Miksi olette sinkkuja?

kyselijä-

Oletteko käyneet treffeillä milloin viimeksi ja miksi se toinen ei kelvannut sinullle?
Monessako eri deittipalvelussa olette olleet?

51

582

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että.sellasta

      Olen mies enkä pääse edes treffeille. Kun naisten kanssa saa vihdoin treffit sovittua niin naisille tulee "flunssa" joka estääkin ikuisesti treffeille pääsyn.

    • Hupupupuhupu

      Olen käynyt ja on vähän huonoja kokemuksia. Kirjoiteltiin tovi. Mies Hesasta minä Tampereelta. Kerroin että etsin vakavampaa suhdetta. Sovittiin tapaaminen puoliväliin Hesa-TRE.Treffeille saapui lihavahko mies, joka ihan ensiksi kysyi että mennäänhän hotelliin yöksi. Hän oli muistanut ikänsä väärin profiilitekstissä ja kuvakin oli monta vuotta vanha. Menimme syömään. Sanoin että tietenkin maksan annokseni itse, koska hän näytti selvästi vaivaantuneelta, kun katselimme annosten hintoja. Hän puhui koko ruokailun ajan itsestään ja arvoasunnostaan. Lapin matkoistaan ja naisista jotka Levillä on pitämässä hauskaa. Kaiken kaikkiaan epämiellyttävät treffit.

      • 8768797869

        Tuo on kyllä NIIN tyypillistä.. Sitten miehet vielä ihmettelevät, kun naiset eivät vastaa. Ei niin vaan uskalla enää, kun vastassa voi olla ihan mitä tahansa.


      • tiedänarvoni
        8768797869 kirjoitti:

        Tuo on kyllä NIIN tyypillistä.. Sitten miehet vielä ihmettelevät, kun naiset eivät vastaa. Ei niin vaan uskalla enää, kun vastassa voi olla ihan mitä tahansa.

        Totta. Ei kiinnosta kertomukset/kiusoittelut muista naisista. Sillä mies vaan yrittää nostattaa haluttavuuttaan mutta käykin päinvastoin. Hyvä toisaalta..ei tarvi ees kiinnostua.


    • jokumies83

      Viimeksi kahvit kävin juomassa ja tapaamassa naisen 3,5 vuotta sitten.. sen jälkeen en olekaan päässyt millekään treffeille jne. sopivan oloisia naisia jotka haluaisivat tavata ei vaan löydy :|

    • sinkkumä

      viimeksi talvella, miksi ei kelvannut ? en tie

    • ruma--nainen

      Olen käynyt kymmenillä erilaisilla trefeffeillä 80-luvulta lähtien, mutta kun mies on nähnyt mut niin on joko juossut pakoon tai keksinyt selityksiä miksi täytyy poistua paikalta. Miehet ovat vain äärimmäisen nirsoja. Naisen TÄYTYY olla TIETYN näköinen ja nainen ei voi olla hyväksyttävän näköinen kuin yhdellä ainoalla tavalla eli omaamalla naisen luuston, naisen leuka-ja kasvonpiirteet joita mä en omaa.

      Luustoni takia mua VIHATAAN ja INHOTAAN yli kaiken oli sitten mua inhoava ihminen vammainen, terve, kaunis, tavis, vähemmän kaunis, tavallisen ruma, ruma, vanhus, nuori, lapsi, mitä rotua/väriä tahansa, kumpaa sukupuolta tahansa, bi, gay, hetero ja kaikki siltä väliltä, mitä uskontoa tahansa niin kaikki siis ihan KAIKKI hätkähtävät hirvittävää ulkonäköäni KAIKKIALLA AINA JA IKUISESTI.

      • jkhkhkjihj

        Älä sano noin. Kauneus on katsojan silmässä ja varmasti sinullekkin löytyy vielä joku joka pitää ulkonäöstäsi, mutta ulkonäön varaan suhdetta ei voi rakentaa kyllä siinä pitää olla muutakin ja toisen ulkonäköön voi ihastua ajanmyötä, kun oppii arvostamaan kaikkea muuta siinä toisessa henkilössä. Nettideittailu vaan on rajua sen suhteen, että mielikuva toisesta muodostuu paljolti ulkonäön perusteella kun ei yhtään tiedetä millainen se toinen on oikeasti luonnossa.


