Kyllästynyt miehiin ja seukkailuun

Boringboring

Olenkohan ainoa jolla on mitta täynnä deittailua ja seukkailua?
Tinderistä ja muualta saiteilta löytyy kyllä miehiä, mutta aina niillä alkaa olla ihme vaatimuksia ja oletuksia naisista. Jokaiselle pitäis olla erilainen ja en jaksa olla niin fleksiibeli että väännyn aina uuden tyypin toiveitten mukaan.

Oon päätynyt siihen että jos ei omana itsenään kelpaa niin olkaa ilman. Ulkonäköä mulla riittää mutta nöyryyttä enää ei. Miehet on käsittämättömän ärsyttäviä ja luulevat itsestään vaikka mitä. Ja mitäs mä miehellä toisaalta teenkään.

Onneksi naiset viihtyy itsekseenkin loistavasti ja aina voi hankkia loiran, kyllä se raivostuttavan ukonnyhjäkkeen voittaa...

65

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumies--

      Haista kurppa vittu, ei kurpalla mitään tee!

      • boringboringbo

        Vähän liian nuori kurpaksi :D


      • Just tuollaisia ne sinkkumiehet aina on. :(


      • sinkkumies--
        boringboringbo kirjoitti:

        Vähän liian nuori kurpaksi :D

        No oot sit nuorikurppa, eli haista vittu.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Just tuollaisia ne sinkkumiehet aina on. :(

        Ootko varma et ne on ollu sinkkumiehii? Ettei olis pyörittelijöit?


      • idompsu kirjoitti:

        Ootko varma et ne on ollu sinkkumiehii? Ettei olis pyörittelijöit?

        Aikalailla varma.. Käsittääkseni, toisin kuin sinkkumiehet, pyörittelijät haluavat haistaa kurpankin vittua sen sijaan, että haistattelisivat sitä muille.


    • Uskookentahtoo

      Kyllä sinä itsekin tiedät, ettet sinä oikeasti miesten tapailua lopeta. Tuo on tuollainen tyypillinen turhautuneen ja katkeran naisen tilitys, jolla vakuutellaan, että enhän minä mitään miestä edes halua. Jonkin ajan kuluttua olet taas intoilemassa jostain miehestä.

    • Ihan mielenkiinnosta, mitä nämä "vaatimuksia ja oletuksia" ovat? Luonteeseen, ulkonäköön vai mihin liittyviä?

      Mitkä asiat nyt ovat niin ärsyttäviä?

      "Toisen toiveiden mukaan"... Millaisia toiveita nämä sitten olisivat, jotka ovat ärsyttäviä? Ja millaisia toiveita siulla sitten olisi parisuhteelle, tai sille mitä olet hakemassa?

      Samanlaiset haaveet ja toiveet tulevaisuudelle, sekä molemmille mallaava elämäntilanne ovat mielestäni aivan realistisia toiveita suhdetta ajatellen.

      • borborboring

        No, joillekin miehille ei saa olla liian älykäs, esim lukea mitään kafka-tasoista, toisille pitäisi olla kultturelli ja mensatason älykkyys. Joillekin pitäisi olla isotissinen, joillekin luuranko. Joidenkin kanssa pitäisi bailata jatkuvasti, jotkut haluavat kuntoilijan. Sänkypuuhista en viitsi edes alkaa kirjoittamaan, huh... Aina alkuinnostuksen jälkeen alkaa tulla kuittailuja.

        Haluaisin ehkä jonkun ihan perusraksaäijän, jonka seurassa ei tarvi olla jakkupuvussa aaumusta iltaan, mutta en jaksa myöskään olla koko ajan ruokaa laittamassa ja haluan harrastaa flamencoa enkä olla joka ilta salilla tai lenkkipolulla. Enkä jaksa kuunnella urheiluselostusta aamusta iltaan.

        Toivotonta.


      • 121212121212
        borborboring kirjoitti:

        No, joillekin miehille ei saa olla liian älykäs, esim lukea mitään kafka-tasoista, toisille pitäisi olla kultturelli ja mensatason älykkyys. Joillekin pitäisi olla isotissinen, joillekin luuranko. Joidenkin kanssa pitäisi bailata jatkuvasti, jotkut haluavat kuntoilijan. Sänkypuuhista en viitsi edes alkaa kirjoittamaan, huh... Aina alkuinnostuksen jälkeen alkaa tulla kuittailuja.

        Haluaisin ehkä jonkun ihan perusraksaäijän, jonka seurassa ei tarvi olla jakkupuvussa aaumusta iltaan, mutta en jaksa myöskään olla koko ajan ruokaa laittamassa ja haluan harrastaa flamencoa enkä olla joka ilta salilla tai lenkkipolulla. Enkä jaksa kuunnella urheiluselostusta aamusta iltaan.

        Toivotonta.

        No käykö sinulle lyhyt ja hintelä pullohartiamies?

        Entäs hiljainen ja ujo introvertti?

        Sänkypuuhissa kokematon jota pitää opettaa?


      • 121212121212 kirjoitti:

        No käykö sinulle lyhyt ja hintelä pullohartiamies?

        Entäs hiljainen ja ujo introvertti?

        Sänkypuuhissa kokematon jota pitää opettaa?

