä yhden mp:n ostanut ja sain hyvää palvelua joten pystyn suosittelemaan.
- Hehehaa
IhmeTrolli kirjoitti:
Mitä se trolli höpisee, eihän vaan ota aivoon, kun jollain homma toimii ja saa hyvää palautetta :)
No ei. Meinaat siis saa palautetta itseltään? :D
- Hyihyi
Hehehaa kirjoitti:
No ei. Meinaat siis saa palautetta itseltään? :D
Trollin provo.
- Lassiteivo
Ei nappaa, en osta kuuna päivänä. Hyvä palvelu taitaa olla aika suhteellinen käsite.
- Lassiteivo
Erehdyin liikkeestä. Anteeksi.
- Lassikeijo
Lassiteivo kirjoitti:
Erehdyin liikkeestä. Anteeksi.
Dementia vaivaa... uuuhhhh!!!!
- Pepe22O
Hienoja autoja ja asiantunteva myyjä. Suosittelen!
- IceGr
HOX! TK-mpauto on saanut palautetta. Onko toi liike noin huono vai hyvä kuin osa väittää?!!!
- Ehkä pitää lueskella vielä muuta foorumi lisää jos saisi vastauksen.- T4ura
On erinomainen. Minulla on paljon hyviä kokemuksia.
- RatikkakuskiTA
Samoin, aina saanut hyvää palvelua.
- Passat03
Ehdottomasti hyvä liike!
- T4urakuski
RatikkakuskiTA kirjoitti:
Samoin, aina saanut hyvää palvelua.
Älä ihmeessä! Ooohhhh!
- T4ura
T4urakuski kirjoitti:
Älä ihmeessä! Ooohhhh!
Se oli Uuuuhhhh, eikä ooohhh, nyt tarkkana!
- Tkura
Aaahhh!!!!?
- Anonyymi00068
"Tiikeri" ei pääse täplistään
TK-pmauto oy kannattaa kiertää todella kaukaa. Myy esim. Huutokaupoista ja ties mistä ostamiaan autoja ja myy keskellä peltoja niitä peltihallissaan. Kuluttajariitalautakunnalle menossa tiettävästi autokauppajuttuja, toimintatapa: myy valmiiksi hajalla olevan moottoripyörän tai auton, ostaja ottaa häneen yhteyttä, kiistää tietenkin kaiken ja kertoo olleensa työkyvytön pitemmän aikaa, lopettavansa/ luopuvansa "firmastansa" ja sen jälkeen ei enää vastaille tai pidä yhteyttä. Juttuja tuon puljun toimista menee kuluttajariitalautakuntaan, vielä tulee se päivä että tuo pulju on nurin.
TK-mpauto kannattaa kiertää todella kaukaa. Kuluttajariitalautakunnalle menossa tiettävästi juttuja useampi. Ostelee moottoripyöriä ja autoja huutokaupasta ja ties mistä, myy niitä sitten metsän ja peltojen keskellä peltihallissansa. Toimintapa: myy valmiiksi hajalla olevan kulkuneuvon, piilevä) piiloitettu vika, reklamaatioihin vastaa että on ollut työkyvyttömänä pitkään, ei kykene pyörittämään " firmaa" luopunut osasta rikollisesta pesästään tai antamassa pois rikospaikkansa, "tämä oli hänen osaltaan tässä" kuuluisin lopetus kaikille lopuksi ja sen jälkeen ei vastaile yhteydenpitoihin. Kyllä sieltä se päivä koittaa että tuo jobbari pulju on nurin, tiedossa siis usempi juttu jotka on mrnossa eteenpäin.
Ei kannata, kierrä kaukaa...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2174943Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html354125Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2393940Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1623121Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353097Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis652974Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162841Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos692655Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien962419En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132215