    • vanhap

      Näin se vaan elämä on kuljettanut että vanhanpoikana ollen.
      Liian arka, ujo, huono itsetunto omasta ulkonäöstä, asuinpaikka, naisten joskus ilkeämieliset käytöstavat,
      En ole lihava tai muuten kulahaneen näköinen mutta kuitenkin, en juo, en käy baareissa koska en välitä ryyppyporukoista.

    • superkurppa

      Nuorempana niitä poikakavereita ja treffejä riitti. Nyt aikuistumisen myötä se ei enää jaksa kiinnostaa. Olen sellainen hirviö-nainen joka on hyvin itsenäinen ja tarvitsen paljon omaa tilaa.
      Jos seuraa haluan, menen ihmisten seuraan. Muutama todella hyvä ystävä joita tapaan kun heille ja minulle sopii, riittää minulle hyvin. Tulen omillani hyvin toimeen enkä siedä ajatusta että joku kehnäisi kyljessä koko ajan!
      Olen ammatissa jossa joudun päivittäin läheiseen kosketukseen eri-ikäisten ja erilaisten ihmisten kanssa. Haluan vapaa-ajallani olla rauhassa..

      • crux

        Anna kun arvaan: sinulla on kuitenkin tästä kaikesta huolimatta jokin nettitreffiprofiili tai vastaava?


      • Vaskooli
        crux kirjoitti:

        Anna kun arvaan: sinulla on kuitenkin tästä kaikesta huolimatta jokin nettitreffiprofiili tai vastaava?

        Eihän se profiilin tekoa estä estä. Voihan täältä hakea juttuseuraa, treffiseuraa tai ystävää. Ei kaikki halua parisuhdetta


      • crux
        Vaskooli kirjoitti:

        Eihän se profiilin tekoa estä estä. Voihan täältä hakea juttuseuraa, treffiseuraa tai ystävää. Ei kaikki halua parisuhdetta

        No joo, voi toki. Yleensä vaan naisilta "unohtuu" mainita että nyt ei olekaan parisuhde haussa. Nainen tiedostaa olevansa parisuhdemielessä lähes mahdoton, mutta silti toivoo että tulisi alfauros joka muuttaisi kaiken ja me muut saamme kärsiä.


      • Vaskooli
        crux kirjoitti:

        No joo, voi toki. Yleensä vaan naisilta "unohtuu" mainita että nyt ei olekaan parisuhde haussa. Nainen tiedostaa olevansa parisuhdemielessä lähes mahdoton, mutta silti toivoo että tulisi alfauros joka muuttaisi kaiken ja me muut saamme kärsiä.

        Varmasti molemmista sukupuolista löytyy sellaisia jotka tarkoituksella huijaavat ja johtavat harhaan. Uskon kuitenkin että suurin osa kertoo totuuden, tai niin minä ainakin teen. Minulla profiilissani maininta juttu/treffiseuraa hakemassa.
        Ja juurikin sitä haluan. En ole mahdoton parisuhdemielessä, mutta pitkän parisuhteen jälkeen en halua vielä uutta suhdetta, enkä myöskään halua tuoda lasteni elämään tässä vaiheessa uutta ihmistä.


      • miehetvalehtelee

        Ihan yhtä usein miehet "unohtavat" mainita, että pelkkä seksiseura on hakusessa. Kolme kertaa kävin treffeillä viimeisen vuoden aikana. Niistä kaksi vonkasi seksiä heti kun kahvipöytään istuttiin, kolmas sentään odotti kunnes treffit olivat ohi. Kun sitten annoin puhelinnumeron jotta on helpompi sopia seuraavasta tapaamisesta, sain puhelimeen munankuvan ja kysymyksen, että milloin otan suihin.

        Näistä sankareista jokainen vakuutti kirkkain silmin etsivänsä parisuhdetta, kun tutustuminen oli viestitasolla.

        Parisuhteeseen olen valmis ja kaikkea muuta kuin mahdoton. En silti halua parisuhdetta vain sen vuoksi että joku pitää olla.


    • ugyiygigh

      Because of huono isäsuhde. Se estää minua pitämästä itsestäni, vaikka itserakas kyllä olenkin. Itsensä inhoojasta taas ei tykätä.

    • sinkkumies41-

      Kävin treffeillä 10 vuotta sitten. Sitten naisista tuli pinnallisia enkä ole sittemmin treffeille päässyt. Nykyään pitää olla naama telkkarissa että nainen suostuu edes juttelee miehelle ja meille tavikselle naiset ei juttele. Kymmenille naisille olen netissäkin vastaillut mutta eihän ne vastaa takas.