        Ei noi aikanakaan mulle ole niitä asioita, joita ensimmäsenä ihmisessä painotan. Noilla ei ole oikeastaan yhtään väliä, jos ne oikeat asiat on kohdillaan.
        Jokainen on sänkypuuhissa kokematon uuden kumppanin kanssa, aina se on opettelua.


      • borborboring kirjoitti:

        No, joillekin miehille ei saa olla liian älykäs, esim lukea mitään kafka-tasoista, toisille pitäisi olla kultturelli ja mensatason älykkyys. Joillekin pitäisi olla isotissinen, joillekin luuranko. Joidenkin kanssa pitäisi bailata jatkuvasti, jotkut haluavat kuntoilijan. Sänkypuuhista en viitsi edes alkaa kirjoittamaan, huh... Aina alkuinnostuksen jälkeen alkaa tulla kuittailuja.

        Haluaisin ehkä jonkun ihan perusraksaäijän, jonka seurassa ei tarvi olla jakkupuvussa aaumusta iltaan, mutta en jaksa myöskään olla koko ajan ruokaa laittamassa ja haluan harrastaa flamencoa enkä olla joka ilta salilla tai lenkkipolulla. Enkä jaksa kuunnella urheiluselostusta aamusta iltaan.

        Toivotonta.

        Tuolla alempana taisit mainita, että nämä vaateet ja yritykset muokata sinua ovat ilmaantuneet kun olette jo jonkin ajan tapailleet.
        Miusta on luonnollista, että kun tutustutaan paremmin toiseen alkaa ne todelliset mieltymykset tulla pintaan. Ensin alkuun ei tohdita tuoda esille omia mieltymyksiä, taikka toiveita kumppanista.
        Se että yritetään muuttaa toista ei ole hyvä homma, mutta toisaalta pitääpi myöskin muistaa, että ajan saatossa saattaa itsekin muuttua ja ei enää vastaakkaan sitä henkilöä johon kumppani rakastui/ihastui. Pätee molemmin päin.


      • 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

        Ei noi aikanakaan mulle ole niitä asioita, joita ensimmäsenä ihmisessä painotan. Noilla ei ole oikeastaan yhtään väliä, jos ne oikeat asiat on kohdillaan.
        Jokainen on sänkypuuhissa kokematon uuden kumppanin kanssa, aina se on opettelua.

        Kysymys ei ollut sinulle.

        Tosin sinähän olet maininnut ettei kokematon mies kävisi, pitää olla muiden naisten esivalitsema.
        Monelle naiselle on _käynyt_ hintelä ja ujo mies...silloin lukiossa kun enemmistö pojista oli sellaisia, vaan ei käy enää.

        Listasin nuo koska ap selitteli ei-nirsouttaan listaamalla asioita jotka eivät ole muillekaan naiselle merkityksellisiä. Vähän kuin minä selittelisin etten ole nirso koska hyväksyn naisen jolla on väärän merkkiset korkkarit tai vain 10- vartalo.

        Selkeästi ap pitää itseään hottina ja valkkaa niitä tasokkaimpia miehiä, jotka yllättäen sitten osaavat myös vaatia naiselta jotain.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Kysymys ei ollut sinulle.

        Tosin sinähän olet maininnut ettei kokematon mies kävisi, pitää olla muiden naisten esivalitsema.
        Monelle naiselle on _käynyt_ hintelä ja ujo mies...silloin lukiossa kun enemmistö pojista oli sellaisia, vaan ei käy enää.

        Listasin nuo koska ap selitteli ei-nirsouttaan listaamalla asioita jotka eivät ole muillekaan naiselle merkityksellisiä. Vähän kuin minä selittelisin etten ole nirso koska hyväksyn naisen jolla on väärän merkkiset korkkarit tai vain 10- vartalo.

        Selkeästi ap pitää itseään hottina ja valkkaa niitä tasokkaimpia miehiä, jotka yllättäen sitten osaavat myös vaatia naiselta jotain.

        Täällä kun nää kirjoitukset on ihan julkisia ja kaikille kommentoivissa. Anteeksi nyt kuitenkin, kun kommentoin. Ei sunkaan olisi tarvinnut vastata mulle sen enempää.


      • 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

        Täällä kun nää kirjoitukset on ihan julkisia ja kaikille kommentoivissa. Anteeksi nyt kuitenkin, kun kommentoin. Ei sunkaan olisi tarvinnut vastata mulle sen enempää.

        Hyväksyn anteeksipyyntösi.

        Tämä onkin ensimmäinen kerta kun osoitat omaavasi käytöstapoja.


    • tindermies

      Eikö ole ihan normaalia, että erilaiset miehet tykkäävät erilaisista naisista ja heillä on myös jonkinlaisia kriteereitä naisia kohtaan? Kukaan ei pakota sinua "vääntyä" jokaisen miehen mukaan vaan se on ollut oma ratkaisusi. Sellainen väkisin esittäminen ei vetoa kehenkään.

      Itselläni on ainakin sellainen asenne Tinderissä, että juttelen jonkin aikaa naisen kanssa kännykän välityksellä ja jos vaikuttaa mielenkiintoiselta niin sitten voidaan tavata. Yli 50% keskusteluista päättyy siihen, koska ollaan erilaisia. Tavatessakin voi käydä niin, että nainen oli ihan ok Tinderissä ja livenäkin ihan mukava, mutta ei ole kuitenkaan sellainen minkä kanssa haluaisin olla suhteessa. Valitettavasti hyvin usein joutuu tapaamaan todella paljon ihmisiä ennen kuin löytyy sellainen jonka kanssa mätsää oikeasti. Se on hyvin pieni prosentti loppujen lopuksi ja vaatii aktiivisuutta.

