Elämä jatkuu kuoleman jälkeen

Jabadabafuck

Osa tiedemiehistä uskoo että ihmisen tietoisuus jää henkiin ruumiin kuoleman jälkeen:

http://www.express.co.uk/news/science/728897/LIFE-AFTER-DEATH-consciousness-continue-SOUL

7

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pannukakku1

Osa ihmisistä uskoo maapallon olevan litteä.

• Jabadabafuck

Olipa "hyvin" perusteltu kommentti, koitas nyt edes yrittää.

• Suuri osa tiedemiehistä ja muista miehistä ei usko niin.

• pitkäänhellari

Vesa-Matti Loirikin uskoo elämään kuoleman jälkeen, mutta ei tunnusta Jumalan olemassaoloa. On kokenut nuorena kehosta poistumisen ja kuolemattomuuden. Minusta on kyllä epäloogista ajatella, että joki aineeton ja kuolematon olisi syntynyt ilman tekijää.

• Logiikasta-puheen-ollen

Jumala, aineeton ja kuolematon. Kuka mielestäsi teki Jumalan ja milloin Jumala syntyi jonkun tekemänä?

• mies_pp

Tiede ja henkisyys yhdistyvät jossakin vaiheessa, se on pakko! Ihan samalla tavalla kuin joskus löydettiin helium tai on löydetty alkuaineiden jaksollinen järjestelmä:

http://www.ptable.com/?lang=fi

Tuo taulukko kuvaa kaikki tämän materialismin missä me elämme täällä nyt, mutta tämä on vain yksi rajapyykki, luuletteko että tiede pysähtyy tähän? Ei ei ei hahah =D On paljon oppimista edelleen ja mitä syvemmälle atomeja, leptomeja tulemme, sitä lähemmäksi tulemme itse henkisyyttä, ensi askeleet tieteen lähestymisessä henkisyyteen on otettu kvattifysiikassa. Siinä pari hiukkasen muotoa vastaa samaa tilaa, vaikka niiden etäisyys olisi valovuosien päässä toisista, ajatelkaapa mitkä mahdollisuudet tuossa olisi tiedon siirrossa?

Ihmisen mieli on vielä niin pieni, vielä 500 vuotta sitten luultiin että maailma on litteä, mieti sitä, vain 500 kertaa auringon ympäri, minäkin olen kulkenut tästä ajasta jo 42 kertaa :'D

Itse uskon kuoleman jälkeiseen elämään ja että tämä elämä täällä on vain "illuusio", tämä ei ole todellisuus, vaan todellisuuksien todellisuus on meidän rajojen "ympärillä"

Pieni esimerkki: Katsokaa tämä video loppuun ja kuunnelkaa miehen kertomus aidosta todellisuudesta, pieni trippi aitoon todellisuuteen tarjoaa DMT

https://www.youtube.com/watch?v=u6tWDKySQvI&t=0s

• minäolensinä

Suurena esteenähän maailmassa on materialismi, hengen denialismi, sekä rahanahneus. Henkisyyttä ei arvosteta, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Näin ainakin halutaan uskoa.

Oma kokemukseni on kuitenkin se, että henkisyydestä on valtavasti hyötyä. Epäitsekkyys on kaiken henkisyyden isä ja se, joka hallitsee epäitsekkyyden tien, on henkisyyden korkeimmalla tasolla. Tällainen ihminen ei enää himoa, eikä etsi henkilökohtaista hyötyä, sillä hänellä on jo kaikki mitä hän tarvitsee. Kun et halua enää mitään, saat kaiken.

Menkää ja kokekaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7790
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4494
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3737
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3098
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2642
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2576
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2276
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2049
    Aihe