      • enminäainakaan

        Vinku vinku vinku. sinkkumies41- vois vallan mainiosti vaihtaa nikikseen vinkuiita. Olet säälittävä!


    • etsillee

      Kävin muutamassa. Mikä aika huvittavaa..joillakin miehillä oli koira mukana. Kait henkinen turva. Mä olisin voinut ottaa tuon mun kanarialinnun olkapäälle laulamaan parit lirkut. Ei eläimiä vastaan. Itselläkin koira, mut ei nyt treffeille elukoita. Epäsiistin näköisiä heppuja ollut. Joillakin keskustelut olleet heitä koskevia. Jos jonkinlaista kiinnostusta, niin aika nopeesti huomannut miesten läheisriippuvuuden mitä en jaksa. Alkoki maistuu reippaasti. Monilla edellinen suhde roikkuu mukana. Pelkäävät yksin jäämistä, sehän se. Exä on varalla jos uudesta suhteesta ei tulekaan mitään. Näin se menee. Mun kohdalle sattunut tällaisia tyyppejä. Mulle riitti treffeillä käyminen. Pidemmän päälle aika rasittavaa hommaa. Eikä nuo profiilijutskatkaan sen ihmeempiä ole. Paljon on onnenonkijoita. Ehkä jotkut joskus onnistuu. Onnea heille!

      • findu

        Koira on mukana siksi, että se antaa miehestä kuvan sympaattisena ja eläinrakkaana sekä koiran kautta voi antaa itsestään huolehtivan ja empaattisen kuvan. Pahimmat psykot ottaa mukaan jopa lapsiansa jos sattuvat exältä lainaksi saamaan. Exä tosiaankin roikkuu jopa tahtomattaan mukana, koska luultavammin jollain tapaa salaa kyttäävät ja vainoavat sitäkin. Treffeillä käydään koska pitää olla vaan jokin panopuu tai elättäjä.


    • Jenni_was_here

      Suomalainen mies ei huolehdi ulkonäöstään ja terveydestään, on vastenmielisen näköinen. - Näin yleistäen.

      • ukrainannaiset

        Enpä nyt kehuisi suomalaistanaistakaan kun se siideri maistuu ja kun se 40 lähestyy leikataan se miesmäiset hiukset ja se luonteen negatiivisyys ja se mummomaisuus alkaa loistamaan ja yhtään unohtamatta niitä selluliittejä.-- Näin yleistäen.


      • pysyväl

        nyt kaikki ovat ylipainoiset ? hoh, uklainanainen ylipainoinen tuli asumaan palvelutaloon, vielä kaksi vuotta, jos ukko ei kuole.


    • Itsekunnioitusonplussaa

      Aamuyöllä yks nainen soitti kännissä saadakseen kyydin kotiinsa. Muuhun kun en kelpaa, niin en lähtenyt..

    • Vuosi sitten kävin parit treffit yhden naisen kanssa. Yhdessä päätettiin ettei kannata jatkaa, ei vain tullut oikeanlaista fiilistä.

    • Jklllakks

      Eipä näy kelpaavan 40 pitkähiuksinen, normaalipainoinen, nätti ja nuorekas nainen suomalaisille miehille. Ulkomaalaista en halua. Ei maistu siideri, tykkään kuntoilla ja pitää itsestäni huolta. Mutta ei riitä ei.
      Täytyy siis olla yksin ja nauttia elämästä näin.

      • Eiuusmaa

        Ei ole tosi! Oletko yrittänyt? Luulenpa että juomattomuus ja liikunta on plussaa ,joku möttää? Minä ottaisin heti,,,


      • Hbkkiolm

        Olenko yrittänyt? Luulen ettei kovin moni ole käynyt yhtä paljon treffeillä, kuin minä! Huvittavaa sinänsä :) Elämä on. Ehkä on tarkoitettu, että olen yksin. Viihdyn kyllä yksin ja olen tottunut yksinoloon ja pärjään kaikinpuolin hyvin. Vain ajatus, että olisin tärkeä jollekin ja toisinpäin, on todella raastava.


    • 184

      Itse käyn noin kvarttaaleittain eli ehkä neljät-viidet treffit vuoteen. Alue Pohjois-Pohjanmaa ja treffattavat ovat olleet naisia ikäluokka 45; ikähaarukka - 5vuotta. Yleensä jää yhteen kertaan koska ei ole kemiaa/ en vie jalkoja alta tms. Joskus on käynyt niin että kun toisella treffeillä en ole vielä esittänyt innostusta fyysiseen kanssakäymiseen niin se on tulkittu kiinnostuksen puutteeksi.

