Raamatussa sanotaan, että kivet puhuvat. Onko tästä todistusaineistoa olemassa?
Huutavat kivet
13
900
Vastaukset
- kivinainen
Lue tarkemmin. Raamatussa ei sanota että kivet puhuvat.
Luukas 19:39-40
"Ja muutamat fariseukset kansanjoukosta sanoivat hänelle: "Opettaja, nuhtele opetuslapsiasi".
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat". " - Tedgh
kivi on kuollut mutta esim chris broanin kappale huutaa seurakunnalle don t wake me up ja näitä tulee lisää
- kivestähakkaamalla
Kiviäkin kiinnostaa.
- ElämääPellossa
Miksipä eivät kivetkin puhuisi, jos puupäätkin pystyvät nettifoorumeilla kirjoittelemaan?
- aivannäin
ja aasitkin puhuu.....
- hullu.hellu
On todisteita: Raamattu
Hahahahahahaahahahahahahahaha - jeesuspuhuu
LUUKAS 19:
37. Ja kun hän jo oli lähellä, laskeutuen Öljymäen rinnettä, rupesi koko opetuslasten joukko iloiten kiittämään Jumalaa suurella äänellä kaikista voimallisista teoista, jotka he olivat nähneet,
38. sanoen: "Siunattu olkoon hän, joka tulee, Kuningas Herran nimessä; rauha taivaassa ja kunnia korkeuksissa!"
39. Ja muutamat fariseukset kansanjoukosta sanoivat hänelle: "Opettaja, nuhtele opetuslapsiasi".
40. Mutta hän vastasi ja sanoi: "Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat".
41. Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä
42. ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.
43. Sillä sinulle tulevat ne päivät, jolloin sinun vihollisesi sinut vallilla saartavat ja piirittävät sinut ja ahdistavat sinua joka puolelta;
44. ja he kukistavat sinut maan tasalle ja surmaavat lapsesi, jotka sinussa ovat, eivätkä jätä sinuun kiveä kiven päälle, sentähden ettet etsikkoaikaasi tuntenut."
45. Ja hän meni pyhäkköön ja rupesi ajamaan myyjiä ulos
46. ja sanoi heille: "Kirjoitettu on: 'Minun huoneeni on oleva rukoushuone', mutta te olette tehneet siitä ryövärien luolan." - Vertauksellisesti
Mikseivät huutaisi, kerran raamatussa on siitä maininta. Ilmeisesti Jeesus tarkoitti, ettei heitä voi vaientaa, koska Jumala on säätänyt asioiden kulun.
- capiche
Jeesus käytti klassisia Lähi-idän puheenparsia ja vertauksia. Kaikkea ei todellakaan pidä ottaa kirjaimellisesti, vaan miettiä mikä on sanoman ydinviesti. Vertauksellisesti on on sen ymmärtänyt.
- Älkää-vaietko-todistakaa
Jos me vaikenesimme emmekä todistaisi julkisesti siitä hyvästä mitä Herra Jeesus on tehnyt elämässämme, hän herättäisi vaikka kivet todistamaan puolestamme hänen suuruudestaan ja voimallisista teoistaan.
- tiäremiäs
Koska haluaisin nähdä puhuvat kivet, voisivat uskovaiset pysyä sen aikaa vaiti, että kivet alkaisivat keskustelemaan.
- MitesO
Sinä tuskin uskoisit Jeesukseen vaikka näkisitkin kivien puhuvan. Jeesus teki paljon ihmeitä, ja monet näkivät, harvat uskoivat.
- Uskomatontt
Älä valehtele mulle ei koskaan 200000 ihmisen kaupungis kukaan ole todistanut teille on annettu määräys mennä eikä odottaa ihmisiä teidän sisäpiiriklubeihinne plette niin kaukana perheestä miksi jumala srk tarkitti ja jatakatte syntienne puolustamista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348