Kokeiiln tänään ekaa kertaa kun tavallisessa penkissä alkanut esiintyyn huimausta isoimmissa painoissa.
Normaalissa penkkauksessa menee 180 perse kiinni penkissä.
Smithissä 200 kiloa meni aika iisisti.
Veikkaan kuitenkin että kun smithillä treenatessa normaali penkkituos tippuu.
Penkkipunnerus smithissä
11
149
Vastaukset
- rawww
Ei tulos tipu, samaa punnertelua se on. HYVÄSSÄ smithissä on kätevää tehdä myös erikseen molemmilla käsillä penkkitreeni, joka on ainakin minulla kehittänyt penkkitulosta kivasti. Myöskin kun toinen yläraaja oli kuntoutusvaiheessa (ja penkkaajalla usein on) pystyi sillä terveellä tekemään kunnon yhden käden penkkitreenin ja kuntoutuskuormilla sitten sen kuntoutettavan puolen erikseen smithissä.
- testopellekoiuh
Miträ aineita käytä ? Dekaa sustoa ja muita rojuja ??? Käytä....älä ankytä vastaa=)
- MitäOvat
Mitä ovat Deka jaSusto?
- lkjjhkjh
Toi on aika yleistä roinaajien keskuudessa, että penkataan ja kyykätään smithissa paremmin. Syystä että tekniikkaa ei ole opeteltu ja tangon hallinta on päin p...tä...
- GREGREWGREWG
Ime nyt homo itseesi. Olen treenannut 25 vuotta natuna. Joku 40 kiloinen finninaamainen homo taas luulee viisastelevansa.
- llkjgjjg
Valitettavasti se olet nyt sinä joka luulee... Mutta totuus näköjään kolahtaa...
- Rojuperä
Mä saan hyvän tuntuman rintalihaksiin nimenomaan smithissä pienessä kulmassa jonka teen aina välillä normipenkin päälle. Nostoa ei lukita ylhäällä eikä viedä ihan rintaan asti vaan on sellaista hallittua pumppailua.
- aitoBlueteam
hallittu pumppailu edes ja takas onkin parasta
- näinonkun
Sitähän monet voimailun parissa olevat miehet harrastaa.
Siis keskenään homoilevat . Miksi voimailun parissa pyörii äijiä jotka tykkää lykkiä tuhkaluukkuun? Sama on muutamissa kamppailulajeissa. - aitoBlueteam
näinonkun kirjoitti:
Siis keskenään homoilevat . Miksi voimailun parissa pyörii äijiä jotka tykkää lykkiä tuhkaluukkuun? Sama on muutamissa kamppailulajeissa.se on miesten homma
- taekwondick
näinonkun kirjoitti:
Siis keskenään homoilevat . Miksi voimailun parissa pyörii äijiä jotka tykkää lykkiä tuhkaluukkuun? Sama on muutamissa kamppailulajeissa.Paitsi mystisissä lakanalajeissa! Niissä on sentään kunnon heterovalmentajia, jotka tykkäävät yläasteikäisistä tytöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1266121Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745612167Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk301443Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121278Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861143Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481025- 64991
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll61943- 65941
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27938