      Viimeisin oli kyllä oma moka kun tulkitsin termin raitis eri tavalla kuin hän. Itseäni pidän raittiina kun menee pari pulloa saunaolutta kuussa ja joskus harvoin otan yhden snapsin. Hänelle taas termi raitis oli sama kuin minulle absolutisti.
      Ei tarkemmmin selitellyt miksi näin, oliko huonoja kokemuksia tai sitten se oli vain keksitty tekosyy jolla molemmat pystyivät perääntymään kunniakkaasti.

    • Kunkysy

      Ei kukaan nainen huoli monen nuoren yh-isää. Näin se menee,raha ratkaisee ja tu ikäkin tuppaa olemaan este. Samaniköiset ova mummoja ja mummomaisesti käyttäytyt ja eipö kaskymppiset oikeen kiinnosta,löhes lasren ikäiset. Tässä ollaan eikä aura edes maaame-laulu!

    • koti-kissa

      Eiköhän tämä ketju jo puhu omaa kieltään. En tahtoisi tavata näistä moniongelmaisista ketään. Parempi pysyä kotona.

    • Normimies--

      Oon sinkku koska naisilla on kaikenlaisia ongelmia elämässää ja haluan ongelmattoman naisen koska en jaksa kuunnella kun nainen selittää että exä sitä ja tätä. Naisilla on myös mielenterveysongelmia koska exä teki sitä ja tätä. Tervettä normaalia naista on tosi vaikea löytää.

    • Karhunpesa

      En ole sinkku ja eikä tarvitse olla. Tulijoita on jopa 20 vuotta nuorempia kuin minä. En ymmärrä näitä valittajia, taitaa olla itsessä jotain vikaa tai vaatimuksia

      • HelpNäitä

        Oletko ikkunassa jossain syrjäisellä kadulla?


    • Jdkdbf

      Ihan siitä syystä etten saa sitä miestä jonka haluaisin.. en halua edes etsiä ketään toista kun on näin vahvat tunteet

    • Treffeillä tulee toisinaan käytyä. Viimeisimmästä on aikaa hieman yli viikko.
      Välillä on tullut sellaisia tyyppejä treffeille, että minun on pitänyt poistua jo heti tavattuani hänet. Yksi koetti seurailla minua pidemmän matkaa, kunnes sain hänet eksytettyä. Yleensä kuitenkin olen treffaillut ollut ihan hyviä tyyppejä.
      Toisten kohdalla homma on kaatunut siihen, etten ole ollut heti valmis alkamaan parisuhteeseen ja muuttamaan yhteen asumaan. Toiset ovat sitten vain seksin perässä vaikka ei sekään ole ollut niin ongelma minulle, jos tyyppi on ollut muuten ihan kiva. Osa niistäkin seksinvonkaajista tuntui olevan vain jo varattuja. Siksi niin olen päätellyt, koska he eivät suostuneet tapaamisiin heidän asunnollaan, vaan keksivät aina kaikenmaailman tekosyitä, miksei sinne olisi voinut mennä. Pistihän se epäilyttämään. Tosin jotkut varatut miehet ovat sanoneet ihan suoraan, että he ovat vain seksin takia liikkeellä, eikä heillä ollut aikomusta erota omasta puolisostaan. Että minä olisin toiminut heille lähinnä sijaispanona silloin kun he olisivat kaivanneet vaihtelua.
      En pidä itseäni mitenkään sitoutumiskammoisena, mutta tylsistyn aika nopeasti siihen samaan mieheen ja alan kaipaamaan vaihtelua. Joten on kai helpompaa pysyä ainakin toistaiseksi sinkkuna.

    • kaverivaaan

      Treffeillä olen käynyt viimeksi syksyllä. Ne oli muistaakseni kolmannet treffit kyseisen daamin kanssa. Mutta sen viimeisen tapaamisen jälkeen kyselin häntä syömään ja hän selitteli kiireitä enkä koskaan saanut uutta vastausta. Tavallaan meillä synkkasi ihan hyvin, ehkä niitä samoja mielenkiinnon kohteita ei ollut tarpeeksi, vaikka jotakin kyllä... ja aika samalla aaltopituudella kuitenkin oltiin. Tässä kuitenkin jäätiin ehkä vähän liikaa kaveriasteelle, mitään romanttiseen suuntaan käännöstä ei tapahtunut. Tämä treffailu on minulle muutenkin uutta ja olen huono niissä. Yritän tehdä aloitteita, mutta se "tappoisku" romanttiseen suuntaan on vaikeaa minun luonteelle.