      • borborbor

        Ei ole kysymys tinderöinnistä vaan kuukausia kestävistä seurustelujaksoista.

        Harvoin ensimmäisen kuukauden aikana alkaa tulla valittamista. Itse varmaankaan en sitten ole kovin pinnallinen, en katso pikkuvikoja vaan pidän tärkeänä sitä että viihdyn ihmisen kanssa, olipa sitten liian pienet rintalihakset tai väärän väriset kengät tai vähän murretta. Ehkä sellaiset miehet jotka hakeutuvat kivannäköisen naisen seuraan ovat pinnallisia ja kohta alkavat löytää kauneusvirheitä eivätkä voi olla niistä valittamatta. Minulle ei haittaa muutama liikakilo tai verkkarit jalassa jos on hyvä tyyppi.

        Tinderin kautta on aika työläs löytää sopiva ihminen, sitä en edes harkitse.

        Mutta, olet kyllä oikeassa, jos joskus vielä joku seuraani vääntäytyy, niinkuin näyttää, niin ensimmäisen muutosehdotuksen kohdalla näytän kylmästi ovea, enkä edes harkitse miellyttämistä. MIehet on kyllä sitkeitä ja jaksavat perustella, mutta todellakin, kukaan ei pakota vääntymään toisen mielen mukaan. Olen ollut liian kiltti.


      • harleyda
        borborbor kirjoitti:

        Ei ole kysymys tinderöinnistä vaan kuukausia kestävistä seurustelujaksoista.

        Harvoin ensimmäisen kuukauden aikana alkaa tulla valittamista. Itse varmaankaan en sitten ole kovin pinnallinen, en katso pikkuvikoja vaan pidän tärkeänä sitä että viihdyn ihmisen kanssa, olipa sitten liian pienet rintalihakset tai väärän väriset kengät tai vähän murretta. Ehkä sellaiset miehet jotka hakeutuvat kivannäköisen naisen seuraan ovat pinnallisia ja kohta alkavat löytää kauneusvirheitä eivätkä voi olla niistä valittamatta. Minulle ei haittaa muutama liikakilo tai verkkarit jalassa jos on hyvä tyyppi.

        Tinderin kautta on aika työläs löytää sopiva ihminen, sitä en edes harkitse.

        Mutta, olet kyllä oikeassa, jos joskus vielä joku seuraani vääntäytyy, niinkuin näyttää, niin ensimmäisen muutosehdotuksen kohdalla näytän kylmästi ovea, enkä edes harkitse miellyttämistä. MIehet on kyllä sitkeitä ja jaksavat perustella, mutta todellakin, kukaan ei pakota vääntymään toisen mielen mukaan. Olen ollut liian kiltti.

        Me kyllä tapaillaan ihan eri tyyppisiä miehiä. Mulle ei ole koskaan kukaan mistään valittanut, vaikka vikoja on paljon. Kaikki vaikenee.. Juuri tuon kuvailemasi käytöksen takia en koskaan lähesty ketään "kilttiä ja kunnollista" miestä. En kertakaikkiaan kestä, jos MIES narisee jostain. (En myöskään itse nalkuta koskaan mistään. Saatan kyllä lyödä.) :)


    • Minusta olet päässyt aivan asian ytimeen! Mutta elä lopeta sitä kumppanin etsintää ihmeessä.

      Siis ole ihan oma itsesi. Elä esitä tai taivukaan miksikään muuksi. Se on monelle yllättävän vaikeaa, vaikka yksikertaisuudessaan luulisi olevan helppoa.
      Jos joku ei ole sinuun tyytyväinen sellaisenaan kun olet, ei hän ole se oikea. Oikea on se, jolle sinä olet lähes täydellinen juuri omana itsenäsi. Olenkin sanonut, että me jokainen ollaan maailman parhaita olemaan juuri oma itsensä. Siitä ei kukaan voi laittaa paremmaks. :D

    • m-i-e-s

      Et välttämättä, onhan ko. asiat mukava harrastus, virkistäviä ja mieltä nostavia, mutta ne aina johtaa tismalleen samaan lopputulokseen, eli mäntää istutetaan moottoriin. Tunnista viikkoon, se on aina sama tapahtuma ja toimenpide, siksi varmasti joku fiksu joskus keksi vuosiloman, sitä kannattaa pitää siitä deittailusta ja seukkailusta.

      Halusit nähdä vain sen elokuvan tai sulla olikin ainoastaan nälkä ja siksi halusit siihen ravintolaan, ei onnistu, jumppavermeet pitää aina olla mukana. Onhan se ihan kiva olla käyttötavara. Tiinalla on "kylmä", Katja on "yksinäinen", Sadulla on ongelmia "autonsa kanssa" =P (Asiat, tapahtumat, henkilöt on eri, lopputulos on aina lähes sama. Ei se lähetysaseman ihminen saarnaa koko ajan, silläkin on lomaa ja vapaata.)

