Eli,
täytyyhän illuminatillakin olla jokin vastajärjestö, joka taistelee heitä vastaan ja on kenties yhtä salainen. Ja näiden kahden johdosta maailmassa tapahtuu sitä mitä tapahtuu...Jos illuminatit on oikealla polittisesti täytyy heidän varmaan olla vasemmalla. Eli oliskohan P-Korea, Kiina, Venäjä näitä...tai heidän käyttämiään maita..
Onko olemassa anti-Illuminati?
18
909
Vastaukset
- illumi-naatti
illuminatit ovat poliittisesti kaikkialla, ja niiden tarkoitushan on luoda ongelmatilanteita eli maat toimivat toisiaan vastaan, jotta pelko leviää ihmisten keskuudessa.
- enkelit ja demonit
Eikös pahan joukoilla ole vastavoimana hyvän joukot? Muutenhan ihmiskunta olisi aikaa sitten tuhottu. Näkymättömästi toimii vain pelkäävä paha.
- Epeli
White Knightsista ainakin nesarafanit jauhavat jatkuvasti. Se kai on anti-illuminati ja aika salainenkin, kun sen toimista eivät tunnu itsekkään tietävän yhtikäs mitään.
- true
Hmm joo...paitsi, eikös Nesaralla meinana tätä samaa illuminatia?
- Agent93
on huijausta. Ei Illuminati ole oikealla tai vasemmalla, koska sen ainoa ideologia on valta, kontrolli. Tavoitteiden läpi viemiseksi voidaan tukea sekä kommunisteja että fasisteja.
Ja niin, Illuminatin vastavoima ovat meidän kaltaisemme ihmiset jotka eivät pelkää tai suostu manipuloitavaksi. Mitään muuta ei tarvita! - Andronikos
Ja nimenomaan uskonto on oikea aivojenpuhdistusta, joka aloitetaan jo ala-asteella. Auktoriteetin, jota ei edes ole, kunniotus ja palvominen eri menoin ja veroin keruin. Mikä edes on uskonto ja uskominen? Mikä höyty?
Illujen muokkaama myytti...- true
:>
Onko jotain lisättävää kenties? - Dr
true kirjoitti:
:>
Onko jotain lisättävää kenties?Ihan hyvä argumentti sinänsä, uskonnot pitäisi kieltää.
Selvää aivopesuahan se on.
Mielestäni on eettisesti erittäin arveluttavaa että pienille lapsille tuputetaan jotain elämänkatsomusta siinä vaiheessa kun he eivät asioista mitään ymmärrä tai ole kiinnostuneita.
Sitten kun ne alkavat kiinnostaa niin onkin erittäin vaikeaa nollata tilanne ja unohtaa täydellisesti kaikki mitä on kouluissa pakkosyötetty.
Vaikka tietoisesti ne jättääkin sivuun niin ne ovat silti aivojen sopukoissa olemassa, ei voi tietää millainen olisi mielenmaisena jos EI olisi tuputettu väkisin uskontoa jo äidinmaidossa...
Mutta miksi vääntää kaikkeen salaliittoteorioita mukaan? En usko illuminatiin. Vaikuttaa juuri niiden tyyppien väsäyksiltä jotka rakastaa kaikkea mystistä salaliittovehkeilyä ja niillä spekuloimista.
Ei niitä ole olemassakaan, on vain enemmän tai vähemmän vainoharhaisia kiihkoilijoita.
Illuminatin toimijoiksi väitetyt ovat yksinkertaisesti itsekkäitä materialisteja, ei sinne mitään salaista maailman järjestöä tarvita.
- häkistä pois.
Sama asia, ei illuminati voi olla pelkästään paha, sillä Jumala on meidät luonut.
- minun egoni pitäisi
kuolla, niin tekin saatte syntinne anteeksi. Jumalalla alkoi käymään kateeksi meitä ihmisiä.
- Alpert Paik
Vastavoiman me luomme itse, sen mukaan mitä kulloinkin tarvitaan.
- Kiitos neuvosta.
Illuminati on siis kokonaisuudessaan Hyvä, vaikka ne tekivät ajassa pahoja tekoja. Heillä oli siihen syynsä, Jumala ei halunnut olla yksin.
(kerron suoraan mutta kun ette te usko, olen pian johdossa, illuminatin pahuus on tuolloin poissa) Illuminati itse tulee nostamaan minut valtaan.. En halua tulla valtaan, vaikka koko elämäni on minua siihen kasvatettu.
ai helvetti olen itse se sodan jumala, voi ny vittu! Miten saan rauhan itselleni? Hullujen huoneelle kuten muutkin samassa tilassa olevat? - no ei.
Olen Te. Totta! Mites pääsen täältä lähtemään, kun on tuo verkko päällä?
- En SODI ENÄÄ!
illuminati = http://www.youtube.com/watch?v=Eki8umcJCT0
liskot on teidän egonne, olen liskoaivo. ;D
- ---Ripa---
Kyllä illuminatilla on oikeat vastavoimat ja heitä löytyy ihan illuminatin sisältä ja he muodostavat ns. opposition illuminatin sisällä.
He eivät vielä kuitenkaan ole saaneet ratkaisevaa niskalenkkiä negatiivisesta eliitistä. - valeoppositio
http://www.youtube.com/watch?v=dsRTLMAchZY
tässä oli ainoa vapaamuurareiden vastainen liike perehtykää asiaan typerykset niin ymmärrätte ettei vapareita johda mitkään natsit kuten verkkomedia ja teemu vehkala surkeat valeopposition puppetit valehtelevat
http://www.youtube.com/watch?v=vzcMTG9oCio&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=RsRbO7cw__c&feature=related
tässä se porukka joiden kätyreitä ns illut on joten lopettakaa pelleily illuista ja puhukaa oikeilla nimilla - Liity illuminaatiin
Antilluminaatilaiset ovat joko liian pieni joukko, liian tyhmiä ja huonosti organisoituja hajanaisia ryhmiä, joilla on vain karavaania räksyttävän koiran rooli, illuminaatie vie 100-0
- TOTUUS TULEE ESIIN
SIISPÄ TARVITAAN OIKEAA TIETOA OIKEISTA RIKOLLISISTA EIKÄ MITÄÄN VALEOPPOSITION HARHAANJOHTAMIS ROSKAA,
KUN TARPEEKSI SUURI MÄÄRÄ IHMISIÄ MAAPALLOLLA YMMÄRTÄÄ KETKÄ OVAT OIKEAT IHMISKUNNAN VIHOLLISET NIIN RIKOLLISILLE JÄÄ AINOAKSI TURVAKSI VAIN YDINASEIDEN KÄYTTÖ MUUTOIN TULEE TURPAAN 100-0.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3076684Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai505827Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1925332Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614103Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383348Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53343HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok533254Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293018Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112262Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?381125