      Vakavalla mielellä olen hakenut suomi24 treffeissä, Tinderissä, badoossa. Tinderissä matchit kaikkoaa herkästi jos tulee hiljaisuutta... en mä aina kerkeä vastaamaan ja muutenkin olen laittanut ilmoitukset pois käytöstä, ettei heti tiedä onko siellä viesti. Badoossa riittää kurkkijoita, mutta harva taitaa olla maksanut siitä, kun ei mitään tapahdu.

    • the.problem

      Olen sinkku sen takia että naisia on vaikea saada treffeille ja vielä vaikeampi on saada 2. treffejä.

    • yksinhyväolla

      Siksi koska yksin oleminen on itselleni paras vaihtoehto. Ei ole kiinnostusta jakaa elämääni kenenkään kanssa. En halua laittaa ruokaa enkä siivota enkä tehdä mitään muutakaan missään muualla kuin omassa kodissani. Haluan nukkua yksin eikä ole mitään tarvetta minkäänlaiseen läheisyyteen. Miksi ihmeessä vaihtaisin oman rauhallisen elämäni sellaiseen, jossa toinen aikuinen ihminen "vaatii" minua tekemään sellaista mikä ei kiinnosta minua lainkaan.

      • joseikiinnosta

        Mitä ihmettä sitten teet tällä palstalla?


      • erittäinhyväyksin

        Minä olen samanlainen kuin yksinhyväolla ja olen täällä ihan siksi kun minusta on hauska lueskella näitä. Seuraavaksi menen lukemaan parisuhteista. Deittisivujakin selaan ja ihan vaan siksi kun on kiva katsoa kun ihmiset pilaa elämänsä parisuhteissa ja kuinka vastenmielinen tarjonta on. Tämä on vaan viihdettä ja hyvä muistutus siitä miten itsekin hukkasi elämänsä pariksikymmeneksi vuodeksi parisuhteisiin kunnes tajusi sinkkuuden autuuden ja tietysti että ikinä ei missään mielenhäiriössä mene kiinnostumaan kenestäkään.


    • Tahvo52

      Ai miksi olen sinkku..noh, olen ollut jo kaksi kertaa naimisissa. Parisuhdevuosia on kertynyt sellainen 30 vuotta yhteensä. Voi olla että olen ns. huono kumppani, mene ja tiedä, enpä ole jaksanut pohtia asiaa tarkemmin. Viime kesänä kävin yhden naisen kanssa treffeillä, tapailimme pari kertaa mutta valitettavasti hänellä oli ongelmia alcon kanssa ja eli uuttaa teinikautta...ei vaan jaksa enää katsella sellaista.
      On minua yritetty saada sokkotreffeille muiden toimesta mutta olen kohteliaasti kieltäytynyt, ei vaan jaksa kiinnostaa juuri tällä hetkellä. Yksin on ihan hyvä olla ja en kuitenkaan ole yksinäinen vaikka olen yksin. Olisihan se varmaan ihan ok jos joskus vielä löytäisi jonkun vierelleen mutta en nyt oikeastaan laske sen varaan. Enhän voi ketään löytää kun en kerran mitään etsi, kohtalaisen simppeliä.
      Panosuhteisiin en ryhdy kun en niistä mitään saa paitsi ehkä morkkiksen, eivät toimi minulla. Sitten jos jonkun löytäisi niin pitäisi olla hitosti enemmän kuin "ihan kiva" koska minäkin olen enemmän kuin "ihan kiva"".
      Ja ei, en ole ruma, lyhyt, lihava, köyhä, työtön, juoppo jne jne mutta olen yltiöpäisen sosiaalinen ja ulospäin suuntautunut:)

    • rfyjtyrey

      Koska olen ruma ja parisuhdemarkkinoilta muutenkin syrjäytynyt mies. En ole käynyt treffeillä n. kymmeneen vuoteen enkä käytä deittipalveluita. Hävettäisi laittaa profiili sellaisiin, kun naiset voivat sekunnissa valkata tarjolla olevan komeamman ja muutenkin paremman vaihtoehdon. Naiset eivät lähesty eivätkä tee aloitteita, niin yksin saa olla.