      Jokaisella on omat oletukset ja vaatimukset, mikä on ihan hyvä, kaameeta se olisi, mikäli olisi tismalleen samat oletukset ja vaatimukset, sitten se vasta tylsää olisikin.
      Eihän sillä seuraavalla ole yhtään mitään annettavaa, kun se on yhtä masentava kuin aikaisempikin. =D Elastinen ja taipuisa on hyvä, kannattaa pyrkiä myös taivuttelemaan sitä toista, vastavuoroisesti, molemmat taipuu.

      Et sä varmasti miehellä mitään teekään, kannattaa tyytyä naisiin ja dildoja saa kaupasta, vihanneksia en suosittele. Koira on kyllä haasteellisempi kuin mies, jos ja kun sitä hoitaa oikein ja asianmukaisesti. Muutaman kerran lenkille päivässä ja halpoja ravintoköyhiä kuivamuonia ei ole riittävä muuhun kuin eläinrääkkäykseen. Varmasti sellainen kiva käsilaukkupehmolelukoira olisi oikein kiva ja söpö, mikä räkyttää kaikkien jaloissa. Viranomaiskäytössä oleva koira olisi oikein sopiva peto havainnollistamaan, kuinka helppoja miehet oikeasti ovat, sillä viranomaiskäytössä oleva koira pitäisi huolen, että sinäkään et muuta tekisi, kuin istuisi olohuoneessa televisiota katsomassa. (Koira pitää kyllä huolen, että kaapin paikka on hänellä ilman kouluttajaa, eikä kenelläkään ole asuntoon asiaa sisään eikä ulos. =P)

      • vanha_puuma

        Tykkään koirista,
        isoista, toimivista, koulutuskelpoisista, älykkäistä, vähän haasteellisista.
        Tällä hetkellä minulla ei ole omaa koiraa, mutta olen tyytynyt kaduilta löytyviin kulkukoiriin, niitä löytyy aina. Huomattavasti helpompihoitoisia; ei tarvitse sitoutua pitkäksi aikaa, vähän pientä koulutusta ne yleensä tarvitsevat, mutta muuten voi vain nauttia...


    • boredandbored

      Niin, onhan minullakin tosiaan mahdollisuus tehdä oma luetteloni: miehellä pitää olla bemari ja pyykkilautavatsa, vuositulot satatonnia ja omakotitalo, mielellään lentokone. ja ikinä ei saa pierasta ja mulla pitää olla ruoka valmiina kun tulen töistä. Seksiä tiistaisin jos oon hyvällä tuulella ja kotona on siivottu.

      Lähdetään näillä, nyt ei ole enää huolta, ettenkö pysy sinkkuna :D

      • m-i-e-s

        Hey come on nainen, nyt jotain rotia ja tasoa edes. =D

        Omakotitalo perähikiältä 100k, vanha pienkone 2-paikkainen 20k, loppuun lennetty, jonka moottorinvaihto maksaa enemmän kuin kone ja vanha bemari 500€. (Tiedän kyllä, että ajattelit jotain 500k - 1000k hulppeaa huvilaa, muutaman miljoonan kone luonnollisesti oli mielessä, ei mikään alle 80k halpa harrastelijaliidokki ja bemarissakin pitäisi olla vain tehdaskilometrit ja hinta vähintään perähikiän omakotitalon verran. =P)

        90% miehistä kykenee täyttämään kaikki muut kohdat paitsi vuositulot. (Saattaa vielä tienata, kun ottaa perähikijälle ongelmajätekoneen ja bemarin. =P)


      • helgamies_

        Vuositulot satatonnia, tämä on muuten oikeasti hyvä kriteeri. Tuollaisia miehiä lienee alle 50 000 kpl.


    • Naisasialooser1

      Mutta sinusta tulee vanha ja ruma joko nopeasti tai erittäin nopeasti.

      • yksinainennn

        Ja vanhatko ihmiset eivät saa seurustella? Ehkä se on jopa parempi niin, että pysytään nuorina yksin ja seurustellaan vasta vanhoina. Sellanen 10-20 vuotta yksinoloa kouluttaa kummasti ihmistä. Ei varmasti valita enää pikkuasiat häiritse kun tietää mitä oikea yksinäisyys on.


      • yksinainennn
        yksinainennn kirjoitti:

        Ja vanhatko ihmiset eivät saa seurustella? Ehkä se on jopa parempi niin, että pysytään nuorina yksin ja seurustellaan vasta vanhoina. Sellanen 10-20 vuotta yksinoloa kouluttaa kummasti ihmistä. Ei varmasti valita enää pikkuasiat häiritse kun tietää mitä oikea yksinäisyys on.

        "valita" sana pois tuolta välistä.


    • Katsovainpeiliin

      Eli olet huorannut itsesi nyt täyteen kyrpää, mutta olisit kaivannut jotain vakavampaa.

      VALITSET MIEHET VÄÄRIN.

      Olisit valinnut alunperinkin persoonan perusteella etkä pillun kutkutuksen.

      VIKA ON SINUSSA KULTAPIENI.

      Tinderhuorat eivät ainakaan minun huomiota saa.

