TosimiesTrump oli tietenkin suosikkini vaikka pelkäsinkin Clintonin eukon voittoa. Kaikki perässäni ryömineet luuserit saavat nyt maistaa tappion karvasta kalkkia. Heheh!
Natokiimaisten murskatappio on parasta mitä Suomelle on pitkään aikaan tapautunut ulkopoliitiikassa. Putin ja me kaikki venäjämieliset olemme VOITTAJIA. Uraaa, uraaa, uraa!
Voitto häämöittää!
6
83
Vastaukset
- Iirofanit
Hyvä iiro. Olemme voittajien rotua.
- SS-mikeKehuuItteään
Taas tuttu permanentti:
1. Ensin provosoiva avaus
2. Ja muutaman minuutin perään sille tukiviesti eri nimimerkillä
- SS-mikeVäärässä
Ei Trump ole mik''n "venäläismielinen" ja muutamassa kuukaudessa hän ei ole nenää uusi messias Venäjän nuoleskelijoilla vaan jotakin aivan muuta!
Vitututtaako kuuntelen? Natopellet syvällä kyykyssä ja itkevät katkerina hiirenkoloisaan. Sipiläkin korosti tänään TV:ssä Suiomen puolueettomuutta ja hyviä suhteita Venäjään. Uraa, uraa, uraa! Heheh! Suomi ei ikinä liity Natoon, kuten olen AINA sanonut.
- bäckman
Olemme voittajia!Suomi ei koskaan liity Natoon.Trump ei tarvitse Natoa mihinkään.Olemme kukistaneet Nato-fasistit täällä Suomessa.Mikä ilonpäivä!Uraa!uraa!
- alkaako.tapahtumaan
Kerrohan nyt sossumessias vielä että mitä toi ''häämöittää'' on suomeksi?
Outo juttu mutta tosta Trumpin voitosta ollaan samaa mieltä, tosin päinvastaisista syistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195403Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5692717Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222639Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512551- 242217
- 821674
- 1461555
- 1321349
- 129983
- 86924