https://www.youtube.com/watch?v=2d-7wojDUw4 Huomaamatta ja salaa hiipien Suomen astutetaan vääjäämättä Naton veriseen ansaan! Nyt vain harjoitellaan ja taas harjoitellaan ja hankitaan miljardeilla uutta aseistusta.
Ei kuitenkaan uskalleta kertoa julkisuuteen, mitä uhkaa vastaan aseita tarvitaan ja mitä uhkaa vastaan harjoitellaan yhdessä Naton kanssa, vaikka kaikki sen jo tietävätkin.
Puolikaheli ministerimme Niinistö on Naton nöyrä ja mateleva mallioppilas, mutta on russofobiikkona vaarallinen Suomelle.
Voin vakuuttaa, että kaikki edellä mainittu on turhaa ja naurettavaa sekoilua, josta ei ole loppultakaan mitään hyötyä.
Jos Venäjän karhu päättäisi iskeä, (jota se ei tietenkään tee), niin siinä eivät Suomen retkieväät riittäisi alkua pitemmälle.
Suomen rakas harjoittelukaveri Nato ei laittaisi tikkua ristiin, vaikka Suomi olisi Naton jäsenkin.
Nato jahtaa Suomea!
4
52
Vastaukset
- jipk
Niin se on vaan höhlää pelata chickeniä karhun kanssa, varsinkin kun karhulla on atomiaseita.
- Tarkkaavainen
Totta turiset. Suomi kestäisi max kaksi päivää, jos sitäkään. Yksi atomipommi Hesaan, niin kestoaika olisi alle tunti ja valkoinen lippu liehusi jo antautumisen merkiksi. Eihän Venäjä ole kuitenkaan pienille paha, kun pysyvät kiltisti ruoduissaan.
- äänestetään
Vaalit lähestyvät.
- sieltäpävaan
Trollien saastutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127