    • Palstan.Rumin.Mies

      Tyypillinen naisten "ongelma" On varaa niinpaljon mistä valita että voi sanoa kyllästyvänsä. Ja jos mies ei mukaudu naisen kynnysmatoksi ja palvelijaksi niin vituttaahan se tiedostavaa itsekeskeistä miesten pyörittelijää.
      Justiin tämä asetelma kun jotain saa paljon niin hommasta menee ilo. Ajattele suurintaosaa miehistä jotka ei koskaan saa esim nettideiteillä viestejä naisilta ja ei ole edes elämänsä aikana sellaista valinnan mahdollisuutta kuin sinulla muutaman päivän aikana deittaillessasi. Joten pikkasen eri asetelmat taas syynissä.
      Joo itsehän kyllästyin niin nettideittailuun kuin ylipäätään naisten metsästykseen teidän hypergamian takia. "Kun mikään ei riitä ja seuraava profiili voi olla vieläkin komeampi" Joten ei tavis miehellä ole sijaa tässä taistossa. "Loira" se on minullakin ja totta hyötyähän siitä on enemmän kun nalkuttavasta akasta ja ajaa jäniksetkin eteeni mitä nainen ei tee. Seksuaalista läheisyyden kaipuuta se loirakaan ei sinulta poista kuten ei minultakaan mut naisillahan on aina liuta numeroita joihin tarttua pahimmissa puutos tiloissa.

    • ätminki

      Aloittaja on imenyt jännämiesten kulleja vuosien ajan ja nytkö alkoi kyllästyttää tekemään kuten jännämies haluaa.

    • sinkkumies--

      Olet tapaillut vääriä miehiä ja sit leimaat kaikki muutkin miehet sellaiseksi, just tyypillinen nainen.

    • 121212121212

      Yksinkertainen kysymys.

      Ovatko tapailemasi miehet suosittuja? Miehiä jotka saavat helposti muitakin naisia, ja joilla luultavasti on ollut paljon/tasokkaita naisia?

      Suositut miehet joilla on paljon naiskokemusta omaavat paljon naiskokemusta koska ovat ronkeleita, ja heillä on varaa siihen koska he ovat suosittuja.

      "Haluaisin ehkä jonkun ihan perusraksaäijän, jonka seurassa ei tarvi olla jakkupuvussa aaumusta iltaan, mutta en jaksa myöskään olla koko ajan ruokaa laittamassa ja haluan harrastaa flamencoa enkä olla joka ilta salilla tai lenkkipolulla. Enkä jaksa kuunnella urheiluselostusta aamusta iltaan."

      Mutta tietysti haluat sen komean raksaäijän joka ei selitä urheilusta kaiken aikaa vaan harrastaa jotain kultturellia. Tai menestyvän ja trimmatun miehen joka ei vaadi sinulta timminä ja stailattuna olemista. Hups, huomaatko olevasi ihan yhtä vaativa kuin ne miehetkin ovat?

    • Palstanruminmies sanoi sen.

      Sinulla on positiivinen ongelma. Tarjontaa on niin paljon, että kyllästyttää vähän niin kuin menisit työttömille kertomaan, että ei ole herkkua, koska aina kun tapaat työnantajan, on sillä jotain vaatimuksia sinua kohtaan.

      • 121212121212

        Jep :D

        On se työelämä ihan pyllystä. Huippupaikkoja tarjotaan, mutta joka ikinen kerta se työnantaja alkaa vaatimaan tietynlaista pukeutumista, tietyssä kunnossa pysymistä tai tietynlaista käytöstä.

        Ja enhän minä liikoja vaadi, ei haittaa vaikka työsuhdemersussa olisi pieni naarmu puskurissa tai työsuhdeasunnossa vain 400 neliötä. Tai vaikka työhuoneen jalopuupöytä olisi vähän niinku last season.

        Ja minä en sitten saisi olla siellä konttorilla just omana itsenäni :/


    • romantikko78

      Mä en oo koskaan uskonutkaan "seukkailuun", enkä ryhtynyt siihen. Toki sitä voi pitää luovuttamisena ja pitäis ees yrittää kuulema, mut mä en vaan pysty mihinkään markkinameininkiin, jossa etsitään jotain valmista pakettia itselle.
      Kyllä se pitäis tulla tosielämässä vastaan, niin että ihastuu persoonaan, eikä siihen mitä kaikkea toisella on tarjottavana.
      Jos persoonat kohtaavat, ei varmasti muilla asioilla ole niin väliä, kaikki muu on kyllä sovittavissa kunhan se oikea vaan löytyy.

      Niinhän ne väittävät, että sen oikean tunnistaa heti kun sen kohtaa. Ennen ku edes tietää mitään hänestä. Ja se voi olla hyvinkin erilainen ihminen kuin itse on.
      Haluan uskoa siihen, mutta se vaatii molemmilta herkkyyttä. Joku kovaksi keitetty sarjaseukkailija ei helpolla pysty siihen vaan on liian analyyttinen, traumatisoitunut ja kyynistynyt.

      Kai tällaset romantikko hölmöt jää yksin kun uskoo tuollasiin kohtaloihin, mutta en mä voi mitään sille että uskon vahvasti näin ja haluan pitää siitä kiinni silläkin uhalla, että jään yksin.

    • Ruma-ätmi

      Olet tyypillinen tinder huora joka käy miehet läpi ja sitten valitat kun ne käyttää sua hyväksi

    • Kaikenlaisista syistä sitä voikin miehiin kyllästyä.

    • flowersreally

      Tämän palstan välimerkitön mies on tehnyt laajamittaisen tutkielman (onneksi ei kuitenkaan korkeakoulussa!) aiheesta tinder ja nettinaiset.

      Niin että ei, ei, ei.

      No mikä sitten on oikea tapa? Naisen tulee tehdä itseään alempitasoiselle. Mistä tunnistaa alempitasoisen? Siitä, että sille ei kelpaa.

      --> kaikki deittailut ja seukkailut ja parisuhteet ovat tuhoon tuomittuja anyways, joten ne on so last season niin kuin jenkkilässä fiksusti sanoisivat.

      • flowersreally

        Naisen tulee tehdä *aloite* itseään alempitasoiselle.


      • 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

        Naisen tulee tehdä *aloite* itseään alempitasoiselle.

        Samantasoiselle.

        Tinder on pääsääntöisesti seurustelumielessä tuhoon tuomittu koska nainen saa mätsejä ja treffejä itseään tasokkaammilta miehiltä - tajuamatta miehen olevan ylempää tasoa ja siksi halukas vain helppoon seksiin.

        Sitten kummastellaan miksi "kaikki" Tindermiehet panevat ja katoavat.


      • Uskotko välimerkittömän miehen aitouteen? Mä olen enemmän sen kannalla että kyseessä on jonkun hupinikki.

        "kaikki deittailut ja seukkailut ja parisuhteet ovat tuhoon tuomittuja ... "

        Ethän sä nyt jo oikeasti usko tuohon?

        Tunnistan kyllä itsessäni jonkin lapsellisen vahingonilon siitä, miten turhauttaviksi paikoiksi nettideittisysteemit kääntyy naisille. Tai siis niin ainakin oletan tapahtuvan.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Uskotko välimerkittömän miehen aitouteen? Mä olen enemmän sen kannalla että kyseessä on jonkun hupinikki.

        "kaikki deittailut ja seukkailut ja parisuhteet ovat tuhoon tuomittuja ... "

        Ethän sä nyt jo oikeasti usko tuohon?

        Tunnistan kyllä itsessäni jonkin lapsellisen vahingonilon siitä, miten turhauttaviksi paikoiksi nettideittisysteemit kääntyy naisille. Tai siis niin ainakin oletan tapahtuvan.

        Kukas se totesikaan, että pitäisi kaiketi vähentää sarkasmin käyttöä.

        Siis ilman sarkasmia: palstapropagandan johdosta nettideitit ja Tinder alkaa pikkuhiljaa ihan oikeasti kiinnostaa.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Samantasoiselle.

        Tinder on pääsääntöisesti seurustelumielessä tuhoon tuomittu koska nainen saa mätsejä ja treffejä itseään tasokkaammilta miehiltä - tajuamatta miehen olevan ylempää tasoa ja siksi halukas vain helppoon seksiin.

        Sitten kummastellaan miksi "kaikki" Tindermiehet panevat ja katoavat.

        Luin jostain että miehet sanoo Tinderissä "kyllä" 46%:lle ehdotuksista, naiset 14%:lle. Jos nuo luvut olisi toisistaan riippumattomia, niin matchejä syntyisi melkein 7%. Käytännössä luku lienee pienempi ja suurin osa käyttäjistä raportoi paljon pienempiä match-prosentteja.


      • flowersreally kirjoitti:

        Kukas se totesikaan, että pitäisi kaiketi vähentää sarkasmin käyttöä.

        Siis ilman sarkasmia: palstapropagandan johdosta nettideitit ja Tinder alkaa pikkuhiljaa ihan oikeasti kiinnostaa.

        Tinder-kokemuksista voisit sitten tulla palstalle raportoimaan. Mutta edelleen ilman sarkasmia: jos sinä et pystyisi johonkin nettideittihimmeliin tekemään omannäköistäsi ilmoitusta ja vielä käsittelemään ja suhtautumaan vastauksiin "järkevästi", niin kenen luulisit moisessa onnistuvan paremmin.


      • flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

        Samantasoiselle.

        Tinder on pääsääntöisesti seurustelumielessä tuhoon tuomittu koska nainen saa mätsejä ja treffejä itseään tasokkaammilta miehiltä - tajuamatta miehen olevan ylempää tasoa ja siksi halukas vain helppoon seksiin.

        Sitten kummastellaan miksi "kaikki" Tindermiehet panevat ja katoavat.

        No sittenhän sä olet antanut mulle ihan vääriä ohjeita!


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Tinder-kokemuksista voisit sitten tulla palstalle raportoimaan. Mutta edelleen ilman sarkasmia: jos sinä et pystyisi johonkin nettideittihimmeliin tekemään omannäköistäsi ilmoitusta ja vielä käsittelemään ja suhtautumaan vastauksiin "järkevästi", niin kenen luulisit moisessa onnistuvan paremmin.