    • OsaaNeMiehetkin

      Käyn treffeillä useammin kuin pari kertaa kuussa. Ja seksiä saan useilta naisilta. Parisuhde ja sen tuomat ongelmat ei houkuttele. Pärjään hyvin näinkin ja en ole yksinäinen. Jotkut naiset ovat olleet halukkaita suhteeseen kanssani, mut tykkään tavata erilaisia naisia ja nauttia heidän seurastaan, joten en kaipaa jumiutumista vain yhteen, joka voi osottautua aikaa myöten huonoksi kumppaniksi. Osaa siis muutkin kuin naiset pyörittää vastakkaista sukupuolta pikkusormensa ympärillä. Sellaisia naisia, jotka sopisivat parisuhteeseen ei vaan ole löytynyt.

      • VaiNiin-

        Taidat olla aikamoinen riski satunnaiskumppanina. Käytkö joka kerran jälkeen sp-tautiklinikalla?


      • OsaaNeMiehetkin

        Osaan kyllä huolehtia ettei tuu mitään sp-tauteja. Enemmän olisin huolissani naisista, he ovat kuin lapsia karkkikaupassa. Ja sen tietää mitä se on ku tarjonta ylittää kysynnän.


    • NeitiAhki

      Olen käynyt treffeillä silloin tällöin. Meillä oli hieman liikaa ikäeroa, että vaikka olen tottunut olemaan tekemisissä eri ikäisten kanssa (vrt. vanhemmat sisarukset), niin haluaisin miehen, jonka kanssa olisin samanikäinen tai mies olisi vähän (2-5 v.) vanhempi. Olen ollut kolmella palstalla, mutta tänä vuonna en missään. Voi olla, että kesän korvilla inspiroidun uudestaan. :) On ollut kivoja treffejä, mutta niin kauan on aikaa kuin on elämää ja ihmiset hakevat niin erilaisia tyyppejä nettideiteillä. Lastenteosta en voi puhua, kun on riskitekijöitä, mutta olisihan se mukavaa löytää kiva mies. Toivon myös, ettei mies ole työtön. Nainen joutuu muutoin liian koville. Ei pysty elättämään kahta ihmistä tällä palkalla.

      • Loomanni

        Ei kai nyt sentään tervejärkinen työtön voi olettaa mitään toisen elättämistä. Työtön voi myös olla sellainen, joka voi tarjota sinulle ilmaisen asunnon, kun yhteiseen asumiseen liittyvään tuolla selvästi viittasit. Kaikki työttömät eivät saa ja hae mitään sosiaalitukia, kun päinvastoin niitä hakevat ja saavat monet työssäkäyvät esim. tuohon asumiseen.
        Haku- ja pari kriteereistä kannattaisi jättää pois vain 1-3 vuotta vanhemmat tutkitusti suhteen menestymisen kannalta.


      • työtön-sinkkumies

        Kyllä minä elätän itseni eikä mulle kelpaisi naisen rahat edes. Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa että työtön mies voi elättää itsensä. Tapailet vissiin jotain hulluja narsisteja jotka pakottaa sut elättämään sen narsistin.


    • työtön-sinkkumies

      Kävin treffeillä ja naiselle mun työttömyys oli paha rasti. No nainen ei ollut hyvätuloinen itse eikä sillä rahaa liiemmin ollut. Minulla oli työttömänä enemmän rahaa kun sillä. Ei kelpaa työtön mies.

    • Olen 40v mies, savuton ja raitis (lue absolutisti). Käynyt treffeillä viimeksi joskus 4-5 vuotta sitten. Naisille tuntuu olevan ylipääsemätön kynnys se, kun mies on absolutisti. Sitä ei kuulema saa mainostaa eikä mies saa olla absolutisti koska se tietää heti ongelmia jos miehelle ei viina maistu. Näin on aika monta kertaa sanottu joten se on pakko uskoa. En ole akateeminen mikä on monen naisen kriteeri, en käy salilla mikä on myös monen naisen kriteeri. Minulla ei ole lapsia joten toivoisin myös että naisella ei olisi lapsia mutta tämän ikäiset lapsettomat naiset ovat harvassa. Haluaisin tasaista ja rauhallista parisuhdetta ilman mitään säätöjä/lapsien vaihtoa ja exiä mutta ei sellaisia naisia ole juurikaan olemassa tai sitten ei sellaisia löydä niin silloin on parempi olla yksikseen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2759
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      16
      2005
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1556
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe