Huutavat kivet

kivimies.kysyy

Raamatussa sanotaan, että kivet puhuvat. Onko tästä todistusaineistoa olemassa?

13

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivinainen

Lue tarkemmin. Raamatussa ei sanota että kivet puhuvat.

Luukas 19:39-40
      "Ja muutamat fariseukset kansanjoukosta sanoivat hänelle: "Opettaja, nuhtele opetuslapsiasi".
      Mutta hän vastasi ja sanoi: "Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat". "

• Tedgh

kivi on kuollut mutta esim chris broanin kappale huutaa seurakunnalle don t wake me up ja näitä tulee lisää

• kivestähakkaamalla

Kiviäkin kiinnostaa.

• ElämääPellossa

Miksipä eivät kivetkin puhuisi, jos puupäätkin pystyvät nettifoorumeilla kirjoittelemaan?

• aivannäin

ja aasitkin puhuu.....

• hullu.hellu

On todisteita: Raamattu
      Hahahahahahaahahahahahahahaha

• jeesuspuhuu

LUUKAS 19:

37. Ja kun hän jo oli lähellä, laskeutuen Öljymäen rinnettä, rupesi koko opetuslasten joukko iloiten kiittämään Jumalaa suurella äänellä kaikista voimallisista teoista, jotka he olivat nähneet,
      38. sanoen: "Siunattu olkoon hän, joka tulee, Kuningas Herran nimessä; rauha taivaassa ja kunnia korkeuksissa!"
      39. Ja muutamat fariseukset kansanjoukosta sanoivat hänelle: "Opettaja, nuhtele opetuslapsiasi".
      40. Mutta hän vastasi ja sanoi: "Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat".
      41. Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä
      42. ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.
      43. Sillä sinulle tulevat ne päivät, jolloin sinun vihollisesi sinut vallilla saartavat ja piirittävät sinut ja ahdistavat sinua joka puolelta;
      44. ja he kukistavat sinut maan tasalle ja surmaavat lapsesi, jotka sinussa ovat, eivätkä jätä sinuun kiveä kiven päälle, sentähden ettet etsikkoaikaasi tuntenut."
      45. Ja hän meni pyhäkköön ja rupesi ajamaan myyjiä ulos
      46. ja sanoi heille: "Kirjoitettu on: 'Minun huoneeni on oleva rukoushuone', mutta te olette tehneet siitä ryövärien luolan."

• Vertauksellisesti

Mikseivät huutaisi, kerran raamatussa on siitä maininta. Ilmeisesti Jeesus tarkoitti, ettei heitä voi vaientaa, koska Jumala on säätänyt asioiden kulun.

• capiche

Jeesus käytti klassisia Lähi-idän puheenparsia ja vertauksia. Kaikkea ei todellakaan pidä ottaa kirjaimellisesti, vaan miettiä mikä on sanoman ydinviesti. Vertauksellisesti on on sen ymmärtänyt.

• Älkää-vaietko-todistakaa

Jos me vaikenesimme emmekä todistaisi julkisesti siitä hyvästä mitä Herra Jeesus on tehnyt elämässämme, hän herättäisi vaikka kivet todistamaan puolestamme hänen suuruudestaan ja voimallisista teoistaan.

• tiäremiäs

Koska haluaisin nähdä puhuvat kivet, voisivat uskovaiset pysyä sen aikaa vaiti, että kivet alkaisivat keskustelemaan.

• MitesO

Sinä tuskin uskoisit Jeesukseen vaikka näkisitkin kivien puhuvan. Jeesus teki paljon ihmeitä, ja monet näkivät, harvat uskoivat.

• Uskomatontt

Älä valehtele mulle ei koskaan 200000 ihmisen kaupungis kukaan ole todistanut teille on annettu määräys mennä eikä odottaa ihmisiä teidän sisäpiiriklubeihinne plette niin kaukana perheestä miksi jumala srk tarkitti ja jatakatte syntienne puolustamista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2498
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1879
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1640
    8. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1389
    9. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1385
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1348
    Aihe