        No kiitos luottamuksesta, mutta musta tuntuu, että olet kyllä yliarvioinut mun kommunikointikyvyt.
        ( epäilen etten sittenkään noihin systeemeihin sovellu vaikka välillä uteliaisuus heräisikin)


      • flowersreally kirjoitti:

        No kiitos luottamuksesta, mutta musta tuntuu, että olet kyllä yliarvioinut mun kommunikointikyvyt.
        ( epäilen etten sittenkään noihin systeemeihin sovellu vaikka välillä uteliaisuus heräisikin)

        Jos mä olenkin yliarvioinut niin luota omaan arvioosi. Käykö muka useinkin niin että arvioit ensin ihmisen täysin väärin? Ainakin jos saat edetä omaan tahtiisi. Toinen puoli kommunikaatiota on sitten tietty se oma viestintä. Mutta ideahan ei ole soveltua systeemiin, koska se on rikki, vaan löytää ihmisiä. Tuskin se helppoa on mutta mahdollista kuitenkin.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Jos mä olenkin yliarvioinut niin luota omaan arvioosi. Käykö muka useinkin niin että arvioit ensin ihmisen täysin väärin? Ainakin jos saat edetä omaan tahtiisi. Toinen puoli kommunikaatiota on sitten tietty se oma viestintä. Mutta ideahan ei ole soveltua systeemiin, koska se on rikki, vaan löytää ihmisiä. Tuskin se helppoa on mutta mahdollista kuitenkin.

        No ei, aika hyvin on arviot yleensä osuneet.


    • Ikis..M

      Niin, nyt sitten olet kyllästynyt hankittuasi värikkään tinder- ja seurusteluhistorian, jep jep. ei siinä tinderöidessä sitten missään vaiheessa vilahtanut mieleen että ihan vastaavasti kuin sinäkin ne miehet tapailee myös muita ja jokaisen tapaamisen myötä nekin kyynistyy ja nostaa rimaa. Sitten kun on vaikka satakunta ihmisen kuorta läpikäytynä alkaa rima varmaan olla jo aika korkealla kun viimeisimmän pitää olla kaikissa suhteissa parempi kuin 99 edellistä.

      Sinä et riitä enää niissä ympyröissä, ainoastaan jos hakisit seuraa jostain muualta kuin sarjasuhteilijoiden parista saattaisit riittää mutta kun sinulla on tuo tinder-tausta on se varmaan aika paha turn-off, viestii liiasta kokeneisuudesta ja rikkinäisten ihmissuhteiden runtelemasta naisesta jolle mikään ei riitä ja jossa joutuisi korjaamaan kaikkien edellisten suhteiden synnit.

    • Totuus on että harva nainen kelpaa itsenään.

      • Mä en ymmärrä miten muuten ne ikinä voisi kelvata kuin itsenään.


    • n-27-hki

      jaa. itse olen joitakin kuukausia nyt kokeillut nettideittailua ja tinderöintiä ja on todella vaikeaa löytää itselleen sopivaa kumppania, kyllästyn yleensä kolmansilla, viimeistään neljänsillä treffeillä mieheen, suurimman osan kanssa tapaamiset ovat jääneet yhteen tai kahteen tapaamiseen, eli näin lyhyiden tapaamisten jälkeen ei miehet ole yhtä lukuunottamatta yrittäneet saada minua johonkin muottiin.

      No joo ehkä voin samaistua, jos tapaisin jonkun kenen seura kiinnostaisi tarpeeksi.

      • Osaatko määritellä mitä jää puuttumaan?


      • hgfghfh
        scrg kirjoitti:

        Osaatko määritellä mitä jää puuttumaan?

        Sillä on liikaa tarjontaa. Voi alkaa valkkaamaan ja sitten kaikki tuntuu samalta. Ihan sama kun kaikki olutmerkit maistuu samalta, mut ootas kun oot kesällä tehnyt pitkän työpäivän, etkä ole saanut kylmää olutta, niin sen työpäivän jälkeen merkillä ei ole enää väliä vaan kaikki kelpaa.


      • helgamies_

        Suhde alkaa seksillä.


      • n-27-hki
        scrg kirjoitti:

        Osaatko määritellä mitä jää puuttumaan?

        olin pitkässä suhteessa ja poikaystäväni jätti minut melko yllättäen kuutisen kuukautta sitten. Olen ikään kuin kiirastuli vaiheessa, toisaalta kaipaisin suhteen tuomaa läheisyyttä ja seuraa, mutta toisaalta en ole täysin toipunut erostani ja siksi ainakin joidenkin noiden miesten kanssa on alkanut ärsyttämään viimeistään kolmansien treffien kohdalla.

        mutta muita asioita mitkä ovat jääneet puuttumaan:

        1:n kanssa ei ollut kemiaa, 1:llä oli huono hammas hygienia ja henki haisi, ei olisi tullut mieleenkään suudella häntä. 1 oli liian omistautuva ja halusi heti kolmansilla treffeillä jo, etten tapailisi muita miehiä. 1:n kanssa ei oltu samalla aaltopituudella. 1 ei ollut riittävän älykäs tai sivistynyt, 2 asui liian kaukana (heissä olisi saattanutkin olla potentiaalia tai sitten ei, en tiedä, kun en tutustunut heihin tarpeeksi hyvin), 1 oli vaikea luonne, kaikki asiat piti tehdä hänen tavallaan. 1:llä oli mielenterveysongelmia, hän kertoi lääkityksestään heti ekoilla treffeillä. 1 vaikutti epäluotettavalta.


      • tajusi.lopulta.parhaansa
        n-27-hki kirjoitti:

        olin pitkässä suhteessa ja poikaystäväni jätti minut melko yllättäen kuutisen kuukautta sitten. Olen ikään kuin kiirastuli vaiheessa, toisaalta kaipaisin suhteen tuomaa läheisyyttä ja seuraa, mutta toisaalta en ole täysin toipunut erostani ja siksi ainakin joidenkin noiden miesten kanssa on alkanut ärsyttämään viimeistään kolmansien treffien kohdalla.

        mutta muita asioita mitkä ovat jääneet puuttumaan:

        1:n kanssa ei ollut kemiaa, 1:llä oli huono hammas hygienia ja henki haisi, ei olisi tullut mieleenkään suudella häntä. 1 oli liian omistautuva ja halusi heti kolmansilla treffeillä jo, etten tapailisi muita miehiä. 1:n kanssa ei oltu samalla aaltopituudella. 1 ei ollut riittävän älykäs tai sivistynyt, 2 asui liian kaukana (heissä olisi saattanutkin olla potentiaalia tai sitten ei, en tiedä, kun en tutustunut heihin tarpeeksi hyvin), 1 oli vaikea luonne, kaikki asiat piti tehdä hänen tavallaan. 1:llä oli mielenterveysongelmia, hän kertoi lääkityksestään heti ekoilla treffeillä. 1 vaikutti epäluotettavalta.

        "poikaystäväni jätti minut melko yllättäen kuutisen kuukautta sitten"

        Alkaa kyllä jo tässä parin viestin jälkeen selkiämään että ei ihme että lähti kaveri karkuun.


      • n-27-hki kirjoitti:

        olin pitkässä suhteessa ja poikaystäväni jätti minut melko yllättäen kuutisen kuukautta sitten. Olen ikään kuin kiirastuli vaiheessa, toisaalta kaipaisin suhteen tuomaa läheisyyttä ja seuraa, mutta toisaalta en ole täysin toipunut erostani ja siksi ainakin joidenkin noiden miesten kanssa on alkanut ärsyttämään viimeistään kolmansien treffien kohdalla.

        mutta muita asioita mitkä ovat jääneet puuttumaan:

        1:n kanssa ei ollut kemiaa, 1:llä oli huono hammas hygienia ja henki haisi, ei olisi tullut mieleenkään suudella häntä. 1 oli liian omistautuva ja halusi heti kolmansilla treffeillä jo, etten tapailisi muita miehiä. 1:n kanssa ei oltu samalla aaltopituudella. 1 ei ollut riittävän älykäs tai sivistynyt, 2 asui liian kaukana (heissä olisi saattanutkin olla potentiaalia tai sitten ei, en tiedä, kun en tutustunut heihin tarpeeksi hyvin), 1 oli vaikea luonne, kaikki asiat piti tehdä hänen tavallaan. 1:llä oli mielenterveysongelmia, hän kertoi lääkityksestään heti ekoilla treffeillä. 1 vaikutti epäluotettavalta.

        Heh, tuo "todella vaikeaa" on niin suhteellista. Jos se olisi "todella todella vaikeaa", niin ehkä et jättäisi potentiaalia selvittämättä vain sen takia että asuvat kaukana.

        Olisiko mahdollista toipua edellisestä suhteesta ilman että yrität tehdä sitä jonkin laastarin avulla? Mut joo, ei varmaan sitten vaan olleet sopivia. Kyllästyminen terminä oli se johon tartuin.


      • uyiuyiuyiuiyi
        hgfghfh kirjoitti:

        Sillä on liikaa tarjontaa. Voi alkaa valkkaamaan ja sitten kaikki tuntuu samalta. Ihan sama kun kaikki olutmerkit maistuu samalta, mut ootas kun oot kesällä tehnyt pitkän työpäivän, etkä ole saanut kylmää olutta, niin sen työpäivän jälkeen merkillä ei ole enää väliä vaan kaikki kelpaa.

        Olipa tosi hyvin sanottu! :)


    • helgamies_

      Miksi et etsisi tasoistasi seuraa.

    • Tindernaisten ongelmia.

    • Meikä vittuuntu naisiin jo ihan alkumetreillä.

      Katoin että onpa vittumainen porukka..

    • Mitä tästä opin: älä lataa Tinder.

    • Elämäeioletylsää

      Mitäs jos etsisit ITSELLESI sopivan tyypin? :D ja jos sellaista ei oikeasti löydy, niin "vika" on todennäköisesti peilissä. Eli joko ei ole ihan vielä kirkastunut mitä etsit (yleensä tämä jos olet alle 40v), tai sitten suhteilu perinteisessä mielessä ei ole sua varten (olet 40 ). Se ei oikeastaan ole vika siis. Kaikista vaan ei ole suhteeseen. Ja se ei tee susta silti huonoa. Tosin jotkut tutuistani on hiffannut oman juttunsa vasta 50 iässä. Joten kukin tyylillään.

    • EiNykyaikaa

      Minulla on aika vanhanaikainen ajatus... Kun jää yksin, olisi enemmän aikaa tehdä mitä tahtoo. Voisi olla kannattavaa alkaa harrastamaan jotain mistä pitää. Voisi vaikka etsiä harrastuksen jossa tapaa eläviä ihmisiä. Ottaa vaikka sivutyön.

      Urheiluseurat, opiskelu ym. Vaikka mitä on tarjolla. Jos niistä ympyröistä ei löydy ketään kiinnostavaa, ei ainakaan aika ole mennyt hukkaan.

      Tai voihan sitä viettää aikansa netissä ja baareissakin, kuten itse pitkään tein. Mielestäni elävään ihmiseen tutustuminen tavallisessa elämässä on aivan erilaista kuin esimerkiksi netin välityksellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe